----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lycka till Tähti ja Hannuli77, jännittäviä aikoja elämme (taas)! :hello2

Towanda :) Kiitokset!!!:notworthy

Onnea tarvitaan ja toivottavasti ollaan molemmat tukevasti raskaana ihan kohta:bounce:laughing002

Viime kierrossa aika läheltä liippasi...

On taas niin jännää, että....:p


Muoks :
Plussapuhurit ihan kaikille palstalla ja sen ulkopuolella!!:blob3:blob3:blob6:blob3:blob6:wav
 
Last edited by a moderator:
Hannuli77 :) Jokin siellä kummittelee... Näyttää varhaiselta plussalta! :)

Jospa saisit kunnon testeillä heti Leffaviivat!:cheers :cheers:cheers

Aikaista toki, mutta silti....ollaan näköjään samoilla dpoilla:joyful:

Miten herkkiä testejä tilasit? Rfsu taitaa olla vaan sen 25miu/ml.

Tein sitten Predictor Earlyn tänään (12.5miu) ja näyttää vähän samalta, kuin tuo tulos.... voi olla myös, että mielikuvitus alkaa temppuilla, kun yrittää nähdä "sitä" viivaa:laughing002

(Tosin en saanut tänään kunnon pissaa, kun yöllä joutui kuumuuden takia heräilemään..välillä lapsi itkee, kun on liian kuuma....alasti:banghead: Ulkona autossa tänään +48C.... mutta onneksi on ilmastointi:p).

.

En usko hetkeäkään tohon testiin, tai mihinkään sen antamiin "viivoihin", viime kierto sen opetti. Clearbluen plussa-testi on toinen vääriä tuloksia antava, ja siksi pannassa. Teinkin tuon testin ihan kieli poskessa, kunnen usko minkään testin vielä näyttävän tässä vaiheessa.

Tilasin 10 ja 25 herkkyyksiä.
 
En usko hetkeäkään tohon testiin, tai mihinkään sen antamiin "viivoihin", viime kierto sen opetti. Clearbluen plussa-testi on toinen vääriä tuloksia antava, ja siksi pannassa. Teinkin tuon testin ihan kieli poskessa, kunnen usko minkään testin vielä näyttävän tässä vaiheessa.

Tilasin 10 ja 25 herkkyyksiä.

Hannuli77 :)
Siis jihaa...kohta pääset testaan!:cheers

Clearblue oli mulla jo käsissä, mutta sitten hylkäsin sen, koska olen saanut sillä 3:sta yrityskierrosta väärän positiivisen, enkä halua rääkätä itseä... plus, että se ei ole halpis, vaan 7-25€ väliltä.

Mulla nyt jemmassa siis yksi Predictor Early ja apteekin oma, sekä Pregcheckiä...ja vielä se K-Supermarketin oma....halpis....

Huomenna dpo 9/10 yritän onnistuneesti testata:cheers
 
Last edited by a moderator:
Haamu tuli näkyviin Pregcheckin liuskatestillä. Samana päivänä tunsin muitakin raskausoireita. Turvotusta lisää myös helle.

Kiinnittymiseen liittyviä oireita en havainnut. Toisaalta en edes tarkkaillut oloani siltä kannalta.

Pernilla :) Minkälaisia raskausoireita tunsit samana päivänä?
 
Tähti, lapsi hyppäsi aamulla sänkyyn rinnan päälle ja ihmettelin, miksi teki niin kipeää :wideyed:. Silloin en ollut vielä testannut.

Myöhemmin aamupäivällä olo tuntui jotenkin niin turvonneelta ja hiki nousi pintaan, vaikkei edes tehnyt mitään. Toki oli hellettä.

Onnea testaukseen :Heartred
 
Tähti, lapsi hyppäsi aamulla sänkyyn rinnan päälle ja ihmettelin, miksi teki niin kipeää :wideyed:. Silloin en ollut vielä testannut.

Myöhemmin aamupäivällä olo tuntui jotenkin niin turvonneelta ja hiki nousi pintaan, vaikkei edes tehnyt mitään. Toki oli hellettä.

Onnea testaukseen :Heartred

Pernilla :) Oho...olipa erikoinen raskausoire:wideyed::laughing002

Missä vaiheessa kiertoa nyt menet?
 
