----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervehdys ja tervetuloa Suskille!
Täältä myös plussapuhallus piinailijoille :)
Mulla on vielä ovulaatio-oireet vahvana. Epäilen, että menkat viivästyy viikolla tai kahdella suuren keltarauhasen vuoksi. Ovulaatio tuntui NIIN mehevältä. Näin kävi myös kohdunulkoisen laparoskopian jälkeen, että luteaalivaihe venyi kolmeen viikkon. Seuraavan kierron follikkeliultrassa edellinen keltarauhanen kummitteli suurena. Olin ihan hermoraunio, monista syistä. No, parasta olisi jos luteaativaihe kestäisi sen vajaa 9 kuukautta tällä kertaa :)
 
Suski me aloitettiin yritys toissa kesäkuussa. Kkm lokakuussa. Mietin ikääni, että siitäkö nyt johtui. No nyt olen raskaana 20+0. Ikää nyt 41. Että kyllä km tulee nuorillekin eikä välttämättä johdu iästä. Toki ikä lisää riskiä.
 
Tervetuloa mukaan Suski!

Ajattelen itse sillä tavalla, että tilastot ovat tilastoja. Onnistumisen todennäköisyys on häviävän pieni tässä iässä tilastojen mukaan. Toisaalta jos ei yritä, ei voi onnistua. Harmittaisi ainakin myöhemmin, kun tilaisuus on varmasti ohi, ettei ole yrittänyt.

Minulle km:t tuli alle 40-kymppisenä, kun aloitimme yrityksen, eli tulee niitä nuoremmillekin.

Tsemppiä kaikille kanssakuumeilijoille ja onnea testaajille! :wav
 
Tervetuloa kaikille uusille minultakin!

Minä sain ensimmäisen keskenmenon 33-vuotiaana, toisen 38-v ja kolmannen sekä neljännen 42-v.

Nyt siis menossa 7. luomuraskauteni ja kolmas lapsi toivottavasti tammikuussa sylissä. Eka lapseni syntyi kun olin 34, toinen 36. Olen nyt 43.

Elämä on ja luovuttaa ei saa. Olen jonkin sortin fatalisti ja uskon, että elämäni tapahtumilla on aina jokin tarkoitus... Kaikella on aikansa.
 
Mä uskon Miola samoin, että kaikella on tarkoituksensa. Ainakin omassa elämässä on ollut juuri näin, sen tarkoituksen tosin ehkä ymmärtää vasta vuosien päästä. Rankkaa on välillä ollut, mutta toivottavasti nyt tulisi voittopuolisesti hyviä asioita. :Heartred
 
Tervetuloa uusille kuumeilijolle! Itse olen siitä onnekkaassa asemassa, että yhtään keskenmenoa ei ole ollut tässä ~ 15v aikana, kun esikoista aloitettiin aikoinaan tekemään. Tosin minkään näköistä toivoakaan raskaudesta ei ole ollut viimeisen 1.5 vuoden sisällä, kun iltatähti olisi saanut "luvan" tulla.

Dpo jotain +- 10 ja aamun kolmannesta pissasta testattu OnePlussan herkällä puhdas nega. Eipä kyllä yhtään olekkaan sellainen fiilis, että tässä(kään) kierrossa olisi tärpännyt. Harmittaa, kun en tikuttanut ovista, sillä luulin sen antavan selvät oireet, kuten aiemmissa letro-kierroissa. Vaan ei tietenkään nyt. Letroja on enää yhteen kiertoon, ja luget loppuu tähän. Onneksi sain varuiksi reseptin myös Lutinukseen, se vain on hieman kalliimpi. Mutta näiden lääkkeiden jälkeen se taitaapi olla mahikset nollissa.
 
