----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjusha :)

Tuntuu tosi kurjalle tuo teidän kemiallinen. Varmasti monen lukijan ja palstalaisen on vaikea hyväksyä sitä.

Toivottavasti vielä olet silti mukana täällä palstalla ja kuka ties se luomuihme vielä teille tulisi!:Heartpink:cheers

Ainakin toivon sitä sydämestäni teille:Heartred

.
 
Kp1. Sen verran ollaan exän kanssa väleissä, että aion ovulaatioiden aikaan käyttää sitä hyväksi. Ilmoitin jo näin, kun se kysyi, miten voisi auttaa mua.

Hannuli :) Meillä on kp1 tänään samana päivänä :)

Sullahan on aika "erikoinen" mies...
mutta tosi hyvä juttu!:laughing002
.
 
:greet025

Täällä on sovittu uusi inssi normaali annoksella Letrozolia (2tbl/vrk), kun tähän saakka on menty vain puolikkaalla lääkityksellä 1tbl/vrk.

Lähinnä ajatus on nyt parantaa mahdollisuuksia, jos vaikka sattuisi kypsymään kaksi munasolua kerralla seuraavaa inssiä varten :) IVF:n ei lähdetä, vaikka viimehetket on nyt ihan käsillä.

Ollaan tähän saakka menty puolikkaalla annoksella, koska en tarvitse sitäkään, sillä ovuloin normaalisti ilmankin. Tuo 1/2 Letrozol on nyt ollut lähinnä "parantamassa" mahdollisuuksia.

Mutta koska ikä on jo näin korkea (45+++), niin uskallan lähteä yrittämään normaaliannosta :)

Lisäksi itse olen ottanut mukaan Ubiqinon 50mg, joka kiihdyttää ihan järkysti!:smiley-ashamed004 Kaksi päivää olen sitä syönyt ja huomaa ihan valtavan eron! Luultavasti täytyy ottaa vain joka toinen päivä, koska sillä on liian kiihdyttävä vaikutus. Pienempää annos mg en löytänyt, olisin sen mielummin ostanut.

Lisäksi on tuo vehnänoras - viherjauhe! Se on tosi hyvää :) Mutta se myös kiihdyttää jonkin verran, vaikka otan vain 1/4 teelusikallisen/pv.

Näillä mennään ja uskon tärppiin tässä uudessa kierrossa:happy119

Hyvää kesää kaikille!! :happy:
On tämä kesäloma sitten ihanaa aikaa:happy::3some


.
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Aiempaan viestiin lisätäkseni, (jos en ole kertonut), niin meillä inssi tehdään miehen vasta-aineiden vuoksi, koska miehellä on autoimmuuni (sairaus).

Jos hänellä ei sitä olisi niin luultavasti raskautuminen onnistuisi ilmankin, sillä mun kierto on säännöllinen :)

Mutta koska miehellä spermassa on vasta-aineita, niin raskautumista meillä ei selvästi tapahdu, sillä mun elimistö hyökkää siittiöitä ja vasta-aineita vastaan.

Inseminaatiossa spermasta poistetaan vasta-aineet, joten raskautuminen voi mahdollistua :)

Sillä tavalla on saatu tuo yksi ihana lapsi tähän maailmaan:Heartpink Ja ehkä pian toinen...
 
Last edited by a moderator:
Kiitos kaikille tsempeistä!
Tuosta Ubiqinonista, olen lukenut, että sitä tutkimusten mukaan kannattaisi ottaa 200 mg/pvä ja sen teinkin tuossa vielä aiemmin. Nyt pidän taukoa, koska juoksettaa verta - ja luultavasti aika mehevä vuoto tästä seuraa parin päivän päästä. MInulla ei tullut mitään merkittävää muuta oiretta, mutta tosiaan kuukautisvuoto tuli juoksevammaksi Q10:stä.
Onnea inssiin Tähti, olet oikeassa, teillä voi hyvinkin tärpätä!
 
Kiitos kaikille tsempeistä!
Tuosta Ubiqinonista, olen lukenut, että sitä tutkimusten mukaan kannattaisi ottaa 200 mg/pvä ja sen teinkin tuossa vielä aiemmin. Nyt pidän taukoa, koska juoksettaa verta - ja luultavasti aika mehevä vuoto tästä seuraa parin päivän päästä. MInulla ei tullut mitään merkittävää muuta oiretta, mutta tosiaan kuukautisvuoto tuli juoksevammaksi Q10:stä.
Onnea inssiin Tähti, olet oikeassa, teillä voi hyvinkin tärpätä!

