----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuo oli Predictor early. Olen saanut haamulaisen kahteen Precheckiin sekä kahteen Apteq-testiin. En uskalla vielä ottaa onnitteluja vastaan, koska tulos pitäisi olla vahvempi. Onneksi olen torstaille ajatellut sen verikokeen, joten sittenpä sen näkee.
Tytön raskauteen jos vertaa, niin on haaleampaa, mutta tämä oli pakasteesta otettu alkio (kiinnittyy myöhemmin kuin tuore) ja toiveissa oli poika, sekin voi tulosta hiukan himmentää. Toivossa on elettävä tulevat päivät. Hain lisää testejä toki kotiinkin.
 
Tuo oli Predictor early. Olen saanut haamulaisen kahteen Precheckiin sekä kahteen Apteq-testiin. En uskalla vielä ottaa onnitteluja vastaan, koska tulos pitäisi olla vahvempi. Onneksi olen torstaille ajatellut sen verikokeen, joten sittenpä sen näkee.
Tytön raskauteen jos vertaa, niin on haaleampaa, mutta tämä oli pakasteesta otettu alkio (kiinnittyy myöhemmin kuin tuore) ja toiveissa oli poika, sekin voi tulosta hiukan himmentää. Toivossa on elettävä tulevat päivät. Hain lisää testejä toki kotiinkin.

Katjusha :) Todella lupaavalta vaikuttaa!!:hello2:hello2:hello2
:smiley-bounce013:smiley-bounce013

Tänäänkö mittasit myös Pregcheckillä?
 
Mä tein haamun dpo13 päivää ennen ku ois ollu menkkojen aika alkaa. En testannut ennen. Mulla oli paria päivää tuota ennen pääkipu joka on yleensä just 3-4 päivää ennen ku menkat alkaa ja olin varma et alkaa (oli se miehen pihtaus kierto) mut aattelin ku testejä oli kaapissa et huvikseni ja hämmästys oli suuri. Mun plussat, kolme viimeisintä on ollu niitä kiertoja joissa hommailla vähemmän eikä ollut uskoa plussaan.
 
Tuo oli Predictor early. Olen saanut haamulaisen kahteen Precheckiin sekä kahteen Apteq-testiin. En uskalla vielä ottaa onnitteluja vastaan, koska tulos pitäisi olla vahvempi. Onneksi olen torstaille ajatellut sen verikokeen, joten sittenpä sen näkee.
Tytön raskauteen jos vertaa, niin on haaleampaa, mutta tämä oli pakasteesta otettu alkio (kiinnittyy myöhemmin kuin tuore) ja toiveissa oli poika, sekin voi tulosta hiukan himmentää. Toivossa on elettävä tulevat päivät. Hain lisää testejä toki kotiinkin.

Katjusha onhan tuo plussa!!! <3
Itse tein tässä raskaudessa (myös pakastealkionsiirto) tuolla samalla testillä eikä siihen ikinä tullut kovin vahvoja viivoja. Käsittääkseni tuossa testissä on "ohuemmat" nuo viivan kohdat eli senkään takia ei tule niin näkyviä viivoja.
Voi juku, nyt pidetään peukkuja että pieni pysyy kyydissä, sinulle jos jollekin sitä toivon! :)
 
Muska :) Hienoa, että saatte pojan! :Heartbigred
Ja hyvää odotusta:Heartpink

Vieläkään en saanut kuvaa tänne, koska on vaan harmaa viiva. Clearblue on muuttunut täydeksi vahvaksi plussaksi, testiajan jälkeen.

Nyt on pari RFSU:n testiä odottamassa huomista, kun muut testit on loppu.

Ompa tällä palstalla paljon jännittäviä tilanteita menossa:blob6:blob6:blob6:blob6
 
Mä en tähänryhmään kuulu mut ompas huima plussa-aalto!! Onnea kaikille plussanneille!

Mira83 :)

Kiitos tsempistä kaikille meille tänne!! :)

Ja hienostihan on tältä meidän palstalta saatu plussia vuoden sisällä, noin puolelle (~50%) kuumeilijoista :) Ja lisää tulossa/tullut:happy093:hug007

Ihan aallossa plussia satelee, jipii!!:p

Toiveikkaita ollaan ikäryhmästä huolimatta:happy119:cheers
 
Last edited by a moderator:
:joyful: Ompas jännää aamulla, että miltä testit näyttää...Hannuli ja Katjusha, kuvia kehiin :)

Yritän kanssa saada, jos on vahvistunut. Hiukan hankalaa testaaminen kesälomalla anoppilassa ylipäänsä...

Mutta siis niin jännityksellä huomisaamua odottaen:IMG::p Ja tätä saittia avaten, että mitä täältä silmille pompsahtaa:happy119
:smiley-bounce013:smiley-bounce013:smiley-bounce013

Tietääkö muuten joku sanoa, että kauanko alkio kiinnittyy?:rolleyes: Viikon?
Sain ekan harmaan haamulaisen DpIUI 7 ja sen jälkeen tasan joka päivä samanlaisen, huomenna DpIUI 12-13.
.
 
Äh, mulla ei oo tähän mitään myönteistä annettavaa. Testit on entistä hailumpia, jos vain mahdollista. Piinapäivät jatkuu torstaille. Epäilen kemiallista, koska tulos on liian onneton näille päiville. Ikävä kyllä. Kiva kesäloma :(
 
Voi ihanaa kun on lupausta kunnon plussa - aallosta! Mulla oli aina haaleaa viivaa kunnes vasta kp42 oli tummaa, siis edellisissä raskauksissa. Niin pidän teille kaikille peukkuja!
 
Takaisin
Top