Teinkin tuon testin ihan kieli poskessa, kunnen usko minkään testin vielä näyttävän tässä vaiheessa.

Tilasin 10 ja 25 herkkyyksiä.

Hannuli77 :) Entäs tänään? Teitkö testin?

Eilen oli kyllä viä liian aikaista.

Tein tänään Pregcheck liuskan....ja negaa....tai mun silmät näkee harmaan alueen, jonkun varjon...taasko tää alkaa:hungover: Missä mun leffaviivat:laughing002

DpIUI 9/10
 
5 + jotain. Testailen edelleen joka päivä :confused:Tilasin netistä viikkonäytöllisiä testejä, mutta viipyvät vielä postin matkassa. Viime viikolla sain viikkonäytölliseen "2-3 viikkoa".

Pernilla :) Siis mitä....onnea tuhannesti! :Heartblue:Heartpink

Ehkä kannattaisi jo varata samantien ultra? Saat varmuuden asiasta:cheers

Oi, miten jännää om taas... ihanaa:Heartpink:happy093
 
Last edited by a moderator:
Pernilla :) Siis mitä....onnea tuhannesti! :Heartblue:Heartpink

Ehkä kannattaisi jo varata samantien ultra? Saat varmuuden asiasta:cheers

Oi, miten jännää om taas... ihanaa:Heartpink:happy093

Kiitos :Heartred Jänniä aikoja nyt meillä kaikilla.

Tässä vaiheessa alkaakin olla selvää, että vähällä tästä en enää pääse - kävi miten kävi :eek: Aiemmissa keskenmenoissa on tarvittu lääkkeellisen tyhjennyksen lisäksi kaksi peräkkäistä kaavintaa raskausmateriaalijäämien vuoksi!! :hungover: Ensimmäisessä lisäksi kohtutulehdus ja toisessa puolen vuoden hgc-verikoeseuranta.

Varasin alustavasti ultran ensi viikon loppupuolelle.
 
Voi miten jänniä aikoja monella!!
Tähti, Katjusha, Hannuli, Pernilla...
:excited001:happy093:excited001:happy093:excited001
Plussia ja tsemppipeukkuja kaikille! :Heartred
Ja Pernillalle hyvähyvähyvä, että ultra varattu.:smiley-bounce016

Täällä menee ok. Helteet vie kaikki mehut.
Eilen alkoi 17.raskausviikko. Kevyitä sipaisuja olen havainnut jo muutaman kerran. Jee!

Jaksetaan hellettä ja muistetaan juoda paljon! :thumright
 
No niin, vielä on pari vuotta ennen kuin 45 tulee täyteen, mutta arvelin tämän olevan oikeampi paikka ikäkriiseilyyn. Onko kukaan tehnyt ketjussa mitään listaa siitä, kuinka monella on vielä onnistunut saada lapsi, vaikka ikää onkin? Joulun alla minulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja nyt mietityttää, seuraako yrityksistä vain keskenmenoja, vai onko tervekin lapsi vielä mahdollinen.

Ensi viikolla klinikalle taas suunnittelukäynti, siellä selviää, pääseekö vielä yrittämään, vai pitääkö lyödä hanskat tiskiin jo heti kättelyssä. En ole ilmeisesti ikinä ovuloinut luomuna, joten minulla yritykseen tarvitaan aina lapsettomuushoitoja.
 
Voi miten jänniä aikoja monella!!
Tähti, Katjusha, Hannuli, Pernilla...
:excited001:happy093:excited001:happy093:excited001
Plussia ja tsemppipeukkuja kaikille! :Heartred
Ja Pernillalle hyvähyvähyvä, että ultra varattu.:smiley-bounce016

Täällä menee ok. Helteet vie kaikki mehut.
Eilen alkoi 17.raskausviikko. Kevyitä sipaisuja olen havainnut jo muutaman kerran. Jee!

Jaksetaan hellettä ja muistetaan juoda paljon! :thumright


Miola :) Kiitokset!!

Saa nähdä...

Oletko voinut helteestä huolimatta raskaana hyvin? :rolleyes: Toivottavasti olet, koska se koettelee ihan kaikkia. (vanhukset luultavasti kärsii eniten).

