----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos, Tähti! :Heartred

Luomuna tosiaan tällä kertaa. Saa nähdä mitä tästäkin seuraa..:eek:

Ubikinonia (200 mg) ja omegoita (3 &7) ja mammavitamiineja olen napsinut säännöllisesti jo pidemmän aikaa.

Sympatiaa Katjushalle uuteen elämän vaiheeseen! :Heartred Jossain vaiheessa luopuminen on meillä kaikilla edessä.

Olen miettinyt monesti, miksi vielä haaveilen..

Pernilla :)
Todella onnittelut luomuplussasta!!:Heartbigred

Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka ja saatte pienokaisen syliin:love7:love7

Ei ole itsestään selvyys todellakaan! Parasta lykkyä:Heartpink

Ihanaa...tämä luo toivoa vielä ihan kaikille 45+++ ikäisille:Heartpink

.
 
Last edited by a moderator:
Jospa mäkin mahtuisin tähän ryhmään? :hello Sopisin myös Imettäviin kuumeilijoihin tai Yritystä odottaviin, mutta koska ikää on pian 41 v., niin koen tämän ryhmän läheisimmäksi.

Olen seurannut tätä ketjua jonkin aikaa ja tiedän teidät pintapuolisesti. Itse olin jo pitkään luullut etten pysty tulemaan raskaaksi, mutta niin vain kuitenkin kävi ihan tuoreessa suhteessa ja nyt olemme 8 kk pojan vanhemmat. :Heartblue Olin yllättynyt kun mies rupesi ehdottamaan toista lasta ja mietin, että ehkä pitäisi vain antaa taas mahdollisuus elämälle. Eli ruvetaan yrittämään luomuna toista (toki kaikki mahdolliset lisäravinteet tueksi) ja lapsi tulee, jos on tarkoitettu.

Lapsemme syntyi sektiolla ja lääkäri sanoi, että sen jälkeen täytyy odottaa vuosi ennen uutta raskautta. Kuukautiskierto on jo palautunut normaaliksi, vaikka imetän. Vähän hirvittää että mitä jos oikeasti raskaudun pian, että miten jaksan kahden pienen lapsen kanssa. Nykyinen vauva kun on ollut varsin vaativa tapaus. :smiley-ashamed004 Terve kuitenkin ja tyytyväinen niin kauan kun äiti on saatavilla. Tukijoukkoja vain ei ole siellä, minne olemme kohta muuttamassa.

Tässä ryhmässä kaikki ymmärtävät, ettei aikaa ole tuhlattavaksi. Se on nyt tai ei koskaan. Pitäisikö vain hypätä taas pää edellä ja katsoa mitä tapahtuu? :rolleyes:
 
Jospa mäkin mahtuisin tähän ryhmään? :hello Sopisin myös Imettäviin kuumeilijoihin tai Yritystä odottaviin, mutta koska ikää on pian 41 v., niin koen tämän ryhmän läheisimmäksi.

Olen seurannut tätä ketjua jonkin aikaa ja tiedän teidät pintapuolisesti. Itse olin jo pitkään luullut etten pysty tulemaan raskaaksi, mutta niin vain kuitenkin kävi ihan tuoreessa suhteessa ja nyt olemme 8 kk pojan vanhemmat. :Heartblue Olin yllättynyt kun mies rupesi ehdottamaan toista lasta ja mietin, että ehkä pitäisi vain antaa taas mahdollisuus elämälle. Eli ruvetaan yrittämään luomuna toista (toki kaikki mahdolliset lisäravinteet tueksi) ja lapsi tulee, jos on tarkoitettu.

Lapsemme syntyi sektiolla ja lääkäri sanoi, että sen jälkeen täytyy odottaa vuosi ennen uutta raskautta. Kuukautiskierto on jo palautunut normaaliksi, vaikka imetän. Vähän hirvittää että mitä jos oikeasti raskaudun pian, että miten jaksan kahden pienen lapsen kanssa. Nykyinen vauva kun on ollut varsin vaativa tapaus. :smiley-ashamed004 Terve kuitenkin ja tyytyväinen niin kauan kun äiti on saatavilla. Tukijoukkoja vain ei ole siellä, minne olemme kohta muuttamassa.

