----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näissä kuumeilukerhoissahan ei harrasteta muuta ku ykköseen. Kakkoseen on hukkaan heitettyä tavaraa :hilarious:
Ehkä tyttö harrastaa kakkosta juuri siksi, ettei taatusti tulisi raskaaksi. :rolleyes:

Ehkä tyttö harrastaa kakkosta juuri siksi, ettei taatusti tulisi raskaaksi. :rolleyes:

Suski75 :)

Hehh...heh... :laughing021

Joku aika sitten esitteli kahvitunnilla, että kävi laittamassa gynellä kierukan ja se sattui niin v*tusti...

Oli siinä muutama jos toinenkin mies pää punaisena kahvikuppinsa ääressä:binkybaby

Sitten on yksi mies, joka roikkuu jo aina valmiilksi naisten hiassa, edes ilman mitään "seksistisiä" kahvipöytä kommentteja...

Last edited by a moderator:

Apua, käsitänkö mitä tarkoitat...siiiis... joku....bi/lesbo?:eek: :happy3 Vai mies naisen asussa:smiley-ashamed004?

Harrastuksena metsästää hirviä ja ampuu sorsia, sekä tölvii raskaana olevia naisia.

Ei kestä.... on sillä kuuleman mukaan joku miesystävä, josta tosin ei ole varma. Lienee salaisuuksia enemmänkin:smiley-angelic006:wideyed:

Pysyn kyllä kaukana ihan muistakin syistä:laughing002 Mutta nuori...kun nuori... aina saa kaiken anteeksi..

.

Kyllä meidän heteroparisuhteessa harrastetaan ihan säännöllisesti myös anaaliseksiä. Ja harrastettiin myös ennen raskaaksituloa. Mies on yli 40 ja minä melkein 40, joten ei ole (meillä) ikäkysymyskään.

Tällä tahdon sanoa, että ihmiset on erilaisia ja nauttii eri asioista eikä se, ettei itse koe jotain asiaa omakseen tarkoita, etteikö joku muu voisi niin tehdä. Avoimuutta ajatteluun, siskot! :)

Kyllä meidän heteroparisuhteessa harrastetaan ihan säännöllisesti myös anaaliseksiä. Ja harrastettiin myös ennen raskaaksituloa. Mies on yli 40 ja minä melkein 40, joten ei ole (meillä) ikäkysymyskään.

Tällä tahdon sanoa, että ihmiset on erilaisia ja nauttii eri asioista eikä se, ettei itse koe jotain asiaa omakseen tarkoita, etteikö joku muu voisi niin tehdä. Avoimuutta ajatteluun, siskot! :)

Embo :)

:joyful: Saa rikkoa rajoja/sääntöjä.

Meillä ei tosin harrasteta, mutta mua ei haittaa, jos joku harrastaa:laughing002

Jokainen kai saa tehdä mitä haluaa ja vapaamielisyys kunniaan:laughing002

Tosin en osaa ajatella, että näitä asioita puhutaan julkisesti töissä - ihan kahvipöydässä!:angelic: Vähän kavahdan asiaa...

Mitä mieltä sinä olet?:rolleyes:

Mutta onko niin, että uusi nuori sukupolvi on niin erilainen - estoton, että kehtaa helposti puhua ääneen tuollaisia, kenenkään kysymättä:wideyed: Kuka sitten on tuomitsemaan ketäkin:rolleyes:

Omassa nuoruudessa, ei kehdattu puhua ääneen edes kuukautisista omalle Äidille, siellä v.1970-80 luvun vaihteessa.

.

Minusta tuntuu, että olen vanhemmiten käynyt räävittömäksi keski-ikäiseksi naiseksi, joka saa 25-vuotiaat punastumaan (kovin nuorten seurassa en vielä ole tullut revitelleeksi ;) ) Yks päivä tässä YleX:n 25-30-vuotias juontaja/toimittaja kertoili luontevasti tyttöporukan eat my pus*y -juttuja suorassa lähetyksessä... että kai se riippuu ihmisestä.

En puhuis omasta seksielämästäni työpaikan kahvipöydässä missään nimessä. Lähimpien ystävien kanssa kylläkin mielelläni just sen takia että ne on tosi avartavia keskusteluja. Ihan jostain mieltymyksistä ja mitä leluja ihmiset tykkää käyttää jne.

