----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vilkuttaa nyt kolmatta päivää hymynaama, sen maanantaisen suoraan tulleen pysyvän jäljeen :? Tosin mun mielestä viivat haalenee vaan. Voiko laskeva hormonimäärä näkyä toisessa testissä niin, että näyttää vilkkuvaa? Oon ihan ulalla nyt mun kropan toiminnasta. Toi hymynaama sekoitti kaiken. Alunperin Flo ennusti ovista huomiselle, testailen nyt muutaman päivän ainakin. Yhtään ei kyllä tunnu munasarjoissa kasvukipuja, oikeastaan mitään. Alavatsaa keskeltä nippailee satunnaisesti.

:greet025 dpo 14 - nega!

Tuskin mahis enää plussaan:smiley-ashamed004

Rinnat alkaa vasta nyt vähän kipeytyä, joka on tosi epätavallista, mutta tusimpa merkitsee mitään.

Ovistesti edelleen aika vahvana.

Näin unta, että olin raskaana:angel12

Last edited by a moderator:
Hannuli oletteko talletelleet vkl:n jälkeen? Olis varmaan hyvä jos sais varuuksi hommailtua.

Mä en ole ikinä käyttänyt noita digio-testejä etten osaa niistä sanoa.

Mistähän se voi johtua että minulla näyttää nyt olevan kuukautisvuoto vain puolet siitä mitä normaalisti. Voiko siitä päätellä kuinka paksu limakalvo oli viime kierrossa? Onkohan tässä nyt ne vaihdevuodet räjähtäneet päälle?

:banghead::dead::depressed::hungover::sorry::sad001

Hannuli oletteko talletelleet vkl:n jälkeen? Olis varmaan hyvä jos sais varuuksi hommailtua.

Mä en ole ikinä käyttänyt noita digio-testejä etten osaa niistä sanoa.

No eipä olla :/ Täytyy tänään yrittää, mies vaan on ollu niin väsyny töistä, että eilenkin nukahti klo 20. Luulen että ärtyy vaan, jos koitan vihjailla. Molempien lapset on viikonloppuna meillä, ja silloin seksi on vielä epätodennäköisempää. Siksikin toivon että olis ollut se aikainen ovis, talleteltiin silloin joka päivä.

Mistähän se voi johtua että minulla näyttää nyt olevan kuukautisvuoto vain puolet siitä mitä normaalisti. Voiko siitä päätellä kuinka paksu limakalvo oli viime kierrossa? Onkohan tässä nyt ne vaihdevuodet räjähtäneet päälle?

:banghead::dead::depressed::hungover::sorry::sad001

Hirvi :) Voi myös alkaa hitaasti ja eihän joka kuukausi vuotoa tule yhtä paljoa.

Tai sitten sulla on valemenkat:rolleyes:

Mulla vilkuttaa nyt kolmatta päivää hymynaama, sen maanantaisen suoraan tulleen pysyvän jäljeen :? Tosin mun mielestä viivat haalenee vaan. Voiko laskeva hormonimäärä näkyä toisessa testissä niin, että näyttää vilkkuvaa? Oon ihan ulalla nyt mun kropan toiminnasta. Toi hymynaama sekoitti kaiken. Alunperin Flo ennusti ovista huomiselle, testailen nyt muutaman päivän ainakin. Yhtään ei kyllä tunnu munasarjoissa kasvukipuja, oikeastaan mitään. Alavatsaa keskeltä nippailee satunnaisesti.

Hannuli77 :)

Oletko kokeillut ovistestiä loppukierrosta? Tietenkin on kallista ja turhaakin tuhlata digejä muuhun, kuin oviksen bongaukseen...

:wideyed: venyvää ovismaista valkkaria?!

Onko kellään muilla ollut tuota loppukierrosta, (dpo 14) ?:rolleyes:

Mulla ei muistaakseni koskaan.

Menkkatuntemuksia alavatsalla.

Menkkojen pitäisi alkaa tänään, viimeistään huomenna. Valkkari on tässä vaiheessa aina sitä kuivaa.

:greet025 Dpo 15 - nega!

Valkkaria - ei oireita. Vain vähän öklöttää ja nenä vuotaa. Saattaa johtua flunssasta.

Plussapuhuria ja tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen!!:gen014:gen014:gen014

110f9339d4015b6bb7cdbd1bc6684d62

No enää ei tarvi arvailla. Ylhäällä se väärä hymynaamatesti, alhaalla tänaamuinen pysyvä hymynaama. On siis näköjään mahdollista digilläkin saada vääriä plussia. Viikkoon ei olla talleteltu, tänään olis vähän pakko. Tietää hyvää :roll:

:greet025 Dpo 15 - nega!

Valkkaria - ei oireita. Vain vähän öklöttää ja nenä vuotaa. Saattaa johtua flunssasta.

Plussapuhuria ja tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen!!:gen014:gen014:gen014

Harvinaisen tylsä tilanne. Mä oittelen nyt malttamattomana päivien kulumista, on nimittäin vielä kaksi viikkoa menkkoihin mistä vasta päästään tositoimiin. Ihan parasta tietty ois jos tulisin tästä kierrosta raskaaksi, mutta ei edes ovista kuulu niin vähän (erittäin) epätodennäköistä.

Harvinaisen tylsä tilanne. Mä oittelen nyt malttamattomana päivien kulumista, on nimittäin vielä kaksi viikkoa menkkoihin mistä vasta päästään tositoimiin. Ihan parasta tietty ois jos tulisin tästä kierrosta raskaaksi, mutta ei edes ovista kuulu niin vähän (erittäin) epätodennäköistä.

Kettutyttö :)

Toivotaan parasta! :):gen014

Mulla on kyllä tänään niin huono-olo, että oon joko sairas tai raskaana. Kerrassaan vellova...työruokailussa ruoka tökki..:wtf:

.

:gen113tosi kumma olo....

hikinen ja outo öklötys koko työpäivän...

Menkat myöhässä päivän.

Dpo 15

:singing: mitä ihmettä, venyvää valkkaria limaa...,vähän kuin ovis...

Tietääkö joku, vaikka Muska, liittyykö raskauteen?:eek:

Ovis ei voi mitenkään olla dpo 15.

Mahaa puristaa oudosti ja olo on "outo", sairas - öklö:wtf: Missä mun menkat?! Vaikkei yksi päivä vielä mitään meinaa.

Kettutyttö :)

Yritä keskittyä tässä välissä johonkin mukavaan. Johonkin ihan muuhun.
Tiedän, että on helpommin sanottu, kuin tehty.

Toivon sulle jaksamista ja kestämistä tilanteen keskellä:Heartpink

:greet025 täällä hätäpäissä töistä kotiinpäästyä tekemässä ovistestiä, kaska aamulla raskaustesti ei näyttänyt mitään.

...kohta tulos näkyvissä... ja siis herranen aika ovisplussa!!:wideyed: Niin vahva viiva, että huutaa hoosiannaa...

Mistä on kyse?!?:woot:

Ovuloinko toisen kerran samassa kierrossa, vai mitä ihmettä?

Dpo 15, kp29/30

.

Takaisin