----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No siis näiden lasten osa-aikayh (meillä on yhteishuoltajuus) olen ollut jo yli 8 vuotta :) Tämä iltatähti (jota ei tule) olisi ollut bonus tähän päälle.

Hannuli77 :) Voi kun se vauva vielä tulisi. Mutta voitko vielä yrittää ja saada miehen kotiin?:rolleyes:

Uskoisin, että hän palaa :)

Voi kun vaikuttaa siltä että, et saisi tehdä mitään, vaan mies päättää aina kaikesta:pale Toivottavasti näin ei ole..
 
Kuuluuko raskausoireisiin se, että on TOSI lyhyt pinna?? :rolleyes:

Tähti, kyllä ainakin minun oireisiin kuuluu lyhyt pinna ja sekunnissa kilahtaminen.:eek:
Pistän hormonien piikkiin.

Ja tänään pitäisi olla menossa rv 11+5. Vatsa on turvotuksesta pyöreä ja käytän nykyään vain jätti-isoja paitoja tai A-linjaa... Mieheni (ja teidän :happy:) lisäksi kukaan ei raskaudestani siis vielä tiedä.

Toivon, että kaikki vatsassa olisi hyvin, niin voisi kertoa lapsille (9-v ja 6-v).
Ehkä sitten ymmärtäisivät paremmin äidin ärähtelyt ja lyhyen pinnan... :shifty:
 
Hannuli77 :) Voi kun se vauva vielä tulisi. Mutta voitko vielä yrittää ja saada miehen kotiin?:rolleyes:

Uskoisin, että hän palaa :)

Voi kun vaikuttaa siltä että, et saisi tehdä mitään, vaan mies päättää aina kaikesta:pale Toivottavasti näin ei ole..

Siis minä lopetin suhteen, enkä tosiaan takaisin ota! Tämä kortti tuli katsottua niin loppuun kuin olla voi. Tulisi varmaan joo, katuu ja ruikuttaa, mutta mun on ajateltava joskus itseänikin.
 
Kuuluuko raskausoireisiin se, että on TOSI lyhyt pinna?? :rolleyes:

Tähti, kyllä ainakin minun oireisiin kuuluu lyhyt pinna ja sekunnissa kilahtaminen.:eek:
Pistän hormonien piikkiin.

Ja tänään pitäisi olla menossa rv 11+5. Vatsa on turvotuksesta pyöreä ja käytän nykyään vain jätti-isoja paitoja tai A-linjaa... Mieheni (ja teidän :happy:) lisäksi kukaan ei raskaudestani siis vielä tiedä.

Toivon, että kaikki vatsassa olisi hyvin, niin voisi kertoa lapsille (9-v ja 6-v).
Ehkä sitten ymmärtäisivät paremmin äidin ärähtelyt ja lyhyen pinnan... :shifty:

Miola :) Kiitos vastauksesta!

Jospa tämä kireys johtuisi raskaudesta.....(:joyful:) Ainakin havaitsen epätavallisen kireän pinnan, ja se katkeaa hyvin nopeasti. Tavallisesti pinna on pitkä, todella pitkä. Muuta selvää syytä en tiedä:scratch

Ohos...vai ei kukaan tiedä teidän raskaudesta, ompa teillä siellä jännä tilanne!!:grin
Miten ajattelitte siitä kertoa?
 
Siis minä lopetin suhteen, enkä tosiaan takaisin ota! Tämä kortti tuli katsottua niin loppuun kuin olla voi. Tulisi varmaan joo, katuu ja ruikuttaa, mutta mun on ajateltava joskus itseänikin.

Hannuli77 :) Hyvä. Äläkä ota, jos tuntuu huonolta.
 
