----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Tähti! :smiley-bounce016

Plussatuulia kaikille! :Heartred

Pernilla :) No, kiitos tsempistä!

Ihan viielä ei silti kannata onnitella, koska voi tapahtua mitä vaan. Ei ole selvä plussa, vaan hailura.

Mutta fiilis on optimistisempi, koska tämä on vielä hyvillä dpoilla :) Myöhäisethän useimminten ei enää tartu. Tai itse alkion laatu ei ole riittävän hyvä!?

Tämä siis Pregcheckillä, herkkyys 25miu.

Olen malttamattomana jo tuhlannut herkät 10-12.5miu:n testit:banghead: Niillä näkyisi ehkä selvemmin. Niitä kun ei vaan myydä omilla kotikulmilla.

Mutta onneksi Pregcheck on silti luultavasti herkempi, kuin siitä luvataan :)
Clearbluesta hankin seuraavaksi vain ja ainoastaan digin, mikäli viiva alkaa vahvistua.

Plussapuhallusta kaikille!!!!:blob6:blob3:blob7:blob6:blob3:blob6:blob7:blob3:blob6:blob7:blob3:blob6
 
Dpo jotain +- 10 ja aamun kolmannesta pissasta testattu OnePlussan herkällä puhdas nega. Eipä kyllä yhtään olekkaan sellainen fiilis, että tässä(kään) kierrossa olisi tärpännyt. Harmittaa, kun en tikuttanut ovista, sillä luulin sen antavan selvät oireet, kuten aiemmissa letro-kierroissa. Vaan ei tietenkään nyt. Letroja on enää yhteen kiertoon, ja luget loppuu tähän. Onneksi sain varuiksi reseptin myös Lutinukseen, se vain on hieman kalliimpi. Mutta näiden lääkkeiden jälkeen se taitaapi olla mahikset nollissa.

Hannuli77 :) Vielä voi plussa tulla!:cheers

Mulla ei ollut edes hailuraa 10miu:n testillä dpo10....mutta tänään (dpo11/12) on hailura 25miu:n testillä....

Onko OneStep luokkaa 25miu?
 
Katjusha :)

Kiitos tsempistä!!:happy:

Tikutitko? Saitko ovisplussan?

Supersuuri luomu-plussa puhallus nyt sinne!!!:cheers
:wav
En tikuttanut, koska mitäänhän se ei takaa :wink (edes sitä, tuleeko ovis plussasta milloin 1-3 päivän päästä...) Mutta nännit kihelmöi ja ummetus ilmestyi, eli olen melko varma, että siellä keltarauhanen jyllää. Nyt noin 4 dpo.
 
Testattu negat One Step (10mIU) ja Sofi (25mIU). No menin sitten lukemaan kommentteja kys. testeistä ja haukuttiin ihan paskoiksi. Esim. tuo herkkä näyttänyt negaa vielä kun diginäyttössä ollut raskaana 1-2 viikkoa ja apteekin testeihin tullut leffaviivat. Tälleen sitä koittaa pitää vielä löysää toivoa yllä :))

"Oireita":

-vatsaa juimii menkkamaisesti, välillä tuikkii, eilen sohvalta noustessa vihlaisi repäisykipu. KOKO ajan tuntuu alavatsalla jotain kipua tai painetta.

-Alaselkää särkee.

-Etenkin aamulla tosi tympeä maku suussa.

-etova olo kautta päivän

-vatsa löysällä ja ilmaa kamalasti (normaalisti ns. laiska vatsa)
Eli summa summarum: ihan normaalit menkkaoireet.

Dpo 11-13... EHKÄ
 
Muokattu viimeksi:
Minä liputan PregCheckin puolesta, ne ovat halpoja, ja näyttävät sellaiset viivat, joista ei tarvitse arvailla. Mutta niistä ei sitten myöskään kannata hailuroita etsiä, vaan luottaa ihan siihen, että jos on raskaana, näkyy viiva kolmenkin metrin päästä ilman valoa vasten katseluita, tms.
 
PC ollutkin käytössä, mutta koska olen tämmöinen testihullu, niin hamstrasin noita halpoja jättipaketteja netistä näihin aikaisiin testailuihin :)) Huomenna jos taas kehtaisi lähikaupasta PC-paketin hakea (kiitos itsepalvelukassat!)... meinaa välillä hävettää lykätä harva se päivä testipakettia hihnalle :p
 
MahtavaaTähti!! Oletko testannut lisää? Täällä kp 23/27 ja ei mitään oireita taaskaan. Tosin psk pomo hylkäsi meidän loma toiveen (2 viikkoa marraskuussa) ja totesi ett lomat olis pitänyt pitää kesällä... No miten vi**ssa olisin voinut kun ei hylännyt aikaisemmin?!?? Anomus tehty huhtikuun alussa ja ehkä olisin pitänyt näillä helteillä... Mulla siis kolme viikkoa vielä lomaa tältä kesältä.. Olisin ottanut loparit siinä mielentilassa, mutta lainaneuvottelut kesken... Nyt siis taas kumit käyttöön ja ensi kesänä kai se pidempi reissu kun lomaa yli 6 viikkoa... Ellei nyt sit olisi tärpännyt.
 
:greet025

Dpo 14

Jokin varjo Pregcheckiin....

Luultavasti kyseessä kemiallinen....

Menkkojen oletan alkavan tänään tai huomenna.

Plussapuhuria kaikille!!! :happy119:smiley-bounce016

Täällä on palattu kesäloman jälkeen oman työpöydän ääreen.
 
Clearbluehun taas kerran hailakka sininen plussa, mutta niin tuli viime kierrossakin, joten en pidä sitä minään. Halpistestit edelleen negaa. Käyn kotimatkalla hakemassa PC:tä ja ehkä apteekin testejä. Alavatsalla ajoittain voimakasta, jatkuvaa kipua, ja tuntuu että milloin vaan hulahtaa pöksyyn, mutta valkkaria toistaiseksi. Elämme jännittäviä aikoja, sanois joku :)) Mä jännitän vaan teoriassa.
 
Onpa tosiaan jännittävää. Jospa sieltä ei menkat ala kuitenkaan Tähdellä ja Hannulilla,
täällä on vissiin 7 dpo tai jotain. Ei mitään kummempaa tunnu siellä eikä täällä :) Teoriassa mun menkat alkais noin 3 päivän päästä jo, saapa nähdä, miten käy.
 
Onpa tosiaan jännittävää. Jospa sieltä ei menkat ala kuitenkaan Tähdellä ja Hannulilla,
täällä on vissiin 7 dpo tai jotain. Ei mitään kummempaa tunnu siellä eikä täällä :) Teoriassa mun menkat alkais noin 3 päivän päästä jo, saapa nähdä, miten käy.

Katjusha :) Kiitos tsempistä! Mahaa polttaa menkkamaisesti ja buranan voimin mennään.

Toivotaan sulle sitä luomuplussaa nyt tässä kierrossa! :cheers
 
Takaisin
Top