Superkiitokset tsempeistä!!:Heartpink

Meillä on klinikan mukaan mahis onnistua enää 0.8%....iän vuoksi, koska se lähentelee 46v.

Itse haluan harjoitaittaa sexiä 52v. saakka, mutta luultavasti sekään ei riitä....Täällä mies on lähes kauhistunut, etten tule raskaaksi heti ensi yrittämällä:confused004..
 
Miola :) Kiitokset!!

Saa nähdä...

Oletko voinut helteestä huolimatta raskaana hyvin? :rolleyes: Toivottavasti olet, koska se koettelee ihan kaikkia. (vanhukset luultavasti kärsii eniten).

Superkiitokset tsempeistä!!:Heartpink

Meillä on klinikan mukaan mahis onnistua enää 0.8%....iän vuoksi, koska se lähentelee 46v.

Itse haluan harjoitaittaa sexiä 52v. saakka, mutta luultavasti sekään ei riitä....Täällä mies on lähes kauhistunut, etten tule raskaaksi heti ensi yrittämällä:confused004..

Kiitos kysymästä, Tähti. Olen jaksellut normielämän helteestä huolimatta, mutta ns. treenaus (esim. uinti, kävelylenkit, pyöräily) on jäänyt minimiin. Ei vaan ole jaksanut. :dead:

Kovasti toivon, että sinulle vielä raskaus suotaisiin. :hug013
Seksiä ei kuitenkaan kannata unohtaa ainakaan seuraavaan 10 vuoteen. Onhan se niin kivaa ja endorfiinejä vapauttavaa puuhaa. :laughing001
 
No niin, vielä on pari vuotta ennen kuin 45 tulee täyteen, mutta arvelin tämän olevan oikeampi paikka ikäkriiseilyyn. Onko kukaan tehnyt ketjussa mitään listaa siitä, kuinka monella on vielä onnistunut saada lapsi, vaikka ikää onkin? Joulun alla minulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja nyt mietityttää, seuraako yrityksistä vain keskenmenoja, vai onko tervekin lapsi vielä mahdollinen.

Ensi viikolla klinikalle taas suunnittelukäynti, siellä selviää, pääseekö vielä yrittämään, vai pitääkö lyödä hanskat tiskiin jo heti kättelyssä. En ole ilmeisesti ikinä ovuloinut luomuna, joten minulla yritykseen tarvitaan aina lapsettomuushoitoja.
Toisaalla jo kerroinkin, että minulla viimeinen synnytys oli 45-vuotiaana. Yritys alkoi ollessani 42-vuotias ja ensimmäinen plussa tuli nopeasti, mutta meni kesken 9+6. Seuraavaa plussaa sai odottaa yli vuoden ja meni kesken jo 6+. Kolmas plussa tuli sen km:n jälkeen aika nopeasti ja se raskaus meni hyvin loppuun asti, ei mitään ikään liittyviä vaivoja ja lapsi voi hyvin. Ja vanhemmat myös.
 
No niin, vielä on pari vuotta ennen kuin 45 tulee täyteen, mutta arvelin tämän olevan oikeampi paikka ikäkriiseilyyn. Onko kukaan tehnyt ketjussa mitään listaa siitä, kuinka monella on vielä onnistunut saada lapsi, vaikka ikää onkin? Joulun alla minulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja nyt mietityttää, seuraako yrityksistä vain keskenmenoja, vai onko tervekin lapsi vielä mahdollinen.

Ensi viikolla klinikalle taas suunnittelukäynti, siellä selviää, pääseekö vielä yrittämään, vai pitääkö lyödä hanskat tiskiin jo heti kättelyssä. En ole ilmeisesti ikinä ovuloinut luomuna, joten minulla yritykseen tarvitaan aina lapsettomuushoitoja.

Suski75 :)

Mukaan vaan, tervetuloa!!:cheers Löysit juuri täysin oikean palstan :) Onko Sinulla lapsia entuudestaan?

Toivotaan parasta ensiviikolle. Et ole ollenkaan liian vanha:p

Puuhhh...SUURET plussapuhurit!!:blob3:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top