----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjusha, kyllä yhden lapsen kanssa pääsee myös kokemaan perhe-elämää. Miltä yrittämisen lopettaminen tässä vaiheessa tuntuu? Tähän asti olet kuulostanut hyvinkin tasapainoiselta sen suhteen, mutta voi se silti ottaa koville.
Taitaa liittyä ihan normaaliinkin vaiheeseen naisen elämässä, eli tiedostan vaihdevuosien tulon, ja onhan se kohta elämässä, että mitäs tämän jälkeen - puoliväli on väistämättä ohitettu jne.
Omaan toipumisprosessiin liittyy vahvasti tahaton lapsettomuus: pääsimme viime metrillä alkuun "lasten saamisessa", kun ovi meni jo kiinni. Nyt tajuaa, että kaikki odotukseen, vauva-aikaan yms. oli ja meni, eikä uusintaa tule.
 
Tsemppiä Tähti! Saatko inssiä ennen tai sen jälkeen myös keltarauhashormoneita? Alkuraskaudessahan ne ovat iso apu siihen asti, kunnes istukka alkaa tuottaa keltarauhashormonia itse. :dance008
Mutta tämän kyllä varmasti tiedätkin.
Pidän peukkuja ja toivon niiiin paljon, että nyt kaikki onnistuisi ja menisi hyvin!

Täällä kaikki ok. Ylihuomenna alkaa 16. raskausviikko. Vatsani tuntuu olevan jo valtava, mutta saa ollakin. :happy:
 
Hannuli77 :)

Mitä r-tesrejä aiot käyttää tässä kierrossa?:rolleyes:

Hankitko Clearblueta ollenkaan? Mulla on siihen testiin valitettavasti mennyt maku, niistä vääristä plussista...testi ei ole mikään halpiskaan:depressed:

Mulla on nyt kaapissa mm. Predictor Early testejä (lupaa tuloksen 6-pv etuajassa). Törmäsin tähän testiin vieraan paikkakunnan apteekissa. Omilla nurkilla näitä ei myydä missään. Jotenkin tuntuu, että luotan tähän testiin täysin, on niin laadukkaan näköinen ja kalliskin :)

Ainakaan en Rfsu:ta enkä Clearblueta :roll: Molemmat antoi niin selkeitä vääriä viivoja. Ehkä tilaan netistä, ja sitten PC. Kunhan nyt saisi ukon kellistettyä ensin, niin pääsisi piinaamaan. Nyt tuntuu niin kovia kipuja, että ovis varmaan näillä näppäimillä tuloillaan :p
 
Tsemppiä Tähti! Saatko inssiä ennen tai sen jälkeen myös keltarauhashormoneita? Alkuraskaudessahan ne ovat iso apu siihen asti, kunnes istukka alkaa tuottaa keltarauhashormonia itse. :dance008
Mutta tämän kyllä varmasti tiedätkin.
Pidän peukkuja ja toivon niiiin paljon, että nyt kaikki onnistuisi ja menisi hyvin!

Täällä kaikki ok. Ylihuomenna alkaa 16. raskausviikko. Vatsani tuntuu olevan jo valtava, mutta saa ollakin. :happy:

Miola :) Hyvää odotuksen jatkoa! :Heartpink

En saa mitään, kun klinikan mukaan en tarvitse mitään....

Vain letrot kp2-6
 
Katjusha, teillä on ollut kyllä pitkä tie. Onneksi kuitenkin kerran onnisti. Saa sitä silti surra, kun toiveissa oli toinenkin. Minulla on sikäli eri tilanne että olin jo kahden jälkeen tehnyt surutyötä että kolmatta ei tule. Nelikymppisenä oli jo kriisin tapainen, jossa toiveikkaana suuntasin ajatukset mummuksi tulemiseen mutta sitten kuitenkin luopumisen jälkeen tuli tämä kolmonen. Nyt tuntuu että tämä on sopivasti minulle.
 
:happy093
Ainakaan en Rfsu:ta enkä Clearblueta :roll: Molemmat antoi niin selkeitä vääriä viivoja. Ehkä tilaan netistä, ja sitten PC. Kunhan nyt saisi ukon kellistettyä ensin, niin pääsisi piinaamaan. Nyt tuntuu niin kovia kipuja, että ovis varmaan näillä näppäimillä tuloillaan :p

Hannuli77 :) En myöskään RFSU:sta, enkä Clearblueta osta....