Okei, taas viivanpaikka. Ja varmasti unisilla silmilläni kuvittelen, että näkyisi selkeämmin ja ilman kääntelyä :roll: Oikein lietson turhia toiveita. Vatsaa juilii ja hieman etova olo on, mutta niin on ollut tuhat kertaa ennenkin. Ei se auta, tänään haen muita testejä (PC ainakin) ja pissailen nyt tikkuun siihen asti, kun menkat huomenna alkaa. Mutta miksi tommosia testejä edes myydään, jotka järestään kaikilla antaa viivanpaikkoja ja vääriä kuvitelmia???? Ärrinmurrin. T:Hannuli dpo13
 
Miola :) Kiitos vastauksesta!

Jospa tämä kireys johtuisi raskaudesta.....:)joyful:) Ainakin havaitsen epätavallisen kireän pinnan, ja se katkeaa hyvin nopeasti. Tavallisesti pinna on pitkä, todella pitkä. Muuta selvää syytä en tiedä:scratch

Ohos...vai ei kukaan tiedä teidän raskaudesta, ompa teillä siellä jännä tilanne!!:grin
Miten ajattelitte siitä kertoa?

Kerrotaan vähitellen ja alkuun hyvin valikoidusti. Kaikki riippuu siitä, miten huominen lääkärikäynti menee ja mitä näkyy. :wink
 
Okei, taas viivanpaikka. Ja varmasti unisilla silmilläni kuvittelen, että näkyisi selkeämmin ja ilman kääntelyä :roll: Oikein lietson turhia toiveita. Vatsaa juilii ja hieman etova olo on, mutta niin on ollut tuhat kertaa ennenkin. Ei se auta, tänään haen muita testejä (PC ainakin) ja pissailen nyt tikkuun siihen asti, kun menkat huomenna alkaa. Mutta miksi tommosia testejä edes myydään, jotka järestään kaikilla antaa viivanpaikkoja ja vääriä kuvitelmia???? Ärrinmurrin. T:Hannuli dpo13

Hannuli77 :)
Ompa jännä tilanne!!!:IMG:

Jospa olet raskaana:cheers:cheers

Koko palsta jännittää sun tilannetta...
 
Miola :)

Pinnan kireys jatkuu tänäänkin.. Oon kiukkuinen jopa itselle.

Kohta kolme päivää oon ollut tosi pahalla päällä ja äksyillyt miehelle ties mistä, apua:smiley-ashamed008

Mahaa repinyt koko päivän, onko menkat vai kiinnittyminen:eek: Rinnat tulleet enemmän kipeiksi, jostain sisältä. Sattuu kävellessä ja makuulla.

Mies sanoi, ettei ole kuullutkaan kireän pinnan olevan raskausoire! Mulla on tavallisesti tosi pitkä pinna ja se on varmasti lisää pidentynyt entisestään lapsen saannin jälkeen. Valvon lapsen kanssa vaikka aamuun saakka, jos on tarve ja silti mennyt töihin "umpi väsyneenä".

Miehen mielestä, mulla on häntä pidempi pinna, etenkin, jos lapsi itkee.

Itse koen, että pinna on nyt "reilusti" tavallista lyhyempi, syytä en tiedä, vaikka on kesäloma.

Tähti-Dp IUI 9
.
 
Last edited by a moderator:
Heips taas!
Mikäs tilanne Katjushalla?
Tähdellä hyvät oireet! Kovasti tsemppiä!
Hannuli: eikö olisi vielä mahdollista löytää hyvä ja ihana mies ja sen kanssa yrittää? Muistaakseni olit mua nuorempi... Elämä osaa yllättää...
Me ollaan palauduttu Provinssista ja tänään Karkkilaan festaamaan. Me kun sovittiin, että tässä puolen vuoden aikana tehdään ihan kaikkea jos sitten se vauva päättäisikin tulla. Tosin tässä kierrossa vähän myöhässä laitettiin Kumi kp 16 ja kp 18 ei olenkaan... Mies intoili mutta sanoin että ajoitus liian myöhässä. Mulla kun kierto 27-29 paitsi viime ihme kierto sen 31..
Silti tietysti alitajunnassa pikkaisen jännittää. Siis ei se olisi ollenkaan huono ylläri jos olisikin natsannut..
Lovee ja plussaa teille! Mä nautin nyt viimeisen lomaviikonlopun tuon ihanan miehen kanssa. Välillä miettii miten onnekas olenkaan tuon toopen kanssa! :happy093
Kp 20/29(vaikka)
 
