----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äskeinen huono kuva, tämä parempi.

O-plussa
 

Liitteet

  • IMG_20171204_081941_002_01.jpg
    IMG_20171204_081941_002_01.jpg
    262 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Tähti, minulla lämmöt kääntyy usein edeltävänä päivänä jo vähänlaskuin, mutta mekkapäivän aamuna ne romahtavat kunnolla.

Gunvor dpo2/3 /kp19

Gunvor :)
Onko sulla miten säännöllinen kierto?

Mulla ottaa enemmän aikaa, päivässä ei laske. Saa nähdä miten käy, nälkä on epätavallisen järkky jo aamusta. Jokapaikkaa turvottaa, litteä vatsa ihan pömpöttää jne..:hungover: Mutta jos tää on sitä, niin pömpötykset ei haittaa:p

.
 
En ole vielä testannut. Testaan, jos menkat myöhässä.

Mun mielestä oireiden tarkkailu ja pähkäily on omalla tavallaan hauskaa ja kuuluu asiaan, vaikkeivät ne plussaa tarkoittaisikaan. :)
 
Huhh.. Siis sama päänsärky pukkaa taas:grumpy:

Mulla normisti harvoin särkee päätä.. ei edes ennen menkkoja.

.
 
Gunvor, Mä kävin akupunktiossa raskaustoiveissani ja rv. 36 asti. Nyt kantsis varmaan mennä houkuttelemaan säännöllistä kiertoa. Lisäksi raskausaikana kävin kaksi kertaa osteopaatilla. Jälkimmäisen kerran jälkeen synnytys lähti käynnistymään (onneksi). Kannattaa kokeilla noita vaihtoehtohoitoja sen mukaan, mikä itselle kolahtaa :)
 
Kp1 pari päivää etuajassa. Hmm. Ja voi miten rinnat on arat, ei oo hetkeen ollut tällasta. Niin ne kierrot on erilaisia oireineen. Ei muuta kuin uutta yritystä kohti!

Vyöhyketerapiaa kokeilin ennen ekaa raskautta useamman kerran. Ei auttanut raskautumiseen, mutta rentoutti. Muistaakseni vahvisti ennestään säännöllistä kiertoa entistäkin säännöllisemmäksi. Terapeuteissa on varmasti myös eroja, joten kannattaa kysellä kokemuksia tutuilta, jos mahdollista.

Onko pas:ista kokemusta jollain? Kaikki tieto ja kokemukset kiinnostaa.
 
Kp1 pari päivää etuajassa. Hmm. Ja voi miten rinnat on arat, ei oo hetkeen ollut tällasta. Niin ne kierrot on erilaisia oireineen. Ei muuta kuin uutta yritystä kohti!

Vyöhyketerapiaa kokeilin ennen ekaa raskautta useamman kerran. Ei auttanut raskautumiseen, mutta rentoutti. Muistaakseni vahvisti ennestään säännöllistä kiertoa entistäkin säännöllisemmäksi. Terapeuteissa on varmasti myös eroja, joten kannattaa kysellä kokemuksia tutuilta, jos mahdollista.

Onko pas:ista kokemusta jollain? Kaikki tieto ja kokemukset kiinnostaa.

Mollukka :) Uuteen kiertoon tsempit!

Täälläkin taitaa ensiyönä alkaa...kp29/29(30)... olo ei raskaanaoleva. Tosin ei tunnu muutakaan:wideyed: Vain vilutus.

Yötä vasten vielä valvotaan, kun lapsi nukkuu. Muualta sitä vapaa-aikaa ei saa irti.

Herätys töihin 5 tunnin kuluttua.

.
 
Last edited by a moderator:
:greet008 hei taas!

Siis mitä, eilen tippui lämmöt alas, MUTTA tänä aamuna ne onkin takaisin ylhäällä!:wideyed:

Lisäksi vatsaa repii vasemman munasarjan kohdalta, ei alavatsasta. Eikä mitään menkkatuntemuksia!

Ei siis myös menkkojakaan dpo15 ( kp30/29).

Testi epäselvä, näyttää negalta, mutta ihan kuin olisi häivähdys "jotain"... en ole varma:eek:
 
Hitto, että oon himo viestittäjä...

Kävin tarkistamassa, hailura ruskeaa tuhrua...Toivottavasti ne ei nyt sitten ala:crybaby2:crybaby2

En kohta uskalla mennä veskiin uudestaan. Ei kestä:sad001

.
 
Toivottavasti ei alkais. Jos alkaa niin tsemppiä. Kp 1 on se pahin aina. Niin ja oo vaan himoviestijä, kivaa että on aktiivista porukkaa.

