----45+++++ kuumeiset

Embo: Kiitos tsempeistä:) Osanotto pienestä♡ Herättiin viideltä ja nyt ollaan matkalla Helsinkiin ku meillä tätä matkaa on sinne. Jännittynyt olo ja kyyneleet pyrkii silmäkulmiin ku pelottaa. Kätilö kertoi, että lääkäri ottaa meidät ekana vastaan ja tekee ultraäänitutkimuksen. Sen jälkeen en tiedä, mitä tapahtuu...Nipt- kokeesta luin netistä, et se ei näytä oikeaa tulosta, jos on ylipainoa. Luulen, et meidän vaihtoehdoksi tulee istukkanäyte tai lapsivesipunktio. Istukkanäytekin saattaa jäädä miun kohdalla väliin ku ku miulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja istukkaa tais olla ympäriinsä ja tuota "masumakkaraa". Kova huoli meillä on vauvasta ja halutaan tietää mikä hänellä on. Pelottaa vaan se ultra, mitä sieltä selviää ja miten vauva voi ku viikko sitten ultrattiin viimeksi. Ei auta muu ku toivoa parasta♡

Taikatuuli74 :)

Yritä olla huolestumasta liikaa. Voimia ja tsemppiä!:Heartpink
 
:greet025

KP 1 -:crybaby2

Uutta yritystä sitten vaan...

Nyt täytyis ottaa kaikki kikkakolmoset käyttöön - viherjuoma jne...
 
:greet025

Onko kellään käytössä vehnänoras?

Se oli tyystin unohtunut ja täytyykin aloittaa jo tänään :)

Ennen ekaa raskautta otin sitä lusikallisen mehun joukossa joka päivä :)
 
Jännittynyt olo ja kyyneleet pyrkii silmäkulmiin ku pelottaa. Kätilö kertoi, että lääkäri ottaa meidät ekana vastaan ja tekee ultraäänitutkimuksen. Sen jälkeen en tiedä, mitä tapahtuu...Nipt- kokeesta luin netistä, et se ei näytä oikeaa tulosta, jos on ylipainoa. Luulen, et meidän vaihtoehdoksi tulee istukkanäyte tai lapsivesipunktio. Istukkanäytekin saattaa jäädä miun kohdalla väliin ku ku miulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja istukkaa tais olla ympäriinsä ja tuota "masumakkaraa". Kova huoli meillä on vauvasta ja halutaan tietää mikä hänellä on. Pelottaa vaan se ultra, mitä sieltä selviää ja miten vauva voi ku viikko sitten ultrattiin viimeksi. Ei auta muu ku toivoa parasta♡

Onoa ikävää, Taikatuuli, toivotaan todellakin parasta! Trisomiathan saa selvitettyä aika pikaisesti istukka- tai lapsivesinäytteestä. Minulla oli sama tilanne toissa vuonna. Saa laittaa viestiä jos on vertaistuen tarvetta tai haluat kuulla yksityiskohdista.
 
Tähti, harmi!!
No, ollaan melkein kiertokamut, mulla kp 3 ja piinailut alkaa varmaan jossain kp 20 mulla...

Katjusha :) Kiitos. Toivotaan parasta seuraavalle kierrolle! :Heartpink

Minkä suuruisia onnistumis-% teille tällä hoidoilla arvioidaan?

Täällä mies jo kysyi, lähtisinkö IVF- hoitoon, jos inseminaatio ei vaan tehoa.. Sanoin, en tiedä, koska onnistumis-% ei klinikan mukaan ole silti kovinkaan paljoa isompi 45++ iässä.
 
Taikatuuli, peukut pystyssä! Paljon voimia ja tsemppiä :heart:
Tähti, pyh ja pah kp 1:lle. Ei se auta, uudelleen on vaan toivo kerättävä.

Katjusha, samoissa mennään, täälläkin kp 3. Meinasin ensin luomuilla tämän kierron, mutta aloitan nyt sitten kuitenkin letrokierron nro5 tänään. Mennään pillerit loppuun, luomuillaan sitten. Yksi kierto siis tämän jälkeen jäljellä. Ehkä toinen kierto lugeja tuo toivotun tuloksen. Suurin haaste edelleen seksin ajoitus. Ikävästi mulla ovis sattuu aina juuri lapsiviikonloppuun :P

Tsemppiä kaikille, täytyyhän niitä plussia alkaa tännekkin tippumaan!
 
