----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä edelleen viivanpaikkaa, ei tää tästä etene. Hitto että vihaan noita RFSU:ita!

Hannuli77 :) Tasan sama täällä! Ihan uskomatonta!! One Step ja Pregcheck. Molempiin ilmestyi. Tänään siis DpIUI13.

Mutta Hannuli, sulla on jo menkat myöhässäkin...

Mikä haamuaalto tää nyt on... :wideyed:

Oisko kellään kokemuksia voiko harmaa haamu enää muuttua plussaksi?:rolleyes:
 
Tähti silloin oli kierto 31-32 ja päivillä 34,35 ja 36 sellaisia haamuja ettei mies uskonut koska näkyi vaan kun peilasi valoon.

Peppipupu :)

Okei....

Oliko sulla minkälaisia oireita samaan aikaan?

Mulla nyt alkavaa menkkajomoa. Rinnat on edelleen kipeät joka paikasta.
 
Okei, hmmmm.... mitä tästä nyt ajattelisi :? Tein toisesta pissasta liki 6h pidättelyn jälkeen sekä PC:n että Clearbluen... Pc nega (ellei sitten toooodella hailea viivanpaikka oikein tihrustamalla). Clearbluehun ilmestyi heti hailakka, mutta selvästi nähtävä haamu :shock: Mutta taas, niin paljon lukenut tuostakin testistä pahaa, etten nyt uskalla YHTÄÄN haaveillakkaan... mutta useamman kerran tuollakin olen testannut, eikä KOSKAAN mitään viivaan viittaavaakaan... EN KESTÄ TÄTÄ PIINAA OIKEASTI !!!! :cry: :p
 
Ja oireita, tai "oireita": etovaa oloa, jomotusta mutta ei ihan menkkamaista ja painon tunnetta alavatsalla. Niin ja suihkuun mennessä katsoin peilistä, että verisuonet rinnoissa tosi selvästi näkyvissä... esikoisesta muistan ainakin tuon raskausoireena, mutta en muista tuliko näin aikaisin...
 
6bb8006eda7fc4fb9321e007bfa4b612
Hitto tosta sinisestä on mahdoton saada kuvaa, mutta luonnossa näkyy selvästi ja tuli näkyviin _heti_ kun testi kastui.

Onko sulla Tähti kuvia niistä sun Clearbluen testeistä?
 
Mä en edes uskaltanut ostaa tuota Cb-testimallia ihmisten saamien epämääräisten tulosten vuoksi.
Tuntuu ihan kohtuuttomalta tän 12 vuoden lapsettomuuskamppailun viimeiseksi niitiksi roikkua löysässä hirressä.
Mullakin on epämääräisiä lieviä menkkakremppoja ja ikävä kyllä vatsa toimii liian hyvin, että ei normaalissa raskaudessa taida näin päin mennä. Ummetus pitäis olla päällä!
Meidän piti lähteä vähän kesälomareissullekin, mutta ei vois vähempää kiinnostaa lähteä kenenkään mökeille odottelemaan varhaista keskenmenoa (jos tää nyt on kemiallista kummempi). Oon kyllä niin loppu tähän yrittämiseen, että kiitos riittää :(!
 
Voi Katjusha :(

Musta on kohtuutonta, että testit on noin epävarmoja ja antaa vääriä tuloksia. Kyllä noinkin kalliin ja tunnetun testin kuin Clearclue luulusi olevan niin pomminvarma, ettei jää jossiteltavaa. Aina sanotaan, ettei vääriä plussia ole. Hah. Jos näkyy haaleakin mutta selkeä viiva, niin ihan kenellä muulla tahansa pitäisin sitä plussana. Tai jos olisin yrityksen alkupuolella saanut tuommoisen. Nyt en luota enää mihinkään testiin, saati haamuviivoihin.

Ei se auta, lisää testejä ja aamulla taas pissimään :roll: Joskushan niitten menkkojenkin täytyy alkaa... ärsyttää vaan, jos menee lugeja tässä turhaan, mulla ei ole reseptiä enää kuin yhteen kiertoon.
 
Mä en kyllä kuollaksenkkaan muista oireita noin pitkän ajan jälkeen. Viiimekierrossa kyllä vahvimmat oireet oli kohdun laajenemisen tunne ja tuikkukivut. Ei samoja kun normi kk ennen. Tissit oli kipeenä. Muistaakseni ekassa rakaudessa ihmettelin kaikkien oireiden puuttumista. Väsy oli heti kova. Ihanaa... Kaikille iso peukku!
 
6bb8006eda7fc4fb9321e007bfa4b612
Hitto tosta sinisestä on mahdoton saada kuvaa, mutta luonnossa näkyy selvästi ja tuli näkyviin _heti_ kun testi kastui.

Onko sulla Tähti kuvia niistä sun Clearbluen testeistä?