Tämän takia mä en tulkitse mitään oireita ennen menkkojen tai plussaa. Jos ehtii kuvitella oireita ja toiveet nousee ja menkat alkaakin. Monet oireet kai alkaakin vasta plussan jälkeen. Anteeksi kyynisyyteni. Nyt varsinkin km saanut sen esiin.

Eilen o-plussa ja touhailtiin eilen. Tänään mies lähtee töihin just ku kotiudun töistä. Paitsi että lähden töistä pikkusen ennen niin ehditään vielä tallettaan. Aikaa jää noin vartti, pikasessioon riittää hyvin.

Miten muilla KP?
 
Toivottavasti ei alkais. Jos alkaa niin tsemppiä. Kp 1 on se pahin aina. Niin ja oo vaan himoviestijä, kivaa että on aktiivista porukkaa.

Tämän takia mä en tulkitse mitään oireita ennen menkkojen tai plussaa. Jos ehtii kuvitella oireita ja toiveet nousee ja menkat alkaakin. Monet oireet kai alkaakin vasta plussan jälkeen. Anteeksi kyynisyyteni. Nyt varsinkin km saanut sen esiin.

Eilen o-plussa ja touhailtiin eilen. Tänään mies lähtee töihin just ku kotiudun töistä. Paitsi että lähden töistä pikkusen ennen niin ehditään vielä tallettaan. Aikaa jää noin vartti, pikasessioon riittää hyvin.

Miten muilla KP?

Muska :) Ihan varmasti näin. Tätä ekaa yrityskertaa vaan tulee testattua vimmatusti.

No, kävin kurkkaamassa, eikä muuta, ainakaan vielä, kun tummanruskeaa tuhrua:bored: Tuhruttelu ei ole mulle tyypillistä, vaan hanat aukee lähes kerrasta ja kirkkaana verenä alkaa.

Vois jo alkaa, jos on alkaakseen, että pääsis piinasta:smiley-angry017

Lämpöä vähän kummastelin, kun aamulla mittasin sen olevan koholla. Niinhän ei pitäisi olla, jos menkat alkaa:confused004
Anyone?

.
 
Tähti, vaikuttaahan siihen kehon lämpöön moni asia. Jospa sä vielä plussaat :)
Täällä on toista viikkoa oudot menkkaolot, mutta mitään ei tapahdu. Raskaustesti puhdas nega. Nyt noin 2 viikkoa ”myöhässä”, eli kp 39 tässä ovuloimattomassa kierrossa.
 
Tähti, se tuhru voi olla kiinnittymisestä johtuvaa tiputtelua ja keltarauhanen voi kipuilla munasarjan kohdalta jos raskaus on alkanut. Jännäksi menee!

Muskalle ja muillekin tsempit piinapäiviin!

Toivottavasti Katjushan (ja minunkin) kierto normalisoituis ja pääsis rytinällä yrittämisen makuun!
 
Tähti, vaikuttaahan siihen kehon lämpöön moni asia. Jospa sä vielä plussaat :)
Täällä on toista viikkoa oudot menkkaolot, mutta mitään ei tapahdu. Raskaustesti puhdas nega. Nyt noin 2 viikkoa ”myöhässä”, eli kp 39 tässä ovuloimattomassa kierrossa.

Kathusha :) Sulla on erikoinen tilanne. Onko vastaavaa ollut ennen?:rolleyes:

Tuhrutus hämmentää, outo tilanne:bored:. Kävin taas tarkistamassa, on kuin olis loppunut, tai on niin pientä..
Tai sitten nämä menkat alkaa vaan tooodella hitaasti.

No anyway, kaupankautta kotiin testiä ostamaan ja aion testata kotona illalla, sekä aamulla, jollei menkat ole alkaneet.

Plussa tsempit sinne varsin erikoiseen kiertoon:smiley-bounce016
 
Tähti, se tuhru voi olla kiinnittymisestä johtuvaa tiputtelua ja keltarauhanen voi kipuilla munasarjan kohdalta jos raskaus on alkanut. Jännäksi menee!

Muskalle ja muillekin tsempit piinapäiviin!

Toivottavasti Katjushan (ja minunkin) kierto normalisoituis ja pääsis rytinällä yrittämisen makuun!

Tindra :) Voisiko kiinnittyminen olla vasta dpo15 ?:wideyed:

Keltarauhasta epäilin, kun sattui samasta kohtaa, vasemmasta munasarjasta, kuin oviksen aikaan. Kipuilua kesti aikansa aamulla. Nyt se kipu on, kuin ohi.

Tuhru on toistaiseksi mitätöntä, hyvä, jos edes näkee. Vaikuttaa välillä loppuneen. Tai sitten nää menkat alkaa poikkeuksellisen hitaasti....:arghh:

.
 
Takaisin
Top