Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ei tainnut takertua kiinni. Testiviivat vielä heikompia kuin eilen :-(
View attachment 69399
Niinno... jos 10mlU testi näyttää negaa vielä dpo 15 niin enpä tiedä :-( :-( :-(
Nyt kun tietäisi oliko se kemillinen vai pelkkä viivanpaikka. Tietäisi onko munasarjat edes elossa.
Tähti,
Tsemppiä ja malttia töihin!
U can do it!
Minä olen aina uinut vastavirtaan. Siksi tulistun täälläkin, kun sinä tai joku muu sietää huonoa käytöstä. Pidän omia puoliani, mutta myös muiden. Oikeudenmukaisuus on tärkeimpiä arvoja. Ehkä siksi uuvuinkin. Nykyisin osaan paremmin valita taisteluni.
Esimerkiksi, kun huomaan epäkohtia, otan ne puheeksi ja pyrin muutokseen. Kieltäydyn sietämästä huonoa käytöstä, noudatan sääntöjä ja oletan muiden tekevän niin. En jousta hyvinvointini kustannuksella jne. Toisin sanoen en ole niitä kilttiä naisia, joista lehdissäkin kirjoitetaan.Yölento :) Millä tavalla uit vastavirtaan?
Miten se käytännössö tapahtuu, esim. töissä?
Ai niin, ja Yölento.
Mielestäni kaltaisiasi naisia tarvitaan. Heitä, jotka saavat suunsa auki tarpeen vaatiessa. Heitä, jotka nostavat kissan pöydälle ja vaativat muutosta epäkohtiin.
Valitettavan usein sinunlaisia ei kuitenkaan osata arvostaa oikealla tavalla. Sekin varmasti uuvuttaa. Jaksa!
Minä olen lähes aina ollut se ylikiltti ja sinisilmäinen. Vasta vanhemmiten olen oppinut... Opittavaa riittää vielä, mutta parempi myöhään kuin...
Minä olen lähes aina ollut se ylikiltti ja sinisilmäinen. Vasta vanhemmiten olen oppinut... Opittavaa riittää vielä, mutta parempi myöhään kuin...
Esimerkiksi, kun huomaan epäkohtia, otan ne puheeksi ja pyrin muutokseen. Kieltäydyn sietämästä huonoa käytöstä, noudatan sääntöjä ja oletan muiden tekevän niin. En jousta hyvinvointini kustannuksella jne. Toisin sanoen en ole niitä kilttiä naisia, joista lehdissäkin kirjoitetaan.