----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä ajattelin niin, ettei tarvita kuin se yksi munasolu joka ei ole viallinen

Yölento :)
Klinikallakin sanotttiin, että se yksi hyvä munasolu riittää....

Me ei lähdetä IVF-hoitoon. Vaan luotetaan siihen, että voidaan onnistua saamaan vielä lapsi vielä alle 52v.

Jotain apuja toki käyttäen, mutta ei IVF.

Tilaston mukaan ei enää onnistu.
 
Katjusha mua niin jännittää myös teidän tilanne! En tiedä uskallanko käydä täällä lukemassa hetken päästä testailuistasi. Niin toivon plussaa sinne!
 
Kiitos siskot!
Täällä on menossa 2. piinapäivä ja olis niinku 7 dpo. Fiiliksestä en osaa sanoa, kai se on ihan ok. Ehkä edellisellä kierroksella jännitti enemmän, menin maanantaista alkaen ihan paniikkiin. Jospa nyt säästyn siltä :)
 
:greet025

Alavatsaa juilinut /puristaa..

Ei mitään oireita, vain makean himo...:scratch

Rinnat ei edelleenkään kipeät, joten luulisi, ettei ovista ole edes tapahtunut, mutta ultralla todennettu 26mm folli, sekä irrotuspiikki päälle. Siltikään rinnat ei tavalliseen tapaan kipeät, vaan on vain arat kainaloista ja "jostain" sisältä.

Kauppareissulla tarttui r-testejä mukaan. Myös Clearblue, johon en edes luota, mutta se kai näyttää tosi aikaisin..

Kunhan ei olisi houkutus testata liian aikaisin, koska testejä on käden ulottuvilla.

Huomenna dpIUI 7.
 
Sama täällä, on vähän korventanut alhaalta... munasarjat on levossa eli sieltä ei tuu mitään merkkiä. Rinnat on ihan tavalliset, vaikka käyttämieni lääkkeiden pitäisi turvottaa niitä raskauden lailla. Noh, tulevat päivät näyttävät sitten jonkin suunnan.
 
Sama täällä, on vähän korventanut alhaalta... munasarjat on levossa eli sieltä ei tuu mitään merkkiä. Rinnat on ihan tavalliset, vaikka käyttämieni lääkkeiden pitäisi turvottaa niitä raskauden lailla. Noh, tulevat päivät näyttävät sitten jonkin suunnan.

Katjusha :)

Ompa jännä, että mennään ihan näin samoissa. Koska ajattelit testata?:rolleyes:

Ehkä aikaisintaan dpo9. Täälläkin munasarjat levossa, sillä ei ole mitään tuntemuksia.
 
Katjusha :)

Ompa jännä, että mennään ihan näin samoissa. Koska ajattelit testata?:rolleyes:

Ehkä aikaisintaan dpo9. Täälläkin munasarjat levossa, sillä ei ole mitään tuntemuksia.

Tähti, mulla on veritestipäivä vasta pe 13.7. (Huhuu!). Eli jos testaan ennen sitä negan, minua tulee raskaasti v*tuttamaan odotellessa sitä päivää ja käyttää lääkityksiä. Yritän sinnitellä mahdollisimman lähelle tuota päivää, koska viime kierrossa odottaminen kävi niin hermoon.
On sulla elämää munasarjoissa, vaikket sitä tunne :) olihan sulla mojova ovulaatio! Mulla on nyt kaksi kiertoa peräkkäin estetty ovulaatio lääkkein, eli follikkelia ei ole kasvanut eikä keltarauhasta.
 
Dpo10 ja nega :sad001 No, vedän tänään pään täyteen. Tää oli mun viimeinen mahdollisuus, torstaina heitin miehen kamoineen pihalle.

Hannuli :) Oi..joi...pahoittelut!:Heartpink

Kauhea tilanne sulla..

Jos heittäisin miehen pihalle, en tiedä miten sen tekisin...

Voiko johtua vain miehestä, vai onko hän epäillyt, että teidän suhde ei jatku?:rolleyes: Ja siksi käyttäytyy omituisesti?
Jos mies ei ole edes ollut täysillä mukana suhteessa!?:scratch

Mielestäni sulla on mahdollisuuksia vaikka kuinka paljon, ikä ei vielä ole este! :cheers:cheers:cheers
 
Tähti, mulla on veritestipäivä vasta pe 13.7. (Huhuu!). Eli jos testaan ennen sitä negan, minua tulee raskaasti v*tuttamaan odotellessa sitä päivää ja käyttää lääkityksiä. Yritän sinnitellä mahdollisimman lähelle tuota päivää, koska viime kierrossa odottaminen kävi niin hermoon.
On sulla elämää munasarjoissa, vaikket sitä tunne :) olihan sulla mojova ovulaatio! Mulla on nyt kaksi kiertoa peräkkäin estetty ovulaatio lääkkein, eli follikkelia ei ole kasvanut eikä keltarauhasta.

Katjusha :) Vielä aikaisilla päivillä menet!!
Ei kannata edes miettiä vielä. Nyt tsempit pystyyn ja rauhassa :)

Uskon, että saat positiivisien testin tästä :)
 
:greet025 Heissan!

Tsemppiä kaikille palstalaisille ja uusille tervetuloa rohkeasti mukaan!!:cheers

Hirvelle erityistsempit ja missä luuraat?
Toivottavasti kaikki on hyvin:Heartpink Jospa tulet yllättäin kertomaan plussauutisista
...:cheers

Näköjään laskin inssin jälkeen DpIUI päivät hutiin... eli tänään onkin siis vasta dpo7, ei 8 (irrotuspiikin jälkeen). Eli eilen oli dpo 6. Se aikaisin kiinnittymispäivä:p

Hauskaa, kun jotenkin tuntuu siltä, että kohdussa oli jotain vaellusta tapahtumassa. Jokin liikkui siellä. Eikös munasolu vaella ja kiinnittyy sitten haluamaansa kohtaan. Olisiko sen liikkeen voinut tuntea?:joyful::rolleyes:
Samaa liikettä ollut aiemminkin, tämä yk 7.

Katjusha :)
Meillä virallinen testipäivä on 11.7.

Tähti DpIUI -7

.
 
Täällä tosiaan toisina päivinä tuntuu että olis raskaana ja toisina taas ei. Mulla lienee ”9dpo”, eli periaatteessa vois aloittaa testailun. Testejä on hankittu, mutta yritän pinnistellä!!

Katjusha :)

Kas, täälläki sama, välillä tuntuu ja välillä ei...olo häipyy ja palaa:scratch Tuntuu, että on raskaana ja sitten ei tunnukaan. Ihmetyttää kovasti.

Jospa ollaan raskaana. Nyt kärsivällisyyttä ja tsempit jatkoon! :):cheers
 
Takaisin
Top