----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se kyllä jännä tilanne Tähdellä. En muista olenko itse koskaan testaillut ovistesteillä loppukierrosta niin en osaa niistä oikein sanoa. Kuitenkin viime kerrallakin oli sama juttu?

On se kyllä jännä tilanne Tähdellä. En muista olenko itse koskaan testaillut ovistesteillä loppukierrosta niin en osaa niistä oikein sanoa. Kuitenkin viime kerrallakin oli sama juttu?

Hirvi :) Totta!
Viimeksi oli eka inssi ja nyt ei ehditty, kuiin puoliksi yrittään...

Last edited by a moderator:
Hirvi :) Luulisi olevan eroa inssillä? Viimeksi kerrasta onnisti.

Nyt ei tietoa, onko raskaana, vai ei. Ovistesti plussaa ja olo on "huonovointinen", r-testi nega:wideyed:

Ovistesti oli plussa dpo7-12. Sitten tuli nega ja ajattelin, että nyt menkat alkaa ihan ajallaan. No, juitenkin ovistesti pongahti takaisin plussaksi dpo 13!:wideyed:

Nyt ovistesti on vaan voimistunut dpo15, eikä menkkoja ole näkynyt. R-testi ei näytä mitään.

Mulla on ollu oviksesta menkkoihin yleensä jonkin verran vv. "Aina valmis"-tilanne jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Eka letrokierrossa tais olla se väli kuivaa poikkeavasti.
Ja huonoa oloa on ollu välillä ennen menkkoja. Etelässä kun oltiin syksyllä mä oksensin päivää ennen ku menkat alkaa.

Näkykö Tähti teillä ultrassa että ovis oli jo ollut?
Ehkä kannattaa varuiksi talletellella.

Ehkä kannattaa luottaa r.testeihin ennemmin ku o. Toivottavasti siihenkin alkais tulla kahta viivaa.

Mä tein tänään digin ja näytti 3+ eli hormonit on nousussa. Näin tosin oli kkm myös, mutta jospa nyt menis kaikki ok.

Näkykö Tähti teillä ultrassa että ovis oli jo ollut? Ehkä kannattaa varuiksi talletellella.

Ehkä kannattaa luottaa r.testeihin ennemmin ku o. Toivottavasti siihenkin alkais tulla kahta viivaa.

Mä tein tänään digin ja näytti 3+ eli hormonit on nousussa. Näin tosin oli kkm myös, mutta jospa nyt menis kaikki ok.

Muska77 :) Onnea raskaudesta! :)

Siis me missattiin kierto Letroilla.
Meillä oli sovittna inssi, mutta ovis ehti livahtaan ohi, joten klinikka käyntti peruuntui. Sit hätäpäissä päätettiin kiireessä touhuta ja saatiin vähän sisälle:joyful:

No, mun ovista ei sen kummemmin katsota ultralla, kun klinikan mukaan ei ole tarvetta, koska kierto on säännöllinen.

Valkkari on nyt todella normaalista poikkeavaa:wideyed:.... ihan nyt rinnat alkaa selvästi aristua (dpo15), olo huono, kerran jo yrjönnyt viikko sitten. Ovistesti plussa!:eek:

En haluaisi todellakaan luottaa ovistestiin, vaan siihen raskaustestiin!:) Ja vain yksi lapsi toiveissa:banghead:, ei usempaa yhden lisäksi.

Tähän kiertoon ei ainakaan olla satsatru, koska aikataulu meni pieleen ja siten olen myös elänyt "miten sattuu" ajatuksella. Saa nähdä alkaako menkat huomenna, koskaan ei viivästy paria päivää enempää..

Mä odottelen menkkoja. Oon työreissussa ja makaan hotellihuoneen sängyllä. Huominen pitäis vielä jaksaa painaa...
kävin tänään klinikalla ja pläni on aloittaa to 3.5. lääkitykset limakalvoa varten. Jos tää nyt tällä kierroksella onnistuu, alkionsiirtoon aikaisintaan 21.5. Auts, kohta taas mennään!

Jännä tilanne Tähdellä, toivotaan että olot ja O-testi viittais raskauteen eikä uuteen ovikseen.

Katjusha, rentoudu hyvin ja nautiskele :) Kaikki maailman onnet teille toukokuulle!

Jännä tilanne Tähdellä, toivotaan että olot ja O-testi viittais raskauteen eikä uuteen ovikseen.

Katjusha, rentoudu hyvin ja nautiskele :) Kaikki maailman onnet teille toukokuulle!

M-M :) ...kiitos, aika outo tilanne. Mies toi kallista shampanjaa, jotta tilanne rentoutuisi...

Nyt rinnat kipeytyneet, onko hetkellistä, kukaan ei tiedä.

Tuntuu nyt siltä, ettei menkkoja kuulu.
Eniten tää olo on vaan tosi outo:hungover:

.

Oon työreissussa ja makaan hotellihuoneen sängyllä. Huominen pitäis vielä jaksaa painaa...
kävin tänään klinikalla ja pläni on aloittaa to 3.5. lääkitykset limakalvoa varten. Jos tää nyt tällä kierroksella onnistuu, alkionsiirtoon aikaisintaan 21.5. Auts, kohta taas mennään!

Katjusha :) Tsempit! Ehkä hotellista löytyy jotain hyvääkin? Työskentelet myös lauantaina?

Jaksamista ja suuret tsempit matkaan! :)

Tähti, ovistestit näyttää myös raskaus plussan... lh ja hcg on jotenkin samantapaisia, et ovistesti näyttää raskauden, mut raskaustesti ei näytä ovista...
Varovainen onnittelu siis plussastasi [emoji4]

Dootti :) Vielä tähän kommenttiin, että tilanne on sama....samassa kierrossa, tosin on jo dpo 16.....R-testi ei ole näyttänyt mitään.....maha on, kuin tulessa:smiley-angelic008
repii menkkamaisesti.