Jee, meillä taas ovikset samaan aikaan! Hyvää tsemppiä! :cheers:hello2:hello2

Mulla toi toinen ovis (vasemmalta) on nyt eilisen jälkeen selvästi ohi ja toinen (oikealta) on vielä tapahtumassa, koska tänään on repinyt oikealta ja ihan äsken vielä ovulaatiotesti näytti yhä PLUSSAA :)

Miten on mahdollissa ovuloida kaksi kertaa samassa kierrossa peräkkäisinä päivinä? Näköjään se on:drunken_smilie
Ilman inssin ultraa ei tietäisi mitään asiasta ja koko tapahtumasta...

On ainakin on simpat sisässä:p:happy093:happy093
 
Last edited by a moderator:
Taitaa liittyä ihan normaaliinkin vaiheeseen naisen elämässä, eli tiedostan vaihdevuosien tulon, ja onhan se kohta elämässä, että mitäs tämän jälkeen - puoliväli on väistämättä ohitettu jne.
Omaan toipumisprosessiin liittyy vahvasti tahaton lapsettomuus: pääsimme viime metrillä alkuun "lasten saamisessa", kun ovi meni jo kiinni. Nyt tajuaa, että kaikki odotukseen, vauva-aikaan yms. oli ja meni, eikä uusintaa tule.

Katjusha :)
Toivottavasti yritätte yhä silti... :Heartpink

Koskaan ei tiedä vaikka onnistaa, sillä onhan vielä vähän matkaa 50++ ikään, jolloin alkaa aika sata varmasti mahikset olla ohi.

Olen silti kuullut, että 50v. voi vielä raskautua ja synnyttää luomusti.

Tänään klinikalla inssissä tuli olo, ettei toivoa enää oikein ole, vaikka kaikki kropassa toimiikin täydellisesti! Mistään ei ole enää apua - iän vuoksi!:smiley-ashamed008 Ei edes IVF.

Hoitaja ei ollut edes riemastunut tupla ovulaatiosta, koska mahikset on tilaston mukaan silti vain 0.8% :sad001 JÄRKKYÄ :confused005
Lisäksi vasemmassa munasarjassa oli näkyvillä paljon pieniä folleja, joista yksi oli 8mm...voiko sellainen myös irrota ?!?:rolleyes: En kehdannut edes kysyä....

Silti sekin asia kiinnostaisi, koska alavatsaa todellakin polttaa IHAN JOKA PUOLELTA ja myös munasarjoista!!:arghh: Jospa ainakin nuo molemmat irronneet munasolut ovatkin hyvänlaatuisia ja jo hyvän matkaa hedelmöittymässä:grin

Mielessä käy väkisin, että mitä hyvää enää voi tehdä näiden munasolujen eteen?! Voiko vielä parantaa laatua:smiley-angry017?

Seuraavat kaksi viikkoa on aika piinailua....kun aikaa vastaan mennään. Vastassa ovat väistämättä vaihdevuodet ja selvästi mies on tilanteesta enemmän tietoinen, kuin itse:smiley-ashamed008

Vastahan tuota vauvaa ryhdyttiin yrittämään ja 6kk on kulunut ilman tulosta! Tuohon toinen mokoma ja on siirryttävä hoitoon Viroon, koska Suomessa ei enää hoideta yli 46-vuotiasta.

Entä jospa olenkin tällä kertaa raskaana:smiley-angelic002Viimeksi tuli jo hailuroita r-testiin.

Runollinen puoli pukkaa esiin ja haluan tehdä kaiken mitä enää voi.... Ubiqinon10, vehnänalkiot ja vehnänoras! Lisäksi rutkasti hyvää rasvaa; oliiviöljy, voi ja neitsytkookosöljy :) Huonoille päiville punkkua...:smiley-angelic006mutta uskaltaako?:happy3 Vai pitääkö seistä päällään ja paastota?!

Baby aspirin ja vitamiinilisät....

Kuitenkin on uskottava tai ei kannata edes yrittää....

Tuplasti plussapuhuria, uskoa, sekä toivoa kaikille ----45+++++ palstalaisille!!!:sign19:sign17:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

.
 
Last edited by a moderator:
Tähti, siinä sitä on kestämistä kun näihin asioihin ei voi paljoa vaikuttaa. Meillä ei yritysaikana ollut suurta epätoivoa. Mietimme, mitä muuta tahdomme kuin lapsen, miten vietämme yhdessä aikaa kahdestaan. Onhan teilläkin siinä eroa mitä tehdä yhden pienen kanssa ja mitä pystyy tehdä kahden kanssa.
Toivottasti teille nyt tästä kierrosta tarttuu kyytiläinen.
 