Muokattu viimeksi:
Peppipupu, paljon on maailmaan vauvoja syntynyt, vaikka suojaamatonta seksiä ei ollut ”ovulaatioaikaan” :)
Täällä edelleen testaamatta 12 dpo. Yllättävän rauhallinen olo. Henkisesti tässä valmistaudun kaikkiin vaihtoehtoihin.
Tytön kanssa lomaa vietellään, ja selvästi nauttii äidin seurasta ;) Kiitollista!!
 
:greet025
Osaako joku sanoa, miksi raskaustestiin on tullut kahtena päivänä joku varjo? Ei siis viivaa, vaan varjo:wideyed:

Alueella on jotain "harmaata", mutta ei selvää viivaa...

Nämä testattu Pregcheck testeillä dpIUI 8 ja 9...
 
Tähti, sellainen harmaa viivan tapainen lienee viivan paikka. Jos saat sille alueelle vielä väriä, niin hyvä merkki. Itselleni ei ole tullut viivanpaikkoja, mutta varsin yleisiä ne täällä keskusteluissa on.
 
Tähti, sellainen harmaa viivan tapainen lienee viivan paikka. Jos saat sille alueelle vielä väriä, niin hyvä merkki. Itselleni ei ole tullut viivanpaikkoja, mutta varsin yleisiä ne täällä keskusteluissa on.

Katjusha :) Lienee sitten niitä... väriä ei ole.

Näitä testejä käyttänyt ennenkin, eikä harmaata aluetta ole ilmestynyt... Pitänee kokeilla toisen paketin testejä tai jopa sitä Clearbluen testiä. Digiä en tässä vaiheessa koe järkeväksi...
 
Heips taas!
Mikäs tilanne Katjushalla?
Tähdellä hyvät oireet! Kovasti tsemppiä!
Hannuli: eikö olisi vielä mahdollista löytää hyvä ja ihana mies ja sen kanssa yrittää? Muistaakseni olit mua nuorempi... Elämä osaa yllättää...
Me ollaan palauduttu Provinssista ja tänään Karkkilaan festaamaan. Me kun sovittiin, että tässä puolen vuoden aikana tehdään ihan kaikkea jos sitten se vauva päättäisikin tulla. Tosin tässä kierrossa vähän myöhässä laitettiin Kumi kp 16 ja kp 18 ei olenkaan... Mies intoili mutta sanoin että ajoitus liian myöhässä. Mulla kun kierto 27-29 paitsi viime ihme kierto sen 31..
Silti tietysti alitajunnassa pikkaisen jännittää. Siis ei se olisi ollenkaan huono ylläri jos olisikin natsannut..
Lovee ja plussaa teille! Mä nautin nyt viimeisen lomaviikonlopun tuon ihanan miehen kanssa. Välillä miettii miten onnekas olenkaan tuon toopen kanssa! :happy093
Kp 20/29(vaikka)

Peppipupu :) Kiitos! Tsempit ja peukut sinnekin jospa saat tästä kierrosta plussan! :)

Oon vähän skeptinen noita viivanpaikkoja kohtaan, mutta tosi aikaisilla vielä mennään (dpIUI 9-10). Ainakin jotain tapahtuu, ellei testi sitten reagoi virtsan epäpuhtauksiin tms....

Tässä Pregcheck testissä näinhin harmaisiin viivoihin en ole ennen törmännyt, kuten Clearbluen kohdalla on käynyt, esim. väärä positiivinen.

Koska aiot testata?:rolleyes:
 
Takaisin
Top