Vaikea selittää, mutta on yhä paha mieli eilisestä konfliktista...
Tuntuu tosi pahalta, kun on hyökätty kirjallisesti kimppuun, vaikka itse vaan ystävällisesti tarjosin apua, kun pomo sitä ehdotti....Tj:kin oli varmasti ihmeissään siitä, että sai tuollaisen vastauksen....Apuani ei siis kaivattu ja nyt sen tietää kyllä lähes kaikki, kun saivat oikein sähköpostia asiasta.
Olen keskustellut tj:n kanssa kahden ja mulle on luvattu apua, eli lisähenkilö on tulossa, jossain vaiheessa. Koko ajan kuitenkin on palkattu rutkasti lisää, koska työtä on TODELLA paljon... :)
Nyt on vaan paha mieli, enkä tiedä saanko tytön kanssa välejä korjattua..sillä hän hautoo yksin kopissaan jotain. Ahdistaa
Toisaalta olisi ihanaa, jos joku kiva ihminen tulisi tämän vallanhaluisen psykon tilalle
Kysymys, kuinka moni 40+++ täällä suosuisi olemaan 20+ ikäisen täysin kokemattoman hyppyytettävänä? Tai antaa hänen vaatia muiden noudattamaan hänen sääntöjään?
Entisistä töistänikin, joita tein ennen äitiyslomaa, hän on luonut omat määräykset, että miten mitäkin tehdään ja vaatii, että näitä noudatetaan hänen määräyksestään
Tekisi todella mieli kertoa pomolle, että mitä ajattelen koko tyypistä, mutta en viitsi alentua moiseen, koska en luota 100% kehenkään työmailla.
Tärkeintä olisi se, että työt sujuisi ja kaikilla olisi suht. kiva fiilis töissä ja palkan vuoksihan siellä käydään (ainakin itse
)...?
.