Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lycka till Tähti ja Hannuli77, jännittäviä aikoja elämme (taas)!
Hannuli77 :) Jokin siellä kummittelee... Näyttää varhaiselta plussalta! :)
Jospa saisit kunnon testeillä heti Leffaviivat!
Aikaista toki, mutta silti....ollaan näköjään samoilla dpoilla
Miten herkkiä testejä tilasit? Rfsu taitaa olla vaan sen 25miu/ml.
Tein sitten Predictor Earlyn tänään (12.5miu) ja näyttää vähän samalta, kuin tuo tulos.... voi olla myös, että mielikuvitus alkaa temppuilla, kun yrittää nähdä "sitä" viivaa
(Tosin en saanut tänään kunnon pissaa, kun yöllä joutui kuumuuden takia heräilemään..välillä lapsi itkee, kun on liian kuuma....alasti:banghead: Ulkona autossa tänään +48C.... mutta onneksi on ilmastointi).
.
En usko hetkeäkään tohon testiin, tai mihinkään sen antamiin "viivoihin", viime kierto sen opetti. Clearbluen plussa-testi on toinen vääriä tuloksia antava, ja siksi pannassa. Teinkin tuon testin ihan kieli poskessa, kunnen usko minkään testin vielä näyttävän tässä vaiheessa.
Tilasin 10 ja 25 herkkyyksiä.
Tähti jee!!! Mä jännään sun kanssa!!
Haamu tuli näkyviin Pregcheckin liuskatestillä. Samana päivänä tunsin muitakin raskausoireita. Turvotusta lisää myös helle.
Kiinnittymiseen liittyviä oireita en havainnut. Toisaalta en edes tarkkaillut oloani siltä kannalta.
Tähti, lapsi hyppäsi aamulla sänkyyn rinnan päälle ja ihmettelin, miksi teki niin kipeää . Silloin en ollut vielä testannut.
Myöhemmin aamupäivällä olo tuntui jotenkin niin turvonneelta ja hiki nousi pintaan, vaikkei edes tehnyt mitään. Toki oli hellettä.
Onnea testaukseen
Teinkin tuon testin ihan kieli poskessa, kunnen usko minkään testin vielä näyttävän tässä vaiheessa.
Tilasin 10 ja 25 herkkyyksiä.
Pernilla :) Oho...olipa erikoinen raskausoire
Missä vaiheessa kiertoa nyt menet?
5 + jotain. Testailen edelleen joka päivä Tilasin netistä viikkonäytöllisiä testejä, mutta viipyvät vielä postin matkassa. Viime viikolla sain viikkonäytölliseen "2-3 viikkoa".
Pernilla :) Siis mitä....onnea tuhannesti!
Ehkä kannattaisi jo varata samantien ultra? Saat varmuuden asiasta
Oi, miten jännää om taas... ihanaa
Varasin alustavasti ultran ensi viikon loppupuolelle.
Voi miten jänniä aikoja monella!!
Tähti, Katjusha, Hannuli, Pernilla...
Plussia ja tsemppipeukkuja kaikille!
Ja Pernillalle hyvähyvähyvä, että ultra varattu.
Täällä menee ok. Helteet vie kaikki mehut.
Eilen alkoi 17.raskausviikko. Kevyitä sipaisuja olen havainnut jo muutaman kerran. Jee!
Jaksetaan hellettä ja muistetaan juoda paljon!
Miola :) Kiitokset!!
Saa nähdä...
Oletko voinut helteestä huolimatta raskaana hyvin? Toivottavasti olet, koska se koettelee ihan kaikkia. (vanhukset luultavasti kärsii eniten).
Superkiitokset tsempeistä!!
Meillä on klinikan mukaan mahis onnistua enää 0.8%....iän vuoksi, koska se lähentelee 46v.
Itse haluan harjoitaittaa sexiä 52v. saakka, mutta luultavasti sekään ei riitä....Täällä mies on lähes kauhistunut, etten tule raskaaksi heti ensi yrittämällä..
Toisaalla jo kerroinkin, että minulla viimeinen synnytys oli 45-vuotiaana. Yritys alkoi ollessani 42-vuotias ja ensimmäinen plussa tuli nopeasti, mutta meni kesken 9+6. Seuraavaa plussaa sai odottaa yli vuoden ja meni kesken jo 6+. Kolmas plussa tuli sen km:n jälkeen aika nopeasti ja se raskaus meni hyvin loppuun asti, ei mitään ikään liittyviä vaivoja ja lapsi voi hyvin. Ja vanhemmat myös.No niin, vielä on pari vuotta ennen kuin 45 tulee täyteen, mutta arvelin tämän olevan oikeampi paikka ikäkriiseilyyn. Onko kukaan tehnyt ketjussa mitään listaa siitä, kuinka monella on vielä onnistunut saada lapsi, vaikka ikää onkin? Joulun alla minulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja nyt mietityttää, seuraako yrityksistä vain keskenmenoja, vai onko tervekin lapsi vielä mahdollinen.
Ensi viikolla klinikalle taas suunnittelukäynti, siellä selviää, pääseekö vielä yrittämään, vai pitääkö lyödä hanskat tiskiin jo heti kättelyssä. En ole ilmeisesti ikinä ovuloinut luomuna, joten minulla yritykseen tarvitaan aina lapsettomuushoitoja.
No niin, vielä on pari vuotta ennen kuin 45 tulee täyteen, mutta arvelin tämän olevan oikeampi paikka ikäkriiseilyyn. Onko kukaan tehnyt ketjussa mitään listaa siitä, kuinka monella on vielä onnistunut saada lapsi, vaikka ikää onkin? Joulun alla minulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja nyt mietityttää, seuraako yrityksistä vain keskenmenoja, vai onko tervekin lapsi vielä mahdollinen.
Ensi viikolla klinikalle taas suunnittelukäynti, siellä selviää, pääseekö vielä yrittämään, vai pitääkö lyödä hanskat tiskiin jo heti kättelyssä. En ole ilmeisesti ikinä ovuloinut luomuna, joten minulla yritykseen tarvitaan aina lapsettomuushoitoja.