Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, lasten saaminen ei ole kyllä läheskään aina itsestä kiinni eikä siitä mitä haluaa. Moni haluaisi, nuori tai vanha, eikä onnistu.
Tähti, hyvin mahdollista
Niihin ”plus”-testeihin moni on saanut turhia viivoja, mutta eihän se kaikille voi olla vikatesti!
Täällä ihan hirveän raivon vallassa oon, ihan niinku PMS kertaa sata. Mitähän tämäkin nyt meinaa. Luteaalivaihettahan mulla ei varsinaisesti ole, käytän täsmämäärän estrogeenia päivittäin. En tiedä, mistä kiikastaa. Harmi, kun menee kaunis päivä hukkaan pahantuulisena
Tähti voitais paremmin ottaa kantaa jos nähtäisiin kuvina testit. Joka tapauksessa pidän peukkuja plussalle!
Peukut pystyssä Tähti!
Täällä edelleen ihan sama viivanpaikka, ja menkat loistaa poissaolollaan, turhauttaa!
Moi kaikki,
okei. Lääkärissä käyty.
Sikiö kasvanut kuten pitää. Tänään oli arvioitu viikoiksi 12+0, mutta mittaukset viittaavat 12+4ään. Laskettua-aikaa siis aikaistettiin 5 päivää. Kaikki näytti hyvältä. Lapsi liikkui paljon.
Sain varmuuden vuoksi kuitenkin vielä lähetteen tarkempaan ultraan mahdollisten epämuodostumien löytymiseksi. Siinä on sitten tarkempaa myös niskapoimun mittaaminen.
Yritän siis saada ensi viikoksi aikaa.
Jos siinä ultrassa kaikki ok, aion jättää sen tarkemmat kromosomitutkimiset pois ja luottaa, että jos jokin pielessä olisi, se olisi ultrissa jo osviittaa moiseen antanut.
Mutta kyyneleethän siinä tutkimuspöydällä silmiin nousi.
Tilanne oli niin tosi ja silti vaikea uskoa.
Paljon terkkuja ja peukkuja kaikille palstalaisille!!
Tämmösiä näin :roll: Nyt kuivana tossa näkyy ihan selvä viiva, mutta onko siinä väriä... tuskin. En mä oikeesti jaksa enää edes toivoa.
Täällä sain hailuran eilen illalla eikä täksikään aamuksi järin vahvistunut. Mutta pissassa on hcg:ta, toivotaan että olen edelleen raskaana eikä kemiallinen tai kiinnittymisyritys:
View attachment 70738
Katjusha ”14 dpo” eli 9 päivää 5-päiväisen siirrosta.