----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti mulla näkyi tosi haalea haamu dpo13. Sitä ennen en testannut mut oli se niin haalea et tuskin olis näkynyt mitään. Eri merkillä näkyi illalla selvempi haamu. Mut se miten ajoissa näkyy lienee erittäin yksilöllistä.

Tähti, olen ollut vaatteiden tukkumyynnissä parilla merkillä v. 2006 lähtien eli muodin parissa ;)

Katjusha :) Kiitos tiedosta ja hienoa! :)

Varmasti hyvä ala.

Jostain syystä luulin, että olisit miesvoittoisella alalla. Että esim. olisit kiinnostunut vaikka moottorikäyttöisistä nostureista:laughing021

Itse pelaan "pneumatiikka/virtaus/paineet/sähkö" parissa, joka ei sinänsä kiinnosta, mutta hoidankin niistä ulkomaankaupan puolta öljy- ja kemianteollisuuden puolella, (teknologiateollisuus).

Tosin vähän saisi ymmärtää näistä tuotteistakin. Jotain toki ymmärrän työn puolesta, sillä ollaan alan suurin ja merkittävin kansainvälinen yritys. Kilpailijoitakin on, mutta meillä on patentti.

.

Last edited by a moderator:
:greet025 Hello!

Tein äsken ja hätäpäissäni (pissaa pittämättä) ovistestin, koska aamulla r-testi oli nega.

Tulos: on yhä voimakas ja vahva plussa! Tää testihän räjähtää käsiin:wacky:

Nyt on jemmassa siis Cleablue testi aamuksi, ellei menkat ala.

Kohta dpo 17

Tähti mulla näkyi tosi haalea haamu dpo13. Sitä ennen en testannut mut oli se niin haalea et tuskin olis näkynyt mitään. Eri merkillä näkyi illalla selvempi haamu. Mut se miten ajoissa näkyy lienee erittäin yksilöllistä.

Muska77 :) Toivottavasti kaikki on siellä hyvin.

Koska menet ultraan?:rolleyes:

Katjusha :) Kiitos tiedosta ja hienoa! :)

Varmasti hyvä ala.

Jostain syystä luulin, että olisit miesvoittoisella alalla. Että esim. olisit kiinnostunut vaikka moottorikäyttöisistä nostureista:laughing021

Itse pelaan "pneumatiikka/virtaus/paineet/sähkö" parissa, joka ei sinänsä kiinnosta, mutta hoidankin niistä ulkomaankaupan puolta öljy- ja kemianteollisuuden puolella, (teknologiateollisuus).

Tosin vähän saisi ymmärtää näistä tuotteistakin. Jotain toki ymmärrän työn puolesta, sillä ollaan alan suurin ja merkittävin kansainvälinen yritys. Kilpailijoitakin on, mutta meillä on patentti.

.

Haha, mun mies on kone- ja materiaalitekniikan DI ja projektipäällikkö, joka ”harrastuksenaan” ylläpitää meidän autokantaa. Onkohan se vaikuttanut muhunkin, en tiedä :D

Hei leidit, käyn täällä vaan vinkkaamassa, että ehdottomasti kannattaa katsoa rokotukset kuntoon ennen raskautta. Nimim. influenssa + pneumokokki raskaana on aika karsea yhdistelmä, kun raskaana kuitenkin helpommin tulee jälkitauteja ja sairastaa rajummin. Nyt onneksi jo toipumaan päin.

:smiley-angelic002 alavatsaa juilii ja repii, välillä lujaakin....melki koko päivän kestänyt ja ihan tuskan hiki välillä:smiley-ashamed004
Kuin tulessa.:hungry:

Toooosi omituista:wideyed:

Menkat alkaa yleensä aika heti, jos siltä alkaa tuntua. Ei kovin kivuliaatkaat ole.

Eipä näy ja 3pv myöhässä, dpo17.

Aamulla Clearbluen testi, mutta raaskiiko sen näin aikaisin tuhlata?!

Vatsa iso, kuin potkupallo:laughing002

Last edited by a moderator:
:smiley-angelic002 alavatsaa juilii ja repii, välillä lujaakin....melki koko päivän kestänyt ja ihan tuskan hiki välillä:smiley-ashamed004
Kuin tulessa.:hungry:

Toooosi omituista:wideyed:

Menkat alkaa yleensä aika heti, jos siltä alkaa tuntua. Eipä vielä näy ja 3pv myöhässä, dpo17.

Aamulla Clearbluen testi, mutta raaskiiko sen näin aikaisin tuhlata?!

Vatsa iso, kuin potkupallo:laughing002

Itse olisin tuossa tilanteessa testannut jo kaikilla mahdollisilla testeillä :-D

:greet025
Negaa testit ! Clearblue ja pregcheck.

Jossain valossa mielikuvituksella "ehkä" varjo. No, siis selvää negaa!

Ovistesti yhä vaan samanlainen plussa:eek:

Ei menkkoja - vatsaa repii:wideyed:

On siis liian aikaista?!:rolleyes:

En halua olla ilonpilaaja mutta jos vaihdevuodet tekee tuloaan ovistesti voi reagoida juuri niin että on plussaa pitkin kiertoa...

Vilkutus muutenkin tänne. Jonkun kerran kävinkin jutustelemassa mutta aika harvakseltaan enää ehdin.

Meidän vauva syntyi 3 viikkoa sitten, hiukan ennenaikaisena rv 35+2
Pieni neiti 2640g/46,5 cm

Nyt en enää kuumeile, tai varmaan vauvakuume ei koskaan poistu mutta päätöksestä pidän kiinni että 12 tervettä lasta ja 42 vuotta on hyvä paikka lopettaa :)

Toivottavasti tänne saadaan plussat kaikille sitä toivoville<3

Ketjun ulkopuolelta minäkin kirjoittelen. Seuraan vaan kaikkia näitä kuumeiluketjuja kun ne plussauutiset ovat aina yhtä ihania lukea :Heartred

Mutta eikös ovulaatiotestit mittaa sitä lh-hormonia jonka tehtävä on irrottaa se munasolu eli saada ovulaatio aikaan? Ja testeillä metsästetään sitä piikkiä joka on just ennen munasolun irtoamista jonka jälkeen lh-hormooni romahtaa.

Ja positiivisesta ovulaatiotestistä huolimatta irtoaminen voi jäädä tapahtumatta syystä jos toisesta? Silloin kroppa saattaa yrittää ovulaatiota myöhemmin uudestaan saman kierron aikana? Ja mitä kauemmin ovulaatiotesti näyttää plussaa, niin sitä vaikeampaa kropan on irrottaa munasolu ja saada ovis aikaan?! Tai näin mä olen ymmärtänyt. Ja ovulaation voi oikeasti todeta tapahtuneen vain ultralla.

Onnittelut plussanneille ja vauvan saaneille ja tsemppiä kuumeilijoille!

Takaisin