----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oikeassa paikassa on ja oikea alkio ei siis tuulimuna. :)
Kysyin sitä tuulimunan syntymekanismia. Sain hyvän selityksen mutta en osaa toistaa.

Kettutyttö :)
Oi..joi..ompas hienot uutiset!! :) Wau!!:Heartbigred Voi onnea:Heartpink

Olet raskaana:grin

Sinun laskettu-aika on jossain maaliskuussa?

Se iso sijoitus kannatti :)
Miehesi on varmasti todella onnellinen uutisesta. Aivan hieno juttu! Ihanaa odotusta!
!:Heartpinkl:Heartbigred


Jospa käyt vielä joskus palstalla kertomassa uutisia, koska kaikki täällä odottaa jotain kuulumisia.

Ehkä tältä palstalla saadaan pian lisää plussia..:cheers:cheers



Tähti, DpIUI 7 , ikä 45v.
(yk7), 4 inssiä
toinen haaveissa,
(esikoinen lapsi 2v.).




.
 
Last edited by a moderator:
Oi miten hienoa Kettutyttö! :)

Dpo11 ja pakko oli pissiä tikkuun (Rfsu) hyvin laimealla päiväpissalla :roll: Lietson nyt turhaa toivoa itseeni, mutta jonkinlainen viivanpaikka näkyy tietyssä valossa. Lampulla takaa valaisten selvästikin. Piti oikein kaivaa roskista eilinen nega, ja siinä ei näy lampullakaan mitään. Voi miksimiksi pitää ihmisen itseään kiusata! Ehkä kun tietää että tää on nyt viimeinen mahdollisuus ehkä ikinä, niin jo sen voimasta näen viivoja joka paikassa. Ja tottakai mulla alkoi nyt tuntumaan menkkajomoja, kun hetken uskalsin toivoa turhaan :roll: Piinaavaa!
99e226a9cb2d902fe8b4fea5df167d1d
 
Eilinen testi oli mikä lie maanantaikappale, tän aamuisessa ei vilaustakaan viivanpaikoista tai mistään :( Kyllä harmittaa, kun pieni toivonripe jo kerkes käydä 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.
 
Paljon onnea Kettutytölle :gen053 ja jättipeukut Katjushalle ja Tähdelle! :gen014

Ja lämmin sympatiahali Hannulille. :Heartred

Minä menen pe aamuna tarkastukseen. Jos kaikki on hyvin ja kaveri kehittynyt kuten pitää, on luvassa myös niskapoimun mittaus. Jännittää...:wacky:

Miola :) Tsempit tarkastukseen!

Mikä rv sulla on menossa?

Kaikki on varmasti hienosti siellä... :)
 
Eilinen testi oli mikä lie maanantaikappale, tän aamuisessa ei vilaustakaan viivanpaikoista tai mistään :sad001 Kyllä harmittaa, kun pieni toivonripe jo kerkes käydä 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.

Hannuli77 :) Harmillista.

Mutta kai silti vielä testaat? Sulla nyt jotain dpo12..?

Tuo RFSU testi ei taida olla kovin herkkä?:rolleyes:

Entä jos nyt oletkin raskaana, otatko miehen kamoineen takaisin?:rolleyes:

Toivotaan, että testi muuttuu plussaksi!:cheers
 
Last edited by a moderator:
Hannuli77 :) Harmillista.

Mutta kai silti vielä testaat? Sulla nyt jotain dpo12..?

Tuo RFSU testi ei taida olla kovin herkkä?:rolleyes:

Entä jos nyt oletkin raskaana, otatko miehen kamoineen takaisin?:rolleyes:

Toivotaan, että testi muuttuu plussaksi!:cheers

No itseasiassa testasin 3 tunnin päästä uudelleen ja nyt tuli taas viivanpaikka :roll: Menkkajomoa on, joka kerta vessassa käydessä pelottaa. Viimeistään ylihuomenna pitäisi hanojen aueta. Ihan hiton piinaavaa, etenkin kun nuo viivanpaikat antaa epäreilua toivoa, kun tää on nyt niinkuin tässä, jos ei tärppää. Miestä en takaisin ota. Olen siihen tässä projektissa varautunut alunperinkin, että musta voi tulla totaaliyh.

Hui, jännää on sullakin Tähti! Olisipa kiinnittymisvuotoa.
 
Miestä en takaisin ota. Olen siihen tässä projektissa varautunut alunperinkin, että musta voi tulla totaaliyh.

Hui, jännää on sullakin Tähti! Olisipa kiinnittymisvuotoa.

Hannuli77 :) Ilmeisesti mies on niin nahjus, ettei pärjää naimisissa:wideyed:
Olet siis suunnitellut tätä eroa jo pidemmän aikaa.
 
