----45+++++ kuumeiset

Tähti, missä testikuvat?
.

Yölento :) Toistaiseksi vielä niin hailuroita/viivanpaikkaa, ettei kuvaa saa...Clesrblue on muuttunut testiajan sisällä sumuiseksi keskeltä, että vailea sanoa, onko jotain vai ei....

Pää kylmänä eteenpäin! DpIUI 11. Viralliseen testipäivään 6päivää jäljellä. Leffaviivat ois hieno tänne lykätä:laughing002
Mutta eipä ole toistaiseksi vielä ilmestynyt.

Saa nähdä vahvistuuko, oletan kiinnittymisen olleen eilen alavatsakipuilun takia....
 
Last edited by a moderator:
Täältä sen verran omia kuulumisia että toissapäivänä vessareissulla löysin verta housuista. Sen jälkeen sitä tuli ihan kunnolla, muutama klimppikin. Hakeuduin täällä ulkomailla sairaalaan ja ultrassa yllätykseksi näkyi sikiö ja syke. Olin jo ihan varma keskenmenosta. Olin yön tarkkailussa ja vuoto loppui. Eilen eikä tähän mennessä oo tullut enää. Viikko vuodelevossa, hankalaa täällä reissussa mutta pakko koittaa olla niin paljon ku mahdollista. Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa tullut minkäänlaisia vuotoja.

Muska :) Ompa ollut tressaava tilanne.

Missäpäin maailmaa olette?

Onneksi sitten kaikki päättyi hyvin :)
 
Kettutyttö :)

Missä ooooooot?? :rolleyes:

Kettutyttöööö..:cheers:cheers:cheers

Toivottavasti kaikki on hyvin:hug013

Tule kertomaan miten sinun IVF etenee?
 
Huh, onpa Muskalla ollut pelottava tilanne! Onneksi selvisitte säikähdyksellä!
Ihanasti alkaa olemaan jo viikkoja kasssa, varjelusta matkaan jatkoonkin! :Heartred
 
Tähti, en haaveile. Kyllä nämä lapset minulle riittävät. Kaksi ensimmäistä on pienellä ikäerolla, joten tiedän ettei kaksi mene siinä samalla kuin yksi.

Mummuuntumista odotellessa.

Yölento :) Olisi pitänyt käsittää hankkia lapsia jo nuorena ja sitten iltatähdet lisäksi :)

Onko sinulle vihjailtu jo mummuuntumisesta?:rolleyes:
 
Ei, enkä kysele. Varmaan vielä jokunen vuosi menee.

Yölento :) En tarkoittanut kyselemistä, vaan, että onko sinulle vihjailtu...

Mutta lapsesi ovat sitten niin nuoria, ettei aikeita vielä.

Omassa mielessä on väkisin vilahtanut myös tuo mummo ajatus, koska on jälkeläinen...

Jos lapsi päättää hankkia omia lapsia nuorena, ehdin mummuksi 65vuotiaana, joka olisi ihan kiva :) Mutta mikäli hän hankkii niitä vasta 40-50v. iässä, pääsen mummuksi vasta 85-90v. iässä...

Täytyy siis rohkaista häntä hankkimaan niitä jo nuorena:p Tietenkin hän itse päättää mitä tekee.

Mun miehen vanhemmat aina sanoi, ettei kannata/saa hankkia lapsia nuorena, kun oltiin 20-30v. ikäisiä. Silloin en vielä käsittänyt mistä tämä jyrkkä mielipide johtui...Nyt käsitän!

Itse saivat lapsensa --20- 23v., joten eivät halunneet isovanhemmiksi 40++ ikäisenä. Tämä on tietenkin vähän määritellyt meidän asioita, koska olisin halunnut Äidiksi jo hitusen aiemmin, kuin 43-vuotiaana. Ei siis ollut mun oma valinta ollenkaan lykätä lastenhankintaa.

Pahin mitä olisi voinut tapahtua, ettei raskaus onnistukkaan enää...Lapsettomuudesta olisin ollut ikuisesti vihainen anopille, kun hän aina sanoi ettei ole kiire ja vielä saatte helposti lapsen 50++.

Oman vauvakuumeen keskellä, luovuinkin jo oma lapsi ajatuksesta 30v. iän jälkeen, koska toinen osapuoli ei ollut halukas hankkimaan lapsia liian nuorena. Anopin mielipide oli siinä myös painava. Taustatietona, että ollaan oltu kimpassa melkein tasan 30vuotta.

Onneksi kuitenkin saatiin viimehetkillä tuo ihana ainokainen, joten on mahdollista myös tulla mummuksi :)

Monet tällä palstalla ajattelee/luulee, etten tiedä mitään lapsettomuudesta!
Etten osaa käsittää sitä kärsimystä.

Mutta asia on päinvastoin! Kärsin lapsettomuudesta yli 20-vuotta, ilman omaa tahtoa. Asiat vaan meni eri tavalla, ei yritetty lasta. Käsitän täysin kaikkien lapsettomien taistelun tilanteen keskellä ja halit päälle :Heartred !

