----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis OMG! :wideyed: Testissä on kaksi viivaa, MUTTA toinen viiva tuli testialueen ulkopuolelle:hungover:

Onko susi, vai mitä sanotte? Kyseessä Pregcheck testi. Töistakaan ei testiä ei ole, pitää odottaa iltaan, kun pääsee kauppaan.

Miten kestän koko päivän:sad001:banghead:

Dpo10
.
 
Last edited by a moderator:
Siis OMG! :wideyed: Testissä on kaksi viivaa, MUTTA toinen viiva tuli testialueen ulkopuolelle:hungover:

Onko susi, vai mitä sanotte? Kyseessä Pregcheck testi. Töistakaan ei testiä ei ole, pitää odottaa iltaan, kun pääsee kauppaan.

Miten kestän koko päivän:sad001:banghead:

Dpo10
.

En kestä ku on jännää! Uutta testiä kehiin vaan! Tsemppiä!
 
Muita oireita, rinnat painavat ja turvoksissa :)

Harmittaa tuo testi, sitä ehti jo hetken ilakoida, kunnes huomasi, ettei näytäkkään normaalilta:meh:

Plussapuhallus kaikille!:smiley-bounce016

.
 
Tähti olis helpompi ottaa kantaa jos näkis kuvaa. Tai en tiiä osaisinko siltikään.

Kovasti tsemppiä että olis The viiva! Pidän peukkuja ja jännitän mukana.

Kirjoitinko jo tänne mutta eilen aamulla alkoi tulla tuhnua ja nytkin vielä pikkiriikkisen vähän tulee. Ennen mullei oo koskaan tullu. Oisko km liittyvää??! Luulin jo kierron olevan OK kun bongasin oviksen ja menkat alkoi siitä 2vkon päästä.

Mistä tuhnut voi johtua?
 
Täälläkin jännätään Tähden uutisia. :)

Näin viime yönä unta, että olin synnyttämässä.:grin Selkeästi nämä vauvahaaveet uniinkin puskevat. :happy:
 
:hellotesti uusittu.

No työkiireessä pissaa en muisstanut pidätellä, joten otos tuli todella laimeasta pissasta ( ja vasta dpo10).

Mielikuvitus silti tekee tepposia, kuvittelen haamun/ viivanpaikan.

Tämä testi om kuitenkin kunnollinen, ei susi. Testaus oli aika turha, mutta tuli mielenrauha.

Toi ikänäkö alkaa vaivata, ettei enää näe yhtä pientä ja tarkkaa, kuin joku vuosi sitten.


.
 
Tähti, jännitys senkun tiivistyy! Laita kuvaa tiirattavaksi!

Tindra :) No laittaisin, mutta en "osaa". Jos olisikin kuva, se heijastuisi huonosti.

Nyt pitää malttaa. Mies tokaisi, eikö niitä raskaustestejä tehdä vasta, kun menkat on myöhässä... Vastasin, no juu...:laughing002

Nyt siis rinnat todella kipeät ja siis kainaloista/sisältä rintoja. Normaalisti kk-kierrossa ovat vaan piukeat, mutta kainaloihin ei satu.

Ilmeisesti kiinnittyminen ei ole vielä tapahtunut, niin otan lopun tilkan punaviiniä kiinnittymistä parantamaan. Tosin, pystynkö:wideyed:, koska olo tosi outo koko ajan.

.
 
Kyllä varmaan kiinnittyminen on tapahtunut jos kerta testissäkin jo jotain näkyy

Hirvi :) Kiitos kannustuksesta, mutta mitään ei näy vielä..

Haamu ei kuulemma ole mikään, vaan johtuu testin teknisestä koostumuksesta:hungover:


.
 
Tähti, no voihan ... jospa se sieltä vielä esiin pilkistää :)
Mä maltoin odottaa aikanaan 14 dpo ja silloin näkyi tämmöistä ovistestillä hurja plussa ja raskaustesteillä jonkinmoinen plussa:
ImageUploadedByVau Foorumi1512065873.749469.jpg
 
Jos sinulla on sama kaksoishormonitesti jota itse olen käyttänyt, niin siinä vilkkuva hymynaama tarkoittaa hedelmällisiä päiviä. Ne alkavat muutama päivä ennen ovulaatiota, koska siittiöt voivat elää melkein viikon. Vilkkumaton hymynaama on ovulaatio. En ole ennen kuullut että pitäisi jatkaa mittaamista vielä plussan jälkeen, itse olen aina lopettanut siihen. Harmi kun en nyt muista olenko tarkkaillut niitä viivoja tossa testissä.

Pitäisi itsekin alkaa kohta testailemaan, mutta minulla on vain 2 testipuikkoa jäljellä digitestiin enkä tiedä viitsinkö ostaa noita enää. En oikein tiedä mitä sitten voin tehdä vain kahdella testillä.
 
Tähti, no voihan ... jospa se sieltä vielä esiin pilkistää :)
Mä maltoin odottaa aikanaan 14 dpo ja silloin näkyi tämmöistä ovistestillä hurja plussa ja raskaustesteillä jonkinmoinen plussa:
View attachment 62975

Katjusha :)
Et kokeillut kertaakaan ennen dpo14 ?

.
Täällä vatsaa repii suorastaan lujaa..painfull:smiley-ashamed004..onkohan menkat tulossa etuajassa.. tosin tätä menkkajuilintaa on tuntunut jo usean päivän ajan..:angelic:


Huomenna testataan.
.
 
Last edited by a moderator:
Kolmessa ekoissa raskauksissa mä testasin vasta kun menkat päivän myöhässä. Ja neljännessä testasin raskautunut edeltävässä kierrossa kun menkat oli 4päivää myöhässä niin jo etukäteen kun olin oloista muka varma et tärppi kävi. Sit seuraavassa törppikierrossa muistaakseni sinä päivänä kun menkat päivän pari myöhässä, silloin en edes uskonu tärppiin. Mä en halua testailla etukäteen. Menee testejä turhaan ja ikävää katsoa negoja.
 
Tähti, eiköhän toivoa ole niin kauan kunnes kuukautiset alkaa ja testi näyttää edelleen negaa. Samalla naisella raskaudet voivat olla niin erilaiset että samat testipäivät ei päde pos. tuloksen suhteen. :)

Gunvor :) Kiitti. Onko näin, ettei mene yksi yhteen...
 
Takaisin
Top