----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei, tilanne katsausta välillä . Menossa kp 30/26. Vuoto kesti upeat 13 pvää, nyt selkä sika kipeä ja lonkat huutaa hoosiannaa . Lämmöt 37.1 tänään haalea mut selkeästi punertava plussa . Jokohan nyt pysyis mukana :D .

Iiks! Mieletöntä!! Todellakin, onnea matkaan maaliin asti :D
 
Onnea Tari!


Oletteko kuulleet aiheuttaako ovuloimaton kierto haluttomuutta? Kun ukko ei kiinnosta minua oikein ollenkaan tällä hetkellä vaikka laskurin mukaan oviksen pitäisi olla ihan just nurkan takana. Normaalisti tähän aikaan kierrosta en juuri muuta ajattelisikaan. Mälsää jos tässä kierrossa ei ole mahiksia ollenkaan. Tai yksi vaihtoehto on että ovis oli todella paljon etuajassa, jo ennen kuin aloin testata, koska silloin oli ihan eri ääni kellossa.
 
Hirvi, ainakin mulla tää ”kierto” on ollut ihan kuollu intohimollisesti. Ennen ekoja menkkoja ollut ovis oli ihan eri meininki :) Mulla halut seuraa kiertoa, eli todella odotan, että hormonit normalisoituisi.
Mä oon jo tottunut ajatukseen yhdestä lapsesta. Hädin tuskin ehdin toista saada millään tekniikalla tässä iässä. Lapsiluku määräytyi sitten näin, kun emme saaneet lasta aikanaan. Mutta kai sitä silti kuumeilla voi, vaikka ei itekään tiedä, miten suhtautua asiaan :)
 
Tarille paljon onnea plussasta! Jee!

Tähdelle pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon!

Mulla myös hormonit vaikuttaa petipuuhiin. Nyt kyllä on luupavia PMS-oireita ilmassa eli josko saisin pian tuulettaa kp1:stä. Synnytyksen jälkeen ollut 2 menkat ja niiden välissä 5 kk :laughing002 Mutta jospa se tästä tasoittuis kun neiti on kohta 7 kk ja kiinteitä uppoaa maidon lisäksi kiitettävästi.
 
Heipä hei, tilanne katsausta välillä . Menossa kp 30/26. Vuoto kesti upeat 13 pvää, nyt selkä sika kipeä ja lonkat huutaa hoosiannaa . Lämmöt 37.1 tänään haalea mut selkeästi punertava plussa . Jokohan nyt pysyis mukana :D .

Upeaa Tari73!! :)
Ompas hyvät uutiset:love7

Nyt vaan loppuun saakka kyydissä.

Jostain syystä olin tippunyt ketjusta, mutta huomasin ja taas messissä.
 
Muuttuuko ovistestit täysin negoiksi, niin että testiviivaa ei erota melkein ollenkaan, oviksen jälkeen? En ole koskaan ovisplussan jälkeen jatkanut testaamista niin en tiedä. Minulla on testit täysin negaa vaikka oviksen pitäisi olla tänään tai viimeistään huomenna, ja takerrun ajatukseen että ehkä ovis ehtikin mennä jo ennen kuin aloitin testaamisen. Aloitin testaamisen vasta kp 11 eli vähän turhan myöhään, vaikka minulla onkin säännöllinen kierto.
 
Muuttuuko ovistestit täysin negoiksi, niin että testiviivaa ei erota melkein ollenkaan, oviksen jälkeen? En ole koskaan ovisplussan jälkeen jatkanut testaamista niin en tiedä. Minulla on testit täysin negaa vaikka oviksen pitäisi olla tänään tai viimeistään huomenna, ja takerrun ajatukseen että ehkä ovis ehtikin mennä jo ennen kuin aloitin testaamisen. Aloitin testaamisen vasta kp 11 eli vähän turhan myöhään, vaikka minulla onkin säännöllinen kierto.

Hirvi :) Luultavasti sun ovis on edessäpäin. Yleensä oviksen tuntee.

Muuttuu negaksi, kun ohi.
.
 
Jouduin käyttämään paljon särkylääkkeitä ja ne on ehkä vieneet muutenkin lievät oviskivut pois. Minulla on myös muita vatsakipuja vähän väliä, niin en ehkä edes rekisteröi joka nippausta. Tein äsken taas uuden testin, siinä näkyy edelleen vain viivanpaikka. On tämä niin piinaavaa :-/

Oletteko muuten käyttäneet Vitex agnus-castus siveydenpuu -valmisteita? Olen tänään etsinyt tietoa siitä, ilmeisesti tukee keltarauhasta. Jossain vaiheessa sitä ei saanut Suomesta, mutta nyt näyttää ainakin yksi verkkokauppa myyvän. Mietin pitäisikö lisätä se minun pillericoctailiini.
 
Oletteko muuten käyttäneet Vitex agnus-castus siveydenpuu -valmisteita? Olen tänään etsinyt tietoa siitä, ilmeisesti tukee keltarauhasta. Jossain vaiheessa sitä ei saanut Suomesta, mutta nyt näyttää ainakin yksi verkkokauppa myyvän. Mietin pitäisikö lisätä se minun pillericoctailiini.

Hirvi :) Mielenkiintoista...siveydenpuu. Kuullostaa lähes neitseelliseltä:laughing002

Tämän kierron coctailia juuri funtsailin ja ehdin ajatella, että punkku olisi nyt poissa ja tilalle voisi valita muuta...
 
Hirvi, pystyitkö välttämään tulehduskipulääkkeet? Mulla meni pasmat sekaisin, kun tiedostin että ne voi viivästää tai estää ovulaation. Mulla on jäätynyt olkapää ja öisin otan siksi 1 g Panadolia, vaikka mieluummin Buranaa ottaisin.
Vitexiin uskovat ku tiiliseinään monet jenkkilässä. Rohdokset voi sekoittaa normaalin kierron, mutta jolla on kiertohäiriöitä voi olla avuksi.
 
En, olen ottanut aspiriinia. Sitä en muista sorruinko myös ibuprofeeniin mikä on pahin. Jossain vaiheessa ainakin harkitsin sen ottamista. Olisin ollut tarkempi noiden kanssa jos olisin olettanut oviksen olevan lähempänä.

Minulla ei kyllä kiertohäiriötä ole. Täytyy lukea lisää tuosta Vitexistä ennen kuin tilaan. Kesken kierron en sitä muutenkaan aloita.
 
Takaisin
Top