----45+++++ kuumeiset

Tähti, en valita asioista. Tuon esille epäkohtia ja ehdotan parannuksia /korjausliikkeitä.. Esimerkiksi tuo sinun huonosti käyttäytyvä työkaverisi aiheuttaa ongelmia työpaikan ilmapiiriin ja heikentää työolosuhteita. Niinpä siihen tulee puuttua jotta koko työyhteisön tuottavuus paranee.
Kyse on siis siitä, miten asian esittää. Toki olen saanut vaativan työntekijän maineen mutta toisaalta, kun osaamista löytyy, niin arvostuskin on kohdallaan.

Valittaminen valittamisen vuoksi heikentää työtehoa. En suosittele.

Tarkemmin on vaikea neuvoa, kun en tiedä täsmällisiä ongelmia.

Kiitos Yölento :) Hyviä näkemyksiä :) Niin asioiden pitäisikin olla, mutta esim. tätä henkiöä ei kukaan pysty "taltuttamaan". Puuttua pitäisi, mutta kukaan ei osaa. Onneksi on uusia heppuja tullut ja yksi mies pistää lujaa kampoihin. Saa tyttö siitä samalla vähän koulutusta:p

On niin hankala tapaus, että luultavasti olisit myös pulassa tilanteessani. Tosin tullaan ihan hyvin toimeen, vaiikkei hänen luonteenpiirteet miellytäkkääno_O
 
Tähti, minusta luonteenpiirteillä ei ole suurta merkitystä jos osaa työnsä Ja noudattaa hyviä tapoja, lakeja ja asetuksia. Eikä minusta kaikista ihmisistä tarvitse edes tykätä, ei sellaisella pitäisi olla mitään merkitystä töissä. Minulle on myös aivan sama, pitävätkö työkaverit minusta kunhan tehdään töitä samojen tavoitteiden suuntaisesti yhteisesti sovituilla säännöillä.

Menee paljon aiheen ohi, mutta stressi haittaa raskaaksi tulemista.
 
Huh, sain luettua viikon rästiviestit :shock: Kaikenlaista täällä tapahtunut, tsempit tasapuolisesti kaikille eri kierron tilanteisiin!

Oma napa: kävin eilen vihdoin lääkärissä letrojen kontrolliultrassa, kp12. Heh, mullahan neljäs letrokierto jo, joten aikakin nähdä tapahtuuko siellä mitään. Ja kun mulla on ollut tuota tiputtelua jo viikko ennen menkkoja pari viime kiertoa. Kävin tuolla maailman ihanimmalla gynellä jo alkukierrosta (kp5), ja hän lupas ottaa mut ILMAISEKSI tähän eiliseen ultraan, kun tietää että mulle ei ole mahdollista maksaa 200€ kovin usein... hän on nyt ottanut oikein sydämenasiakseen, että mulle saadaan vauva :) Itsekkin hoitoja läpikäyneenä ja yli nelikymppisenä viimeisenä saanut.

Enivei, mulla ei kauheat odotukset olleet, kun en ollut saanut ovista tikkuun ja kp10 tuli hetken taas tuhrua. Mutta niin vaan ultrassa näkyi oikealla (minkä luulin olevan viallinen) pullea irtoamaisillaan oleva 20mm folli ja limakalvokin oikein ideaali :)) Tänään sitten sainkin ovisplussan ja ovismaisia kipuja ollut pitkin päivää. Ainoa vaan, että ukko lähti reissuun ja torstai-iltaisten talletusten varassa mennään. Loppukiertoon sain vielä luget tukemaan keltarauhasta.

Pitkästä aikaa odottava olo!
 
Tähti, no niin, oliko teillä huomenna se inssi tulossa? Jospa se ovistesti rävähtää sopivasti plussalle.
Mulla auttoi stressiin työpaikan vaihto. Tosin uudessa työssä alkuun on niin pihalla, että se stressaa, mutta omalla kohdalla ehdottomasti kannatti. Toinen on tietysti opetella uudet ajatusmallit, ja luopua huonoista uskomuksista, mutta se on sellainen elämänmittainen projekti osin se..
 
