----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gunvor tässä kierrossa olen käyttänyt vain halpisliuskoja. Viime päivät varmuuden vuoksi useamman päivässä, ettei vain mene ohi.

Eipä sillä oviksen ajankohdalla muuten niin väliä edes olisi (kunhan ei jää kokonaan välistä!), mutta piti kokeilla babyaspiriinia ja punkkua oviksen jälkeen ja olisi myös hyvä tietää milloin aloittaa raskaustestit. Eikä kannata sanoa että kannattaa testata vasta kun kuukautiset ovat myöhässä, koska minä haluan testata heti kun pieninkään mahdollisuus että jotain voisi näkyä :-D
 
Hirvi en neuvo testaamaan kun menkat on myöhässä mutta testaa sinä päivänä kun niiden pitäis alkaa.. hih, yritin olla hauska :)
 
Tähti, en ole vielä ajatellut. Jos aamulla muistan asian ennen aamupissaa niin voishan sitä huvikseen testatakin kun on useampi testi olemassa jo valmiiksi. Oireita tosin ole muuta kuin normi kiertoon liittyvää että odotuksia ei kummemmin ole :)

Gunvor :) Pidetään peukkuja! Ei oireita aina todellakaan tule.

Kemiallisissa raskauksissa täällä aina oireita rutkasti. Tuo sinun oireettomuus on hyvä enne :)
:cheers
 
No niin, sitten koitti se kp 3 ja muistin tehdä FSH-kotitestin:
ImageUploadedByVau Foorumi1512972763.785109.jpg

Ihan hyvältä näyttää. Tosin ihan samalta näytti 30.10. testini, silloin kp 4 enkä saanut aamupissasta. Ovulaatiota ei tullut, että sillä kertaa tulos oli turha. Toivotaan tähän kiertoon parempaa ovulaatio-onnea!
 
:cheers:greet025
Täällä heräsi hyvät fiilikset tähän uuteen kiertoon, meneillään kp6...

Aion lisätä aimo annoksen mielenrauhaa ja tyyneyttä. Joulunaika on rauhoittumiselle otollista, eikä työtkään häiritse.

Jospa tämä levon aika edistäisi onnistumista:happy090

Plussapuhuria:smiley-angelic003:talk017
 
:greet008 Hou hou..

Hellou! Tuli mieleen vehnis, siis vehnänalkioöljy. Sitä tuli kapseleina otettua ennen ekaa raskautta ja uskon sen vaikuttaneen onnistumiseen positiivisesti.

Mutta siis....missä tätä nykyään myydään?:rolleyes:
Aikoinaan ostin Citymarketista, mutta nytpä ei hyllyssä näy:shy: Tai olisko tilapäisesti loppu, ehkä täytyisi kysyä myyjältä.

Luontaisliikkeet kun on 30km päässä, joten...

Ja pullona en halua tuotetta, koska en luota tehon olevan yhtä hyvä.
.
 
Tähti, en ole vielä ajatellut. Jos aamulla muistan asian ennen aamupissaa niin voishan sitä huvikseen testatakin kun on useampi testi olemassa jo valmiiksi. Oireita tosin ole muuta kuin normi kiertoon liittyvää että odotuksia ei kummemmin ole :)

Gunvor :) Joko testasit?

.
 
Kysyin vehnänalkiosta myyjältä, ja hän etsi kaikki nurkat! EI OLE!:sad010

Citymarketin valikoima matkii apteekkia. Tarjolla on kalsiumia, monivitamiinia ja erinäisiä kalaöljyjä..sekä laihdutustuotteita.

Laihdutusvalmisteita löytyy parikin hyllyä täynnä pelkästään niitä! :laughing021

Liian monet kuvittelee, että laihduttaminen onnistuu hetkessä, vain syömällä näitä kalliita tuotteita.

Missä järki ja vehnänalkioöljy?:sad015
 
Myytäiskö siellä vehnänalkioita ihan sellaisenaan? Muistelen itse joskus kauan sitten ostaneeni sellaisia. Vai pitääkö olla nimenomaan öljynä.
 
Mulla on ollu vehnänalkiota öljynä käytössä kahdessa plussassa. Ehdittiin ottaa sitä kk:n verran 1 tl päivässä molemmat ukkelin kans ja plussa tuli heti.

Gunvor, joko oot testaillu?

Onko muilla piinapäivät menossa? :)
 
Onko piinapäivät niinku heti oviksen jälkeen vai vasta vähän ennenkuin menkkojen kuuluis alkaa? Täällä kp 23 ja dpo 7. Ens viikolla menkat. Tai mielellään ei.
 
Nyt huomasinkin että minun käyttämissä gelee royale -kapseleissa on vehnänalkioöljyä mukana. Mietinkin että jotain tuttua siinä on.

Minä ajattelen että piinapäivät alkaa heti oviksesta. Minulla piti olla ovis pari päivää sitten, mutta en tiedä mihin se on joutunut.
 
Mulla on ollu vehnänalkiota öljynä käytössä kahdessa plussassa. Ehdittiin ottaa sitä kk:n verran 1 tl päivässä molemmat ukkelin kans ja plussa tuli heti.

Gunvor, joko oot testaillu?

Onko muilla piinapäivät menossa? :)

Tindra :) Se on hyvää ainetta :)

En löytänyt edes öljynä, saati kapseleina:sad010
.
 
Käyn tänään Lifessa :)

Kyllä tuon aineen perässä matkan ajaa...

Aloitan tänään ottamaan sitä.

Kp8
 
Minä ajattelen että piinapäivät alkaa heti oviksesta. Minulla piti olla ovis pari päivää sitten, mutta en tiedä mihin se on joutunut.

Hirvi :)

Eikö näy vieläkään:rolleyes:

Ovuloitko yleensä joka kuukausi? Säännöllinen kierto?

Ovis voi vilahtaa nopeastikin, jos oletkin missannut sen...
 
Takaisin
Top