----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, mullahan on ollut vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen. Aiemmin en ole myöskään ollut 44, joten eipä kai tässä muu auta ku odottaa. Aika monilla marraskuisten äideillä tai ylipäätään imetyksen lopetuksen jälkeen on 40 päivän kiertoja...
Mä oon ollut sarjana niin paljon lääkkeellisissä alkionsiirtokierroissa ennen tyttöä, että en tiedä mikä mun nykyinen ”normaalitila” on.
 
Tähti mulla tuli tuhnua viime ke ja to. Ja kun alko ovis lähestyä tuli liman mukana tuhnua. Nyt jo onneks loppu kun ovis vissiin päällä.
 
:greet008
Täällä lämmöt edelleen 37c, testi nega..

Tuhrua tullut koko päivän aikana vain täplä.

Normisti hanat auki parin tunnin sisään menkkojen alkamisesta.
.
Outoo:wideyed:

.
 
Siis tuhru näyttäisi loppuvan ja nyt taas repii vasemmasta munasarjasta!!:wideyed:

Apua, mitä tää meinaa?

Kuvittelenko kaiken:wacky:

Oon niin out:woot:
 
Nyt ihan APUA!! Toi kakki tuhruvuoto loppui äsken, kuin seinään:wideyed::stop: Mitä hittoo....

Tämänpäivän testi nega.

Dpo 15/16 ( kp30/29)

.
 
Last edited by a moderator:
Voi tietysti olla että stressaat Tähti nyt niin paljon että vaikuttaa kiertoonkin. Mutta muistan että minä sain ensimmäisessä raskaudessa plussan vasta kun kuukautiset olivat selvästi myöhässä. Siihen asti olin aivan hermoraunio, että miksi hemmetissä kuukautiset ei ala vaikka testit negoja. Ultrassa sikiö näytti sitten olevan 4 päivää oletettua nuorempi. Raskaus meni ikävä kyllä kesken pari viikkoa ultran jälkeen vaikka kaikki näytti hyvältä. Mutta jospa sinulla vain nousee hcg nyt hitaammin kuin aiemmassa raskaudessa tai hedelmöitys ollut myöhemmin. Eihän kaikki raskaudet mene samalla tavalla.

Kuinka hyviä testejä muuten käytät? Joihinkin halpoihin en luota enää ollenkaan.
 
Voi tietysti olla että stressaat Tähti nyt niin paljon että vaikuttaa kiertoonkin. Mutta muistan että minä sain ensimmäisessä raskaudessa plussan vasta kun kuukautiset olivat selvästi myöhässä. Siihen asti olin aivan hermoraunio, että miksi hemmetissä kuukautiset ei ala vaikka testit negoja. Ultrassa sikiö näytti sitten olevan 4 päivää oletettua nuorempi. Raskaus meni ikävä kyllä kesken pari viikkoa ultran jälkeen vaikka kaikki näytti hyvältä. Mutta jospa sinulla vain nousee hcg nyt hitaammin kuin aiemmassa raskaudessa tai hedelmöitys ollut myöhemmin. Eihän kaikki raskaudet mene samalla tavalla.

Kuinka hyviä testejä muuten käytät? Joihinkin halpoihin en luota enää ollenkaan.

Hirvi :) Tämä ei vaan tunnu onnekkaalta kierrolta, vaikka menkkoja ei ole.
 
Menkat alkoi, kp1.

Kierto ei tuntunut enää loppuvaiheessa hyvältä, vaan huonolta! Ehkä alkiossa oli vikaa. Hyvä niin, ettei myöhemmin. Oireita oli pari viikkoa laidasta laitaan. Ilmeisesti oireet ei ole hyvä enne. Esikoisen kanssa oli täysin oireeton raskaus alusta loppuun saakka.

Nyt uuteen onnekkaampaan kiertoon! :)

Plussapuhuria!! :)

.
 
Tähti, kiitos samoin!
Olkoon onni myötä seuraavassa kierrossa.
Tänne sais sen tädin lähettää, kaksi viikkoa on tuntunut, että menkat alkaa - vaan e-hei, turhaan oottelen...!
 
Tähti pahoittelut menkoista.

Oireita voi olla ja olla olematta ennen plussaa. Niitä voi koittaa tulkita mutta pettymys on suurempi jos on jo kuvitellut vaikka mitä.
 
Mulla o-plussa ma ja tänään vielä oli limoja. Voiko olla ovis vasta tänään? Mies oli niin väsynyt yön valvomisesta ettei touhattu tänään. Eilen onneks. Semmosta myös mietin ku me monesti touhataan illalla just ku meen nukkuun. Ja aamulla on limoja niin ne varmaan ne mällit ku on. Siksikin miettinyt et limoja tulkinta hankalaa. Ainakin aamulla.
 
Muska77, voipi olla. Joskushan se ovulaatio tapahtuu vasta "toisessa aallossa". Itsellenikin kävi niin tuossa ennen niitä ainokaisia menkkoja, mitkä mulla on tänä vuonna ollut. Ovisplussa voi tulla ennakoivasti hyvästä yrityksestäkin :)
Talletteluonnea sinne!
 
Tähti pahoittelut menkoista.

Oireita voi olla ja olla olematta ennen plussaa. Niitä voi koittaa tulkita mutta pettymys on suurempi jos on jo kuvitellut vaikka mitä.

Pahoittelut kans Tähdelle menkoista. Mutta ymmärrän hyvin noi oireiden tarkkailut ja pohdinnat. Omalla kohdallani en koe, että se pettymystä lisäisi. Lähinnä olisin ihmeissäni, jos luomuraskaus ihan oikeasti pätkähtäisi. :joyful: Kiva kuitenkin omaa kehoa kuulostella, jos vaikka sittenkin. Mutta tässä suhteessa olemme kaikki varmasti yksilöitä.

Itse en osaa sanoa, oliko ekassa raskaudessa ennen plussaa mitä raskauteen liittyviä oireita. Silloin oli niin paha hyperstimulaatio päällä, että oireita oli jos jonkinlaisia, mutta suurin osa varmasti just tuohon hyperiin liittyen.

Olisipa ihana saada tähän ketjuun plussa vielä tälle vuodelle! :happy: Ja mielellään monta. Loput sit ensi vuonna. :grin
 
Tuossapa kuva testistä. Screenshot_2017-12-07-19-58-36.png
 
Takaisin
Top