Tähti, no niin, oliko teillä huomenna se inssi tulossa? Jospa se ovistesti rävähtää sopivasti plussalle.
Mulla auttoi stressiin työpaikan vaihto. Tosin uudessa työssä alkuun on niin pihalla, että se stressaa, mutta omalla kohdalla ehdottomasti kannatti. Toinen on tietysti opetella uudet ajatusmallit, ja luopua huonoista uskomuksista, mutta se on sellainen elämänmittainen projekti osin se..

Katjusha :) On maanantaina.

Työn olen jo vaihtanut, nyt tressi liiasta työstä ja todellakin edelleen uusien asioiden opiskelusta, yrityskaupan keskellä.
 
Sieltähän se kp 1 taas tuli. En tiedä kannattaako enää yrittää edes. Näillä näkymin ei olisi varaa pitää vanhempainlomaa ollenkaan joten mitä järkeä hankkia lapsi. Tämä oli siis vika kierto mistä olisin saanut paremmat päivärahat, koska tein aivan hulluna töitä toissavuonna. En tiedä onko missään enää mitään mieltä, tässä liitossakaan.
 
Tähti, hienoa - onnea ovisplussasta! Kyllähän se hyvin menee, siittiöt ui sen 6 tuntia ja munasolu tulee sit ku tulee huomenna tai ylihuomenna vastaan!
 
Voi Hirvi :/... onpa tympeetä. Just kun jotain haluais ajoittaa, niin eihän se sit niin mene näissä hommissa! Pahoittelut parisuhdetilanteesta. Kaiken pitäis olla edes jollain lailla, että homma toimii.
Myönnän, että en tunne aihetta lainkaan, mutta olettaisin tulot laskettavan samoin kuin tytöstä. Tosin olen tässä välissä käyny töissä, että laskeepa mistä laskee.
 
Tähti, onko varmistustalletuksia tehty etukäteen ?

Hirvi, mikä parisuhteessa eniten mättää?

Katjusha milloin testaat ensimmäinen kerran?
 
Tähti, onko varmistustalletuksia tehty etukäteen ?

Hirvi, mikä parisuhteessa eniten mättää?

Katjusha milloin testaat ensimmäinen kerran?

Yölento :) Ei, sillä on pidättäytyminen 2-5pv. ennen inssiä...

Mahaa johmii oikealta puolelta, joten sieltä varmaan irtoamassa :)

Miehen kanssa keskusteltu nyt vakavasti työtilanteestani ja hänen mielestä kissa on nostettava ihan heti pöydälle, ihan raskauden onnistumisen vuoksikin. Enää ei saa odottaa. Lupasin ottaa asian esille ennen kesälomia.
 
Yölento :) Ei, sillä on pidättäytyminen 2-5pv. ennen inssiä...

Mahaa johmii oikealta puolelta, joten sieltä varmaan irtoamassa :)

Miehen kanssa keskusteltu nyt vakavasti työtilanteestani ja hänen mielestä kissa on nostettava ihan heti pöydälle, ihan raskauden onnistumisen vuoksikin. Enää ei saa odottaa. Lupasin ottaa asian esille ennen kesälomia.
2-5 antaisi mahdollisuuden varmistella esimerkiksi 3-4pv aiemmin :)
Onnea matkaan ja plussatuulia joka tapauksessa ! Ja jälkikäteen varmistukset myös, että saadaan piinailla pitkään!
 
Yölento, just nyt tuntuu, että ihan millä hetkellä tahansa. Mitään järkeä ei ole testata ennen tulevaa perjantaita. Jokainen päivä piinailua nyt ilman testiä on plussaa päin, eiks niin :wink
 
Yölento, just nyt tuntuu, että ihan millä hetkellä tahansa. Mitään järkeä ei ole testata ennen tulevaa perjantaita. Jokainen päivä piinailua nyt ilman testiä on plussaa päin, eiks niin :wink

Katjusha :) Kyllä. Kaikki tressi minimiin.

