Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa että Tähden menkat on niin kohteliaat että jonottavat! repesin! Toivottavasti jonottelevat sitten pitkään!!!
Samanlaisen ostin tänä aamuna.
Mulle tuli 1-2 viikkoa digitestiin, avattuna tällainen:
View attachment 70788
Joo-o, kyllä Ultra-testeihin saan kyllä viivan (Apteq ja Apteekin Ultra), se vaan ei riitä täs kohtaa
Aamun saldo viivanpaikat Apteq ja RFSU :roll: Ihan_hiton_joka_testiin näköjään tässä kierrossa, jopa eilen PC:iin. Jonkinnäköinen ennätys varmaan sekin. Kyllä tässä raskaustoiveet eilisen CB-haamun jälkeen hiipuu, alkaa teoreettisetkin mahikset tärppiin olla menneet. No, kaupan kautta taas... :roll:
Joo kyllä noissa saa kiirettä pitää ei ne tulokset kauan säily, erityisesti tää mun katoava haamu.
View attachment 70805
Olisko tää siis ohi jo menossa, kun ei enää väriäkään tuu.
Harmi.
Mulla todettiin äsken km. Ei muuta.
Tuntuu kornilta tulla nyt kertomaan omia kuulumisia, mutta elämäni pyörii tällä hetkellä ainoastaan testien ja kuviteltujen viivojen ympärillä... :roll:
Tässä tämänaamuinen "ystäväni" RFSU. Tähän astisista viivanpaikoista selkein, ikänäköiset silmäni ovat jopa näkevinään häivähdyksen punaista väriä. Kuitenkin, herkkä Apteq negaksi tulkittava, ehkä hyvällä mielikuvituksella aavistuksen varjoa nähtävillä. Mutta näyttäisikö enemmän hcg-hormonia vaativa testi viivan paremmin... vaikea uskoa. Eli tämäkin turhia herättävä haamuviiva on vain vittuilua.
Edelleenkään menkkoja ei näy. Vatsaa juilii niin että jokainen vessakäynti pelottaa.