Tähti, taitaa olla googlettelun paikka, IVFssä on paljon yksityiskohtia, arvaan että kysymysketjusi on pitkä :)
Katjusha :) Mutta voisi avartaa myös jonkun muun lukijan tilannetta.
En tosiaan tiedä mitään IVF:tä ja ajattelinkin kysyä klinikalta asioista, koska saan varmasti henkilökohtaisen vastauksen koskien omaa tilannetta. Googlesta luultavasti löytyy paljon, mutta yleismaailmallisia vastauksia.
Mies on tutkinut näitä netistä itseäni enemmän ja hän kertoi, että onnistumis-% voi olla jopa 40% ja haluaisi lähteä siihen hoitoon mahd. pian, sillä seuraavaksi täytän 46v. Hinta noin 3000euroa/yritys.
Mä oon vähän yllättynyt, sillä en tiennyt hänellä olevan niin kova vauvakuume, koska aiemmin sanoi, että kokeillaan inssiä ja ellei onnistu, niin saan itse päättää mitä teen,.
Sanoinkin, etten tiedä, olenko kiinnostunut tässä iässä rankemmista hoidoista ja onhan ainakin yksi lapsi. Nyt hän puskee päälle, koska on niin kova vauvakuume.
Lähinnä eniten se, että miten paljon IVF sattuu? Inssistähän sanotaan, ettei satu, mutta mulla on aina vähän sattunut, riippunut tekijästä. Ei kivuton toimenpide ollenkaan. Miten paljon hormonit ja piikit on pahoja IVF: ssä ja nukutetaanko siinä?
Toki hintakin on paha, ellei helposti onnistu, jos pitää uusia hoitokertoja, ilman takuuta raskaudesta.
Jospa inssi nyt vielä kuitenkin riittäisi ja tässä kierrossa tulisi se plussa