Hannuli77 :)
Ei kuvia, mutta täsmälleen saman näköinen, hailakka plussa.
Tuosta, kun kuluu jonkun aikaa, niin vahvistuu vaan entisestään....eli testiajalla tulee haamu ja testiajan jälkeen selvä plussa.

Voi tätä PIINAA!!:arghh:
 
:greet025 Heissan kaikki!

Ohikulkumatkalla vieraalla paikkakunnalla ajoin Yliopiston apteekin ohi ja löysin sieltä Apteekin raskaustestin ULTRA, herkkä raskaustesti.... Paketissa luvataan herkkyyttä 10mIU:grin

Piti napata mukaan ihan muutama paketti koska hinta alle 6e /kpl, enkä ole missään moista ennen nähnyt.

Onko kukaan käyttänyt tällaista testiä ennen? Eiks tää testihän on siis joku superherkkä...:rolleyes:
 
Samanlaisen ostin tänä aamuna.
Mulle tuli 1-2 viikkoa digitestiin, avattuna tällainen:
ImageUploadedByVau Foorumi1531133887.430721.jpg

Joo-o, kyllä Ultra-testeihin saan kyllä viivan (Apteq ja Apteekin Ultra), se vaan ei riitä täs kohtaa :(
 
Hannuli mitä noi luget on? Kun kirjoitit että niitä enää yhteen kiertoon niin oletteko miehen kans taas yhdessä?

Katjushalla oli kyllä selkeä viiva siinä punaisessa ohuessa. Jos vielä olis toivoa.
Muoks ja jos digikin näyttää niin eikö ole hyvä merkki? Jos hetken päästä nousee ja on 2-3...
 
Hannuli mitä noi luget on? Kun kirjoitit että niitä enää yhteen kiertoon niin oletteko miehen kans taas yhdessä?

Katjushalla oli kyllä selkeä viiva siinä punaisessa ohuessa. Jos vielä olis toivoa.

Lugesteron, keltarauhashormoni, tukemaan loppukiertoa, kun mulla oli tiputtelua jo dpo10 lähtien. Ja siis ei olla miehen kanssa todellakaan yhdessä, mutta olen harkinnut että kerran kuussa olisi "seksipäivä" kaikesta huolimatta... mun vauvakuumeen takia ja toisaalta, meillä oli hyvää seksiä eikä mua kiinnosta yhtään ajatus seksistä kenenkään toisen kanssa. Jos voittaisin lotossa, menisin hoitoihin lahjasiittiöillä...
 
Muokattu viimeksi:
Hannuli77 :)
Ei kuvia, mutta täsmälleen saman näköinen, hailakka plussa.
Tuosta, kun kuluu jonkun aikaa, niin vahvistuu vaan entisestään....eli testiajalla tulee haamu ja testiajan jälkeen selvä plussa.

Voi tätä PIINAA!!:arghh:

Oletko Tähti ennen testannut Clearbluella, tai saanut tuollaisia haamuja? Kun mä en tosiaan ikinä ole saanut siihen mitään, täysin puhtaan negan.

Mä kävin hakemassa tuplapakkauksen Apteq-testejä, herkkyys 10. Plussa vai ei -ketjussa joku sanoi, että nuo RFSU:t on vaan 50.
 
Oletko Tähti ennen testannut Clearbluella, tai saanut tuollaisia haamuja? Kun mä en tosiaan ikinä ole saanut siihen mitään, täysin puhtaan negan.

Mä kävin hakemassa tuplapakkauksen Apteq-testejä, herkkyys 10. Plussa vai ei -ketjussa joku sanoi, että nuo RFSU:t on vaan 50.

Hannuli77 :)

Olen testannut Clearbluella, mutta vain yhdessä kierrossa tuli vastaavia plussahaamuja. Ilmeisesti silloin oli kiinnittymisyritys.

Muissa yrirtyskierroissa tullut puhdasta negaa. Ei edes väärää plussa testiajan jälkeen.

Tosin ei ole tullut Pregcheckiinkään mitään hailuroita. Tässä kierrossa Pregcheckiin jo useana päivänä peräkkäin hailura... Mielenkiinnolla testaan Apteekin Omalla superherkällä sit huomenna :)

Menkat ei ainakaan vielä alkaneet, vaikka koko päivän jonottanut...
 
Hei aika selkeitä haamuja kaikissa kuvissa! Silloin aikoinaan ainakin puhuttiin, että nega on nega mutta jos tulee väriä testiin se on positiivinen. Ei sitä hcg %ta erity jos se ei ole alkanut kiinnittymään. Tietenkin jatko on epävarmaa aina kaikissa alkuraskauksissa. Uutta testiä vaan kehiin ja aamupissasta vaan. Mä en ainakaan enää testaa muusta kun on toi haamuilu niin hermoja raastavaa.. Pus!
 
Takaisin
Top