Äitin kanssa taas en puhuis seksistä, vaikka ollaan tosi läheisiä ja menkoista kyllä kertoi mulle tosi avoimesti jo aika pikkutyttönä. Samoin tiesin jo aika pienenä, mistä lapset tulee ja musta oli outoa, ettei koulussa jotkut tienneet vielä ekalla, vaan open piti selittää :)

En puhuis omasta seksielämästäni työpaikan kahvipöydässä missään nimessä. Lähimpien ystävien kanssa kylläkin mielelläni just sen takia että ne on tosi avartavia keskusteluja. Ihan jostain mieltymyksistä ja mitä leluja ihmiset tykkää käyttää jne.

Äitin kanssa taas en puhuis seksistä, vaikka ollaan tosi läheisiä ja menkoista kyllä kertoi mulle tosi avoimesti jo aika pikkutyttönä. Samoin tiesin jo aika pienenä, mistä lapset tulee ja musta oli outoa, ettei koulussa jotkut tienneet vielä ekalla, vaan open piti selittää :)

Embo :)
Sanos muuta...kovin fiksu ihminen ei toimi näin....meneekö tämäkin vaan nuoruuden piikkiin...:wacky:

Oikeasti tuollaisten puhuminen työpaikan kahvipöydässä lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi, erityisesti jos siinä muut ovat vaikeana. Esimiehelle vain virallinen ilmoitus aiheesta, lain mukaan esimiehen on siihen puututtava ja lopetettava se.

https://www.ttl.fi/seksuaalisesta_hairinnasta_eroon_-nailla-vinkeilla/

Varmasti esimies puuttuisi asiaan, mutta jos esittäisin asiaa, niin todisteet puuttuu! Sillä hän käyttäytyy täysin erilailla pomon silmien alla... pomo ei usko hänestä yhtään mitään, eikä kukaan mies varmasti uskaltaisi/kehtaisi "kerviä" pomolle asiaa...

Meillä siis pomo eri paikkakunnan toimistossa, vaikka ollaankin päätoimistossa.

On vaan aika kova tapaus määräilemään ja lähes uhkailemaan...:sour: Ainakin mua...

MariQ :)

Tervetuloa mukaan!! :):wav

Jes, kyllä vaan...tämä on ihan meitä varten....siksi palstan pistin pystyyn.
Tämä kierto täällä mennään täysin luomusti, inssillä (vasta-aineiden vuoksi)... mutta siis muutoin luomuna :)

Kauanko olet yrittänyt, tai oletko vasta aloittanut?:rolleyes: Onko sulla lapsia ennestään?

Superisti plussapuhuria!!:blob6:blob7:blob3:smiley-bounce016

Noh minun kuopus on 2012 syntynyt eikä ehkäisyä ole ollut tänä aikana kuin vuoden, yks km. Mieskin ehti vaihtua parempaan (ainakin tunnetasolla) ja yhteinen vauvatoive ollut nyt 6kk . Lapsia mulla asuu kotona 5 vielä.

Hehh...heh... :laughing021

Joku aika sitten esitteli kahvitunnilla, että kävi laittamassa gynellä kierukan ja se sattui niin v*tusti...

Oli siinä muutama jos toinenkin mies pää punaisena kahvikuppinsa ääressä:binkybaby

Sitten on yksi mies, joka roikkuu jo aina valmiilksi naisten hiassa, edes ilman mitään "seksistisiä" kahvipöytä kommentteja...

Minusta tuntuu että tän tytön pääasiallinen ongelma on vain se, ettei hän ymmärrä mikä on julkisesti soveliasta puheenaihetta ja miten,ennen kaikkea sen ilmaisee. Minä olen autismipiirteisten henkilöiden kanssa päivät, niin siinä on juuri tätä alentunutta sosiaalisten tilanteiden ymmärrystä paljonkin. Näin sitä vaan mietin,, tai sitten kertakaikkiaan huomioh**ra

Moiii! Ihan vaan omaa oloa ihmettelen. Mulla on alaselkä kipeä niin kun olis mustelma siellä. Onko toi teille tuttua? Alkoi oviksen aikaan. Raskausoireita ei kai vielä voi odottaa kun kp vasta 16/25-31? Ja tosiaan sain(tähden työkaveri varmaan keksisi jonkin paremman termin) vaan kp 5,6 ja 12. Eli ei mitkään super hyvät mahikset tässä kuussa. Olisko ollut joku mahtiovis jonka jälkimaininkeja? :p

Muokattu viimeksi:
Hirvi, arvelen, ettet ollut ainoa - minäkään en kuvitellut näitä tarvittavan, koska ei ole varhaislapsuuden jälkeen ollut missään puheissa mukana. Monenlaista muuta on tökitty myöhemminkin koulussa, opiskeluaikana ja työterveydessä.
No, tein tänään FSH-testin ja vastoin ohjeita äskettäin. Arvelen, ettei tulokseni olisi ollut positiivinen aamuvirtsastakaan.
View attachment 62033
Meillä on täällä tupa täynnä porukkaa: lapsenvahdit (äiti ja siskoni) ja aamuisin hirveä ruuhka vessassa. Ei yksityisyyttä koko viikkoon. Mutta onneksi muistin edes nyt testata :)
Katjusha kp 3 / 26-30? Ovistestailuun limojen perusteella ehkä kp 12->

Selaan vanhoja juttuja, mikä tää testi on??