Katjusha :) Kuullostaa suorastaan hyvältä! Teillä siis varsin hyvät mahikset:cheers

Hyvä tietää, että on noinkin hyvät. Onko tässä hoidossa ikäraja myös se 46v. ?

No näin voisi sanoa, ensisijaisesti pitää äidin olla terve ja hyväkuntoinen. Kaipa osa klinikoista rahaa vastaan tekee vaikka mitä, mutta luulen että Suomessa on aika tiukka ajatus iästä. En tietenkään voi mennä vannomaan kaikkien puolesta, kun en tiedä eikä ole tarvetta tämän kierron jälkeen hoidoille enää.
 
Minkä ikäisiä lapset on? Voisko hommailla kun nukkuvat illalla tai salaa jossain välissä? Lähettää lapset kauppaa karkinhakureissulle Hannuli?
 
Minkä ikäisiä lapset on? Voisko hommailla kun nukkuvat illalla tai salaa jossain välissä? Lähettää lapset kauppaa karkinhakureissulle Hannuli?

No siis lapset on yli 10v, iän puolesta ei olis ongelma hommailla. Mutta meillä miehen halut ei oo silloin suurimmillaan, kuten lapsivapaina päivinä ja väsyneempikin on. Ja ihan aina mies ei poikansa kanssa ole tuolloin meillä, jos menevät vaikka mummolaan tms. Ja nuo teinit valvoo pitempään. Jajaja... Eli hommailla pitää joko torstaina (ovis yleensä la) tai houkutella suihinoton kautta seksiin. Olis vaan niin paljon helpompaa, jos ovis olis viikkoa myöhemmin tai aiemmin, kun lapset on isällään.
 
:greet025 Heissan kaikki!

Kp4 ja uusi inssi varattuna.

Yk 6 ( ikä 45v). Mies haluaisi IVF:n, ellei lähiaikoina tule plussaa.

Miten täällä muilla menee?

Plussapuhuria kaikille ja ois kiva kuulla positiivisia uutisia:happy119
:smiley-bounce016
 
Tähti, hurjasti tsemppiä ja onnea inssiin! Pidän peukkuja teille!

Mulla alkoi tänään loma! Jess!
Huomenna lähdetään Espanjaan koko perhe pariksi viikoksi - ihanaaaaa! Ollut aivan liian kiire ja stressi päällä keväästä asti. Koulukirjoja en aukaise ennen elokuuta ja reissun jälkeen teen töitä hetken. Mukava ja erilainen kesä siis tiedossa!

Eihän sitä tiedä jos vaikka alettais ukkokullan kanssa elämään avioelämää (meillä ei ole oikeen polut kohdannut kun toinen tehnyt iltavuoroa ja toinen yövuoroa..) Katsellaan ja mutustellaan mitä tapahtuu!

Leppoisia kesäpäiviä kaikille ja tsemppiä jokaiselle!
 
Tähti, hurjasti tsemppiä ja onnea inssiin! Pidän peukkuja teille!

Mulla alkoi tänään loma! Jess!
Huomenna lähdetään Espanjaan koko perhe pariksi viikoksi - ihanaaaaa! Ollut aivan liian kiire ja stressi päällä keväästä asti. Koulukirjoja en aukaise ennen elokuuta ja reissun jälkeen teen töitä hetken. Mukava ja erilainen kesä siis tiedossa!

Eihän sitä tiedä jos vaikka alettais ukkokullan kanssa elämään avioelämää (meillä ei ole oikeen polut kohdannut kun toinen tehnyt iltavuoroa ja toinen yövuoroa..) Katsellaan ja mutustellaan mitä tapahtuu!

Leppoisia kesäpäiviä kaikille ja tsemppiä jokaiselle!

M-M :) Kiitos! Hyvää matkaa!

Tsemppiä parisuhteeseen ja plussapuhuria! :)
 
Moikka kaikille. Mä oon keskittynyt muihin asioihin ja en ole kummemmin kirjoitellut. Halusin kuitenkin kertoa teille kun tiesitte meidän hoidosta: tässä tulos ainakin toistaiseksi ellei kesken mene.

ImageUploadedByVau Foorumi1529123721.393340.jpg
 
Takaisin
Top