Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No siis näiden lasten osa-aikayh (meillä on yhteishuoltajuus) olen ollut jo yli 8 vuotta :) Tämä iltatähti (jota ei tule) olisi ollut bonus tähän päälle.
Hannuli77 :) Voi kun se vauva vielä tulisi. Mutta voitko vielä yrittää ja saada miehen kotiin?
Uskoisin, että hän palaa :)
Voi kun vaikuttaa siltä että, et saisi tehdä mitään, vaan mies päättää aina kaikesta Toivottavasti näin ei ole..
Kuuluuko raskausoireisiin se, että on TOSI lyhyt pinna??
Tähti, kyllä ainakin minun oireisiin kuuluu lyhyt pinna ja sekunnissa kilahtaminen.
Pistän hormonien piikkiin.
Ja tänään pitäisi olla menossa rv 11+5. Vatsa on turvotuksesta pyöreä ja käytän nykyään vain jätti-isoja paitoja tai A-linjaa... Mieheni (ja teidän ) lisäksi kukaan ei raskaudestani siis vielä tiedä.
Toivon, että kaikki vatsassa olisi hyvin, niin voisi kertoa lapsille (9-v ja 6-v).
Ehkä sitten ymmärtäisivät paremmin äidin ärähtelyt ja lyhyen pinnan...
Siis minä lopetin suhteen, enkä tosiaan takaisin ota! Tämä kortti tuli katsottua niin loppuun kuin olla voi. Tulisi varmaan joo, katuu ja ruikuttaa, mutta mun on ajateltava joskus itseänikin.
Miola :) Kiitos vastauksesta!
Jospa tämä kireys johtuisi raskaudesta.....:)joyful:) Ainakin havaitsen epätavallisen kireän pinnan, ja se katkeaa hyvin nopeasti. Tavallisesti pinna on pitkä, todella pitkä. Muuta selvää syytä en tiedä
Ohos...vai ei kukaan tiedä teidän raskaudesta, ompa teillä siellä jännä tilanne!!
Miten ajattelitte siitä kertoa?
Okei, taas viivanpaikka. Ja varmasti unisilla silmilläni kuvittelen, että näkyisi selkeämmin ja ilman kääntelyä :roll: Oikein lietson turhia toiveita. Vatsaa juilii ja hieman etova olo on, mutta niin on ollut tuhat kertaa ennenkin. Ei se auta, tänään haen muita testejä (PC ainakin) ja pissailen nyt tikkuun siihen asti, kun menkat huomenna alkaa. Mutta miksi tommosia testejä edes myydään, jotka järestään kaikilla antaa viivanpaikkoja ja vääriä kuvitelmia???? Ärrinmurrin. T:Hannuli dpo13
Hannuli77 :)
Ompa jännä tilanne!!!
Jospa olet raskaana
Koko palsta jännittää sun tilannetta...
Turha jännittää... PC nega. Kyllä se oli tässä Hannulin vauvahaaveet
Hannuli77 :) oi...voi...pahoittelut. Koska sun menkat pitäisi alkaa?
Tähti, sellainen harmaa viivan tapainen lienee viivan paikka. Jos saat sille alueelle vielä väriä, niin hyvä merkki. Itselleni ei ole tullut viivanpaikkoja, mutta varsin yleisiä ne täällä keskusteluissa on.
Heips taas!
Mikäs tilanne Katjushalla?
Tähdellä hyvät oireet! Kovasti tsemppiä!
Hannuli: eikö olisi vielä mahdollista löytää hyvä ja ihana mies ja sen kanssa yrittää? Muistaakseni olit mua nuorempi... Elämä osaa yllättää...
Me ollaan palauduttu Provinssista ja tänään Karkkilaan festaamaan. Me kun sovittiin, että tässä puolen vuoden aikana tehdään ihan kaikkea jos sitten se vauva päättäisikin tulla. Tosin tässä kierrossa vähän myöhässä laitettiin Kumi kp 16 ja kp 18 ei olenkaan... Mies intoili mutta sanoin että ajoitus liian myöhässä. Mulla kun kierto 27-29 paitsi viime ihme kierto sen 31..
Silti tietysti alitajunnassa pikkaisen jännittää. Siis ei se olisi ollenkaan huono ylläri jos olisikin natsannut..
Lovee ja plussaa teille! Mä nautin nyt viimeisen lomaviikonlopun tuon ihanan miehen kanssa. Välillä miettii miten onnekas olenkaan tuon toopen kanssa!
Kp 20/29(vaikka)