----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Semmonen yksityiskohta on muistissa kuopuksen plussaamisesta, että testailin negoja netistä tilatuilla extraherkillä testeillä, ja haamun sitten normi Clearbluella rv4+5. Silloin kirosin noita herkkiä testejä, etteivät ole mistään kotoisin. No, tuntuvat tässä reilussa 11 vuodessa vaan heikentyneen :roll:
 
Tähti, dpo18 tai kp31/27-28 :roll:

Hannuli77 :) Ei sulla paljoa ole vielä myöhässä.... Toivotaan, että vahvistuva viiva muuttuu täydeksi plussaksi:singing::cheers

Onkohan täällä "hailurasta plussaksi" aalto......
 
Last edited by a moderator:
Semmonen yksityiskohta on muistissa kuopuksen plussaamisesta, että testailin negoja netistä tilatuilla extraherkillä testeillä, ja haamun sitten normi Clearbluella rv4+5. Silloin kirosin noita herkkiä testejä, etteivät ole mistään kotoisin. No, tuntuvat tässä reilussa 11 vuodessa vaan heikentyneen :roll:

Hannuli77 :) Ihan uutta tietoa...

Täällä hämmästelen, koska negatesti ei vaan näytä negalta.

Olen ilmeisesti pahimmassa tapauksessa kehittänyt itselleni tässä viikon aikana jotkut "hailurasilmät", kääkkk!!:eek:

.
 
Tsemppiä ja hyviä hermoja kaikille testailijoille! Olen samaa mieltä Peppipupun kanssa siitä, että nega on nega, mutta jo haamukin viittaa kropasta löytyvään hcg:hen.

Minä olin tänään siellä tarkemmassa ultrassa. Hyvältä näytti. Niskapoimu alle 2mm, nenäluu keskiarvoinen ja reisiluu hyvä.
Lisäksi "yli 40-v naisten raskautta kauhistelevien kommettien" lunkia vastaanottoa ennakoiden lääkäri suositteli ihan omia hermojani rauhoittaakseni NIPTn teetättämistä, johon myös suostuin. Tulokset siitä saan ensi viikon lopussa.

Mutta kaiken kaikkiaan hyvältä näyttää ja toivo elää. Sitä samaa lähetän myös teille kanssasisarilleni! :3some
 
"lääkäri suositteli ihan omia hermojani rauhoittaakseni NIPTn teetättämistä, johon myös suostuin. Tulokset siitä saan ensi viikon lopussa.'

Mutta kaiken kaikkiaan hyvältä näyttää ja toivo elää. Sitä samaa lähetän myös teille kanssasisarilleni! :3some

Miola :)
Palaan vielä, että me tehtiin NIPT ja se kannattaa :) Ei ole keskenmenon riskiä.

Hyvää odotuksen jatkoa:Heartpink

Me täällä kuumeillaan ja pian tullaan perässä :)
 
Tähti, dpo18 tai kp31/27-28 :roll:

Hannuli77 :)

Jännää, että miltä sun testi näyttää huomenaamuna. Veikkaan sen edelleen vahvistuvan:smiley-angelic003

Täällä alkaa olla ihan näillä tunneilla dpo 16, eli kierronpäivät 29/32.....ja huhhh....on klinikan virallinen testipäivä aamulla!

Eli menkat on virallisesti MYÖHÄSSÄ!!:depressed::joyful:

Kaupan kautta tulin myös ja pari pregcheckiä on lisäksi messissä. Mahtaakohan huomenna tulla näitä aiempia hailuroita yhtään sen vahvempaa viivaa.....No, ainakin vielä tuntuu siltä, että nää menkat jonottaa:laughing002:laughing002:laughing002:laughing002

Plussapuhuria kaikille!!:blob6:blob3:blob6:blob3
 
Tähti, ihana optimisti :))

Mä en usko viivojen vahvistumiseen, enkä plussaan. Liian kauan nyt tullut noita viivanpaikkoja, ja testeihin, joihin niitä tulee järestään monille.
 
Tähti, ihana optimisti :))

Mä en usko viivojen vahvistumiseen, enkä plussaan. Liian kauan nyt tullut noita viivanpaikkoja, ja testeihin, joihin niitä tulee järestään monille.

Hannuli77 :)

En usko mäkään, mutta mitä muuta me voidaan tehdä:banghead::joyful:
 
3 testiä: clearblue, apteekin ultra, pc... kaikki negoja. No cb häilyrä sinistä, mutta vähemmän kuin silloin muutama päivä sitten. :(

Nyt haluisin vaan ne menkat. Tässä kierrossa annettiin vähän liikaa toivoa..
 
