----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai kauheeta täällä puhutaan jo eläkkeestä. Hui sentään. Kuulostaa kauhealta. Ollaan kuitenkin "vasta" 40.

Hirvelle kovasti tsemppiä oloihin! Ja muillekin!

Täällä parisuhde nollissa. En tiedä kuinka jaksaa väkisin olla... Muutoin lasten kans menee hyvin ja nautin kovasti heidän seurastaan.

Ääh, en pysty! Testaan illalla kun pääsen kotiin seuraavan kerran. Pelkään että en muuten kerkeä näkemään jotain hetken kestävää haamua. Haluan tietää yrittääkö mitään edes tapahtua.

Muutenkin on liian jännittävää testata vasta sitten kun vastaus on selvä, haluan vähän varoitusta etukäteen että mitä voi olla tulossa.

:greet025
tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!!:gen014

Törmäsin taas tänään samaan aiheeseen, kun 24-vuotias tyttö /työkaveri tuomitsee lapsen hankinnan:wtf:

Hänellä on ilmeisesti vauvakuume, mutta inhoaa lapsia. Mua ärsyttää, sillä syyttää Äitiyslomailijoita ja väittää, että se loma on lorvaajia varten. Itse kuulemma hankkisi sijais-synnyttäjän, jos lapsen haluaisi, koska hänen mielestään silloin saa ihan saman Äitiysloma-ajan, eikä itse tarvitse olla raskaana ja synnyttää.

Sitten hankkisi Au-Pairin lastenhoitajaksi, että saisi mennä ja bilettää...

Vähänkö ärsyttää lapselliset kommentit, kun en ole edes niitä häneltä pyytänyt:yuck:

Poika 2v. (+ 4pv.)

Minusta tuntuu että iltapissistä mahdollinen plussa näkyisi aiemmin kuin aamupissistä. Aamuisessa testissä ei näkynyt edes viivanpaikkaa, nyt ja eilen illalla sellaisen pystyy kuvittelemaan kun oikein kääntää lampun alla. Tai sitten aamulla ei jaksa pidellä silmiä auki tai aivot on liian unessa että mielikuvitus toimisi. Toisin sanoen taidan siirtyä pääosin iltatestaukseen. Onkohan se ihan oikeasti luetettavasti testattu jossain että aamupissi olisi kaikilla varmin?

Onpa outoja mielipiteitä. Toivottavasti hän ei lapsia hankikaan tuolla asenteella.

Hirvi :) Ihan nyt väkisin oon kanssasi samaa mieltä, vaikken "pahaa" kellekkään ikinä toivo.

Ensinnäkin, mielestäni näin nuori ei osaa olla mielipiteissään järkevä, mutta ainakin hän osaa olla kärkevä! Kuitenkin hän voisi vähän kunnioittaa myös muita..esim. iäkkäitä Äitejä...ja esim. minua työkaverina, eikä pitää jonakin pummina/lusmurina. Äitiyslomahan kestää sen 9kk ajan!

Hän vaan sylkee päälle ja sanoo koiran olevan tärkeämpi, kuin lapsi:gen045

En osaa sanoa mitään järkevää, mutta ainakin on liian itsekäs ja määräilevä. Ei kunnioita mitään.

Anteeksi tilitys, joten eläköitymistä ajattelen, lähden eläkkeelle, kunhan tulisi sopiva tilanne. Sen jälkeen ajattelin toteuttaa sen mitä haluan tässä elämässä tehdä:p

Last edited by a moderator:
Jaahas, vai sijaissynnyttäjä. No, Suomesta ei sellaista saa :)

Katjusha :) Suomesta ei siis saa sijaissynnyttäjää? Ei ees rahalla?

Luultavasti sitten toi vakinaistettu tuuraaja tyttö puhuu täyttä "p: skaa" ja vain oman edun vuoksi..

Siis ihan tosissaanko se noita suunnittelee vai vain lämpiminseen puhuu?

Hirvi :) Tytöllä jyrkkä mielipide.. En ole häneltä koskaan kysynyt tai puhut lapsista tms. Silti hän meinasi mut potkia firmasta pihalle Äitiysloman aikana, vain siksi koska vihaa lapsia. Eipä onnistunut.

Kuitenkin hän oli mun äitiysloman tuuraaja ja yhä on kärkevät mielipiteet yleensä Äitiyttä kohtaan.. Hänen silmissään olen nolla, koska olen pitänyt Äitiyslomaa.
:woot::smiley-angelic008:sad010

Ei käsitä:sad015

Kuulostaa aika hirveältä ihmiseltä.

Hirvi :) On sitä...on tehnyt itsestään niin tärkeän, ettei koko firmassa muka kukaan selviä ilman häntä:angry9

Eläkettä suunnitellessa tai mahdollista Äitiyslomaa...tänään kp 2.

