----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silloin kun munasolu ja siittiö yhtyvät muodostaen alkion vai silloin, kun tyyppi kiinnittyy limakalvolle... ei tartte ihmetellä, miten kuutamolla naiset on, kun ei asiantuntijoiltakaan näytä sujuvan :)

Katjusha :) Voiko hcg-hormonia kehittyä jo ennen kiinnittymistä?

Tuo testi lupaa aikaista tulosta, niin millä se voi luvata niinkin aikaista tulosta?:wideyed:
Kuitenkin on se sama 10miu, eli tosi herkkä.

Olen löytänyt aikaista tulosta lupaavia, kalliitakin testejä ja ne lupaavat 6pv ennen kuukautisia ja jotkut 4päivää ennen....
 
Katjusha :) Voiko hcg-hormonia kehittyä jo ennen kiinnittymistä?

Tuo testi lupaa aikaista tulosta, niin millä se voi luvata niinkin aikaista tulosta?:wideyed:
Kuitenkin on se sama 10miu, eli tosi herkkä.

Olen löytänyt aikaista tulosta lupaavia, kalliitakin testejä ja ne lupaavat 6pv ennen kuukautisia ja jotkut 4päivää ennen....
Mun ymmärtääkseni ei voi erittyä HCG:tä ennen kiinnittymistä alkaen kehittyä 5-6 päivää jälkeen oviksen tai myöhemmin (eli realistisesti ennen 8-9 dpo ei kyllä keskivertonaisella näy missään testissä, viimeisimmillä vasta 18 dpo). Tuo ei kyllä oikeasti kerro mistään, tuo x ja y päivää ennen myöhästyneitä kuukautisia, koska meillä jokaisella on omanlainen luteaalivaihe. Kaikki riippuu, milloin tyyppi kiinnittyy kohtuun ja mikä on henkilön hcg-lähtötaso!
Meillä 45+ -ikäisillä voi HCG olla luonnostaan kohonnut, esim. 14mIU/ml vaihdevuosien kyseessä ollen. Eli ihan kirkkaasti en usko jatkossa haamuihin superherkissä testeissä.
 
Muokattu viimeksi:
Lisätäkseni edelliseen, koin molemmissa edellisissä yrityskierroissa oudon "romahduksen" eli uskon, että on joku hormoni, joka kertoo, että asiat on hyvin tai huonosti.
Toukokuussa olin tyyni kuin viilipytty kunnes kolmantena päivänä alkionsiirrosta jotain tapahtui ja maailmani romahti (mitään ei siis käytännön elämässä tapahtunut), tiesin että persiilleen meni. Nyt heinäkuussa tunsin olevani raskaana 6 päivää alkionsiirrosta ja 8 päivän kohdalla romahdin ihan täysin. Tuolloin raskaustestiin tuli viivat, eli alkio oli hetkeä aiemmin vielä "hengissä" ja koskettanut kohdun limakalvoa. Tällaista en ollut aiemmissa noin 10 epäonnisessa yrityskerrassa tuntenut, mutta niinpä se keho on muutenkin tuntemuksineen muuttunut synnytyksen jälkeen.
 
Katjusha, tottakai luomuplussa on mahdollinen. Tuo kiinnittymisyrityskin minulle ainakin on positiivinen merkki ja talletukset täydellisesti. Siis peukut pystyssä teillekin !
 
"kunnes kolmantena päivänä alkionsiirrosta jotain tapahtui ja maailmani romahti (mitään ei siis käytännön elämässä tapahtunut), tiesin että persiilleen meni. Nyt heinäkuussa tunsin olevani raskaana 6 päivää alkionsiirrosta ja 8 päivän kohdalla romahdin ihan täysin. Tuolloin raskaustestiin tuli viivat, eli alkio oli hetkeä aiemmin vielä "hengissä" ja koskettanut kohdun limakalvoa. Tällaista en ollut aiemmissa noin 10 epäonnisessa yrityskerrassa tuntenut, mutta niinpä se keho on muutenkin tuntemuksineen muuttunut synnytyksen jälkeen'.

Katjusha :) Suuret pahoittelut:hug013Toivottavasti teille tulee luomuplussa vielä kuitenkin.

Mutta tässä tulee hyvin esiin se, että voi tuntea hedelmöittyneen munasolun ja sen elämää:happy119Joka paikassa väitetään, ettei voi tuntea mitään, ennen kiinnittymistä:wideyed:

Omassa vatsassa yhä liikkuu jokin (dpIUI 7/8), ehkä ....tai kuvittelen:wideyed: Päivällä ei liikkunut, mutta taas....

