Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miltä tähden testit näytti tänä aamuna?
Jotain haamuvarjoja olen näissä näkevinäni. On tämä niin piinaavaa. Olen pudonnut laskuista kuinka monta testiä olen tänäänkin jo tehnyt.
View attachment 68045
! Yleensä plussa alkaa näkymään dpo14-17
Hirvi :) Onhan siellä jotain...
Näyttää aika samalta, kuin testit täälläkin.
Oletko kokeillut ovistestillä, mitä se sanoo?
Kiitos tähti. Odotamme lainapäätöstä juuri. Jos saamme, olemme jo käyneet sopimassa hoitosuunnitelmasta. Ivf toukokuussa jos kaikki menee hyvin. Lainarahasta riittäisi vielä yhteen pakastussiirtoon sen jälkeen. Jos ne ei auta niin mitään ei voi. Sitten yritänme vuoden loppuun luomuna. Ja siihen lopetamme. Siihen on omat syynsä siihen rajaan ja ne ovat pitävät.
Pahus kun ei ole ovistestejä. Ja olen kuumeen takia ollut kaksi päivää jumissa neljän seinän sisällä, niin en pääse ostamaankaan.
M-M :) Klinikalla sanottiin, että yleensä plussa näkyy noin dpo10, mutta ei ole harvinaista, että näkyisi vasta dpo 17...
Miten sinun tilanne, onko menkkoja vielä kuulunut?
Kettutyttö :) Toivottavasti saitte lainarahan Joten toivottavasti pääsette IVF:n hoitoon
Mitä maksaa sellainen IVF?
Oletan, että reilusti kalliimpi, kuin inssi. Toki onnistumis% on varmasti paljon korkeampi.
Entä ettekö ajattelisi kokeilla myös inseminaatiota? Se ei ole kyllä kallis.
Meille se toimi ihan kerrasta 42-vuotiaana. Nyt en enää ole varma auttaako inssi, kun ikää jo 45-vuotta, mutta halutaan sitä kokeilla :)
En tiedä olisiko mulla IVF:n mahdollisuutta enää, iän vuoksi, tai että lähtisinkö siihen rumbaan... mies ei kuulemma kuitenkaan estelisi, mikäli haluaisin käyttää vielä senkin kortin.
Jaksuja sinne Kettutyttö!
Päätös ei ole vielä tullut. Ivf on noin 2000€
Inssiä ei kannata, rajallinen raha ja inssi vähintäänkin nollaprosenttimahdollisuus raskautua. Näin siis gyne sanoo ja uskon kyllä. Jokainen on erilainen. Kehot erikaiset ja tarpeet ym
Ei oo edelleenkään alkanut, kp66 vissiin. Hohhoijaa!
On niin väärin että toiset joutuu käyttämään rahaa odotuksen yrittämiseen ja toisilla tärppää luonnostaan.
Kovia on hinnat. Meillä hoito maksaa 4x tuon, koska munikseni on kelvottomia. Yli 43-vuotiaille ei tipu ropoakaan Kelan tukea, vaikka kahvirahat ne noihin kuluihin nähden on.
Aamun testit oli samaa sarjaa kuin eilenkin. Jotenkin en vain usko että haaleitakaan viivanpaikkoja tulisi noin paljoa ilman jotain syytä. Mitä olen testejä tehnyt, niin useimpiin ei tule mitään viivanpaikkaa. Eipä tässä muuta voi kuin odottaa ja kattella mitä tapahtuu...
On niin väärin että toiset joutuu käyttämään rahaa odotuksen yrittämiseen ja toisilla tärppää luonnostaan.