Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se kyllä jännä tilanne Tähdellä. En muista olenko itse koskaan testaillut ovistesteillä loppukierrosta niin en osaa niistä oikein sanoa. Kuitenkin viime kerrallakin oli sama juttu?
Näkykö Tähti teillä ultrassa että ovis oli jo ollut? Ehkä kannattaa varuiksi talletellella.
Ehkä kannattaa luottaa r.testeihin ennemmin ku o. Toivottavasti siihenkin alkais tulla kahta viivaa.
Mä tein tänään digin ja näytti 3+ eli hormonit on nousussa. Näin tosin oli kkm myös, mutta jospa nyt menis kaikki ok.
Jännä tilanne Tähdellä, toivotaan että olot ja O-testi viittais raskauteen eikä uuteen ovikseen.
Katjusha, rentoudu hyvin ja nautiskele :) Kaikki maailman onnet teille toukokuulle!
Oon työreissussa ja makaan hotellihuoneen sängyllä. Huominen pitäis vielä jaksaa painaa...
kävin tänään klinikalla ja pläni on aloittaa to 3.5. lääkitykset limakalvoa varten. Jos tää nyt tällä kierroksella onnistuu, alkionsiirtoon aikaisintaan 21.5. Auts, kohta taas mennään!
Tähti, ovistestit näyttää myös raskaus plussan... lh ja hcg on jotenkin samantapaisia, et ovistesti näyttää raskauden, mut raskaustesti ei näytä ovista...
Varovainen onnittelu siis plussastasi [emoji4]
Tähti
Ihan tosi erikoista. Olin ihan varma, et sulla on tärpännyt... [emoji4]
Katjusha :) Tsempit! Ehkä hotellista löytyy jotain hyvääkin? Työskentelet myös lauantaina?
Jaksamista ja suuret tsempit matkaan! :)
Tähti, toisilla menkkojen lähestyessä myös lh taso nousee.
Tähti ja kumppanit suosittelen lämpöjen mittailujen. Helpottaa kovasti oviksen paikantamista. Liitteenä nega-kierto.
Kiitti, tässähän tää menee. Saan kuvaraporttia kotoa, missä tyttö viilettää. Mulla on sisko hoitamassa tyttöä, että mies pystyy korjailemaan autoja. Tänään sai kasaan ja katsastettua mun x-trailin - taivaallista kun on niin kätevä mies!
En yleensä työskentele lauantaisin, mutta nyt olen tehny myynninedistyskeikkoja. Siitä saa näkemystä omaan muuhun tekemiseen. Olen siis tukkumyynnissä pääsääntöisesti.
Hotellissa oli kuntohuone ja kävin siellä huiskimassa aamutuimaan. On tullut liikuntaan ihan liian pitkä tauko sairauden vuoksi..
voi Tähti, kyllähän se sais sulla raskaustestiplussaksi muuttua!
Ja Hannuli, hedelmällistä kohtaamista :)