----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tuli limoja het kunnolla. Yleensä tuleekin muutama päivä ennen ovista. Mut tuhnua vähän myös. Km häirinnee vielä. Tuli pieni klönttinenkin. Olo ei kovin positiivinen.

Tähti aikaiset on vielä dpo:t. Odottele rauhassa (just joo )
 
Täällä tuli limoja het kunnolla. Yleensä tuleekin muutama päivä ennen ovista. Mut tuhnua vähän myös. Km häirinnee vielä. Tuli pieni klönttinenkin. Olo ei kovin positiivinen.

Tähti aikaiset on vielä dpo:t. Odottele rauhassa (just joo )

Muska77 :)

Tsempit sinne! :) Koita olla ajattelematta tapahtunutta.
 
Last edited by a moderator:
Seuraava testi aamulla.

Oireita ei nyt juurikaan, paitsi edelleen turvoksissa olevat ikenet. Ihan ruma kattoo peilistä:laughing014

Muuta, päästiin töistä ja tässä yritän kumota lasin punkkua...ei tahdo laskea kirveelläkään:sad002 Miten kirjaimellisesti tää pitäisi ottaa... Baby aspirin on helppo :)

Esikoisen kohdalla punkkua ei tarvinnut ottaa, kuin pari kolme päivää, sillä oli positiivinen jo dpo9. Nyt näköjään otettava litkua pidempään..:schocked028

.
 
Täällä tuli limoja het kunnolla. Yleensä tuleekin muutama päivä ennen ovista. Mut tuhnua vähän myös. Km häirinnee vielä. Tuli pieni klönttinenkin. Olo ei kovin positiivinen.

Tähti aikaiset on vielä dpo:t. Odottele rauhassa (just joo )

Joskus oviskin voi tuhrutella, mutta voi toki johtua km:stäkin.. Toivottavasti kroppa olis palautunut, mieli yleensä tulee jälkijunassa. Varmasti rankka kokemus läpikäydä. Toivottavasti oot saanut purkaa tuntoja jollekin!
 
Joskus oviskin voi tuhrutella, mutta voi toki johtua km:stäkin.. Toivottavasti kroppa olis palautunut, mieli yleensä tulee jälkijunassa. Varmasti rankka kokemus läpikäydä. Toivottavasti oot saanut purkaa tuntoja jollekin!

Muska77 :)
Tindran kanssa samaa mieltä. Ja tämä palstahan on sitä varten, että saa tuntoja kertoilla. Henkireikä:Heartblue

.
 
Toivoa on niin kauan ku menkat pysyy poissa! Monilla näkyy vasta sitten kun on myöhässä. Piinapäivät on kyllä hermoja raastavia..

Tindra :)

Ostin läjän raskaustestejä. En usko plussaan, mutta maha on todella outo jomotuksineen..:wtf:
Menkkojen pitäisi lähestyä, mutta tuntuu muun tyyppistä särkyä, lähinnä oikeassa munasarjassa:wideyed:

Oon ihan out!

.
 
:dance008 Dpo 13 - puhdas nega.

Menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai ylivuomenna. Yleensä päiväntarkat.

Ei mitään menkkaoloa. Muuta jomotusta ajoittain.

Ikenet edelleen turvoksissa ja lämpö nyt koholla 37C. (Normisti lämpö laskee 36C tuntumaan ennen menkkoja). Osaisko joku sanoa tarkemmin, missä vaiheessa lämpötila romahtaa ennen menkkoja? Mikä dpo?:rolleyes:

Jännäksi vetää mahikset plussaan...:cool14

.
 
Last edited by a moderator:
Täällä dpo 11 laskujeni mukaan.
Oireina rintojen arkuus sivuilta, joten ehkä pienen pieni toive tähän kiertoon heräsi kuitenkin. ;)
Voi tosin olla, että seuraan nyt tuntemuksia tarkemmin ja siksi huomaan eri tavalla asioita. Yleensä mulla ei rintojen arkuutta kuukautisten yhteydessä tai niitä edeltävästi ole. Joskus nuorempana oli.
 
Täällä dpo 11 laskujeni mukaan.
Oireina rintojen arkuus sivuilta, joten ehkä pienen pieni toive tähän kiertoon heräsi kuitenkin. ;)
Voi tosin olla, että seuraan nyt tuntemuksia tarkemmin ja siksi huomaan eri tavalla asioita. Yleensä mulla ei rintojen arkuutta kuukautisten yhteydessä tai niitä edeltävästi ole. Joskus nuorempana oli.

Mollukka :)

Kuullostaa lupaavalta :) Et ole sitten vielä testannut...
 
Tähdellä ja Mollukalla jännät päivät! Täällä pidetään peukkuja & varpaita taivasta kohti!