No ajattelin näin kesälomalla miehen kanssa ottaa vähän punkkua, (myös kiinnittymistä edistäen), etenkin, kun tuo herkkä raskaustesti ei näytä vielä mitään, niin olo on nyt ihan hirveä:wacky: Tosi huono - vähällä kohta yrjötä! Ehkä johtuu liiasta kuumuudesta. En tiedä mikä vaivaa, mutta paria lasia enempää ei alas laske.

Lisäksi ollut outo päänsärky tänäänkin, kohta 5 päivää... Disperinillä/Asperinilla sen saanut pois...
 
Last edited by a moderator:
.Tuo kiinnittymisyrityskin minulle ainakin on positiivinen merkki ja talletukset täydellisesti. Siis peukut pystyssä teillekin !

Yölento :) Mistä tiedät, että on kiinnittymisyritys?:rolleyes:

Ja näkyykö se jo testissä, vai miten sen tunnistat?
 
Katjushalla se varhainen viiva joka hiipui pois.

Minulla ei ole ollut hailakoita viivoja koska olin laiska testaaja epäsäännöllisen kierron vuoksi

Yölento :) Mutta tunsitko jotain?

Mulla alavatsaa on "polttanut" jo inssistä saakka... välillä se on poissa ja nyt taaskin polttaa:wideyed: Alussa poltti ainakin 4päivää putkeen, sitten väheni ja harveni...

Munasarjoja repii silti ihan koko ajan:wideyed:
Kuin tulessa.

Myös päänsärky:bored:....en yleensä kärsi oikein koskaan päänsärystä...on tosi outo olo:wacky:

En tiedä mikä vaivaa, mutta normaalia ei ole - ja alkoi inssin jälkeen:angelic:

Dpo7/8
 
Last edited by a moderator:
Tuo ei kyllä oikeasti kerro mistään, tuo x ja y päivää ennen myöhästyneitä kuukautisia, koska meillä jokaisella on omanlainen luteaalivaihe. Kaikki riippuu, milloin tyyppi kiinnittyy kohtuun ja mikä on henkilön hcg-lähtötaso!
Meillä 45+ -ikäisillä voi HCG olla luonnostaan kohonnut, esim. 14mIU/ml vaihdevuosien kyseessä ollen. Eli ihan kirkkaasti en usko jatkossa haamuihin superherkissä testeissä.

Katjusha :) Vaikuttaako luteaalivaihe raskaustestin tulokseen? Siten, että näkyy eri aikaan?

Ja siis vaihdevuodet voi tehdä positiivisen haamuplussan?:wideyed:

Viimekierrossa tuli haamuja, mutta ei oikein aiemmissa. Saa nähdä miten tässä kierrossa käy....
 
Yölento :) Mutta tunsitko jotain?

Mulla alavatsaa on "polttanut" jo inssistä saakka... välillä se on poissa ja nyt taaskin polttaa:wideyed: Alussa poltti ainakin 4päivää putkeen, sitten väheni ja harveni...

Munasarjoja repii silti ihan koko ajan:wideyed:
Kuin tulessa.

Myös päänsärky:bored:....en yleensä kärsi oikein koskaan päänsärystä...on tosi outo olo:wacky:

En tiedä mikä vaivaa, mutta normaalia ei ole - ja alkoi inssin jälkeen:angelic:

Dpo7/8
Minua nyt aina sattuu joka paikkaan ja on omituisia tuntemuksia, joten yritän olla niitä huomaamatta.
En tiennyt etukäteen plussasta ja minulla oli vain spontaaneja keskenmenoja, joten en tiedä, voiko tuntea sen että alkio on kuollut.
 
Minua nyt aina sattuu joka paikkaan ja on omituisia tuntemuksia, joten yritän olla niitä huomaamatta.
En tiennyt etukäteen plussasta ja minulla oli vain spontaaneja keskenmenoja, joten en tiedä, voiko tuntea sen että alkio on kuollut.

Yölento :)

Ei tietenkään voi säryiltä huomata:hug013

Jostain syystä silti kuvittelen tunteneeni alkion kuoleman:wideyed: Sen vuoksi, ettei mitään enää tunnu...

Oletin jo (dpo7), että sisälläni oleva alkio saattaa olla mennyttä, kun mitään ei tuntunut. Mutta taas siellä on "jotain"... ehkä mielikuvitusta, kun mitään ei pitäisi voida tietää, ennen kiinnittymistä:eek: Toisaalta tuntemus on hävinnyt kiinnittymisen jälkeen.

