Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, onpa outoa marmattaa toisen äitiys"lomasta". Miehet vai naisetko siellä marmattaa? Meidän työpaikalla äitiysvapaat ovat erittäin tervetulleita, sehän tarkoittaa aina pitkää sijaisuutta jollekin halukkaalle.
Meillä poika kyllä tekee ahkerasti kotitöitä ja sehän vasta raskasta vanhemmille onkin! Koko ajan saa olla auttamassa milloin minkäkin kodinkoneen käyttöä ja vahtimassa, mitä on menossa rikki kun poika lakaisee tai imuroiLaiskotteluahan tää onkin parhaimmillaan, ei tiedä mitä tekisi kaikella omalla ajalla. Ehkä nostan jalat pöydälle, avaan skumppapullon ja lakkaan kynnet sillä välin kun poika tekee kotityöt.
Meillä poika kyllä tekee ahkerasti kotitöitä ja sehän vasta raskasta vanhemmille onkin! Koko ajan saa olla auttamassa milloin minkäkin kodinkoneen käyttöä ja vahtimassa, mitä on menossa rikki kun poika lakaisee tai imuroi
Peppipupu, harmi ettei ovista näkynyt. Minulla meni muutama ovis ohi noiden hymynaamatestien takia. Jätin hymynaamatestit pois, ja ovikset löytyivät joka kierrosta halvemmilla liuskatesteillä. Niitä voi tehdä kaiken lisäksi useampia päivässä, joten on todennäköisempää, että oikea ajankohta löytyy.
Nykyisen oviksen bongasin liuskatestillä. Testiviivat eivät tosin olleet bongaushetkellä ihan tasavahvat, mutta ajattelin, että parasta toimia vähän aikaisemmin kuin jäädä odottelemaan täysin samanvärisiä viivoja.
Vahvaa plussaa edelleen. Tosin ennen alkuraskauden ultraa ei kannata toivoa mitään. Mieskään ei ole kysellyt mitään sen jälkeen, kun kuuli plussasta.
Meillä siis menossa ehkä yk1 ja ovistikut loppuivat ennen hymyä.,, testasin 10,11,12 ja 14. Kierto 27 niin ainoa mahku kai että oli tuo testaamaton 13?( oltiin kylässä ja en ottanut mukaan) eikö ton pitäisi olla kaksi päivää plussalla eli olis näyttänyt naamaa myös kp14 jos olis ollut kp 13 plussa? Tai sit en oviloinutpyh
Raskaustesteistä asiaa....
Kokemuksia K-Supermarketin raskaustestistä Kombo? Samassa paketissa 2 kpl (herkkä+ varma).
Herkkyys 10mIU/ml
Paketissa lukee Medigoo - terveydentilan pikatesti. Havaitsee mahdollisen raskauden jo 5 päivää hedelmöittymisajankohdan jälkeen.
Sattumalta kävi tämä tuote silmiin ja eri paikkakunnan K-Supermarketista. Paketin hinta 3.65€.
Kyseessä siis joku halpis, mutta Clearbluen testiäkään en viitsinyt ostaa, vaikka olisi ollut alennuksessa siellä alle 7€.
Onko tämä tuttu testi jollekulle?
Hannuli77, koska testaat? Entä muut?
Toivon ettei mun testit tuu vielä muutamaan päivään, alkaa muuten polttelemaan :)) Mitään kummoisia oireita ei ole, ajoittain juilii, muttei mitään kiinnittymiskipuja tai muutakaan, mistä saisi vettä myllyyn.
Minulle on myös mysteeri, että milloin se "hedelmöittyminen" oikein sitten on - tästä on niin kirjavaa käytäntöä, mikä on mitäkin. Silloin kun munasolu ja siittiö yhtyvät muodostaen alkion vai silloin, kun tyyppi kiinnittyy limakalvolle... ei tartte ihmetellä, miten kuutamolla naiset on, kun ei asiantuntijoiltakaan näytä sujuvan :)Mä en oikein ymmärrä, miten joku testi vois näyttää raskauden jo ennenkuin kiinnittyminenkään on tapahtunut :)) Siksi en oikein luota noihin extra-herkkiin.
Minulle on myös mysteeri, että milloin se "hedelmöittyminen" oikein sitten on - tästä on niin kirjavaa käytäntöä, mikä on mitäkin. Silloin kun munasolu ja siittiö yhtyvät muodostaen alkion vai silloin, kun tyyppi kiinnittyy limakalvolle... ei tartte ihmetellä, miten kuutamolla naiset on, kun ei asiantuntijoiltakaan näytä sujuvan :)
Täällä elämäni ovulaatio edelleen päällä, saa nähdä, milloin helpottaa.
Katjusha kp 16 kai
Täällä elämäni ovulaatio edelleen päällä, saa nähdä, milloin helpottaa.
Katjusha kp 16 kai
joo, menetin neitsyyteni. kp 12, 13, 14 ja 15 :)Katjusha :)
Kai hyödynnätte tilanteen?
Toivon teille luomuplussan!!