Pregcheck ja Ultra negoja!:gen045

Missä mun hailurat?

Mahaa repii julmetusti! Menkkoja ei näy....eiköhän ne sieltä saavu...voiko enää positiiviseksi muuttua:rolleyes:?

Hannuli77 :)
Miten meillä voikin mennä näin samanlailla tämä kierto:silent
Entäs jos meidän menkat ei alakkaan?:scratch

DpIUI 16
 
Hannulilla kp1 ihan näillä näppäimillä, vaaleanpunaista siteeseen.

Tähdelle vielä puhallan plussatuulia vielä. Tai sitten pikaisesti menkkoja. Kyllä me tästä vielä noustaan ja plussataan! Mulla vähän haastavampaa, kun ei enää miestä, mutta tässä tilanteessa saan sen kyllä oviksen aikaan paikalle varmasti :))

Olisiko ollut jotain yritystä kiinnittyä, sitähän en saa ikinä tietää... sekin toisi pientä toivoa.
 
Muokattu viimeksi:
Tähdelle vielä puhallan plussatuulia vielä. Tai sitten pikaisesti menkkoja. Kyllä me tästä vielä noustaan ja plussataan! Mulla vähän haastavampaa, kun ei enää miestä, mutta tässä tilanteessa saan sen kyllä oviksen aikaan paikalle varmasti :))

Olisiko ollut jotain yritystä kiinnittyä, sitähän en saa ikinä tietää... sekin toisi pientä toivoa.

Hannuli77 :)

Kiitos! :) Menkat vielä poissa, vaikka alavatsa aamusta saakka suorastaan tulessa ja buranaa nassussa.

No, Ultra testiin ilmestyi nyt hailura, mutta testiajan jälkeen:wideyed: Ei kestä!!:smiley-angry017

Rintojen arkuus on ainakin hävinnyt ...
 
Plussaa Tähti meidänkin puolesta. Kemiallista mulla ei viel aiemmin ollutkaan koettuna, eli nyt sit semmoinen.
12,5 vuotta, 6 kierrosta IVF:ää, varhainen km ja kohdunulkoinen, km, yksi lapsi ja kemiallinen raskaus.
Me tossa jo vähän harmituksen puuskassa sovittiin, jos tää ei onnaa, että ilmoittaudutaan 1/2 maratonille HML:aan ja päästään henkisesti ja fyysisesti tästä irti.
 
Plussaa Tähti meidänkin puolesta. Kemiallista mulla ei viel aiemmin ollutkaan koettuna, eli nyt sit semmoinen.
12,5 vuotta, 6 kierrosta IVF:ää, varhainen km ja kohdunulkoinen, km, yksi lapsi ja kemiallinen raskaus.
Me tossa jo vähän harmituksen puuskassa sovittiin, jos tää ei onnaa, että ilmoittaudutaan 1/2 maratonille HML:aan ja päästään henkisesti ja fyysisesti tästä irti.

Katjusha :) Pahoittelut kemiallisesta:hug013:hug013:hug013
On taas niin väärin.
Jaksamista:Heartpink

Yritän plussata, nyt on kyllä on niin outo tilanne....menkkoja ei vaan näy!:smiley-ashamed004 Ja tuo hailura testiajan jälkeen, liekö jokin harmaa roskishaamu:confused004

No siis vieraalla paikkakunnalla ja apteekkia etsiessä, raskaustestejä ostamaan....
 
:greet025Löysin vain Predictor Early testejä ja kalliita ovatkin, ~15e/kpl....

Häiritsevä päänsärky ilmestynyt ja tasan kaikki hermostuttaa:depressed:

Hannuli77,
lähtikö sun menkat käyntiin?:rolleyes:

.
 
Kp 1 :dead: :sad010


Masiksen päälle psyykkaus....
ja jes tuntuukin jo paremmalta:happy119... ihan varmasti päästiin uuteen parempaan kiertoon, sekä onnistuneempaan inssiin :happy119:smiley-angelic003


Samalla +++++ puhallusta palstalle!!! +++
:blob3:blob6:blob7:blob6:blob3:blob6

Tsempit kaikille nykyisille omiin tilanteisiin ja tervetuloa rohkeasti mukaan uudet:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2
 
Takaisin
Top