Katjusha :) Kiitos!

Toivottavasti kestät nykyisen tilanteen ja jospa yritätte vielä luomuna...se voi teillä vielä onnistua ja toivon sitä sydämestäni saakka:Heartpink

Elämä on hurjan arvaamatonta :)
 
Tuosta Ubiqinonista, olen lukenut, että sitä tutkimusten mukaan kannattaisi ottaa 200 mg/pvä ja sen teinkin tuossa vielä aiemmin. Nyt pidän taukoa, koska juoksettaa verta - ja luultavasti aika mehevä vuoto tästä seuraa parin päivän päästä. MInulla ei tullut mitään merkittävää muuta oiretta, mutta tosiaan kuukautisvuoto tuli juoksevammaksi Q10:stä.
Onnea inssiin Tähti, olet oikeassa, teillä voi hyvinkin tärpätä!

Katjusha :) Hirmu iso annos....

Entä jos pienikin annos vaikuttaa voimakkaasti?...niin mistä nuo tutkimukset on kotoisin. Luulisi olevan hyötyä heti, kun huomaa vaikutusta.
 
Heippa pitkästä aikaa! Tyhmän surullisia uutisia täällä...Ja toisaalta ihanan Tähden postitiivisuutta:smiley-angelic003
Mä olen hyppinyt ja pomppinut festareilla ja ke vielä keikalla. Tämä vkl rauhassa. Mulla ei ole yhtään minkäänlaisia oireita, ei menkka eikä raskaus. Tosin kierron päivä nyt joko 26 tai 27/29-31 mutta silti ihmetyttää. Ja tosiaan ainoa todellinen mahdollisuus ollut kp18-19 joka oli mun kierron mukaan liian myöhään. Epäilen etten ehkä ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Rinnatkin oireettomat.:confused004
 
Mä olen hyppinyt ja pomppinut festareilla ja ke vielä keikalla. Tämä vkl rauhassa. Mulla ei ole yhtään minkäänlaisia oireita, ei menkka eikä raskaus. Tosin kierron päivä nyt joko 26 tai 27/29-31 mutta silti ihmetyttää. Ja tosiaan ainoa todellinen mahdollisuus ollut kp18-19 joka oli mun kierron mukaan liian myöhään. Epäilen etten ehkä ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Rinnatkin oireettomat.:confused004

Peppipupu :) Olet saanut tuulettua kunnolla:joyful: ja toivotaan, että rintojen oireettomuus on positiivinen merkki! Luultavasti olet ovuloinut ja nyt raskaana :)
:cheers:cheers:cheers


.
 
Kp3 ja yhden luomukierron jälkeen taas letrot aloitettu. Menkat on olleet tooodella niukat, kunnon vuotoa ei oikeastaan ollenkaan, enemmän tuhruttelua. Pitihän se sitten perinteinen "ehkä olen _sittenkin_ raskaana kun on niin niukka vuoto" -testi tehdä :roll: No en ole :))
 
Kp3 ja yhden luomukierron jälkeen taas letrot aloitettu. Menkat on olleet tooodella niukat, kunnon vuotoa ei oikeastaan ollenkaan, enemmän tuhruttelua. Pitihän se sitten perinteinen "ehkä olen _sittenkin_ raskaana kun on niin niukka vuoto" -testi tehdä :roll: No en ole :))

Hannuli :)
Minkä suuruisen annoksen letroja otat?:rolleyes:
 
Katjusha :)

Olisiko sinulle käytännössä vielä hyödyllistä yrittää "luomuna" letrojen avulla?:rolleyes:

Olen siinä käsityksessä, että vielä kuitenkin ovuloit :) Ja raskautumiseen tarvitaan vain se yksi hyvä munasolu :)

Vähitellen sitä oikeasti alkaa hyväksyä sen, että biologinen ikä vaikuttaa - lisääntymiseen, munasoluihin:sad001

Jos munasolut todella ovat yhtä vanhoja, kuin oma ikä, niin kaikki eivät luultavasti ole enää hyviä. Onkohan tätä oikeasti miten hyvin tutkittu?

