----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, verikoe on aina varma valinta :) tai sitten vain odottaa...

Yölento :) Soitin yksityiselle ja kysyin verikokeesta. Vaikka on oma labra, niin tulos kestää useamman päivän. Onhan ae tietty varma, mutta tehdäänhän se kuitenkin sitten, kun testi on positiivinen.

Virtsan epäpuhtaudet saattaa aiheuttaa roskisplussia. Siksi kaikissa testeissä on ohje ettei saa tulkita enää vaikutusajan jälkeen . Vaikka itsekin olen moiseen sortunut :)
Noi sinisen viivan testit on herkimpiä reagoimaan ”vääriä” viivoja kuin punaisen testiaineen testit. Sitä en tiedä miksi!

Pregcheckin herkkyys on kai jokin liikesalaisuus, koska sitä tietoa en ole löytänyt mistään. CB:n herkkyydet mielestäni lukee käyttöohjeissa? Riippuu mallista? Mielestäni voi tehdä minkä tahansa testin mihin aikaan vain kun kuukautiset ovat jo myöhässä.

Virtsan epäpuhtaudet saattaa aiheuttaa roskisplussia. Siksi kaikissa testeissä on ohje ettei saa tulkita enää vaikutusajan jälkeen . Vaikka itsekin olen moiseen sortunut :)
Noi sinisen viivan testit on herkimpiä reagoimaan ”vääriä” viivoja kuin punaisen testiaineen testit. Sitä en tiedä miksi!

Justmee :) Kiitos selvennyksestä!

Jos saisi selvyyttä siihen, miksi menkkoja ei näy?! Jospa RFSU testi illalla antaisi lisätietoa!? :rolleyes:
Ainakaan vaihdevuosia ei ole ennustettu tulevaksi, kuin salama kirkkaalta taivaalta.

.

Pregcheckin herkkyys on kai jokin liikesalaisuus, koska sitä tietoa en ole löytänyt mistään. CB:n herkkyydet mielestäni lukee käyttöohjeissa? Riippuu mallista? Mielestäni voi tehdä minkä tahansa testin mihin aikaan vain kun kuukautiset ovat jo myöhässä.

Hirvi :) Ompas salaista, tosi epäselvää, kunnei missään lue... ja kiitos, aion illalla uusia testin, (teen RFSU) , jos saan pidätettyä riittävän kauan, vai onko sillä pidätykselläkään merkitystä!?

Help!:singing:

:greet025 Heissan!
Mitähän syitä on, ettei mahdollinen raskaus näy testissä? Liian vähän hormonia vai kaksosraskaus?:rolleyes:

Ihmettelen todella, että missä aina kellontarkat menkat on.. ihan kohta 6pv. myöhässä:smiley-ashamed004

Mistä voi olla kyse?:wideyed::woot:

Hirvi :) Ompas salaista, tosi epäselvää, kunnei missään lue... ja kiitos, aion illalla uusia testin, (teen RFSU) , jos saan pidätettyä riittävän kauan, vai onko sillä pidätykselläkään merkitystä!?

Help!:singing:

Eikö PC oo herkkydeltään 25? Tsemppiä testailuun, toivotaan plussaa!

Eikö PC oo herkkydeltään 25? Tsemppiä testailuun, toivotaan plussaa!

Kiitos M-M :) Minusta se on herkempi, mutta en ole nähnyt tietoa paketissa.

Tsemppiä sinnekkin! Kohta oot ovista bongaamassa:joyful:

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tähti mikä kp ja dpo sulla on?
Eikö sulla ollu jo parissa kierrossa menkat vähän myöhässä? Jos sun kierto on pidentynyt jostain syystä jos r.testit ei näytä mitään. Peukkuja että oon väärässä. .

Tähti, toivotaan että testi näyttäisi illalla plussaa :)

Mulla dpo3 ja kummastelin vessareissulla, kun pyyhkiessä jäi paperiin vaaleanpunaista limamaista valkkaria :? Ovis oli satavarmasti lauantaina, perjantaina tuli pysyvä hymynaama testiin. Jotain juimimista on alavatsalla.

Tähti mikä kp ja dpo sulla on?
Eikö sulla ollu jo parissa kierrossa menkat vähän myöhässä? Jos sun kierto on pidentynyt jostain syystä jos r.testit ei näytä mitään. Peukkuja että oon väärässä. .

