----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi kaikki,
okei. Lääkärissä käyty. :gen014
Sikiö kasvanut kuten pitää. Tänään oli arvioitu viikoiksi 12+0, mutta mittaukset viittaavat 12+4ään. Laskettua-aikaa siis aikaistettiin 5 päivää. Kaikki näytti hyvältä. Lapsi liikkui paljon. :dance008

Sain varmuuden vuoksi kuitenkin vielä lähetteen tarkempaan ultraan mahdollisten epämuodostumien löytymiseksi. Siinä on sitten tarkempaa myös niskapoimun mittaaminen.
Yritän siis saada ensi viikoksi aikaa.

Jos siinä ultrassa kaikki ok, aion jättää sen tarkemmat kromosomitutkimiset pois ja luottaa, että jos jokin pielessä olisi, se olisi ultrissa jo osviittaa moiseen antanut.

Mutta kyyneleethän siinä tutkimuspöydällä silmiin nousi.
Tilanne oli niin tosi ja silti vaikea uskoa. :happy093

Paljon terkkuja ja peukkuja kaikille palstalaisille!!
 
Heissan!

Kävi mielessä, että voiko 40+++ ikäisten hedelmättömyyttä selittää muutkin tekijät, kuin biologia..

Esim. ollaan enemmän omillaan ja uraputkessa. Oma tahto on selvempi, kuin nuorena. On myös enemmän omaa päätäntävaltaa ja kokeilunhalua.
Käsittääkseni nuoret valistetaan heti aikuistuttuaan valitsemaan kumppani ja lisääntymään. Monesti naiset joutuvat tai ajautuvat luonnostaan siihen ajattelumalliin.

Kun ikää tulee, ei ehkä halutakkaan noudattaa muiden sääntöjä. Toki biologia vaikuttaa, mutta vaikuttaako niin paljon, kuin tilastoissa annetaan ymmärtää?:rolleyes:
 
Tähti, lasten saaminen ei ole kyllä läheskään aina itsestä kiinni eikä siitä mitä haluaa. Moni haluaisi, nuori tai vanha, eikä onnistu.
 
Ihanaa Miola! Onnellista odotusta!

Tähti, tuskailen myös tässä kierrossa noiden viivanpaikkojen tai "varjojen" kanssa. RFSU:lla niitä tuli useampi, tänä aamuisessa PC:ssäkin mielestäni. IKINÄ ennen, ja olen varmaan tehnyt tuhat testiä, en ole saanut mitään muuta kuin täysin puhtaan blancon negan. Plääh!

Tänään dpo 14, ja menkkojen pitäisi alkaa. Ei näy vielä, vaikka joka vessareissulla jännittää ja tuntuu että hulahtaa jotain pöksyyn. Voi toki olla ovuloimaton kierto (vaikka testit ja kivut oli selvät), myöhäisempi ovis, stressin aiheuttama kierron venyminen... onhan noita syitä. Ja vielähän tässä on päivää jäljellä. Ei auta kuin odottaa. Aion testailla vaikka omaksi "iloksi" kunnes punaista näkyy.
 
Tähti, lasten saaminen ei ole kyllä läheskään aina itsestä kiinni eikä siitä mitä haluaa. Moni haluaisi, nuori tai vanha, eikä onnistu.

Yölento :) Ei toki. Vanha kansa on sanonut, että lapset ovat aina siunaus. Tiedän montakin pariskuntas, jotksäa eivät ole saaneet lapsia.
 
:greet025
Anopin hoiveissa pari päivää - näin kesälomalla..hohh..

Alkujaan aika kestäminen, kun ensimmäisenä ruoaksi tarjotaan eilistä papusoppaa:smiley-ashamed005

Joku vuosi sitten kieltäydyin syömästä ja heti tuli nopea kommentti - ei saa väheksyä:argue

Empäs syö tälläkään kerralla.

No anoppi ja appi lähtivät yhdessä kauppaan. Ei siinä mitään, mutta en kyllä osaa käsittää, miten vielä 70-kymppisinä liikutaan jopa kaupassa yhdessä ja saunassa yhdessä. Se kaikki on velvollisuuden tunnosta / määräilystä toista kohtaan... Jokainen toki toimii, kuten lystää, mutta ei kannata ihmetellä, miksi menen pöydässä istumaan kenen tahansa viereen, ellei satu olemaan vapaata tuolia mieheni vieressä.. tätä ihmettelevät vähän liikaakin:smiley-angelic006 Mulle on aivan yksi lysti missä istun 30-vuoden yhteiselon jälkeen, jos istutaan saman pöydän ääressä:laughing014
Sen vuoksi en tuoleja siirtele:singing:

Anopissa kun on rutkasti kestettävää, vaikkei super hankala tapaus olekkaan..

