----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarkoitukseni ei siis ollut arvostella kenenkään valintoja missä iässä tulla vanhemmaksi vaan ihan pohdintaa ja kysymys että ajatteleeko moisia kukaan muu kuin minä:) ei 42 tai 45 tai 47 ole vielä vanha mutta itse joskus pohdin näitä asioita .
En ole itse stereotypia suurperheenäidistä.miten kukakin 12 lapsen äidin mieltää:)
Nuorena aloittanut ja nälkä kasvanut syödessä.
Enkä ole lestadiolainen mikä yleensä aina kysytään kun lapsiluku kuullaan.

Jokainen on paras äiti lapselleen /lapsilleen juuri sellaisena ja sen ikäisenä kun on.

Joskus vaan tulee pohdittua syntyjä syviä

En minä ainakaan ottanut pahalla enkä arvostelua. Halusin vain tuoda esille toisenlaisen näkökulman asioihin :)

Minulla ei kyllä ole ollut edes mitään uranousua. Ei minun työssäni edes ole mitään etenemismahdollisuuksia. Ei löytynyt sopivaa kumppania ajoissa ja samasta syystä ovat jääneet myös ystäväni lapsettomiksi.

Minulla ei kyllä ole ollut edes mitään uranousua. Ei minun työssäni edes ole mitään etenemismahdollisuuksia. Ei löytynyt sopivaa kumppania ajoissa ja samasta syystä ovat jääneet myös ystäväni lapsettomiksi.

Hirvi :) Millä alalla olet?

Aloitin sitten testimaratonin dpo 6. Ei kauhean hyödyllistä mutta ei vain pystynyt enää. Postiluukustakin on tulvinut viime päivien aikana lisää ja lisää raskaustestejä, yritä siinä nyt sitten olla ajattelematta testaamista :-)

Ei (tietenkään) näkynyt vielä mitään siinä testissä. Tai no ehkä harmaa viivanpaikka, jos oikein kääntelee ja vääntelee testiä.

Perus paskaduunissa. Niissä ei useinkaan ole mitään uraputkea.

Hirvi :) Ansaitset paremman työn! :)

Sinuna vaihtaisin nopeastikin paikkaa "paskaduunista' ihan vaikka toimiston puolelle :)

Teet mitä vaan, mutta olet selvästi lahjakas.. en tiedä missä, mutta jossain varmasti olet?!?:Heartpink

Ehkä kirjallisuudessa?

Last edited by a moderator:
Kiitos Tähti :-) Olisin vaihtanut työtä aikoja sitten, mutta jostain syystä työnantajat eivät ole kiinnostuneita :-( Kovasti koko ajan tutkailen ja mietin eri mahdollisuuksia kyllä. Jospa jotain vielä löytyy.

Mistä sinulle tuli mieleen kirjallisuus? Lapsena kirjailijan ammatti taisi olla ykköshaaveni :-)

:greet025 Onko yhtään kelläkään eläkesuunnitelmia iässä 50-60+ ?:woot:

Ihan vaan sitä tuumailee, koska työt ei enää kiinnosta ihan samalla tavalla, kuin oli 20++++ .

Tätä en toki kertoisi työnantajalle.

Nyt luultavasti tekisin jotain omaa kiinnostavaa työtä, ellei pääse Äitiyslomalle. Vähän väkisin mukana isoissa -maailmanlaajuisissa bisneksissä:sad001

Jos joku ymmärtää, niin tyyliin Titanic. Ei vaan millään kiinnosta liian hieno meno....:shy:

Kiitos Tähti :) Olisin vaihtanut työtä aikoja sitten, mutta jostain syystä työnantajat eivät ole kiinnostuneita :-( Kovasti koko ajan tutkailen ja mietin eri mahdollisuuksia kyllä. Jospa jotain vielä löytyy.