Kp13 ja en nyt ole varma onko ovis mennyt vai tuloillaan :? Muniksia on nippaillut muutaman päivän ajoittain kovastikin, mutta mitään selkeää useamman tunnin kipuilua ei ole ollut, mistä tietäisin oviksen olevan päällä. Tänään on ollut selvästi rauhallisempaa, niin siitä aattelin että oisko jo mennyt, mutta sitten alkoi äsken taas juilimaan. Kohdunnapukka oli eilen vielä ihan pehmeä ja sormelle auki. Talletuksia tehty illalla ja aamulla. Flo ennustaa ovista tälle päivälle ja kp13 mulla useimmiten onkin letrokierroissa ollut. Sormet pystyyn, tän paremmin ei talletukset osuis kohdilleen, vielä jos illalla sais innostumaan!
 
Tähti mahtavaa!!! Ja Hannulille ajoituspeukku!
Hajotin puhelimen niin vaikee seurata kiertoa. Tänään ovisnega, arvattavissa koska la vasta kp14.
Täällä lapsi muuttaa 100km päähän opiskelemaan, mulla muuttopakkaus + asunnonmyynti päällä ja ei oikein ehditä miehen kanssa edes näkemään kun asutaan kahta kotia.No kai nämäkin ruuhkavuodet kohta lusittu..
Ps anoppi (tuleva) on ihana ja tulee sisustamaan uuden kämpän jahka valmistuu joskus!
Jos joku tietää perhettä joka tahtoisi loistavan saunallisen kolmion keravalta kerrostalosta niin saa vinkkaa!:smiley-bounce013
 
Hannuli77 :)

Toivotaan että saat kellistettyä tänä iltana miehen ja tässä kierrossa osuu kohdalle just se hyvä munasolu!:cheers

Jos saan kysyä, mikä olikaan sun kombo? Pelkät Letrot ja vitskut?

Täällä mies on nyt niin mukana tuossa lisääntymisessä, että oli lukenut itsekseen jotain vauva palstaa ja löytänyt, että punaviini olisi hyödyksi. En keskustellut mitään asiasta, mutta toi kotiin laatu-viiniä /siis ihan punkkua, kallista.

Ehdin jo manata punkun pois omista komboista... ehkä olen väärässä:silent

Menee siis :
UbiqinonQ10 25mg/vrk
Vehnänoras ja vehnänalkioöljy
Kalaöljy
Mama-vitskut
Punkku (?)
 
Tähti mahtavaa!!! Ja Hannulille ajoituspeukku!
Hajotin puhelimen niin vaikee seurata kiertoa. Tänään ovisnega, arvattavissa koska la vasta kp14.
Täällä lapsi muuttaa 100km päähän opiskelemaan, mulla muuttopakkaus + asunnonmyynti päällä ja ei oikein ehditä miehen kanssa edes näkemään kun asutaan kahta kotia.No kai nämäkin ruuhkavuodet kohta lusittu..
Ps anoppi (tuleva) on ihana ja tulee sisustamaan uuden kämpän jahka valmistuu joskus!
Jos joku tietää perhettä joka tahtoisi loistavan saunallisen kolmion keravalta kerrostalosta niin saa vinkkaa!:smiley-bounce013

Peppipupu :)

Kiitos! Saa nähdä onko tuplamahis.....

Näköjään olen jo murehrinut, että jos tulee kaksoset, mutta jos toinen oiskin vajaa:depressed: Saako toisen raskauden keskeytettyä, vai pitääkö synnyttää molemmat lapset?

Anteeksi liika tunnelataus!

Mutta siis hienoa, että sulla on hyvä (tuleva) Anoppi ja ilmeisesti nuorehko?:rolleyes:
Muutatteko Keravalta kauas?

Loppuviikosta pääset testaileen ovista :)
Paljon tsemppiä ihan joka tilanteeseen!:cheers
 
:hello Hello!

Oisko joku jossain niin tietäväinen, että kertoisi mulle, että voiko 8mm folli irrota ja hedelmöittyä?:rolleyes:

Sitä vaan, kun katselin klinikan paperia, niin se oli ihan ylös kirjattu. En sentään kolmosia halua....kun on jo kaksi irronnutta follia..

Tämä super boostaus siis Letrozol 2,5mg ×2/vrk ja 5pv ajan. Ei muita lääkityksiä.

Kiitollinen :notworthy

.
 
Tähti hui!! Kolmoset! Mutta ajattele mitkä mahdollisuudet siihen yhteen tuossa!!
Muutetaan ihan vaan Helsinkiin jajka valmistuu. Sitä ennen siinä espoon yksiössä 16kk. Toivottavasti pysyn järjissä..
Tuosta kaksosten keskeytyksestä en kyllä osaa sanoa. Turha sitä nyt murehtia!!!pus!
 
