----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällähän on aktiivinen chätti päällä, oon tippunut kärryiltä. Mulla lienee kp 14 menossa, tallettelua torstaina kp 12. Huomenna ollaan taas samassa osoitteessa, että siihen sit. Kun en ole testaillut ovista, niin vaikea tietään, minä päivänä lähtisi lataamaan lugesteroneja. Minullakin on jäänyt hyllyyn vanhastaan, että ehkäpä maanantaista eteenpäin voisi käyttää kp 26-27 asti, ja katsoo, mikä on tilanne. En meinannut isolla annoksella vetää, kun ei noita nyt niin paljon edes ole jäljellä. En tiedä millä annostuksella viivästyttäisi menkkoja. Kaipa se voi tuhruttaa läpikin, kun tilanne on ohi ja nega kierto.

:greet025 kp 10 ja ovistesti alkaa vahvistua:grin ihan samaan tapaan, kuin Letroilla....
Oon siis ilman lääkitystä.
Lienevät hyödyttömiä..

Inssiä ei ole vielä varattu.

Riski olisi otettava ja varattava inssi...siis luomuna:smiley-ashamed004 Toista lasta halutaan, jospa tuo esikoisen paha 2-v. ikävaihe menee pian ohi:singing:

.

TMinullakin on jäänyt hyllyyn vanhastaan, että ehkäpä maanantaista eteenpäin voisi käyttää kp 26-27 asti, ja katsoo, mikä on tilanne. En meinannut isolla annoksella vetää, kun ei noita nyt niin paljon edes ole jäljellä. En tiedä millä annostuksella viivästyttäisi menkkoja. Kaipa se voi tuhruttaa läpikin, kun tilanne on ohi ja nega kierto.

Katjusha, sinähän siis olet piinailemassa myöskin pikimiten :)
Mä oon viimeksi lugeja ottanut ivf kierrossa, ja en yhtään nyt muista että polttaako ne tuolla lailla? Eilen mulla tuntui että ois oikeen menkkapoltot kohdussa kun kävin sänkyyn. Meni kyllä siis ohi. Pitänee seurailla että tuleeko aina tuollainen reaktio.
Mulla luget myöhästyttää aina kiertoa. Varsinkin hoitokierroissa kun piti ottaa 2x200mg. Mutta nyt meinasin että laitan vain yhden kapselin per päivä. Vissiin jotenkin herkempi hormoneille.

Humpty, mulla ei polttele, mutta joillakin se kuivattaa limakalvot, niin että alkaa tihuttaa pientä vuotoa. Joo, mä meinasin myös 1 kapseli päivässä.
Juuri nyt tuntuu, että en ovuloi tässä kierrossa, koska mitään limaa ei ole näkynyt. Ei siis yhtään. Ei taida olla järkeä tuhlata tukilääkkeitä ovuloimattomaan kiertoon.

Kp1 menossa... päätin, että tarvitsen vielä lisää harkintaa tuohon IVF:ään lähtemiseen, joten ei vielä ainakaan tähän kiertoon. Minulla siis vaihtoehdot ovat IVF+alkiodiagnostiikka tai ei yritystä ollenkaan. En halua enää yhtään keskenmenoa, ja yleisesti suurin osa keskenmenoista johtuu viallisista kromosomeista, siksi nuo vaihtoehdot.

Muokattu viimeksi:
Suski75, ymmärrän. Aika isot panokset on jo meillä tässä kohti, kun ei kovin pitkään voi enää tahkota, yrittää ja epäonnistuakaan.
Pahoittelut kp 1 sinne. Ei siihen taida koskaan tottua, vaikka mahikset kiertoa kohti on mitä on, melko alhaiset.

Hei mistä ostelette ovis testejä? Mä mietin että olenko sittenkin ilmaennustajana ajatellut tärppipäivät kuitenkin väärin. Miten olette saaneet plussan niillä vs limat? Mulla tässä kierrossa ovisvalkkaria vain kp12. Yleensä sitä tulee 3 päivää. Missä kohtaa plussa? Sillon yhdessä kierossa testasin sillä hymynaamalla 10-14 ja en saanut. Tosin kp13 jäi testaamatta. Limoja en ole kirjoittanut ylös siinä kierrossa. Ja oli se lyhyt 25 päivän kierto. Yhdessä kierrossa huomasin limat 11 ja 16?! Ehkä mun ennustukset ihan pielessä... Tässä kierrossa siis vaan kp 12 ja se ehdittiin "naulata" pahoittelut limaisesta viestistä :p

Mulla tais mennä tää kierto persiilleen... selkä tosi pahana, jouduin tänään päivystykseen ja siellä kuvaukseen, lisäks mun oli pakko aloittaa tulehduskipulääke, muut ei auta. Nimim. Kuolen kipuun :(

Peppipupu, mulle on sopinut Raskauskeijun one step -liuskatestit.
Mulla vaihtelee niin mahdottomasti nuo kierrot (yleensä pituus 26-27 pv), toisinaan on limoja just kp 13-16 ja lyhyt lutelaalivaihe. Nyt näkyy vain sitkeää valkoista limaa ja kp 16. Ei tainnut olla oluvaatiota lainkaan tässä kierrossa. äh.
kysymykseesi, olen saanut plussan joskus päivänä, jolloin suorastaan tunnun pakahtuvani ovulaatioliimaan.

Suski, :Heartred kp1 on aina perseestä. Ja sehän se näillä kymmenillä yrittäessä on, munasolujen laatu alkaa jo pahasti sakkaamaan. Jonkun verran olen lukenut kirjallisuutta kuka on saanut parannettua DHEAlla kuka milläkin sitten munasolujen laatua. Mutta onko nekin sitten ihan vain sattumaa? Geeneihin monesti on kirjoitettu se hedelmällisyys. Toki elämäntavoilla on paljon merkitystä myös.