Lapsen hoitoon on turha odottaa apuja, hän ei pärjää lainkaan.. ottaa syliin kyllä, mutta vahtia ei osaa ollenkaan ja usein nukkuu illat sohvalla. Itsestään luulee kyllä suuria, mutta todellisuudesssa ei mitään apuja tosiaan ole.

Vauvakuumeesta tietävät, ja kommentti olikin adoptio - hehh! Aivan näin.

No pari päivää ja yötä....:smiley-ashamed004
 
Last edited by a moderator:
Kädet tärisee....:cheers:cheers
Pregcheckillä taas harmaa viiva ja Clearbluella hailakka selvä plussa, joka ilmestyi ihan heti, alle parissa minuutissa!
:love7


DpIUI 10

Oonko siis raskaana?:cheers
 
Last edited by a moderator:
Tähti, hyvin mahdollista ;)
Niihin ”plus”-testeihin moni on saanut turhia viivoja, mutta eihän se kaikille voi olla vikatesti!
Täällä ihan hirveän raivon vallassa oon, ihan niinku PMS kertaa sata. Mitähän tämäkin nyt meinaa. Luteaalivaihettahan mulla ei varsinaisesti ole, käytän täsmämäärän estrogeenia päivittäin. En tiedä, mistä kiikastaa. Harmi, kun menee kaunis päivä hukkaan pahantuulisena :(
 
Tähti, hyvin mahdollista :wink
Niihin ”plus”-testeihin moni on saanut turhia viivoja, mutta eihän se kaikille voi olla vikatesti!
Täällä ihan hirveän raivon vallassa oon, ihan niinku PMS kertaa sata. Mitähän tämäkin nyt meinaa. Luteaalivaihettahan mulla ei varsinaisesti ole, käytän täsmämäärän estrogeenia päivittäin. En tiedä, mistä kiikastaa. Harmi, kun menee kaunis päivä hukkaan pahantuulisena :sad001

Katjusha :) Väärän plussan olen saanut pari kertaa Clearbluen testillä, mutta ne on todellakin ilmestyneet testiajan jälkeen.

Tänään tämä sininen plus viiva ilmestyi samaa tahtia, kun testi valmistui. Siis ihan heti! :) Nyt kun jälkeenpäin tuota testialuetta katsoo, niin se näyttää vähän sumuiselta....ja nythän testiä ei saa enää tulkita.

Voihan kysessä olla kiinnittymisyritys?:rolleyes:
Selvää on kai, ellei viivat ala vahvistua, niin menkat alkaa... että ollako vai ei - niin asia kyllä pyörii ajatuksissa ihan jatkuvasti. Mutta onhan vasta dpo10.

Katjusha, kestämistä! Viralliseen testiaikaanhan sulla on vielä rutkan monta päivää. Toivotaan parasta:Heartblue:wav
 
Last edited by a moderator:
Tähti voitais paremmin ottaa kantaa jos nähtäisiin kuvina testit. Joka tapauksessa pidän peukkuja plussalle!

Muska77 :) Kiitti. Kuvia tulee, jos lähtee vahvistumaan :)

Tuo viiva oli niin heikkoClearbluessa, ettei kamera reagoinut ja sama Pregcheckin viivanpaikoissa. Jospa huomenna... :)

Nyt vielä kun katson tuota Clearbluen testiä, niin se on todella muuttunut selväksi plussaksi. Testiajasta on aikaa yli 6tuntia.... Nythän siitä jo saisi hyvin valokuvankin.
 
Last edited by a moderator:
Peukut pystyssä Tähti!

Täällä edelleen ihan sama viivanpaikka, ja menkat loistaa poissaolollaan, turhauttaa!

Kiitti Hannuli77 :)
Tsempit sinne, jospa plussaat kuitenkin:cheers

Ihme viivanpaikkoja nämä....

Jospa molemmat plussataan samaan aikaan.
 
Moi kaikki,
okei. Lääkärissä käyty. :gen014
Sikiö kasvanut kuten pitää. Tänään oli arvioitu viikoiksi 12+0, mutta mittaukset viittaavat 12+4ään. Laskettua-aikaa siis aikaistettiin 5 päivää. Kaikki näytti hyvältä. Lapsi liikkui paljon. :dance008

Sain varmuuden vuoksi kuitenkin vielä lähetteen tarkempaan ultraan mahdollisten epämuodostumien löytymiseksi. Siinä on sitten tarkempaa myös niskapoimun mittaaminen.
Yritän siis saada ensi viikoksi aikaa.

