----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En halua olla ilonpilaaja mutta jos vaihdevuodet tekee tuloaan ovistesti voi reagoida juuri niin että on plussaa pitkin kiertoa...

Vilkutus muutenkin tänne. Jonkun kerran kävinkin jutustelemassa mutta aika harvakseltaan enää ehdin.

Meidän vauva syntyi 3 viikkoa sitten, hiukan ennenaikaisena rv 35+2
Pieni neiti 2640g/46,5 cm

Nyt en enää kuumeile, tai varmaan vauvakuume ei koskaan poistu mutta päätöksestä pidän kiinni että 12 tervettä lasta ja 42 vuotta on hyvä paikka lopettaa :)

Toivottavasti tänne saadaan plussat kaikille sitä toivoville<3

Justmee :) Onnittelut pienokaisesta:Heartred

Aikaa vastaanhan sitä kisataan.

Mulla toi ovistesti ollut plussana vain silloin loppukierrossa, kun on yritetty. Muutoin tietäänkseni vain oviksen aikaan.

Vatsaa jomottaa menkkamaisesti....

Ja positiivisesta ovulaatiotestistä huolimatta irtoaminen voi jäädä tapahtumatta syystä jos toisesta? Silloin kroppa saattaa yrittää ovulaatiota myöhemmin uudestaan saman kierron aikana? Ja mitä kauemmin ovulaatiotesti näyttää plussaa, niin sitä vaikeampaa kropan on irrottaa munasolu ja saada ovis aikaan?! Tai näin mä olen ymmärtänyt. Ja ovulaation voi oikeasti todeta tapahtuneen vain ultralla.

Onnittelut plussanneille ja vauvan saaneille ja tsemppiä kuumeilijoille!

Sandy :)

Kiitos kommentista! :)
Näin varmasti, aina ovulaatio ei tapahdu.

Entä jos ovulaatiotesti muuttuu positiivisesta täydeksi negaksi ja tulee posiitiviseksi loppukierrosta? kun menkkojen pitäisi alkaa.
Onko kyse jo eri ovulaatiosta?

Sandy :)

Kiitos kommentista! :)
Näin varmasti, aina ovulaatio ei tapahdu.

Entä jos ovulaatiotesti muuttuu positiivisesta täydeksi negaksi ja tulee posiitiviseksi loppukierrosta? kun menkkojen pitäisi alkaa.
Onko kyse jo eri ovulaatiosta?

On mahdollista että nainen ovuloi kahdesti saman kierron aikana, harvinaista mutta mahdollista. Joillakin O-testi näyttää plussaa ennen menkkoja myös ja se voi myös enteillä raskautta. Toivotaan tätä viimeistä vaihtaria! :)

En halua olla ilonpilaaja mutta jos vaihdevuodet tekee tuloaan ovistesti voi reagoida juuri niin että on plussaa pitkin kiertoa...

Vilkutus muutenkin tänne. Jonkun kerran kävinkin jutustelemassa mutta aika harvakseltaan enää ehdin.

Meidän vauva syntyi 3 viikkoa sitten, hiukan ennenaikaisena rv 35+2
Pieni neiti 2640g/46,5 cm

Nyt en enää kuumeile, tai varmaan vauvakuume ei koskaan poistu mutta päätöksestä pidän kiinni että 12 tervettä lasta ja 42 vuotta on hyvä paikka lopettaa :)

Toivottavasti tänne saadaan plussat kaikille sitä toivoville<3

Paljon onnea pienestä ihmeestä! Mahtava katras teillä, vau!

Minunkin oli pakko vähän googlettaa, ja Kotitesti.fissä oli hyvä kysymys/vastaus-patteri ja luki näin:
”Voiko jokin lääke aiheuttaa virheellisen testituloksen?
LH:a tai HCG:a sisältävät lääkkeet vaikuttavat ovulaatiotestin tulokseen. Vaihdevuodet nostavat LH pitoisuutta virtsassa ja tulos voi olla positiivinen koko ajan.”
Lisäksi olen muualta lukenut, että vanhemmiten aika ensimmäisestä positiivisesta testistä ovulaation tapahtumiseen pitenee. Joskus tämän huomasin, kun en aamulämpöjä saanut nousemaan ennen ku monen päivän päästä...

Minunkin oli pakko vähän googlettaa, ja Kotitesti.fissä oli hyvä kysymys/vastaus-patteri ja luki näin:
”Voiko jokin lääke aiheuttaa virheellisen testituloksen?
LH:a tai HCG:a sisältävät lääkkeet vaikuttavat ovulaatiotestin tulokseen. Vaihdevuodet nostavat LH pitoisuutta virtsassa ja tulos voi olla positiivinen koko ajan.”
Lisäksi olen muualta lukenut, että vanhemmiten aika ensimmäisestä positiivisesta testistä ovulaation tapahtumiseen pitenee. Joskus tämän huomasin, kun en aamulämpöjä saanut nousemaan ennen ku monen päivän päästä...