Tässä ryhmässä kaikki ymmärtävät, ettei aikaa ole tuhlattavaksi. Se on nyt tai ei koskaan. Pitäisikö vain hypätä taas pää edellä ja katsoa mitä tapahtuu? :rolleyes:

Towanda :) Tottakai...tänne mukaan kuumeilemaan! :)

Pitää ja saa hypätä pää edellä....:cheers
Enää ei ehdi jarrutellla.

Synnytin myös sektiolla, (ei suunnitelu). Sanottiin, että vuosi olisi odotettava. Sanottiin myös, että toinen tulee yleensä helpommalla, kuin ensimmäinen.

No, lähdettiin yrittämään, kun oli kulunut 1,5vuotta (en myös halunnut toista ihan pientä heti perään)....No, eipä se tuosta vaan ole tapahtunutkaan, kun reilun 6kk jälkeen plussaa odotellaan....Uskoin, että tuo tulisi helpommalla, kun niin sanottiin.

Säntäämään vaan, kun vuosikin hurahtaa tosi nopeasti ja biologinen kello tikittää lujempaa, kuin koskaan.

Meillä ei ole vuotta enää aikaa, kun joudutaan käymään inseminaation kautta, miehen vasta-aineiden takia.

Saitko ensimmäisen ihan täysin luomuna?
Plussapuhuria!!!:Heartblue:wav
 
Last edited by a moderator:
Towanda tervetuloa! Hyppäämisestä päätät itse mutta ainakin yllytän koittamaan pienelle sisarusta. Mulla neljäs -16 syntyi sektiolla ja lääkäri suositteli vuotta väliä, tosin tuntui pitävän selvyytenä etten enää "tee" lapsia ikäni huomioiden. No tulin raskaaksi kun juniori oli 10kk. Se meni kesken.
Kirjoittelen vähästi täällä raskautumisen jälkeen, mutta seuraan jännityksessä tätä ketjua ja toivon kaikille plussia!!!
 
Muokattu viimeksi:
Sepä se, ihanaa kun saa sittenkin kokea vielä äitiyden vanhemmalla iällä. Ihan turha tulla kenenkään sanomaan, ettei nelikymppinen muka jaksa! :smiley-bounce012

Itse olen kiitollinen tästä yhdestäkin lapsesta, mutta olisihan se mukavaa saada hänelle leikkikaveri ja ehkä jopa paras ystävä. Tai sitten käy niin kuin meille veljeni kanssa, että oltiin toistemme kurkussa kiinni aikuisikään saakka. :violent001
 
Täällä kun on ollut puhetta ubikinonista, niin kannattaisiko sen käyttö aloittaa jo ennen yrittämistä? Mistä sitä saa, luontaistuotekaupastako?
 
Towanda, rohkeasti vaan uuteen yrityksen. Pienten lasten kanssa arki voi olla välillä aika rankkaa, mutta näin jälkeen päin ajateltuna aika vain kultaa muistot Eikä vauvakuumekaan ole hellittänyt, harmi kyllä...

Minulla oli ongelmia imettämisen lopettamisen kanssa. Olisin halunnut imettää pidempään, mutta ivf-hoidon edellytyksenä oli imettämisen lopettaminen. Hoito tehtiin 11 kk sektiosynnytyksestä ja heti tärppäsi. Toista lasta imetin sitten hyvillä mielin pari vuotta.

Testit näyttävät edelleen selkeää plussaa, mutta tällä hetkellä olen lähinnä vain huolestunut.
 
