----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos se ovis oli kuitenkin paljon myöhemmin? Tosin ymmärsin ettei siemeniä ollut hollilla myöhemmin?

Hirvi :) Oikein ymmärretty.

Ja jos pisimmän laskelman mukaan siittiöt elää sen 6pv....jos ovis olisi ollut 6pv myöhemmin...niin nyt olisi joka tapauksessa dpo 26-27...pitäisi sen näkyä missä vaan testissä:scratch

Mutta onhan näitä tapauksia, että on pitkällä raskaana, ilman tietoa siitä:pale
Jos oon raskaana, ei ainakaan muuta vaivaa ole, kuin välillä heikotus ja huimaus, sekä muutamana erillisenä päivänä yrjönnyt lähinnä aamulla.

Muttei tosiaan mitään kovin kummallista, ennemminkin tuo menkkojen poissaolo niin kummastuttaa:gen113:gen113:gen113

Tähti Ihan hyvä varmasti mennä gynelle kohta. Oli se mitä tahansa niin täytyyhän siihen saada selvyys.

Minulla dpo 4 (ehkä) ja en tiedä miten selviän tämän epätietoisuuden ja jännityksen kanssa. Tähän kun vielä yhdistää viime aikojen masennuksen ja stressin niin alkaa olla voimavarat aika loppu.

Kiitokset Hirvi ja Yölento! :)
Ootte ihania:Heartred

Se kierto meni pieleen, jospa nyt ei ole sairauksia ja tressiä....

Tosin viimeyö valvottiin lapsen yöllisen vatsakivun takia, mutta näistähän aina selviää :)

Päivän töistä selvisin "nipin napin", vaikka kyseessä oli vain yksi käytetty vapaapäivä ilman kesälomatuuraajaa. Töitä tosin oli kertynyt niin paljon, että tilanne oli kuin pommin jäljiltä:banghead::sad010

Voi sitä notkuvaa työpöytä rukkaa ja hetkessä kasvavia paperikasoja:gen113Töitä on niin paljon ja uutta väkeä jaloissa pyörimässä, jotka eivät vielä tiedä mitä heidän kuuluu tehdä:scared001:hungover:

Meille tuli aika tasan 20hlöä lisää kuun alusta ja päälle useat kesäapulaiset.

.

Tähti, jospa tämä olisi meidän molempien kierto!
Mä oon nauttinut maitohappobakteereja monissa muodoissa, erilaisia probioottivalmisteita, mitä kaupasta saa. Ainakin henkisesti tämä olevinaan auttaa tähän kirottuun mykoplasmaan! Lisäksi viikonloppuna iski joku hitsin heinänuha. Lääkäri sanoi, että voisin ottaa zyrteciä raskaanakin. Mutta koitanpa olla ilman lääkkeitä, jos vain pärjään. Minulla ei nimittäin todetusti ole mitään siitepölyallergiaa.
Armonaikaa on ensi viikon perjantaihin. Sinne buukattiin alkionsiirtoaika. Toivottavasti siirtoon onnistutaan saamaan elävä alkio, niistä ei koskaan tiedä. Jos mitään siirrettävää ei saada on tuo lääkärikäynt sitten lapsettomuushoitojemme viimeinen ja lopetuskäynti.
Tsempit naiset kaikkiin vaiheisiin. On tää sellasta. Onneksi tänne voi anonyymisti kertoilla elämänsä käänteistä, mitä ei haluaisi fyysisen maailmansa ystäville jakaa.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Huh, jännittävät ajat Katjushalla. Toivottavasti kaikki menee hyvin sielläkin!

Millähän minä saisin estettyä itseäni testaamasta ihan vielä, koska tuskin mikään on voinut vielä kiinnittyä edes. Mutta aina takaraivossa itää ajatus että mitäs jos sittenkin.... Ja haluan nähdä heti kun on mitään nähtävää.

Posti toi tänään halpoja raskaustestejä ja myös vaihdevuositestejä joilla testaan ensi kierrossa jos sellainen tulee.

Dpo 4

Tähti, jospa tämä olisi meidän molempien kierto!
Mä oon nauttinut maitohappobakteereja monissa muodoissa, erilaisia probioottivalmisteita, mitä kaupasta saa. Ainakin henkisesti tämä olevinaan auttaa tähän kirottuun mykoplasmaan! Lisäksi viikonloppuna iski joku hitsin heinänuha. Lääkäri sanoi, että voisin ottaa zyrteciä raskaanakin. Mutta koitanpa olla ilman lääkkeitä, jos vain pärjään. Minulla ei nimittäin todetusti ole mitään siitepölyallergiaa.
Armonaikaa on ensi viikon perjantaihin. Sinne buukattiin alkionsiirtoaika. Toivottavasti siirtoon onnistutaan saamaan elävä alkio, niistä ei koskaan tiedä. Jos mitään siirrettävää ei saada on tuo lääkärikäynt sitten lapsettomuushoitojemme viimeinen ja lopetuskäynti.
Tsempit naiset kaikkiin vaiheisiin. On tää sellasta. Onneksi tänne voi anonyymisti kertoilla elämänsä käänteistä, mitä ei haluaisi fyysisen maailmansa ystäville jakaa.