Joudutko paljon matkustamaan nyt työssä ja onko se tressaavaa?:rolleyes:

Plussapuhuria:cheers
 
Tähti, nykyisessä työssä jonkin verran matkustan kotimaassa. Edellisessä työssä olin säännöllisesti lyhyesti tai vaikka viikon poissa Suomesta. En nauttinut sellaisesta elämäntyylistä pitemmän päälle.
Nyt nämä kotimaan reissut eivät sinänsä minua stressaa, saan toteuttaa itseäni, omat aikatauluni jne. Jonkin verran häiritsee se, että tyttö ikävöi äitiään. Nyt viimeksi se meni jo aika pahaksi, nyt kun on jo isompi ja ikävän tunne on todellinen.
 
Kyllähän se hyvin menee, siittiöt ui sen 6 tuntia ja munasolu tulee sit ku tulee huomenna tai ylihuomenna vastaan!

Katjusha :) Sitä vaan tuumaa, että luultavasti ultrassa huomenna iltapäivällä ei enää näy monasoluja/ mitään, koska se on ehtinyt jo irrota. Mutta eläähän munasolu vielä silloin?:rolleyes: Aina sitä hämmästelee tätä samaa asiaa, kun ei muista:scratch Inssin voi siis tehdä, jos ovisplussa on sunnuntai. Mutta mikäli se olisi lauantai, niin on jo liian myöhäistä, eivätkä sitä enää tee.

No joo siis, olin nyt ulkolenkillä ja tuntui yllättäin pistoa myös vasemmalla puolella. Jos molemmista munasarjoista on irronnut munasolu, niin onneksi sen näkee ultralla kuitenkin? Siitä nesteestä, joka on irtoamisen jälkeen näkyvissä jonkun aikaa. Kaksosia en toivo, mutta eipä haittaiskaan.

Oletin jo etten ovuloi ollenkaan, koska työtressi on nyt niin kova ja kaikki yöt jääneet usein 4tunnin unen varaan. Kaikki asiat tressaa aivan hirveesti, jopa se, että saanko suuta auki töissä, sillä olen arka vaatimaan mitään itselleni, joka on tietty huono asia. Asialle on vaan pakko tehdä jotain. Potkujakaan en sen takia toivo, saati oman terveyden- ja/tai tulevan raskauden menetystä.
Yritän olla järkevä. Yölento on oikassa, ettei saa hyväksyä:stop

.
 
Tähti, nykyisessä työssä jonkin verran matkustan kotimaassa. Edellisessä työssä olin säännöllisesti lyhyesti tai vaikka viikon poissa Suomesta. En nauttinut sellaisesta elämäntyylistä pitemmän päälle.
Nyt nämä kotimaan reissut eivät sinänsä minua stressaa, saan toteuttaa itseäni, omat aikatauluni jne. Jonkin verran häiritsee se, että tyttö ikävöi äitiään. Nyt viimeksi se meni jo aika pahaksi, nyt kun on jo isompi ja ikävän tunne on todellinen.

Katjusha :) Hienoa, ettet kärsi tressistä tässä tilanteessa. Ja aina kun saa itse aikatauluttaa töitään, niin se auttaa asioiden hallinnassa valtavasti. On kurjaa, että niskaan syljetään työtä ja kiire on kova, lisäksi ympäristö vaatii koko ajan tehokkaita suorituksia.

Ikävä on todella olemassa, vain Äidit sen tuntee. Mulla ikävä ja harmitus on jokapäiväinen. Lasta kaipaa niin paljon :)
 
Yölento vaikea kysymys. Kun asiat ovat tarpeeksi huonosti niin ei vain pysty olemaan tyytyväinen mihinkään. Ihan yleinen ilmiö että masentuneet tms eivät näe missään valoa. Jos saa yhden unelmansa toteutettua niin helpompi kestää muita pettymyksiä.
 
Takaisin
Top