T
Tähti ★
Vieras
Talletettu! :))
Hannuli77 :) Jess!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Talletettu! :))
Tähti, olen ollut vaatteiden tukkumyynnissä parilla merkillä v. 2006 lähtien eli muodin parissa
Tähti mulla näkyi tosi haalea haamu dpo13. Sitä ennen en testannut mut oli se niin haalea et tuskin olis näkynyt mitään. Eri merkillä näkyi illalla selvempi haamu. Mut se miten ajoissa näkyy lienee erittäin yksilöllistä.
Katjusha :) Kiitos tiedosta ja hienoa! :)
Varmasti hyvä ala.
Jostain syystä luulin, että olisit miesvoittoisella alalla. Että esim. olisit kiinnostunut vaikka moottorikäyttöisistä nostureista
Itse pelaan "pneumatiikka/virtaus/paineet/sähkö" parissa, joka ei sinänsä kiinnosta, mutta hoidankin niistä ulkomaankaupan puolta öljy- ja kemianteollisuuden puolella, (teknologiateollisuus).
Tosin vähän saisi ymmärtää näistä tuotteistakin. Jotain toki ymmärrän työn puolesta, sillä ollaan alan suurin ja merkittävin kansainvälinen yritys. Kilpailijoitakin on, mutta meillä on patentti.
.
alavatsaa juilii ja repii, välillä lujaakin....melki koko päivän kestänyt ja ihan tuskan hiki välillä
Kuin tulessa.
Toooosi omituista
Menkat alkaa yleensä aika heti, jos siltä alkaa tuntua. Eipä vielä näy ja 3pv myöhässä, dpo17.
Aamulla Clearbluen testi, mutta raaskiiko sen näin aikaisin tuhlata?!
Vatsa iso, kuin potkupallo