Katjusha :) Toivon miljoonittain onnea matkaan!!:Heartpink

Sydämestäni toivon, että teillä kaikki onnistuu super täydellisesti:Heartred

Itse en tiedä tuleeko toista lasta.
Ainakin työtilanne on niin kuumentunut, että onko nyt mahdollistakaan, kun ei ole kotona apukäsiä. Ei asu ketään lähellä, että saisi edes hetken hengästää...tai vapaata. Sukulaiset, joita enää elää/kykenee hoitaan hetken, niin asuu ihan liian kaukana:sad001

.

Voi Katjusha täälläkin toivon niin että pikkuinen on elossa ja siirto onnistuu. Eikö huurulaisia ole 2? Vai sulatetaanko ne molemmat kerralla? Apua että on jännittävää! :nailbiting:

Voisko Tähti sun mies olla lapsen kanssa että saisit täysin omaa aikaa?

Voisko Tähti sun mies olla lapsen kanssa että saisit täysin omaa aikaa?

Muska77 :) Voi olla, mutta isä voi pitää sen 1-(max 2)tunnin.

Hänellä myöa vaativa työ, enkä voi vaatia häneltä enempää. Vuorotellaan, jotta saisi kumpikin pikku hetken itselleen :)

Tosin lisäksi valvon yöt, mikäli lapsella vaivaa, isä saa nukkua. Lapsi tarvitsee kuitenkin enemmän Äitiä, tai ainakin niin sen ilmaisee, joten isän syli ole hänelle ihan täysin sama asia. Mutta aika tasoihin kuitenkin menee :)

Last edited by a moderator:
Millähän minä saisin estettyä itseäni testaamasta ihan vielä, koska tuskin mikään on voinut vielä kiinnittyä edes. Mutta aina takaraivossa itää ajatus että mitäs jos sittenkin.... Ja haluan nähdä heti kun on mitään nähtävää.

Posti toi tänään halpoja raskaustestejä ja myös vaihdevuositestejä joilla testaan ensi kierrossa jos sellainen tulee.
Dpo 4

Hirvi :)
Sillä, ettei ole kiire minnekkään... koeta malttaa!

Ei ole vielä kiinnittynyt, tai vaikka olisikin, niin ei näy näin aikaisin.

Toivotaan, että kiinniittyisi ~ dpo 6 :)

Tiedän, että on vaikea hillitä itseä:singing:
Tsempit!! Toivotaan parasta ja plussaa tähän kiertoon:gen014:gen014:gen014

.

Onneksi tänne voi anonyymisti kertoilla elämänsä käänteistä, mitä ei haluaisi fyysisen maailmansa ystäville jakaa.

Katjusha :)
Totta. Monesti henkireikä!
Reaalimaailmassa ei aina löydy ymmärrystä, eikä jaksamista toisten murheisiin.

Mullekin anoppi eilen totesi, että hankkikaa toinen! Sanoin, että ikää taitaa olla sen verran, ettei niitä niin vaan hankita, tuleeko ollenkaan!

Hän totesi siihen kylmän viileänä, sitten vaan adoptio! No....huhhh!
Ei niitäkään tuosta vaan saa, ja saattaa olla ikä liian korkea jo siihenkin:shy:

Ei käynyt mielessä huomioida, että haluaisinko edes adoptiota.... niin, eipä tietenkään!:smiley-angelic002

Anopit sylkee suustaan välillä aika ISOJA sammakoita:smiley-angelic006!!
Täysin huomaamattaan:smiley-angry017

.

Last edited by a moderator:
Kettutyttö, voi sitä anoppia :)! Mä olen meillä vähän yllättynytkin, miten olen saanut ”tilaa” omalta anopilta. Vaikka mieheni on hänen ainoa poikansa, kolme tyttöä sai ennenku pojan viimein ;)
Hirvi, yksitellen sulatetaan. Jos sulatuksessa ei ole ongelmaa, niin jopa kahteen siirtoon mahis. Mutta katotaan miten menee. Yhtä lasta tässä vielä yritetään. Tämän ikäiselle ei kaksosia ”istuteta” Suomessa ;)

Tähti, joo olet oikeassa ettei meille ne adoption ovet kovin helpolla aukene, koska ikää alkaa olla ja odotusajat on pitkät. Meillä ei mies ollut yhtään adoption kannalla, joten siks lähettiin pitkän kaavan mukaan yrittämään.

JustMe, en koe olevani sentään niin ikäloppu, että lapsi olisi ennen aikuisikää jäämässä orvoksi. Nykyisin kuitenkin elinajanodote on pitkä. Ajattelen myös, että ei lapsi yksin maailmaan jää, isommat sisarukset ovat olemassa.

Yritysaikana mietin kyllä sitä, että onkohan lapsi terve, kun munasolujen laatu heikkenee vanhemmiten. Ihan priimaa tuli.

Esikoista kun toivoimme (10 vuotta rankkaa työtä), niin ei siinä oikeastaan paljon ollut vaihtoehtoa. Se oli vaan hyväksyttävä, että on jo vanhempi äiti tai jäädä kokonaan lapsettomaksi. Jälkiimmäinen vaihtoehto tuntui liian pahalta, joten nyt tämän "vanha äiti" teeman kanssa on vain elettävä. Olen samaa mieltä Yölennon kanssa, että eliniän odote on melko pitkä. Oletan kitkuttavani vähintään 80-vuotiaaksi :)
Kieltämättä, vaikka jäin ilman biologista lasta, olen tavallaan helpottunut tytön "nuorista geeneistä" juurikin äidin iän tuomien mahdollisten riskien valossa.

Takaisin