Selaan vanhoja juttuja, mikä tää testi on??
Raskauskeijulta yms. saa tilata testejä, jolla voi arvioida kotikonstein, onko oma follikkelia stimuloiva hormoni kohonnut alkukiertoon. Jos näyttää plussaa, niinkuin minulle on joskus näyttänyt, vahvistaa se sitä käsitystä, että vaihdevuodet on ovella (munasarjojen toiminta hiipumassa). Monien mielestä turha testi, mutta joillekin se voi olla vähintään mielenkiintoinen. Näitähän sais kalliilla rahalla yksityiselläkin testata verestä, jos on ihan ammattimaisesta arviosta tilanteeseensa nähden kiinnostunut.

Mäpäs nyt vähän kerron omista jutuista tässä. Olleen menty siis tää 6kk toivomusaika ihan silleen että hyvin ylimalkaisesti näin, loppukuusta on menkat ja siitä laskien puolessa kuussa ovis.En ole todellakaan jaksanut mitään tikkuja alkaa käyttää, niin kammo jäänyt niistä kun aikoinaan, tämän kuopuksen jälkeen olin exän kanssa jopa "hoidoissa", söin letrozol nimistä mömmöö joka laittoi pään ihan sekasin,mutta toki voimisti ovulaatiota.Niitä kontrolloitiin sitten aina ultralla ja oli yksi inssikin, vaikka mitään vikaa ei löytynyt kummastakaan
. Sittemminhän sain keuhkoemboliankin joten luulen että en saisi niitä enää käyttööni vaikka haluisinkin. Niimpä luomusti mennään, foolihappo on ainoa kikka kakkonen joka käytössä.

Puhuin miehelle kyllä ovistikuista, joten voisihan niitä koklaa. Oon melko varmasti ollut kerran raskaana tämän 6kk aikana,silleen että tarttunut mutta hyvin varhain jo päästänyt irti, niin että menkat oli vähän myöhässä ja oireita julmettu nippu. Tämä on jännää, oon koittanut olla ihan iisisti, mutta kyllähän te tiedätte miten iisisti sitä voi olla. Jos taas klinikalle hakeutuisi niin ivf ois ainoa mitä suosittaisivat mun ikäiselle, ja siihen mä en kyllä ala. Ton embolian takia hormoonit on kokolailla kiellettyjä,vallankin kun mulla on geenivirheenä tukostaipumus ja tosiaan elinikäinenverenohennushoito.

Vaihdoin kuvanikin tohon :D hah, kuva on v 1992 elokuu, silloin syntyi mun esikoinen ;)

Raskauskeijulta yms. saa tilata testejä, jolla voi arvioida kotikonstein, onko oma follikkelia stimuloiva hormoni kohonnut alkukiertoon. Jos näyttää plussaa, niinkuin minulle on joskus näyttänyt, vahvistaa se sitä käsitystä, että vaihdevuodet on ovella (munasarjojen toiminta hiipumassa). Monien mielestä turha testi, mutta joillekin se voi olla vähintään mielenkiintoinen. Näitähän sais kalliilla rahalla yksityiselläkin testata verestä, jos on ihan ammattimaisesta arviosta tilanteeseensa nähden kiinnostunut.

Juu minultahan siis otettiin tämä AMH (anti myller hormone) testi yksityisellä kun olin siel asiakkaana silloin taannoin 2014 ehkä, maksoi 60e. Se kyllä kuvasti kattavammin munasarjojen vitaalisuutta ja toimintakykyä. Ei ois paha otattaa uudelleen. Olen todennut että raha on niin maallista että voisin hyvinkin tämän projektin iloksi tuhlata taas satasia, mutta emme ole kyllä meihen kanssa puhuneet siitä. Taisi joskus sanoa niin että jos meille se lahja annetaan, niin sitten, ilmeisesti ei ollut kiinnostunut mistään apukeinoista.

Takaisin