----45+++++ kuumeiset

Yölento vaikea kysymys. Kun asiat ovat tarpeeksi huonosti niin ei vain pysty olemaan tyytyväinen mihinkään. Ihan yleinen ilmiö että masentuneet tms eivät näe missään valoa. Jos saa yhden unelmansa toteutettua niin helpompi kestää muita pettymyksiä.

Hirvi :) Maailma on kova, monelle ei ole tukea missään tilanteissa. Et ole yksin, helppoa ei ole kelläkään. Tsemppiä, tilanne kohta helpottaa! :Heartpink
 
Yölento vaikea kysymys. Kun asiat ovat tarpeeksi huonosti niin ei vain pysty olemaan tyytyväinen mihinkään. Ihan yleinen ilmiö että masentuneet tms eivät näe missään valoa. Jos saa yhden unelmansa toteutettua niin helpompi kestää muita pettymyksiä.
Tiedän kokemuksesta, mutta minua auttoi se, että vaikka kaikki tuntui kurjalta, mietin mikä tarkalleen on vialla ja mikä oikeasti on hyvin, vaikka ei tunnu siltä
 
Kyllä monella tuntuu olevan ihan h...n helppoa, vähintään helpompaa kuin minulla. Mikä oikeasti on hyvin...ei yhtikäs mikään.
 
Koskaan ei tiedä, mitä ne muut jättävät kertomatta

Hirvi :) Samaa mieltä Yölennon kanssa, että muita ei kannata liikaa kuunnella ja ainakaan verrata itseä muihin.

Siitä syystä ainakin on vähän "erakko", enkä tosin kärsi asiasta yhtään. Muiden tekemiset kun ei kiinnostaa oikein yhtään, jopa liian vähän muiden mielestä, että pitäisi olla kiinnostunut muista edes vähän...Tosin ei kiinnosta yhtään, mitä muut ajattelevat minusta... apua:cat:

Tiedän, että moni vertaa itseään muihin, se on harhaa.

.
 
Työasioihin palatakseni... Onko ikärasismi työmarkkinoilla ihan todellista?

Minä luulen että jos kohta ei onnistu työpaikan vaihto, niin minä irtisanoudun joka tapauksessa ja ryhdyn sitten "sossupummiksi". Kerta työnantajien mielestä olen joka tapauksessa näköjään roskiskamaa. Välillä haetaan henkilöä jolla on tutkinto "A" tai tutkinto "B". Minulla on molemmat, mutta ei yhtään ainutta työhaastattelua.... Ja työhaastattelusta on vielä pitkä matka valituksi tulemiseen.
 
Riippuu varmaan alasta. Omalla alalla alkaa tietyssä kohtaa tulla tärkeäksi luodut kontaktit yms. mitä nuorilla työntekijöillä harvoin on (B2B-myynti). Meille haettiin esim toimistohommiin 40+ henkilö, jolla on kokemusta ja saatiin kielitaitoakin.

Tähdelle plussapuhallus ja Tsempit inssiin!!!
 
Tähdelle tsemppiä !

Ikärasismista en tiedä kun en ole aikoihin hakenut töitä, mutta luulisi, että naisista juuri 40+ olisi kysyttyä, kun kuvitellaan, että me emme lisäänny. Tosin omalla alallani ei perhevapaita paheksuta, päinvastoin.
 
Moneltakohan Tähdellä oli aika?
Nimimerkki Kärsimätön

Yölento :) Inssi tehty! Kaikki oli mallillaan ja ovulaatio tapahtunut oikealta puolelta. Spermakim superhyvää, pyysi oikein mainitsemaan miehelle terveiset:laughing002

Hän sanoi, ettei mikään voisi olla paremmin. Limakalvot, arvot ja kierto jne.. Vain ikä (45v.) laskee tilastollisen onnistumis-% 0,8%...
Omaa lukua ei voi silti tietää, mutta aiemmin synnyttäneenä, se on tilastollisesti hieman parempi, kuin ensimmäistä yrittävänä samassa tilanteessa.

Fiilis on optimistinen! Hän loi uskoa ja sanoi, että olen raskaana 2vk. päästä:Heartpink
Toimenpide maksoi €170, koska enää en saa KELA korvausta. Miehelle vähän vähemmän.
 
Last edited by a moderator:
Tiedän kokemuksesta, mutta minua auttoi se, että vaikka kaikki tuntui kurjalta, mietin mikä tarkalleen on vialla ja mikä oikeasti on hyvin, vaikka ei tunnu siltä

Yölento :) Tosi hyvin ajateltu. Tähän tapaan itsekin tuumannut, mutta harvalla ajatus pysyy aina niin hyvin koossa, kuin sinulla.

Sain töissä vähän muutosta aikaan, työtä jaetaan vähitellen. Siellä on uusi henkilö jo tekemässä, mutta hänen päänsä on aivan pyörällä perusasioistakin, ettei tiedä tuleeko siitä mitään ja kestääkö/ kiinnostaako ollenkaan.
 
Mulla ei muuten taida CV:ssä edes olla syntymäaikaa, ja viimeisin työpaikan vaihto tapahtui 41-vuotiaana lennosta.

Katjusha :) Mullakin tapahtui ihan lennosta! En ollut hakenut vuoteen työtä ja yllätys tuli. Palkan sainkin sitten päättää itse. Toki syntymäaika oli CV:ssä, koska sitä niin kehuttiin hyväksi syntymäajaksi Tj:n taholta sopimustekohetkellä:angel12

Tämä siis 40+ :happy119

Mulle ei syntymäpäivä ole koskaan valjennut, onko sillä mitään oikeata/todellista vaikutusta mihinkään:laughing002 Tosin se päivä on ollut kaksikin kertaa elämäni pahin päivä.

Tällä uratiellä siis ollaan...
Työnantajalle merkitsee näköjään syntymäpäivä enemmän, kuin tekee itselle...
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top