Peppipupu, mä oon joskus ihan vaan marketin ovistesteillä testaillut. Tosin en enää oo niitä jaksanut käyttää kun mulle tulee niin selkeät oviskivut, ja Fertility Friendissä olen pitänyt lämpöjä yllä jo ties miten monta vuotta. Mä saan siitä selkeän kuvan sitten kun lämmöt nousee että milloin ovis sitten on ollut. Voin kyllä suositella tuota systeemiä, sillä ei sitä ovista tosin voi ennustaa. Eli jos ei tunne muuten merkkejä niin eiköhän ne tikut ole paras keino :happy7

Hannuli pikaista paranemista sinne!!!

Katjusha, kävin hieman Mr Googlelta kyselemässä lugesteronista niin se tosiaan auttaa verenkierron lisäämisessä kohtuun, ja sen "valmistelussa" mahdolliseen raskauteen (ihan kuin normi keltarauhanenkin) niin se voi joillain aiheuttaa juurikin oireita kun siellä lisääntyy tuo toiminta.

Ei piinailla enää, menkat alkoi just aamulla kun oltii aamu halailujen ja pussailujen aikana sovittu illaksi "treffit" sänkyyn. Kierto oli sitten kai vain 28??? Onkohan mulla vaihdevuodet nyt alkamassa kun kierto lyhenee :( ollu oikeastaan 32 monia vuosia, tän vuotta kai 30, ja nyt tuli tää 28 :( Että oon surullinen :sad001

Eipä siinä paljon seksitahti auta kun on vaan niin vanha ettei enää. Puhuin kyllä miehelle että pitäiskö kokeilla IVF:ää kumminkin, meille kierros maksaa sen 2500-3000e.....

Mariq mulla on womanlog. Toiminut aika jees. Pahoittelut menkoista. Mulla pikkuhiljaa lyhentynyt (jo aikoja sitten) 32 - > 27

Mulla myös nuorena pidemmät kierrot, muistaakseni noin 30-31. Nyt ennen raskautta n 28-29. Mulla ei siis vaikuttanut asiaan.

Tsemppiä kaikille!! :cheers

Täällä siis luomuna ja kp 11 alkaa ovistesti vahvistua samalla tavalla, kuin letroilla...

Kierrot lyhentyneet täälläkin vuosien kuluessa. Joskus oli 29-30, nykyään 26-28. Käsittääkseni kierron lyheneminen kuuluu esivaihdevuosien muutoksiin. Esivaihdevuodet ja ainakin jonkinlainen hedelmällisyyden aleneminen on kaiketi tässä iässä (45+) aika normi.

Eilen bongasin lähes ovisplussan :excited001Viivat eivät olleet vielä tasavahvat, mutta melkein. Talletukset sitten päivän päätteeksi. Edellisessä kierrossa tärppäsi, kun ajoitus oli sama. Saa nähdä, miten nyt käy.

MariQ, IVF-kustannusten lisäksi tulee vielä lääkkeet. Kelalta saa lääkkeistä korvausta vain 43-vuotiaaksi saakka. Lääkekustannuksia tulee yli 43-vuotiaalla reilusti yli 1000 e. Lisäksi yleensä alkiota viljellään 5-päiväiksiksi (jopa 6-päiväisiksi) eikä niitä pitkän viljelyn kustannuksia ole yleensä huomioitu kokonaishinnassa.

Tämä viimeisin km meni jotenkin liian helposti. Heräsi epäilys, että tuleeko tässä iässä enää ylipäänsä pidemmälle meneviä...:rolleyes:

Pernilla, aivan,ne lääkkeet. Shit. Toisekseen tilasin edellisestä paikasta jossa oltiin exän kanssa asiakkaina, mun paperit, ja silloin, 10 kiloa sitten, mainittu että läskin takia huono näkyvyys munasarjoihin estänee ivf:n.Tuskin tilanne parempi kun oon sen liki 10 kiloo läskimpi nyt. Eli se idea meni siinä, joten vanhan ja läskin ainoa toive on luomu, kuulostaa ihan hurjan toiveikkaalle. Mieliala muutenkaan oo nyt hyvä, kp2 ja niin helv...set vuodot, kuten siis aina, ei oo uusi juttu. Siis kuukuppia käyttävät kanssasisaret ymmärtänee miten paljon on vuotoa kun kuppi tulvii yli kahdessa tunnissa.Ja tätä kestää noin päivä,eli tämä pv, eilen vuoto oli melkein kuin normaalia,mutta yllättävän terhakkaasti alkoi kumminkin, usein mulla eka pv kumminkin selkeesti iisimpää.

Ärsyttää kun meijän treffitkin meni eilen mönkään miehen kaa, oltiin aamupusuilla sovittu treffeistä. Mut ei huvittanu kun vuoti niin paljon ja tänäänkään ei...no loppu viikosta sit. Mutta vietettiin paljon aikaa tossa divaanilla halien. Pakkohan senkin on mulle riittää ja nauttii siitä, kun on hellä mies, mutta minkäs mä sille voin että seksihalut nousee pilviin usein kun vaan on toisen lähellä.

Eilistä päivää stressas kaiken lisäksi adhd lapsen aamukikkailut, joihin meni kaksi tuntia ja mihin kuului taistelu lääkkeestä, kotoa karkaaminen, kouluun menemättömyys ja sitten onneksi yhdellä täsmäiskulla löysin sen ja kiikutin kouluun. Ei tee hyvää stressitasoille ei.

Mariq mulla kanssa kuppi ekoina päivinä aina täysi parissa tunnissa... Tosin viime kierto oli eka kun sitä käytin.

Takaisin