Mistä sinulle tuli mieleen kirjallisuus? Lapsena kirjailijan ammatti taisi olla ykköshaaveni :)

Hirvi :) Koska vaikutat kirjallisuuteen taipuvalta! Siksi olen sitä mieltä! Sinä voit toteuttaa haaveesi ihan varmasti, nyt vaan haet uutta työtä ja toivotan samalla paljom onnea matkaan!!:cheers:cheers

Minä olisin ollut valmis eläkkeelle tai ehkä jopa työkyvyttömyyseläkkeelle aikoja sitten. Taloudellisesti se on mahdotonta. Olen polttanut itseni loppuun, vaikka virallista diagnoosia en ole saanut, ja toipunut vain osittain. Nyt tällä hetkellä näyttää vähän valoisammalta. Jos jotenkin onnistuisin saamaan paremman työn, niin jaksaisin ihan eri tavalla.

Minä olisin ollut valmis eläkkeelle tai ehkä jopa työkyvyttömyyseläkkeelle aikoja sitten. Taloudellisesti se on mahdotonta. Olen polttanut itseni loppuun, vaikka virallista diagnoosia en ole saanut, ja toipunut vain osittain. Nyt tällä hetkellä näyttää vähän valoisammalta. Jos jotenkin onnistuisin saamaan paremman työn, niin jaksaisin ihan eri tavalla.

Hirvi :) Olet hyvin herkkä ja kirjallinen.. siitä se johtuu.

En ole ajatellut jäädä eläkkeelle, mutta harkitsen lyhennettyä työaikaa sitten kun palaan töihin

Yölento :) Tuskin heti mitään, vaan omia suunnitelmia.

Eläke tuskin pian tulee kyseeseen, vaan nykyinen työ on välivaihe, jonka päätin 3vuotta sitten....en ole irtisanoutumassa, vaan työt ainakin nyt ylikuumentuneet ja palkkakin kelpaa.

Ala ei vaan täytä ihan kaikkia omia odotuksia, sekä toiveita tässä elämässä.

Tuossa onkin toinen pulma mikä on ainakin minun työpaikallani. Nimittäin osa-aikaisia työpaikkoja ei oikein ole ja ei ainakaan minun työpaikalla onnistu ilman jotain lakisääteistä syytä. Haluaisin tehdä vain puolikasta työviikkoa että ehtisin nauttiakin elämästä. Aiemmin minulla oli sellainen työ mutta menin irtisanoutumaan ja nyt vähän kaduttaa.

Tuossa onkin toinen pulma mikä on ainakin minun työpaikallani. Nimittäin osa-aikaisia työpaikkoja ei oikein ole ja ei ainakaan minun työpaikalla onnistu ilman jotain lakisääteistä syytä. Haluaisin tehdä vain puolikasta työviikkoa että ehtisin nauttiakin elämästä. Aiemmin minulla oli sellainen työ mutta menin irtisanoutumaan ja nyt vähän kaduttaa.

Hirvi :) Uskallatko kertoa mitä töissä teet?

Ja liittyykö kirjallisuuteen?

Meillä oma työni menee myös niin, että joko teet täysillä tai sit ei ollenkaan. Nytkin oon työmatkalla Suomessa, ja laps saa pärjätä isin kanssa kotona.
Edellisessä työssä minulla oli aivan liian suuri kuorma 9 vuotta, en ole siitä vieläkään - 3 vuodessa - toipunut. Haluaisin edelleen olla se vauhdikkain menijä, mutta kai se ikäkin tekee, ettei vaan irtoa. Plus tärkein syy maailmassa olla antautumatta työlle joka solullaan on tuo rakas tytär <3

Ei liity mitenkään kirjallisuuteen. Ihan fyysistä työtä suurella työnantajalla.

Aamun testit (jep, tein niitä kaksi) olivat täysin negoja. Niin voi olettaakin dpo 7, mutta tosi alakuloinen olo.

Hirvi - pidän peukkuja että plussa tulee tähän kiertoon!

Pystytkö millään testaamaan vasta esim. ylihuomenna? Ite himotestaajana tiedän että nega aiheuttaa pahaa mieltä ja kehnoa fiilistä. Kiinnittymistä vois auttais jos ei stressaa ja olis rennolla fiiliksellä. Se on vaikeeta, tiedän..

Tsempit halusin kuitenkin nopsaan huikata!

Takaisin