Pernilla, aivan,ne lääkkeet. Shit. Toisekseen tilasin edellisestä paikasta jossa oltiin exän kanssa asiakkaina, mun paperit, ja silloin, 10 kiloa sitten, mainittu että läskin takia huono näkyvyys munasarjoihin estänee ivf:n.Tuskin tilanne parempi kun oon sen liki 10 kiloo läskimpi nyt. Eli se idea meni siinä, joten vanhan ja läskin ainoa toive on luomu, kuulostaa ihan hurjan toiveikkaalle. Mieliala muutenkaan oo nyt hyvä, kp2 ja niin helv...set vuodot, kuten siis aina, ei oo uusi juttu. Siis kuukuppia käyttävät kanssasisaret ymmärtänee miten paljon on vuotoa kun kuppi tulvii yli kahdessa tunnissa.Ja tätä kestää noin päivä,eli tämä pv, eilen vuoto oli melkein kuin normaalia,mutta yllättävän terhakkaasti alkoi kumminkin, usein mulla eka pv kumminkin selkeesti iisimpää.
Ärsyttää kun meijän treffitkin meni eilen mönkään miehen kaa, oltiin aamupusuilla sovittu treffeistä. Mut ei huvittanu kun vuoti niin paljon ja tänäänkään ei...no loppu viikosta sit. Mutta vietettiin paljon aikaa tossa divaanilla halien. Pakkohan senkin on mulle riittää ja nauttii siitä, kun on hellä mies, mutta minkäs mä sille voin että seksihalut nousee pilviin usein kun vaan on toisen lähellä.
Eilistä päivää stressas kaiken lisäksi adhd lapsen aamukikkailut, joihin meni kaksi tuntia ja mihin kuului taistelu lääkkeestä, kotoa karkaaminen, kouluun menemättömyys ja sitten onneksi yhdellä täsmäiskulla löysin sen ja kiikutin kouluun. Ei tee hyvää stressitasoille ei.