----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkei kannata enempää ottaa jos reaktio noin raju. Kai kiinnittyminenkin on jo tapahtunut jos on tapahtuakseen? Lupaavia oireita :)

Hirvi :) En tiedä muuta kuin, että olo tosi epänormaali.

Tuskin järkevä testata vielä huomenna dpo8.

Ellen ole raskaana, niin olen sitten oon sairas muuta kautta ( olisi tosi kumma) :sad001
 
Last edited by a moderator:
No, ketjun plussa voi sitten tulla teille muille.. täällä putipuhdas nega. Ei siis millään muotoa yllättävää, ajattelin tätiä houkutella esiin, jotta pääsis uuteen kiertoon. Ovulaatiolla, kiitos!
Plussapuhallus!!
 
No, ketjun plussa voi sitten tulla teille muille.. täällä putipuhdas nega. Ei siis millään muotoa yllättävää, ajattelin tätiä houkutella esiin, jotta pääsis uuteen kiertoon. Ovulaatiolla, kiitos!
Plussapuhallus!!

Katjusha :) Plussaa toivoen...

Plussapuhallus sinne! :)
 
Oudot olotilat jatkuu...:wideyed:

Ja rinnat kipeämmät.

Eilen iski kunnon krapula punkusta:banghead:
Olisi pitänyt jättää tosiaan siihen yhteen lasiin.

Dpo8
 
Tsemppiä piinailijoille. Lupaavalta kuulostavia oireita. :)

Kävin tänään gynellä ja vaikuttaisi olevan alakerrassa kaikki ok tällä hetkellä. Mukavampi ajatella tätä projektiakin, kun on "lähtötarkastus" tehtynä. :D En usko, että tässä kierrossa tärppiä kuitenkaan tulee, kun jäi yritys yhteen, joskin ajallisesti otolliseen kohtaan.
 
Tsemppiä piinailijoille. Lupaavalta kuulostavia oireita. :)

Kävin tänään gynellä ja vaikuttaisi olevan alakerrassa kaikki ok tällä hetkellä. Mukavampi ajatella tätä projektiakin, kun on "lähtötarkastus" tehtynä. :D En usko, että tässä kierrossa tärppiä kuitenkaan tulee, kun jäi yritys yhteen, joskin ajallisesti otolliseen kohtaan.

Tsemppiä Mollukka! :)
 
Eipä vähän taas vaihdevuosien sekava kierto täällä käynnissä, tätäkö se tulee olemaan?! Tänään kp 32 ja ovulaatiolimaa pukkaa... missään tapauksessa tämmöinen kierto ei tuo hyvää munasolua tai keltarauhasta, mutta jos tässä oli ”ovis” niin vuoto tulis sitte viikon päästä. Olishan sekin eteenpäin.
Tsemppiä piinailijoille!!
 
Eipä vähän taas vaihdevuosien sekava kierto täällä käynnissä, tätäkö se tulee olemaan?! Tänään kp 32 ja ovulaatiolimaa pukkaa... missään tapauksessa tämmöinen kierto ei tuo hyvää munasolua tai keltarauhasta, mutta jos tässä oli ”ovis” niin vuoto tulis sitte viikon päästä. Olishan sekin eteenpäin.
Tsemppiä piinailijoille!!

Katjusha :) Jospa tämä on se ylläri...onnekas kierto. Kroppa voi tehdä niin omia tempauksia...

Tsempit kaikille!:gen014


Mulla ei nyt tunnu yhtään mitään. Aamulla vielä tuntui:happy090:happy090
 
Tähti, joko oot testannu? :dummy: Täällä niiiiiiiiin jännätään! Mulla näky kuopuksesta hentoinen haamu kun oikeen tiiras dpo 8. Tsemppiä kovasti!

Mollukka, hyvä jos lähtötarkastus meni nappiin ja ”ajolupa” irtosi! :) Meillä nuorimmaiseen riitti yks ainoa vaakamambo oikeaan aikaan eli eihän sitä koskaan tiedä!

Katjusha, kivaa reissua sulle ja toivottavasti kierto tasoittuu pian! Voihan se olla että limailu on myös raskaudesta johtuvaa :wink

Hirvi, jos sulla on todettu anemiaa eli hemppa on alhainen niin en kyllä suosittele silloinbabyaspiriinia kun se ohentaa verta vielä enemmän!