Jos siinä ultrassa kaikki ok, aion jättää sen tarkemmat kromosomitutkimiset pois ja luottaa, että jos jokin pielessä olisi, se olisi ultrissa jo osviittaa moiseen antanut.

Mutta kyyneleethän siinä tutkimuspöydällä silmiin nousi.
Tilanne oli niin tosi ja silti vaikea uskoa. :happy093

Paljon terkkuja ja peukkuja kaikille palstalaisille!!

Miola :)

Ihanat uutiset! Kuullostaa hyvältä :)
Nyt voitte keskittyä raskaana olemiseen:Heartred:Heartbigred
 
Tähti, miltäs testit näyttää tänään?

Mulla tää on jo surkuhupaisaa, nyt tuli ihan paljain silmin nähtävä viivanpaikka. Realiteettihan on, että pikkuhiljaa pitäisi jo jotain muutakin näkyä, joten raskaus alkaa olla poissuljettua. Meillä oli seksiä tasan kerran kp13, nyt kp29. Sitä mietin, että miten väärin sitä voikaan kroppaansa lukea, olin 100% varma, että ovis oli tuolloin kp13. Etovaa oloa, melkein tasavahvat ensin vahvistuvat, sitten hiipuvat, viivat, todella kovat munasarjakivut useamman tunnin. Sen jälkeen kaikki rauhouttui, lievää menkkajomoa ajoittain. Yhden kerran tän yrityksen aikana mulla on kierto venynyt viikolla selittämättömästä syystä, lieneekö tämä se toinen..? Muuten mulla kellontarkasti alkaa vuoto dpo14. Toki optimisti mussa lueskelee myöhäisistä kiinnittymisistä (dpo12 tuntui repäisykivun kaltainen vihlaisu) ja laiskasta hormonitoiminnasta, jolloin hcg nousee hitaasti. Mutta toiveajatteluahan nuo on. Tosin kuopuksesta sain haamun vasta 4+5, sitä en muista oliko ovis ollut sittenkin myöhässä laskuihin nähden, aikaa kuitenkin jo 11,5 vuotta :))

Mutta joo, sata kertaa varmaan olen noilla RFSU:n testeillä testannut, ja mun ainoat viivanpaikat tulee tähän kiertoon :roll: Tosin sain varjon näkymään myös Pc:ssä, ehkä mun pupilleissa on viivat, jotka näkee niitä joka paikassa. Se liitettynä ikänäköön, niin....
 
300ed815c53aec2002236042c567e4ae
Tämmösiä näin :roll: Nyt kuivana tossa näkyy ihan selvä viiva, mutta onko siinä väriä... tuskin. En mä oikeesti jaksa enää edes toivoa.
 
300ed815c53aec2002236042c567e4ae
Tämmösiä näin :roll: Nyt kuivana tossa näkyy ihan selvä viiva, mutta onko siinä väriä... tuskin. En mä oikeesti jaksa enää edes toivoa.

Hannuli77 :) Ompa sulla jännää!! :) Mahikset siis on, plussatuulta!! :)

Siis mulla on ihan tasan samanlainen (Pregcheck) ja neljänä aiempana päivän myös... juuri tuollaisia...

Oon ihan hämilläni, koska esikoisesta tuli selvä vahvahko plussa jo dpo9. Nyt dpo11-12 ja tuollainen samanlainen, väriä ei näy.

Clearbluen testi tänään ihan epäselvä, testialueelle tuli vain sumua...
Luultavasti muuttuu plussaksi, sitten joskus testiajan jälkeen....
Jotenkin en oikein tahdo uskoa plussaan tässä kierrossa, menkkojen pitäisi kurvata huomenna-ylihuomenna....

Oliko sulla nyt dpo 16?

Plussapuhuria kaikille palstalaisille!!!:wav
 
Täällä sain hailuran eilen illalla eikä täksikään aamuksi järin vahvistunut. Mutta pissassa on hcg:ta, toivotaan että olen edelleen raskaana eikä kemiallinen tai kiinnittymisyritys:
View attachment 70738
Katjusha ”14 dpo” eli 9 päivää 5-päiväisen siirrosta.

Katjusha :)

Tuohan on selvä plussa!!! :):Heartpink
Mikä testi merkki?
Oot raskaana?

Saako jo onnitella...?
 
Takaisin
Top