Hannuli77 :)

Toivotaan että saat kellistettyä tänä iltana miehen ja tässä kierrossa osuu kohdalle just se hyvä munasolu!:cheers

Jos saan kysyä, mikä olikaan sun kombo? Pelkät Letrot ja vitskut?
Joo, pelkät vitskut letrojen lisäksi. Tuolla lapsettomuuspuolen letro-ketjussa oli juttua, että monet lisäjutut saattaa kumota letrojen vaikutusta, niin en ole uskaltanut muuta käyttää.
 
Heipähei!

Saakos tulla mukaan uusi 45+ v. kuumeilija tähän harvinaisen jännään ketjuun? :chicken:

Kolmosesta siis haaveilen. Ehdin jo kerran kokeilla ivf:ää, mutta valitettavasti tuloksetta. Sen jälkeen päätin, että saa riittää, kunnes pitkään vaivannut kipinä heräsi taas henkiin ja tikuttelin oviksia kesän korvalla. Pari yritystä ei tuottanut tulosta ja meinasin jo luovuttaa, mutta viime viikon lopulla se sitten tapahtui, mitä olin lähes huvikseen kaivannut! Ensin haalea haamu ja lopulta selkeä plussa.

Ennen lasten syntymää minulla oli peräkkäin kaksi keskenmenoa (rv 14+ trisomia ja rv 7+ rypäleraskaus). Molemmat erityisen rankkoja kokemuksia: kohtulehdus, kaksi kaavintaa molemmissa.. Ja nyt siis samako taas toistuu vai mitäs tällä kertaa??? :depressed: Kauhistuttaa jo etukäteen, mihin olenkaan taas ryhtynyt! Varsinkin kun raskausoireetkin ovat jo ilmaantuneet...

Lapset syntyivät lopulta ivf-hoitojen tuloksena. Päädyin hoitoihin suosiolla iän vuoksi.

Tsemppiä ja toivoa joka tapauksessa kaikille. Huikea tilanne Tähdellä ja toivottavasti tärppää nyt Hannulilla! Pahoitteluni keskenmenon kokeneille! :Heartred
 
Heipähei!

Saakos tulla mukaan uusi 45+ v. kuumeilija tähän harvinaisen jännään ketjuun? :chicken:

Kolmosesta siis haaveilen. Ehdin jo kerran kokeilla ivf:ää, mutta valitettavasti tuloksetta. Sen jälkeen päätin, että saa riittää, kunnes pitkään vaivannut kipinä heräsi taas henkiin ja tikuttelin oviksia kesän korvalla. Pari yritystä ei tuottanut tulosta ja meinasin jo luovuttaa, mutta viime viikon lopulla se sitten tapahtui, mitä olin lähes huvikseen kaivannut! Ensin haalea haamu ja lopulta selkeä plussa.

Ennen lasten syntymää minulla oli peräkkäin kaksi keskenmenoa (rv 14+ trisomia ja rv 7+ rypäleraskaus). Molemmat erityisen rankkoja kokemuksia: kohtulehdus, kaksi kaavintaa molemmissa.. Ja nyt siis samako taas toistuu vai mitäs tällä kertaa??? :depressed: Kauhistuttaa jo etukäteen, mihin olenkaan taas ryhtynyt! Varsinkin kun raskausoireetkin ovat jo ilmaantuneet...

Lapset syntyivät lopulta ivf-hoitojen tuloksena. Päädyin hoitoihin suosiolla iän vuoksi.

Tsemppiä ja toivoa joka tapauksessa kaikille. Huikea tilanne Tähdellä ja toivottavasti tärppää nyt Hannulilla! Pahoitteluni keskenmenon kokeneille! :Heartred

Pernilla :)

Upeeta saada ikätoveri tänne! Tosi paljon tervetuloa!:cheers:cheers:cheers

Olet kokenut paljon....
WAU, olet 45+ ja raskaana!!:Heartbigred :Heartbigred
Onnittelut!! Ihanaa:Heartpink
:love7

Tämä raskaus tuli sinulle ihan täysin luomuna?
 
Kiitos, Tähti! :Heartred

Luomuna tosiaan tällä kertaa. Saa nähdä mitä tästäkin seuraa..:eek:

Ubikinonia (200 mg) ja omegoita (3 &7) ja mammavitamiineja olen napsinut säännöllisesti jo pidemmän aikaa.

Sympatiaa Katjushalle uuteen elämän vaiheeseen! :Heartred Jossain vaiheessa luopuminen on meillä kaikilla edessä.

Olen miettinyt monesti, miksi vielä haaveilen..
 
Takaisin
Top