Muska77 :) ~ Dpo20...

Menkat alkaa aina dpo14-15.

Nyt kun on alettu yrittään, niin heti on ollut pari kertaa vähän myöhässä. Pisin venymä on dpo17...sit menkat alkoi...

Tätä myöhästymistä ei vaan käsitä...:wideyed:
Sais jotain varmaa tietoa.

.

Last edited by a moderator:

Mulla dpo3 ja kummastelin vessareissulla, kun pyyhkiessä jäi paperiin vaaleanpunaista limamaista valkkaria :? Ovis oli satavarmasti lauantaina, perjantaina tuli pysyvä hymynaama testiin. Jotain juimimista on alavatsalla.

Tsemppiä Hannuli77 :) !!

En tee testiä illalla. Mieli on nyt aika maassa, ilmeisesti en ole raskaana, vaan roskisplussa tuli muusta syystä:sad010

Tähti dpo 20
Ei menkkoja - ei oireita

.

Tähti tuli mieleen että kun olet ollut aika sairaana ja käyttänyt voimakkaita antibiootteja, niin ehkä sellanen voi venyttää kiertoa. Kaksoisraskaus näkyisi testeissä todennäköisesti aikaisin koska hormonia erittyy normaalia enemmän. Kohdunulkoisessa muistaakseni vähemmän mutta siihen taitaa liittyä kipuja jo aikaisessa vaiheessa. Sitten jotkut kromosomivirheet sikiössä vaikuttaa hcg-tasoon. Yksi mikä tuli vielä mieleen, niin joskus kemiallinen raskaus voi viivästyttää kuukautisia. Ovuloimaton kierto on vielä yksi vaihtoehto, niitähän tulee kaikille joskus. Mutta minä luulen että sinulla on kuitenkin vain siirtynyt ovis ja/tai viivästynyt vuoto stressin, sairastelun ja lääkkeiden takia.

En ole varma onko olemassa sellaista kuin kiinnittymislimaa, mutta muistan että minulla tuli ensimmäisessä raskaudessa outoa limaa juuri niihin aikoihin. Ja spermaa se ei voinut olla koska mies oli silloin muualla. Pidän peukkuja!

Tähti tuli mieleen että kun olet ollut aika sairaana ja käyttänyt voimakkaita antibiootteja, niin ehkä sellanen voi venyttää kiertoa. Kaksoisraskaus näkyisi testeissä todennäköisesti aikaisin koska hormonia erittyy normaalia enemmän. Kohdunulkoisessa muistaakseni vähemmän mutta siihen taitaa liittyä kipuja jo aikaisessa vaiheessa. Sitten jotkut kromosomivirheet sikiössä vaikuttaa hcg-tasoon. Yksi mikä tuli vielä mieleen, niin joskus kemiallinen raskaus voi viivästyttää kuukautisia. Ovuloimaton kierto on vielä yksi vaihtoehto, niitähän tulee kaikille joskus. Mutta minä luulen että sinulla on kuitenkin vain siirtynyt ovis ja/tai viivästynyt vuoto stressin, sairastelun ja lääkkeiden takia.

Hirvi :) Kiitos selkeästä tilannekartoituksesta! :)

Vieläkin aika kova kröhä ja yskiä pitää limaklönttejä...

En vaan muista, että mikään tauti olisi aiemmin vaikuttanut kk-kiertoon merkittävästi. Antibiootit jäi viime kierron puolelle, vaikka 3viikkoa niitä söin.

Kiitokset huolesta ja tsempit sinne!:Heartpink

JustMee :) Hämmentävää, että kallis Clearbluen testi muuttuu plussaksi, kun halvemmat testit näyttää sen mitä ovatkin...

Tuo plussatesti on säilössä ja lentää sitten roskikseen, jos menkat alkaa.

.

En ole varma onko olemassa sellaista kuin kiinnittymislimaa, mutta muistan että minulla tuli ensimmäisessä raskaudessa outoa limaa juuri niihin aikoihin. Ja spermaa se ei voinut olla koska mies oli silloin muualla. Pidän peukkuja!

Ei kai kiinnittyminen voi olla vielä dpo3 :?

Takaisin