.
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Liisätilityksenä vielä, että olen "vihainen" anopille, siitä, että hän piti niin jyrkän mielipiteen lastenhankinnasta.

Asia ei olisi kuulunut hänelle mitenkäänpäin!

Hän ei edes käsitä sitä kärsimyksen määrää, jonka ehdin kokea:singing::argue

Nyt hän on onnellisesti mummu 65-vuotiaana ja tosi onnellinen siitä. Niin olen minäkin, mutta kaikkea ei vaan voi antaa anteeksi.

Voi olla, ettei toinen lapsi enää onnistukkaan, koska ikää on niin paljon:sad010

IVF ei anna yhtään parempia onnistumis-% korkealla iällä, kuin inseminaatio.
 
Tähti, kyllä lapseni ovat jo sen ikäisiä että voisivat yrittää lasta. Mutta en siis kysele yrityksestä tai sen puuttumisesta. Minusta vanhempien tehtävä ei ole edes välillisesti yrittää vaikuttaa puolesta tai vastaan niin kuin teillä vaikuttaa käyneen.
 
Tähti, kyllä lapseni ovat jo sen ikäisiä että voisivat yrittää lasta. Mutta en siis kysele yrityksestä tai sen puuttumisesta. Minusta vanhempien tehtävä ei ole edes välillisesti yrittää vaikuttaa puolesta tai vastaan niin kuin teillä vaikuttaa käyneen.

Yölento :) Totta. Tämä siis miehen vanhempien puolelta. Anoppi.
Miehen Äiti.

Omat vanhempani eivät olisi määritelleet mitään, paitsi, ettei teininä vielä Äidiksi. Ei ikärajaa.

Tälläkin tavoin voi elämässä joutua tahattomasti lapsettomaksi.. :hungover:

Mutta onneksi tässä ei niin käynyt:p :laughing002
Ja toista yritetään :)

Tosin anoppi on kärsinyt silmissäni inflaation, vaikka väleissä ollaankin. Aina tultu hyvin toimeen, mutta tämä asia on vaivannut aina liikaa.

.
 
Last edited by a moderator:
Minusta vanhempien tehtävä ei ole edes välillisesti yrittää vaikuttaa puolesta tai vastaan niin kuin teillä vaikuttaa käyneen.

Yölento :)
Silläpä nyt "kostan" anopille, etten jätä tätä meidän ainokaista pientä 2-vuotiasta viikoksi hoitoon 300km päähän, jota mummu (anoppi) haluaisi.

Hän ei näköjään tajua, ettei näin pieni lapsi voi olla erossa Äidistä kovinkaan pitkään, (max 1pv).

Mummous ei riitä:laughing001
 
Noniin. Kp1 :sad001 Sinne meni letrokierto nro 4 ja lugekierto 1. Alan tekemään pikkuhiljaa luopumista. Uskon ettei mun munasoluista ole enää tähän. Edellisestä raskaudesta kuitenkin 11v aikaa.
 
Noniin. Kp1 :sad001 Sinne meni letrokierto nro 4 ja lugekierto 1. Alan tekemään pikkuhiljaa luopumista. Uskon ettei mun munasoluista ole enää tähän. Edellisestä raskaudesta kuitenkin 11v aikaa.
Kauanko teillä on yritystä ? En sinua kyllä vanhaksi julistaisi.
 
Yölento :)
Silläpä nyt "kostan" anopille, etten jätä tätä meidän ainokaista pientä 2-vuotiasta viikoksi hoitoon 300km päähän, jota mummu (anoppi) haluaisi.

Hän ei näköjään tajua, ettei näin pieni lapsi voi olla erossa Äidistä kovinkaan pitkään, (max 1pv).

Mummous ei riitä:laughing001
On myös eroa, jättääkö lapsenlapsen hoitoon 65- vai 45-vuotiaalle. Ehkä kuitenkin valitsisin jälkimmäisen.
 
On myös eroa, jättääkö lapsenlapsen hoitoon 65- vai 45-vuotiaalle. Ehkä kuitenkin valitsisin jälkimmäisen.

Yölento :) Totta. Ikä vaikuttaa, mutta myös terveys. Anoppi ei ole kovin terve. Viihdykkeeksi lapset ei ole.

Oma Äitini on 70v. ja huolehtii paljon kolmesta pikku lapsenlapsesta ja käy eläkepäivillä vielä yötöissä tuuraamassa. Asuu vaan niin kaukana, ettei me voida saada apuja:sad010
 
:greet025
Ovulaatiotiotesti edelleen näin illalla yhä puhdas nega:joyful::wideyed::p

Mukavaa lauantaita kaikille!:gen014

Ja kaikki tsempit jokaiselle omiin tilanteisiin, sekä plussapuhuria!!:smiley-bounce016

Dpiui 12
 
Takaisin
Top