Gunvorille mukavaa ukon kaatoa!

Kaikille tsempit ja onnet myös! :)

Minä täällä kuuntelen kroppaa ja odottelen että kierto käynnistyisi. Olis kyllä huippu juttu jos näin kävis. Empä oo ikinä odotellu menkkoja näin innolla!
 
Tähti, joko oot testannu? :dummy: Täällä niiiiiiiiin jännätään! Mulla näky kuopuksesta hentoinen haamu kun oikeen tiiras dpo 8. Tsemppiä kovasti!

Mollukka, hyvä jos lähtötarkastus meni nappiin ja ”ajolupa” irtosi! :) Meillä nuorimmaiseen riitti yks ainoa vaakamambo oikeaan aikaan eli eihän sitä koskaan tiedä!

Katjusha, kivaa reissua sulle ja toivottavasti kierto tasoittuu pian! Voihan se olla että limailu on myös raskaudesta johtuvaa :wink

Hirvi, jos sulla on todettu anemiaa eli hemppa on alhainen niin en kyllä suosittele silloinbabyaspiriinia kun se ohentaa verta vielä enemmän!

Gunvorille mukavaa ukon kaatoa!

Kaikille tsempit ja onnet myös! :)

Minä täällä kuuntelen kroppaa ja odottelen että kierto käynnistyisi. Olis kyllä huippu juttu jos näin kävis. Empä oo ikinä odotellu menkkoja näin innolla!

Tindra :) Huomenna testaan dpo9. Mulla esikoinen näkyi silloin, dpo8 oli vielä blanco.

Tsemppiä ja plussatuulia! :)
 
Koska kiinnittymiseen olen hankkinut punkkua, niin otan sitä varuiksi vielä tänään...
:wtf: yökk!

Vaikka olo on etova, mutta myös mieli voi tehdä temppuja...

Miten se sanotaan, drink untill it's pink!:singing:


.
 
Huomenta :)

Testattu dpo9... ei näy mitään.

No, mielikuvitus temppuilee, ja jossain valossa luulen näkeväni "viivan paikan". Ja sitten taas en sitäkään.

Huomenna uusi testaus :)
 
Hello!:greet025

Osaisko joku kertoa faktaa, kun mies kyselee, että kauanko hedelmöittyminen kestää:confused004

Vastasin vaan tyyliin...ööö...kai se tapahtuu heti, kun munasolu ja siittiö kohtaa.


.
 
Vauvan odotus -oppaassa lukee että hedelmöittyminen tapahtuu "pian" irtoamisen jälkeen ja siihen menee noin vuorokausi.

Munasolu kuolee noin vuorokauden kuluttua irtoamisesta jos se ei ole hedelmöittynyt, eli tulkitsen niin että hedelmöittymisprosessin on alettava vuorokauden kuluessa. Kohtuun se kiinnittyy keskimäärin 6 päivän kuluttua ovulaatiosta.
 
Tähti, IVF:ssä ne pistää solut samalle maljalle heti kerättyään. Seuraavana päivänä katsovat, moniko hedelmöittyi. Nopeimmat ja tehokkaimmat alkiot kasvavat kiinnittymisvalmiiksi 6 päivässä, hitaammat 7 päivässä. Meidän tyttö on siirretty 5 päivän ikäisenä ja seuraavana päivänä tunsin selvästi, kun tarttui...
 
Tähti, IVF:ssä ne pistää solut samalle maljalle heti kerättyään. Seuraavana päivänä katsovat, moniko hedelmöittyi. Nopeimmat ja tehokkaimmat alkiot kasvavat kiinnittymisvalmiiksi 6 päivässä, hitaammat 7 päivässä. Meidän tyttö on siirretty 5 päivän ikäisenä ja seuraavana päivänä tunsin selvästi, kun tarttui...

Katjusha :) koska silloin mittasit positiivisen tuloksen? Kun tyttö siirrettiin 5päivän ikäisenä. Kauanko siitä kesti positiivinen tulos?

Toivottavasti en kysele tyhmiä:smiley-ashamed004

.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top