Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kettutyttö, niin kaunista katseltavaa! Paljon onnea :)!!!
Heissan kaikki!
Kp4 ja uusi inssi varattuna.
Yk 6 ( ikä 45v). Mies haluaisi IVF:n, ellei lähiaikoina tule plussaa.
Miten täällä muilla menee?
Plussapuhuria kaikille ja ois kiva kuulla positiivisia uutisia
Kettutyttö! Ihan mahtavaa! Huippu juttu! Oliko teillä inssi vai ivf? Pidän täällä niin peukkuja että kaikki menee hyvin. Oli jo aikakin tulla plussaa tähän ketjuun!
Moikka kaikille. Mä oon keskittynyt muihin asioihin ja en ole kummemmin kirjoitellut. Halusin kuitenkin kertoa teille kun tiesitte meidän hoidosta: tässä tulos ainakin toistaiseksi ellei kesken mene.
View attachment 70017
Tähti, paljon tsemppiä uuteen inssiin!!! Pidän peukkuja pystyssä ja käsiä kyynärpäitä myöten ristissä.
Oi, Kettutytölle kaikkea hyvää matkaan!
Jaksaisitko kertoa vielä miten teidän hoitopolku eteni? Jos ei meillä tärppää tästä kierrosta, niin se on sitten hoitoihin kans.
Onko niin, että ivf tehdään täällä Etelä-Suomessa vain Helsingissä tai Tampereella?
Kyllä tehdään turussakin, mutta minulle siis tehtiin yksityisellä. Julkiselle en ikäni puolesta pääse enää (41)
Kela korvaa 43 ikään asti osan lääkkeistä ja hoidosta mutta se on häviävän pieni.
Eli meillä suoraan ivf koska inssi ollusi lääkärin mielestä ollut todella turhaa tässä iässä, kun kerran kummassakaan ei muuta vikaa ole kuin ikä. Ja luomusti tulin siis ensin raskaaksi, mutta se meni kesken, niinkuin tässä iässä hyvin helposti menee. Joten toivotaan, että nyt onnistuisi raskaus.
Se punktio sattuu tosi paljon, mutta siirto ei.