No me ei oltu naimisissa, eikä edes virallisesti asuttu yhdessä, vaikka hän täällä suurimmaksi osaksi asuikin. Mies ei sanojensa mukaan halunnut lasta, vaikka ilman ehkäisyä seksiä harrasti. Minä sanoin alunperin, että minä haluan lapsen ja jos mies haluaa ehkäistä, niin hoitaa sen sitten itse. Kertaakaan ei kortsu ollut käytössä. Meillä oli alusta asti (8 vuotta) vuoristorataa. Syksyllä jo erottiin melkein puoleksi vuodeksi, mutta jokin side veti meitä yhteen ja mies vannoi ettei enää ikinä petä ja satuta mua... No, toisin kävi.
 
No me ei oltu naimisissa, eikä edes virallisesti asuttu yhdessä, vaikka hän täällä suurimmaksi osaksi asuikin. Mies ei sanojensa mukaan halunnut lasta, vaikka ilman ehkäisyä seksiä harrasti. Minä sanoin alunperin, että minä haluan lapsen ja jos mies haluaa ehkäistä, niin hoitaa sen sitten itse. Kertaakaan ei kortsu ollut käytössä. Meillä oli alusta asti (8 vuotta) vuoristorataa. Syksyllä jo erottiin melkein puoleksi vuodeksi, mutta jokin side veti meitä yhteen ja mies vannoi ettei enää ikinä petä ja satuta mua... No, toisin kävi.

Hannuli77 :) Uutta miestä putkeen ja sitoutuvaa sellaista... :)
 
:greet025

Kuuluuko raskausoireisiin se, että on TOSI lyhyt pinna?? :rolleyes:

Jos on....niin sitä on ollut!:arghh:
Pinna palaa aika pienestä, vaikka on kesäloma. Miehellekin on tullut ärjyttyä, vaikka hän tekee kotona remonttia.

Lisäksi kadunkulman naapurustossa asuva isokokoinen nainen kummastuttaa, koska hän on tuomisemassa kaikkea, eikä tiedä kenestäkään mitään. On olevinaan koko asuinalueen poliisi:wtf:

Hihh, tämä asuu vuokra-asunnossa, jossain ränsistyneessä kerrostalossa. Oletettavasti luulee minua kerjäläiseksi tms...Koskaan ei olla keskusteltu, eikä tulla keskustelemaan, jos minusta kiinni.

Voihan elämä! Tämä on niin ärsyttävän tyhmä mamma, että hermot palaa:laughing014:laughing021Jospa olen raskaana:laughing002
 
:greet025
Eniten ärsyttää ihmisten omanapaisuus ja lyhytnäköisyys.

Kukaan ei tiedä miksi joku on kerjäläinen, eikä sitäkään, että miksi joku on rikas!
Tule kadulle tuomitsemaan ja kerro samalla kärkevät mielipiteet!:mad:

Sama koskee lapsettomia ihmisiä, heitä ei oikein suvaita, vaikka olisivat ilman omaa syytä lapsettomia.

Monia ihmisryhmiä valitettavasti vähän boikotoidaan:wideyed: Erikseen on vanhukset ja vammaiset.

Eihän kaikki ole vaan kahden lapsen perheitä ja keskituloisia?:wacky:
 
Eipä tässä voi kuin jatkaa arkeaan, ilman miestä ja vauvahaaveita :) Keskityn täysillä noihin teineihin ja koitan tehdä niiden elämän hyväksi. En mä haaveile enää muusta :)

Hannuli77 :) Hienoa :)
Tosin, miksi et haaveile enää muusta?:eek:

Esim. mun mummo, joka on alaraaja-halvautunut ja täysi sänkypotilas, ikä 91v., niin haaveilee vielä kävelystä ja ties mistä!:cheers
Älä anna periksi haaveistasi, vaikka mies lähti.

Jos olisin sinä, lähtisin luultavasti matkalle johonkin...Siellä avartuu asiat uudella tavalla:3some

.
 
No sanoin ehkä väärin, etten haaveile... paremminkin koen että olen saanut jo niin paljon (lapset, ihana koti, eläimiä, vanhemmat apuna...) että en tarvitse enää muuta. Matkalle olisi ihana lähteä, mutta taloudellisesti se ei ole mahdollista nyt. Teen sitten lasten kanssa pieniä irtiottoja.
 
No sanoin ehkä väärin, etten haaveile... paremminkin koen että olen saanut jo niin paljon (lapset, ihana koti, eläimiä, vanhemmat apuna...) että en tarvitse enää muuta. Matkalle olisi ihana lähteä, mutta taloudellisesti se ei ole mahdollista nyt. Teen sitten lasten kanssa pieniä irtiottoja.

Hannuli77 :) Jes, hienoa!! Olet hyvä Äiti. Ihan Yh:ksi aiot nyt.
 
Takaisin
Top