Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, kuulostaa siltä kuin tytöllä olisi pahasti murrosikä jäänyt päälle, siis se ikä kun kaikkea vastustetaan ihan vain vastustamisen halusta ilman järjenhiventä. Ei kun se olikin uhmaikä. Siis tytöllä jäänyt uhmaikä päälle.
Mutta jos ei varoitus haittaa tyttöstä, on hän pian entinen työntekijä, ja teillä on taas mukavaa töissä hänen lähtönsä jälkeen.
Ja on todennäköisesti tilannut liukkarinsa netistä, koska suurista puheista huolimatta ei ole pokkaa käydä kaupasta ostamassa.
Tähti, haha... noh, aika nuorena tuntuu liukkaria tarvitsevan eipä sillä, jokainen on yksilö ja kunnioitus sille! Itsellä vaan on niinku vanhempana naisena välttämättömäksi käynyt noi liukkarit.
Sen voin omalta osalta todeta, että kun yritys ei ole "päällä", emme vain käytä ehkäisyä, halut on ihan toista luokkaa verrattuna aikoihin hoitojen keskellä. Ne hiton lääkitykset tappoi kyllä kaikki luonnolliset tarpeet, mutta onneksi nyt ei oo mitään enää "ikinä". Paitsi muutama lugesteron, jotka kyllä tuhlaan tässä, että en oo sit tyhjästä maksanut ja kiikuta niitä vanhentuneita apteekkiin.
Vahinko ettei hänen äitinsä ole ajatellut samalla tavalla lastenhankinnasta kuin tyttö.
Kaipa sen liukkarin ensisijainen käyttötarkoitus tuon ikäisillä on kakkoseen paneminen...? En sanoisi liukkarista mitään, ei kannata vajota samalle tasolle, vaan antaa rivien välistä muikean hymyn saattelemana ymmärtää, että kakara on hieman huvittava kakara.
Ja hölmöille kommenteille voi samalla tavalla todeta, että kyllä sitä järkeä jossain vaiheessa alkaa tulla, ettei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, ah, se nuoruus, se nuoruus.
No voi v*ttu mikä muija Tähti!!! Mä provosoiduin pelkästään tästä mitä kirjoitat et tekis mieli tulla sinne teille töihin ja pistää tollanen nulikka perkele ojennukseen eihän tommonen ole normaalia. Kova kovaavastenvsan etkö anna ton hyppiä silmille. Kysy siltä liukkarista huomenna että joko tuli ja vie sille esitteitä emättimen kuivuus ongelmista ja kysy kantsisko löydä gynellä jos noin nuorena jo kuivuu
Tääl on kaato suoritettu mut mä luulen kyl et ovis ei oo viel huomennakaan. No mutta uikaa ja hedelmöittäkää
Ei, kun tarkoitin, että varmaan harrastavat miehen kanssa anaaliseksiä, siellähän ei luonnollista liukastusta ole.Apua, käsitänkö mitä tarkoitat...siiiis... joku....bi/lesbo? Vai mies naisen asussa?
Joo voihan B-rappu sentään jututkin taitaa olla sitä tasoa. No voidaan syyttää Tähden työ"kaveria".Hetken kun on poissa, niin täällä on jutut jo anaaliseksissä :)) :)) Eipä siinä, biisin sanoin "kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä"... eli eihän se normiseksille näin naisen näkökulmasta vertoja vedä, mutta silloin tällöin ok.
Tosin sitä normiseksiäkään meillä ole Tähtäsin eiliselle (kp12) mutta ei kun toista väsytti, ja kun koitin vähän kiehnätä niin vaivautuneena mumisi et katotaan joskus (JOSKUS!?!) kun on pirteempi, eli viikonloppuna todennäköisesti. Loukkaannuin ja vähän tirautin itkuakin, paitsi ehkä menetetyn oviksen, myös sen takia että tulee tosi epähaluttava olo.
Tosin en kyllä tiedä onko mulla ovistakaan tulossa. Tikut ei tummu yhtään. Saattaa joku vähän vahvempi viiva olla välissä, sitten taas vaalenee. Ei ole kyllä isompia tuntemuksiakaan. Tosin mulla meni lauantaina selkä, niin se vie huomiota muilta kivuita. Ja noi testit on noita Raskauskeijun paskatestejä, "erityisen herkkiä", niinku niitten raskaustestit... että enpä luottais.
Tosi vaikea laittaa reaktiota, kun ensimmäiselle kappaleelle nauraa vedet silmissä ja toiselle ja kolmannelle valitsisi sympatiaa. Mikä ihmeen laulu tuo tuollainen on?Hetken kun on poissa, niin täällä on jutut jo anaaliseksissä :)) :)) Eipä siinä, biisin sanoin "kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä"... eli eihän se normiseksille näin naisen näkökulmasta vertoja vedä, mutta silloin tällöin ok.
Tosin sitä normiseksiäkään meillä ole Tähtäsin eiliselle (kp12) mutta ei kun toista väsytti, ja kun koitin vähän kiehnätä niin vaivautuneena mumisi et katotaan joskus (JOSKUS!?!) kun on pirteempi, eli viikonloppuna todennäköisesti. Loukkaannuin ja vähän tirautin itkuakin, paitsi ehkä menetetyn oviksen, myös sen takia että tulee tosi epähaluttava olo.
Tosin en kyllä tiedä onko mulla ovistakaan tulossa. Tikut ei tummu yhtään. Saattaa joku vähän vahvempi viiva olla välissä, sitten taas vaalenee. Ei ole kyllä isompia tuntemuksiakaan. Tosin mulla meni lauantaina selkä, niin se vie huomiota muilta kivuita. Ja noi testit on noita Raskauskeijun paskatestejä, "erityisen herkkiä", niinku niitten raskaustestit... että enpä luottais.
Näissä kuumeilukerhoissahan ei harrasteta muuta ku ykköseen. Kakkoseen on hukkaan heitettyä tavaraa