Hannuli, mulla on ollut parissa kierrossa, ja olen saanut sekä hyviä että huonoja uutisia niillä. Varmasti näyttävät ihan hyvin asiansa, ainut että tarkemmin ei ole ilmoitettu rajatapauksissa mikä on plussa ja mikä nega :)
 
Mä uskon Miola samoin, että kaikella on tarkoituksensa. Ainakin omassa elämässä on ollut juuri näin, sen tarkoituksen tosin ehkä ymmärtää vasta vuosien päästä. Rankkaa on välillä ollut, mutta toivottavasti nyt tulisi voittopuolisesti hyviä asioita. :Heartred

Towanda :)

Tästä olen kanssasi tasan samaa mieltä :wink

Olen sitäkin ajatellut, että....jos olisin ollut raskaana eri aikaan, niin en olisi saanut tätä kyseistä - ihanaa poikaa:Heartpink Mun oli tarkoitus synnyttää tämä lapsi 43-vuotiaana. JUURI tämä lapsi!:Heartpink

Väkisin tekemällä ei onnistu, tulee sutta ja savea.

Ja uskon myös siihen, että....jos on tarkoitus saada toinen lapsi, niin se tapahtuu....tai ei tapahdu. Ihminen ei voi, kuin yrittää, sillä kohtalolla on omat suunnitelmat ja mielipiteet:singing::p

Ainakin kohtalo oli sitä mieltä, että saatiin yksi lapsi... ihana, terve ja tosi erityinen...
:Heartpink:love7

Sama mielestäni pätee kaikkiin lähisukulaisiin, ystäviin ja työtovereihin...Niillä kaikilla on jokin tarkoitus omassa elämässä:notworthy
Vaikka pannuun joskus joku ottaisinkin:laughing002

.
 
Onko joku kokeillut noita Raskauskeijun hedelmällisyystestejä? Otan nyt kaikki keinot käyttöön, tilasin niitä sekä jättikasan ovulaatiotestejä. Eikös se ole varma plussa tähän kiertoon, jos hamstraan jo seuraavaa varten :))

Enpä ole kuullutkaan, mutta arvaa vaan, aionko tilata sellaisia saman tien! :smiley-bounce012
Toisaalta, mitä jos ne antavatkin huonoja uutisia? Meneeköhän sitten pasmat ihan sekaisin eikä huvita enää sekstailla "turhaan"? :smiley-ashamed005
 
Enpä ole kuullutkaan, mutta arvaa vaan, aionko tilata sellaisia saman tien! :smiley-bounce012
Toisaalta, mitä jos ne antavatkin huonoja uutisia? Meneeköhän sitten pasmat ihan sekaisin eikä huvita enää sekstailla "turhaan"? :smiley-ashamed005
Towanda, sepä se. Jos saa plussan siinä testissä, se on huono uutinen, jolla ei varsinaisesti voi tehdä mitään. Todeta vain, että aha elämäni on tässä pisteessä. Kun havaitsen vaihdevuodet todella alkaneen tuskin ensin menen lääkäriile, verikokeisiin samasta asiasta tmv. koska lääkäreiden tehtävä on määrätä lääkkeitä, ei tukea pehmeämmillä tavoilla (ruokavalioneuvontaa, lisäravinteita yms. elämäntapasuositusta kyseisen elämäntilanteen ikävien oireiden lievittämiseksi...)
 
Ihan turhahan tuommoinen hedelmällisyystesti on, kun kroppa kuitenkin todetusti toimii vielä teoriassa ihan normaalisti. Ainoastaan munasolujen laadusta ei ole takeita enää ja sitähän ei testit näytä. Eikö vaihdevuodetkin ole vähän periytyvää, äidilläni alkoi vasta yli 5kymppisenä?
 
Niin, mitähän se hedelmällisyystesti oikeastaan näyttää, tietääkö joku?

Mikä dpo sulla Hannuli77 olikaan, voiko testi muuttua vielä plussaksi?
 
Hedelmällisyystesti näyttää, onko follikkelia stimuloivan hormonin taso kohonnut vai ei alkukierrosta. Sillä sanotaan pystyvän ennakoimaan alkavia vaihdevuosia, jolloin (kuukautiskierrosta huolimatta) kroppa joutuu jo puskemaan enemmän munasarjoja toimimaan.
 
Takaisin
Top