Itse lukeudun himotestaajiin ja en malta odottaa että pääsen testejä dippaileen. Se on vaan jännää tiirata ja tsuumata että näkyykö mitään vaiko ei. Huvinsa kullakin :wacky:
 
Tähdellä ja Mollukalla jännät päivät! Täällä pidetään peukkuja & varpaita taivasta kohti!

Itse lukeudun himotestaajiin ja en malta odottaa että pääsen testejä dippaileen. Se on vaan jännää tiirata ja tsuumata että näkyykö mitään vaiko ei. Huvinsa kullakin :wacky:

Tindra :) Ainakin näin, kun yritys vasta aloitettu. Jos pitkään ottaa, voi testaaminen harventua...

On sitä vaan ihan täpinöissä testaamisen kanssa:p
 
Täällä ovis lähellä. Limoja tullu taas ja himokas olo kertakaikkiaan. Tuhnua tuli vielä pikkusen limojen mukana, tuskin huomaisi ellei olisi nyt erityisen kiinnostunut asiasta. Nuppineulanpään kokoinen. Ovis testissä haaleahko viiva, tummunut eilisestä. Huom tai ylihuomenna varmaan tumma jo. Flo ennustaa tiistaille ovista.

Olen sitä mieltä että kaikki tyylillään ja kunnioitan eri tyylejä. Itse en enää usko mihinkään oireisiin ennen plussaa. Pmms oireet kaiketi voi olla samanlaisia. Km tärpä kylläkin viikko ennen menkkoja mulla tuli ällötys hampaita pestessä ja olo seesteinen joten epäilin vahvasti ja näin olikin. Nuorimmaista ei mitään oireita.

Enkä testaa ennenkuin menkkojen alku päivänä. Jos ei ala. Mun mielestä turha kuluttaa testejä ja kiusaa vain itseään. Mutta jos joku tykkää testailla niin ok. Mielelläni luen testauksesta ja katselen kuvia varsinkin.

Nyt tuskin suurta mahista tärppiin. Mies tulee illalla tänään. Ja tiistaina menee töihin ennenkuin kotiudun töistä. Mut tänään ja huom saa kyl hoitaa hommat. Turhauttaa. Mut ehkä sattus just ovispäiväänkin tai edelliseen. Yleensä viikko hommaillaan. Laitan o-testeistä kuvaa kun saan plussan. Laittakaa te muutkin. Mitä kiva analysoida.
 
Mulla muuten km raskaudesta ei ollu rinnat yhtään arat. Ei koko lyhyenä raskausaikana. Yleensä on kierron jossain vaiheessa ja raskauksissa varsinkin. Ekan ovulaation jälkeen alkoi rintojen herkkyys ja jatkuu yhä.
 
:hello
Täällä on ilmaantunut päänsärky:smiley-ashamed004

Rinnat kivistävät sisältä saakka, tosi outoa.

Turvottaa jokapaikasta:sad015

Järkky nälkä:yuck:

Toiveet on korkealla, käsitin, ettei kiinnitttyminen aina tapahdu aikaisin, vaan välillä 6-12dpo. Tutkin vähän aihetta.

Huomenna testaan (dpo14):joyful:


Plussapuhallus!!:dance018:smiley-bounce016
 
Tähti, oireilut kuulostaa hyvältä!! Toivottavasti aamulla on hyviä uutisia

Se on totta että kiinnittyminen ottaa oman aikansa + hcg-hormoonin nousu on myös yksilöllistä. Toiset saa plussan dpo 8 ja toiset dpo 17.
 
Tähti, oireilut kuulostaa hyvältä!! Toivottavasti aamulla on hyviä uutisia

Se on totta että kiinnittyminen ottaa oman aikansa + hcg-hormoonin nousu on myös yksilöllistä. Toiset saa plussan dpo 8 ja toiset dpo 17.

Tindra :) Voisiko kiinnittymisajankohta olla itse alkiosta kiinni?

...ja voihan kohdun limakalvollakin olla siinä vaikutusta.

Päänsärky hävisi, oli lievää ja kesti muutaman tunnin.

Vatsaa johmii, mutta ei ole menkkaoloja.

Esikoisen kanssa ei ollut yhtään mitään ennakoivia oireita, ainoastaan lämpö ylhäällä 37C, kuten nytkin :)

Löysin "tietoa", että lämmöt laskevat noin 4päivää ennen menkkojen alkua, mikäli raskaus ei ole alkanut.




.
 
Selkeä o-plussa. Onneks eilen touhattu. Tänään myös. Ti jäänee välistä.
 

Liitteet

  • IMG_20171204_081146_01.jpg
    IMG_20171204_081146_01.jpg
    315.7 KB · Katsottu: 169
Takaisin
Top