Ovistesti oli yhä hetki sitten voimakas plussa:wideyed::eek: !!

Kohta uusi r-testi, ellei menkkoja vielä näy....

.

Oletko Tähti testannut myös r-restillä joka päivä, en ihan ymmärtänyt? Jotkut _kuulemma_ saavat vahvemman tuloksen r-testiin iltapäivällä eikä aamulla,vaikka ohjeissa sanotaan muuta.

Tähti
Ihan tosi erikoista. Olin ihan varma, et sulla on tärpännyt... [emoji4]

Dootti :) Oon todella hämmentynyt...nyt testattuna ovistesti on todella kirkuva plussa:eek:

R-testi ei näytä mitään.

En muista oonko näin vahvaa ovisplussaa saanut koskaan:wideyed:

Mistä siis tietää onko nyt raskaana, paitsi menkkoja ei ainakaan näy.

Ei auta kai kuin oottaa....

Tähti ja kumppanit suosittelen lämpöjen mittailujen. Helpottaa kovasti oviksen paikantamista. Liitteenä nega-kierto.

Liitteet

• Screenshot_20180428-134805.jpg
    Screenshot_20180428-134805.jpg
    635 KB · Katsottu: 176
Katjusha :) Tsempit! Ehkä hotellista löytyy jotain hyvääkin? Työskentelet myös lauantaina?

Jaksamista ja suuret tsempit matkaan! :)

Kiitti, tässähän tää menee. Saan kuvaraporttia kotoa, missä tyttö viilettää. Mulla on sisko hoitamassa tyttöä, että mies pystyy korjailemaan autoja. Tänään sai kasaan ja katsastettua mun x-trailin - taivaallista kun on niin kätevä mies!
En yleensä työskentele lauantaisin, mutta nyt olen tehny myynninedistyskeikkoja. Siitä saa näkemystä omaan muuhun tekemiseen. Olen siis tukkumyynnissä pääsääntöisesti.
Hotellissa oli kuntohuone ja kävin siellä huiskimassa aamutuimaan. On tullut liikuntaan ihan liian pitkä tauko sairauden vuoksi..
voi Tähti, kyllähän se sais sulla raskaustestiplussaksi muuttua!
Ja Hannuli, hedelmällistä kohtaamista :)

Tähti, toisilla menkkojen lähestyessä myös lh taso nousee.

Kettutyttö :) Ehkä onkin vain sitä.

Kuitenkin menkat on jo 2pv myöhässä ja ovistesti oli tänään entistä tummempi. Siis ihan tuli silmille, mies ei uskaltanut edes katsoa sitä:laughing002, vaikka onkin kiinnostunut..

Tuskin hyötyä muitakaan raskaus testejä hankkia? Pregcheckiin oon luottanut tähän saakka.

Tähti ja kumppanit suosittelen lämpöjen mittailujen. Helpottaa kovasti oviksen paikantamista. Liitteenä nega-kierto.

Muska77 :) Paikansin oviksen klinikan ohjeen mukaan tikuilla ja kun nyt oli vielä ne letrot päällä. Tosin, en tiedä imeytyikö aine kovan mahataudin vuoksi, kun mikään ei pysynyt sisällä?!

No, ovulaatio oli kuitenkin aivan varmasti ja jo kp 11 ! Jos olisin käynyt inssissä, niin raskaustestipäivä olisi tänään, eli pari päivää myöhässä.

Mietin vaan, että näkyiskö huomenna.. jokseenkin tuntuu siltä, että jotain r-testissä näkyisi tai sitten menkat kurvaa huomenna.

Mitenkäs sulla meni, oliko sen pari päivää myöhässä, ennenkuin näkyi...vai miten menikään?:rolleyes:

Ehdin jo heittää kintaat tiskiin tämän kierron suhteen, koska ihan kaikki suunnitelmat meni pieleen. Itse inssi ja ratsastaminen (osittain).

.

Kiitti, tässähän tää menee. Saan kuvaraporttia kotoa, missä tyttö viilettää. Mulla on sisko hoitamassa tyttöä, että mies pystyy korjailemaan autoja. Tänään sai kasaan ja katsastettua mun x-trailin - taivaallista kun on niin kätevä mies!
En yleensä työskentele lauantaisin, mutta nyt olen tehny myynninedistyskeikkoja. Siitä saa näkemystä omaan muuhun tekemiseen. Olen siis tukkumyynnissä pääsääntöisesti.
Hotellissa oli kuntohuone ja kävin siellä huiskimassa aamutuimaan. On tullut liikuntaan ihan liian pitkä tauko sairauden vuoksi..
voi Tähti, kyllähän se sais sulla raskaustestiplussaksi muuttua!
Ja Hannuli, hedelmällistä kohtaamista :)

Katjusha :) Sulla on ihana tyttö ja hyvä mies. Voit olla tyytyväinen:love2
Myös työsi kuullostaa kiinnostavalta! En halua udella, mutta olisi kiva tietää, mitä myyntiä edistät? Tuote kuitenkin?

Joudun kanssa lähtemään työnpuolesta matkalle (ulkomaille), mutta vasta syksyllä. Hyvin ehtii järjestää hoidon lapselle. Tosin en jättäisi häntä edes päiväksi, ikävä on tosi kova. No, mutta jos raskaus alkaa tässä ennen syksyä, niin perun reissun. Mieluiten raskaana ja kotona:joyful:

.

Takaisin