Lähinnä se, että omaan ikääntymiseenkin pystyy vaikuttamaan. Esim. UbiqinonQ10 ja ravintolisät, sekä tupakoimattomuus. Mutta ilman näitäkin jotkut ihmiset vanhenevat eri tahtia. Vielä lähes 100-vuotiaissa on monia todella nuorekkaita ja hyväkuntoisia, nuoria ajatusmaailmaltaan. Jotkut ihmiset jo kokevat elävänsä kohti mummoutta/vaariutta 30+++ iässä.

Munasoluja on mahdollista "nuorentaa" omilla valinnoilla. Vaikuttaako esim. Ubiqinon ihan geeneihin?:rolleyes::rolleyes:

.
 
Nyt pidän taukoa, koska juoksettaa verta - ja luultavasti aika mehevä vuoto tästä seuraa parin päivän päästä. MInulla ei tullut mitään merkittävää muuta oiretta, mutta tosiaan kuukautisvuoto tuli juoksevammaksi Q10:stä.
Onnea inssiin Tähti, olet oikeassa, teillä voi hyvinkin tärpätä!

Katjusha :) Palaan tähän, sillä pidätte nyt taukoa ja jatkatte sitten yrittämistä?:rolleyes:

Sinuna en luovuttaisi koskaan:happy119

Otatko Ubiqinon jostain muusta syystä? Ehkä ollaan niin nuoria, ettei sitä vielä tavallisesti tarvita :)

Itsekään en anna periksi, mutta pidän myös taukoa Ubiqinonista, koska 50mg/vrk on järjettömän liian voimakas.

Tuo aine on jännä, koska se kiihdyttää kofeiinin tavoin, mutta eri tavalla. Jotenkin "sisäisesti".

Olotila on heti todella kiihtynyt ja melkein sydän hakkaa. Unentarve vähentyy välittömästi ja vaivaiset 3tuntia unta yössä tuntuu riittävältä. Olo on kuin 20-vuotiaana, on kiire - kiihtynyt:laughing021

Jospa aine vaikuttaa munasoluihin yhtä tehokkaasti:smiley-angelic002:rolleyes::grin
Jospa sieltä valikoituisi nuorimmat ja parhaimmat esiin ovulaation tullen:dance011

Kovaa ainetta on tuo kuitenkin. En uskaltaisi siihen koskea ilman, että yrittäisin parantaa munasolujen laatua:)

.
 
1tbl/vrk kiertopäivät 3-7. Sillä tuli hyvä vaste, kasvoi 1 mehevä munasolu. Ovuloin kyllä muutenkin, ongelmana lienee että munisten parasta ennen-päiväys lienee ollut vuosia sitten.

Hannuli77 :) Tuo annos on riittänyt mullekin, koska ovuloin säännöllisesti ilman lääkitystä. Mutta koska klinikalla pelkäävät ajan loppuvan kesken (=46v./ei saa enää hoitoa Suomessa), niin nyt tuplataan annos kahteen =2tbl/pv. Siten voisi hyvällä tuurilla kypsyä jopa 2munasolua yhtäaikaa ja se tuplaisi meidän onnistumista inssissä!

Mulla on Suomen lain mukaan aikaa enää muutama hassu kuukausi ja hoito loppuu siihen:confused005:sad010

Me ei lähdetä IVF:n mukaan, vaikka sitä nyt vielä meille viime hetkillä tarjotaan.

Onneksi sinulla on vielä jopa vuosia jäljellä, joten ehdit vielä tehdä erilaisia ratkaisuita ja toivotaan parasta onnea mukaan!:smiley-angelic003:Heartpink

Tunnen olevani lähes 20+++ kymppinen. Nyt otan Ubiqinonia ja vehnänorasta, sekä muita vitamiineja.

Luultavasti näytän reilusti ikäistäni nuoremmalta, koska piti näyttää taas paperit! Ostin yhden tosi kalliin shampanjan kesäloman kunniaksi! :)Yritin kassalla sanoa, että olen 45v., en 18v.....

Myyjä sit kovasti pahoitteli tapahtunutta..
 
Last edited by a moderator:
:greet025

Letrot popsittu kp 2-6.

Inssi varattu kiertopäivälle kp14.

Lisäksi nyt menee ubiqinon ja vehnänoras, aiempien lisäksi (vehnänalkioöljy, kalaöljy ja raskaus mama vitamiini).

Tavoite on positiivinen raskaustesti tästä kierrosta! :) Kaapissa on varattuna läjä erilaisia raskaustestejä; apteekin Ultra, Pregcheck, RSFU ja kolme kappaletta Predictor Early - (6pv ennen).
 
Takaisin
Top