----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yölento :)

Kiitos huomiosta. Menkat myöhässä 4pv.

En ihan verikokeisiin heti säntäntäisi... jos pari päivää oottais?!?

Tuleeko menkat vai vahvistuuko toi viiva.

Menkkoja ei ole dpo18

Ovistesti on taas negaa!! Tuskin vaihdevuodet vielä.

Ovistesti on ihan blanco...:eek:
Voihan testit:hungover:

Missä mun menkat??
Ei tietoakaan menkoista. Menkka olo täysin jopa hävinnyt...:wideyed:

Raskaustestin tulos epäselvä.

Tähti dpo 19.

Voisiko olla vain stressi sotkenut kierron ihan kokonaan? Oletko varma että ovis oli silloin kun luulit?

Tein äsken puoliksi huvikseen puoliksi epätoivoisena r-testin ja näköjään siinä näkyy viivanpaikka vaikka ei todellakaan olisi raskaana. Tai sitten minun silmät on tosiaan tiiraillu liikaa testejä. Pitäisi ostaa vain digitestejä, ne vain ei ole yhtä herkkiä.

Unohdin, kun työkoneella ei pysty avaamaan kuvia kun en viitsi kirjautua sisään. Näkyyhän siinä ihan selvä plussa, vai?? En ole käyttänyt itse noita testejä koskaan.

Unohdin, kun työkoneella ei pysty avaamaan kuvia kun en viitsi kirjautua sisään. Näkyyhän siinä ihan selvä plussa, vai?? En ole käyttänyt itse noita testejä koskaan.

Hirvi :) joo, on se plussa, mutta testiaja jälkeen... !?!

Se tässä hämmentää, eikä menkkoja näy...

Testiajan jälkeen tulevaa plussaa ei lasketa...

Tosin ihmetyttää, missä on menkat?!:woot:Hyvin epätavallista:wideyed:

Lupasin, että käyn verikokeessa Vapun jälkeen, ellei menkkoja näy!! :)

Ja se eilinen menkkajomotus on nyt hävinnyt kokonaan, eikä menkkoja näy..??:eek:Missä on
mun menkat??:wideyed::eek:

Digi sanoo joo tai ei niin selvempi tulkita.

Muska77 :)

Ensinnäkään en usko olevani raskaana:wideyed:Voi jospa ois! :wink:smiley-angelic003

Digi ovistestistä en saa plussaa, vaikka tavalliseen testiin tulee voimakas plussa, myös ultralla todettu.

En vaan ihan ekaksi testiksi osaa luottaa digiiin..:banghead: Harmittaa jo valmiiksi, että aamulla ei näy testissä kuitenkaan mitään...

Last edited by a moderator:
Tein äsken puoliksi huvikseen puoliksi epätoivoisena r-testin ja näköjään siinä näkyy viivanpaikka vaikka ei todellakaan olisi raskaana. Tai sitten minun silmät on tosiaan tiiraillu liikaa testejä. Pitäisi ostaa vain digitestejä, ne vain ei ole yhtä herkkiä.

Hirvi :) Missä vaiheessa menet? Allkukierrossa?:rolleyes:
Älä ihan vielä testaa..

Heh, taitaa olla kp 7? Aina voi toivoa että viime vuoto olikin valemenkat. Sattuuhan sitä kummalisempiakin juttuja.

Hirvi :) Alkoiko sun vuoto kunnolla?:rolleyes:

Vai onko yhä vielä niukkaa?
Tsempit kaiken varalta!!:gen014

.
:greet025
Dpo 19 - ei menkkoja!
5pv. myöhässä. Ei enää edes menkkatuntemuksia. Rinnat ei arista, ei siis mitään oireita.

Ovistesti täysi nega:joyful:

Jotkut maut maistuu vähän oudoille ja hetkellistä päänsärkyä. Viimeöina unet voimakkaita ja "todentuntuisia", liittyneet vauvoihin, sekä silmissä vilistäviin positiivisiin raskaustesteihin...outo epäilys mahdollisesta raskaudesta:angelic: (tyttö)

Aamulla uusi Clearblue testi, josko "roskis"haamu ois vahvistumaan...:happy::singing:

Plussapuhurit kaikille!!:gen014:smiley-bounce016

.

Oli ihan kunnon vuoto mutta tavallista niukempi. Ei siis pelkkää tuhrua muttei ihan normaalikaan.

Hirvi :) ompas jännä juttu!
Tosin joskus voi olla erilaiset menkat, mutta ehkä sinuna testaisin kuitenkin:dance008

:greet025
Heissan taas! R-testi meni pieleen:sad001

No, löysin nyt kauppareissulla Rfsu:n uuden testin, jonka herkkyys on 10miu... kuullostaa tosi herkältä!?

Mikä on Clearbluen ja Pregcheckin herkkyys, kellään hajua? Pakkauksesta ei selviä. Hirvi/Katjusha, oiskos tietoa herkkyyksistä?

Tuon noin herkän RFSUn testin voisi kai tehdä mihin klo:n aikaan tahansa?:rolleyes:

Eli tilanne yhä sama, ei menkkoja! (Roskisplussa saatu Clearbluen testiin), ja ovistesti nyt aamulla taas plussa!:wideyed:
Mulla ei ole koskaan menkat olleet näin paljon myöhässä, paitsi sen kerran, jolloin olin tukevasti raskaana.

Verikokeista tuloksen saisi kuulemma vasta muutaman päivän päästä, että siinäkin kestää, jos sellaisen tekisi.

Ja tuosta roskisplussasta; mikä muu sen aiheuttaa, ellei istukkahormoni?:rolleyes:
Oisko vaikka Justmeellä jotain tietoa näistä, kun olet ollut super monta kertaa raskaana?

Ja hyvää Vapun jälkeistä aikaa kaikille!!:happy: :signs003

Takaisin