.

Toivottavasti ei keplottele itseään esimiesasemaan, voin vain kuvitella miten hirveä olisi pomona.

Onko teillä nyt tässä kierrossa inseminaatio? Syötkö jotain tukilääkitystä?

Katjusha :) Suomesta ei siis saa sijaissynnyttäjää? Ei ees rahalla?

Luultavasti sitten toi vakinaistettu tuuraaja tyttö puhuu täyttä "p: skaa" ja vain oman edun vuoksi..

Suomessa ei anneta hedelmöityshoitoja sijaissynnytykseen tähtäävästi. Kotonaan ihmiset toki saavat tehdä mitä lystää, mutta Suomen laissa lapsen synnyttäjä on lapsen äiti.
Kohduttomat ovat pakotetut ulkomaille kohtua vuokraamaan tai adoptiojonoon Suomessa tai muualla.

Toivottavasti ei keplottele itseään esimiesasemaan, voin vain kuvitella miten hirveä olisi pomona.

Onko teillä nyt tässä kierrossa inseminaatio? Syötkö jotain tukilääkitystä?

Hirvi :) Sata varmasti tämä tyyppi sen tekee. Joku saa siitä itselleen pomon:laughing005, itse en koe häntä pomokseni, vaikka peräti kuvittelee sitä jo olevansa ilman mitään titteliä, sillä määräilee jatkuvasti...Meillä töissä pikkupomoja ei ole ollenkaan, mutta hän itse luo itsestään sellaisen.

Jep, kyllä mennään...kohti inssiä! :)
Tänään toinen päivä Letroa...
Inssi ~ 2vk sisällä :)

Jos tulen raskaaksi, kai tyttö luultavasti tappaa mut siihen paikkaan:smiley-ashamed004
Vihaa kuulemma raskaana olevia naisia niin paljon, ettei haittaa, vaikka jäisi auton alle:smiley-angelic006

Hirvi :) Sata varmasti tämä tyyppi sen tekee. Joku saa siitä itselleen pomon:laughing005, itse en koe häntä pomokseni, vaikka peräti kuvittelee sitä jo olevansa ilman mitään titteliä, sillä määräilee jatkuvasti...Meillä töissä pikkupomoja ei ole ollenkaan, mutta hän itse luo itsestään sellaisen.

Jep, kyllä mennään...kohti inssiä! :)
Tänään toinen päivä Letroa...
Inssi ~ 2vk sisällä :)

Jos tulen raskaaksi, kai tyttö luultavasti tappaa mut siihen paikkaan:smiley-ashamed004
Vihaa kuulemma raskaana olevia naisia niin paljon, ettei haittaa, vaikka jäisi auton alle:smiley-angelic006

Huh huh voi luoja tuollaisia..

Eikö tuollaisia puheita voi suotsia mitenkään? On niin epäasiallista ettei kenenkään pitäisi joutua kuuntelemaan tuollaista. Inhottaa ihan ajatellakin.

Miten se inssin päivä päätetään? Seuraatko ihan vain ovistikuilla?

Eikö tuollaisia puheita voi suotsia mitenkään? On niin epäasiallista ettei kenenkään pitäisi joutua kuuntelemaan tuollaista. Inhottaa ihan ajatellakin.

Miten se inssin päivä päätetään? Seuraatko ihan vain ovistikuilla?

Hirvi :) Vain sillä, jos sanois jotain fiksua takasin... Siihen asiaan ei voi puuttua, (vaikka moni muukin siitä puhuu), koska tyttö on kaverustanut itsensä Tj:n kanssa.

Ihan ovistikku ja sit plussasta inssi :)

Suomessa ei anneta hedelmöityshoitoja sijaissynnytykseen tähtäävästi. Kotonaan ihmiset toki saavat tehdä mitä lystää, mutta Suomen laissa lapsen synnyttäjä on lapsen äiti.
Kohduttomat ovat pakotetut ulkomaille kohtua vuokraamaan tai adoptiojonoon Suomessa tai muualla.

Katjusha :) Voiko mitenkään olla lapsen Äiti, jos ei ole synnyttänyt lasta? Niin, ettei olisi kyseessä adoptio.

Aamuyöstä oli sellaista alavatsakipua etten muista samanlaista olleen kuin keskenmenojen yhteydessä.

En tiedä mitä ajatella. Kiinnittymiseksi alkaa olla liian myöhä, dpo 8. Onko minulla menossa kemiallinen keskenmeno ennen kuin se ehti edes näkyä testeissä? Vai voiko kaikesta huolimatta olla kyse jostain ihan muusta kivusta. Vähän apea olo.

Takaisin