Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä tyttö harrastaa kakkosta juuri siksi, ettei taatusti tulisi raskaaksi.Näissä kuumeilukerhoissahan ei harrasteta muuta ku ykköseen. Kakkoseen on hukkaan heitettyä tavaraa
Oviksen jälkeen mulle on ihan sama minne mua lykitään :))
Ehkä tyttö harrastaa kakkosta juuri siksi, ettei taatusti tulisi raskaaksi.
Suski75 :)
Apua, käsitänkö mitä tarkoitat...siiiis... joku....bi/lesbo? Vai mies naisen asussa?
Harrastuksena metsästää hirviä ja ampuu sorsia, sekä tölvii raskaana olevia naisia.
Ei kestä.... on sillä kuuleman mukaan joku miesystävä, josta tosin ei ole varma. Lienee salaisuuksia enemmänkin
Pysyn kyllä kaukana ihan muistakin syistä Mutta nuori...kun nuori... aina saa kaiken anteeksi..
.
Kyllä meidän heteroparisuhteessa harrastetaan ihan säännöllisesti myös anaaliseksiä. Ja harrastettiin myös ennen raskaaksituloa. Mies on yli 40 ja minä melkein 40, joten ei ole (meillä) ikäkysymyskään.
Tällä tahdon sanoa, että ihmiset on erilaisia ja nauttii eri asioista eikä se, ettei itse koe jotain asiaa omakseen tarkoita, etteikö joku muu voisi niin tehdä. Avoimuutta ajatteluun, siskot! :)
En puhuis omasta seksielämästäni työpaikan kahvipöydässä missään nimessä. Lähimpien ystävien kanssa kylläkin mielelläni just sen takia että ne on tosi avartavia keskusteluja. Ihan jostain mieltymyksistä ja mitä leluja ihmiset tykkää käyttää jne.
Äitin kanssa taas en puhuis seksistä, vaikka ollaan tosi läheisiä ja menkoista kyllä kertoi mulle tosi avoimesti jo aika pikkutyttönä. Samoin tiesin jo aika pienenä, mistä lapset tulee ja musta oli outoa, ettei koulussa jotkut tienneet vielä ekalla, vaan open piti selittää :)
Oikeasti tuollaisten puhuminen työpaikan kahvipöydässä lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi, erityisesti jos siinä muut ovat vaikeana. Esimiehelle vain virallinen ilmoitus aiheesta, lain mukaan esimiehen on siihen puututtava ja lopetettava se.
https://www.ttl.fi/seksuaalisesta_hairinnasta_eroon_-nailla-vinkeilla/
MariQ :)
Tervetuloa mukaan!! :)
Jes, kyllä vaan...tämä on ihan meitä varten....siksi palstan pistin pystyyn.
Tämä kierto täällä mennään täysin luomusti, inssillä (vasta-aineiden vuoksi)... mutta siis muutoin luomuna :)
Kauanko olet yrittänyt, tai oletko vasta aloittanut? Onko sulla lapsia ennestään?
Superisti plussapuhuria!!
Suski75 :)
Hehh...heh...
Joku aika sitten esitteli kahvitunnilla, että kävi laittamassa gynellä kierukan ja se sattui niin v*tusti...
Oli siinä muutama jos toinenkin mies pää punaisena kahvikuppinsa ääressä
Sitten on yksi mies, joka roikkuu jo aina valmiilksi naisten hiassa, edes ilman mitään "seksistisiä" kahvipöytä kommentteja...
Hirvi, arvelen, ettet ollut ainoa - minäkään en kuvitellut näitä tarvittavan, koska ei ole varhaislapsuuden jälkeen ollut missään puheissa mukana. Monenlaista muuta on tökitty myöhemminkin koulussa, opiskeluaikana ja työterveydessä.
No, tein tänään FSH-testin ja vastoin ohjeita äskettäin. Arvelen, ettei tulokseni olisi ollut positiivinen aamuvirtsastakaan.
View attachment 62033
Meillä on täällä tupa täynnä porukkaa: lapsenvahdit (äiti ja siskoni) ja aamuisin hirveä ruuhka vessassa. Ei yksityisyyttä koko viikkoon. Mutta onneksi muistin edes nyt testata :)
Katjusha kp 3 / 26-30? Ovistestailuun limojen perusteella ehkä kp 12->
Raskauskeijulta yms. saa tilata testejä, jolla voi arvioida kotikonstein, onko oma follikkelia stimuloiva hormoni kohonnut alkukiertoon. Jos näyttää plussaa, niinkuin minulle on joskus näyttänyt, vahvistaa se sitä käsitystä, että vaihdevuodet on ovella (munasarjojen toiminta hiipumassa). Monien mielestä turha testi, mutta joillekin se voi olla vähintään mielenkiintoinen. Näitähän sais kalliilla rahalla yksityiselläkin testata verestä, jos on ihan ammattimaisesta arviosta tilanteeseensa nähden kiinnostunut.Selaan vanhoja juttuja, mikä tää testi on??
Raskauskeijulta yms. saa tilata testejä, jolla voi arvioida kotikonstein, onko oma follikkelia stimuloiva hormoni kohonnut alkukiertoon. Jos näyttää plussaa, niinkuin minulle on joskus näyttänyt, vahvistaa se sitä käsitystä, että vaihdevuodet on ovella (munasarjojen toiminta hiipumassa). Monien mielestä turha testi, mutta joillekin se voi olla vähintään mielenkiintoinen. Näitähän sais kalliilla rahalla yksityiselläkin testata verestä, jos on ihan ammattimaisesta arviosta tilanteeseensa nähden kiinnostunut.