Ihan turha tulla kenenkään sanomaan, ettei nelikymppinen muka jaksa! :smiley-bounce012

Itse olen kiitollinen tästä yhdestäkin lapsesta, mutta olisihan se mukavaa saada hänelle leikkikaveri ja ehkä jopa paras ystävä. Tai sitten käy niin kuin meille veljeni kanssa, että oltiin toistemme kurkussa kiinni aikuisikään saakka. :violent001

Towanda :) Saa kokea!:3some

40++++50+ on täysin parhaassa iässä ja jaksaa jopa paremmin, kuin kaksikymppiset! Ehkä ei ole syytä vertailla, mutta iskempä takaisin, kun 40+++45++ ikäisiä vähän kuin syyllistetään Äitiydestä, monellakin tavalla :)

Vain biologia meinaa jättää, muutoin me ollaan parhaimmassa iässä ja iskussa!!!!:grin
 
Towanda, ubikinonia löytyy apteekeista, mutta sitä ei muistaakseni saa käyttää raskauden eikä imetyksen aikana. Kannattaa tarkistaa käyttörajoitukset etukäteen.
 
Minä käytin Ubiqinonia ihan 2/3 raskaudesta, koska olin lukenut siitä hyvää (myönteisiä tuloksia raskausmyrkytyksen suhteen). Kannattaa aloitella viimeistään 3 kk ennen yritystä samoin kuin foolihappo.
 
[/QUOTE]
Towanda, ubikinonia löytyy apteekeista, mutta sitä ei muistaakseni saa käyttää raskauden eikä imetyksen aikana. Kannattaa tarkistaa käyttörajoitukset etukäteen.

Towanda :) Tri Tolosen UbiqinonQ10 50mg löytyi ihan Citymarketista. Olen käyyttänyt sitä noin vajaan 2kk ajan, ja vain joka toinen päivä, koska tuo annos on liian voimakas/vrk.

Ennen ensimmäistä raskautta otin sitä 25mg/vrk, mutta lopetin jo reilusti ennen plussaa. Nyt kroppa kestää jo vähän paremmin.. Yksilöllistä!

Kannattaa aloittaa heti! :)
Yöksi en suosittele, vaan heti aamulla, koska kiihottaa/ kiihdyttää.
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Lukemani mukaan munasolujen uusitumisprosessi kestää 3kk -6kk ajan.

Siten kannattaa aloittaa heti - ihan mitä vaan sitten tekeekään laadun parantamisen eteen!!
:dance011

Tähti
DpIUI 1 tai/ja 2
 
Last edited by a moderator:
Hoito tehtiin 11 kk sektiosynnytyksestä ja heti tärppäsi. Toista lasta imetin sitten hyvillä mielin pari vuotta.

Testit näyttävät edelleen selkeää plussaa, mutta tällä hetkellä olen lähinnä vain huolestunut.

Pernilla :) Olipa hyvä säkä! :)

Minkä ikäinen olit silloin?:rolleyes:
 
Ihan huikeeta, että on tullut raskauksia näin myöhemmälläkin iällä :)

Katjusha :) On huikea ketju....koska on huikeaa, jos vielä onnistaa - - 45++- - 50+++

Jostain syystä meinaan lisätä lukuja...ne oli ennen 40+...nyt 45+....ja näköjään äsken kirjoitin 50++ :laughing002

Eilen keskusteltiin miehen kanssa ja koska hänellä on niin kova vauvakuume, niin hän haluaa, että jatketaan Virossa, ellei plussaa tule vajaan vuoden sisään, kun hoito Suomessa loppuu (46v).

Lupasin hänelle, että tehdään niin:happy:

Aika riipaisevaa, että Suomessa laki kieltää, hoidot, kun on 46v. :sad015....:sad010....:singing:

Ollaan nuoria vielä.
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Heissan!

Luulen, että mulla on nyt meneillään kolmas ovis- eli se 8mm folli... koska alavatsaa juilii vielä.

No ihan kohta teen ovulaatiotestin! Ja jos se on plussa, niin pyörryn:smiley-ashamed008 Eilen ovistesti oli jo puhdasta negaa, eli kaksi ovista on siis ohi:joyful:

Voiko toi kolmas enää voi tulla, mutta mikä sen estää, jos vaan tulee.....:cat: Menee hankalaksi. Yhtä lasta lisäksi toivotaan....pojalle sisarusta haluttais.

Eilen keskusteltiin miehen kanssa, niin kolmekin lasta hänelle käy - mutta ei oikein rysäyksellä yhteensä 4:jää lasta, kun vain yksi meillä vasta on :)

Hurja lääkitys tuo Letrozol 2blt/vrk:joyful:
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top