Katjusha :)
Voiko tuosta päätellä, että jos vaihdevuodet nyt lähestyvät, niin ovistesti olisi ihan koko ajan plussaa, eikä plussan jälkeen negaa?:rolleyes:

Nyt ekassa inssissä ovulaatio myös livahti niin nopeasti, että ultrassa todettiin enää irtoamisesta jäävä neste... lääkärin mukaan kierto on niin säännöllinen, ettei ovulaatiota ole tarve ultrata erikseen. Ajattelisin vaan, että ehkä lääkäri olisi eri mieltä, mikäli vaihdevuodet olisi nyt tuloillaan:rolleyes: Mitään tukilääkityksiä kiertoon ei ole tarvetta.

Nyt vanhemmiten mun ovulaatio tapahtuu selvästi nopeammin. Jopa inssistä myöhästyttiin:happy119

Last edited by a moderator:
On mahdollista että nainen ovuloi kahdesti saman kierron aikana, harvinaista mutta mahdollista. Joillakin O-testi näyttää plussaa ennen menkkoja myös ja se voi myös enteillä raskautta. Toivotaan tätä viimeistä vaihtaria! :)

M-M :) Kiitos! :)

Ja kiitos tiedosta. Mulla tuli oviksen tapaista venyvää limaa pari päivää sitten! Kysyinkin, että tietäiskö joku, onko se merkki raskaudesta, vai voiko ovuloida uudestaan saman kierron puitteissa?

Eli siis voi olla uusi ovis, nyt kun menkkojen piti jo alkaa 3pv.sitten?!:rolleyes::wideyed:

Ei olla mitenkään käsitetty nyt ratsastaa, kun odotellaan raskaustestin tulosta tai menkkoja.

M-M :) Olisi muuten hienoo, jos ne siipat eläisi sinne toiseenkin ovulaatioon saakka:laughing021
Jos ois samaan aikaan raskaana kahdesti!!:hug007:laughing025

En halua olla ilonpilaaja mutta jos vaihdevuodet tekee tuloaan jos ovistesti voi reagoida juuri niin että on plussaa pitkin kiertoa...

Justmee :) ovistesti nyt nega! Ei toistaiseksi menkkoja!

Mitäs nyt?:rolleyes:

Dpo18

:greet025 mahaa repii tosi oudosti.

Ovistesti muuttunut päivän aikana takaisin negaksi, ihan tyhjä -blanco....

Menkkoja ei näy:smiley-ashamed004

Alavatsaa polttaa - epätavallista:wideyed:

Dpo 18

Tiedoksi, että ollaan perustettu yksityisviestiketju raskaana oleville. Minä ja Muska tällä hetkellä ja toivottavasti saadaan muita kohta mukaan eli kun plussat pärähtää, niin pistäkää viestiä. Poimitaan yv-ketjuun mukaan. :)

Tiedoksi, että ollaan perustettu yksityisviestiketju raskaana oleville. Minä ja Muska tällä hetkellä ja toivottavasti saadaan muita kohta mukaan eli kun plussat pärähtää, niin pistäkää viestiä. Poimitaan yv-ketjuun mukaan. :)

Yes!! Hieno homma :)

Onko Tähden tilanne selvinnyt?

Hirvi :) Kiitos kysymästä.
Ei ole... tosi hämmentyneenä tilanteesta:confused005:scratch

Alavatsajomotus lähti pois palasella 1/2 osa disperinillä...

Ja tänä aamuna ovistesti on taas plussa!:woot: Kirkuva:singing:

R-testi negaa - ei menkkoja!
4päivää myöhässä.

Voiko olla niin, että hormonia ei erity riittävästi, että r-testi havaitsisi sen?:rolleyes: Ovistestihän on herkempi...
:anyone
Oon ihmeissäni.

Hyvää Vappua kaikille!!!:drunken_smilie
:violent025:violent025 :violent025

Herranjestas!!!:eek::eek::wacky:

Eilinen Clearbluen testi on muuttunut positiiviseksi yön aikana!!!:eek:

What?? Vilkaisin vaan sitä, kun se lojui edelleen sivu pöydällä....

Nyt help!! :anyone

Ne voi tähti tehdä tota, että muuttuu sen virallisen sjan jälkeen ja siksi ei saisikaan niitä katsoa sen jälkeen. On tullut virheplussia monelle. Teet vaan uutta testiä päivittäin.

20180430_131735.jpg
Tulkintaa!! Tässä vihdoin kuva.... dpo 17 :)

Onko tää roskishaamu vai mikä?:rolleyes::eek:

Uusi Clearbluen testi odottamassa....

Sainhan tän kuvankin toimiin :)

Tähti dpo18

Last edited by a moderator:
Takaisin