En tiedä mitään syytä, miksi vatsaa todella polttaa, voisi lähinnä epäillä ovista molemmissa munasarjoissa:happy: Mutta se ei liene nyt mahdollista, kun ovis on jo ultralla todettu 8pv. sitten inssin yhteydessä.
Molemmiata munasarjoista siis olettevasti irtosi munasolu.
 
Last edited by a moderator:
:greet025 Heissan!

Testaisisiko joku jo dpo8/9 ?

Ei oikein osaa päättää:scratch

Siis kannattaisiko tuhlata ihan vielä Predictor Early testiä näin aikaisin? Ne on aika kalliita, eikä löydy ihan näiltä kulmilta. Herkkyys 12.5mIU.

Kokemuksia testistä? :notworthy
 
Tähti, esim. kenellä on luonnollinen luteaalivaihe 10 päivää on melko mahdoton plussata "4 päivää ennen", kun taas kenellä normaali 14 päivää, voi hyvinkin testata plussan "4 päivää ennen", koska tämä on eri dpo.
 
:greet025
Koko alavatsa täysin "tulessa".... vasenta musasarjaa repii ja tuolilla istuminenkin sattuu jonnekkin kohdun alueelle:eek::singing:

Kipu on kestänyt ainakin pari-kolme tuntia putkeen...

Onkohan tää mitä? kiinnittymistä:rolleyes:

Dpo8/9
 
Tähti, kyselit aikaisemmin turvotuksesta. Ainakin minua on vaivannut se siitä lähtien, kun ensimmäinen haamu tuli näkyviin, mikä tapahtui noin 10-11 päivää laskelmieni mukaan hedelmöittymisestä (4 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää). Sitä ennen en edes testannut. Haamu tuli näkyviin Pregcheckin liuskatestillä. Samana päivänä tunsin muitakin raskausoireita. Turvotusta lisää myös helle.

Kiinnittymiseen liittyviä oireita en havainnut. Toisaalta en edes tarkkaillut oloani siltä kannalta.

Onnea Katjushalle uuteen elämän vaiheeseen! Toivottavasti toiveet toteutuu. Tsemppiä ja plussaonnea kaikille!
 
e61b9d13d561bd920292cd6ceceb7c53
a1d5a92d47c1231327002f489570a799


Ahhahaaa :)) Kunnon testit ei vielä postissa tulleet, mutta mikäs se siellä kaapissa huuteli, vanha ystäväni Rfsu :D Pissin sitten pois niin ei viivanpaikat kummittele, kun on oikeiden testien aika. Nyt on vasta dpo8-9, joten ei tuo nyt voisi vielä näkyäkkään. Mutta samanlainen tuli kuin viime kierrossakin ne about sata viivanpaikkaa.. on kyllä harvinaisen susi testi :)) Seuraavaa maltan sitten viikonloppuun, tää oli tämmöinen perus hätänega, joka ei edes masenna.
 
e61b9d13d561bd920292cd6ceceb7c53
a1d5a92d47c1231327002f489570a799


Ahhahaaa :)) Kunnon testit ei vielä postissa tulleet, mutta mikäs se siellä kaapissa huuteli, vanha ystäväni Rfsu :D Pissin sitten pois niin ei viivanpaikat kummittele, kun on oikeiden testien aika. Nyt on vasta dpo8-9, joten ei tuo nyt voisi vielä näkyäkkään. Mutta samanlainen tuli kuin viime kierrossakin ne about sata viivanpaikkaa.. on kyllä harvinaisen susi testi :)) Seuraavaa maltan sitten viikonloppuun, tää oli tämmöinen perus hätänega, joka ei edes masenna.

Hannuli77 :) Jokin siellä kummittelee... Näyttää varhaiselta plussalta! :)

Jospa saisit kunnon testeillä heti Leffaviivat!:cheers :cheers:cheers

Aikaista toki, mutta silti....ollaan näköjään samoilla dpoilla:joyful:

Miten herkkiä testejä tilasit? Rfsu taitaa olla vaan sen 25miu/ml.

Tein sitten Predictor Earlyn tänään (12.5miu) ja näyttää vähän samalta, kuin tuo tulos.... voi olla myös, että mielikuvitus alkaa temppuilla, kun yrittää nähdä "sitä" viivaa:laughing002

(Tosin en saanut tänään kunnon pissaa, kun yöllä joutui kuumuuden takia heräilemään..välillä lapsi itkee, kun on liian kuuma....alasti:banghead: Ulkona autossa tänään +48C.... mutta onneksi on ilmastointi:p).

.
 
Takaisin
Top