----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotain haamuvarjoja olen näissä näkevinäni. On tämä niin piinaavaa. Olen pudonnut laskuista kuinka monta testiä olen tänäänkin jo tehnyt.

IMG_20180421_121431.jpg

Miltä tähden testit näytti tänä aamuna?

Hirvi :) Kiitos kysymästä.

Nega -dpo 9
Ovistesti edelleen vahva:hungover:

Yö valvottu, lapsi kuumeessa ja yskässä:sad010
Töissä meno ihan p:stä!:arghh:

Tressitasot nyt niin korkealla jo pidempään, että tuskin voi raskautua.

! Yleensä plussa alkaa näkymään dpo14-17

M-M :) Klinikalla sanottiin, että yleensä plussa näkyy noin dpo10, mutta ei ole harvinaista, että näkyisi vasta dpo 17...

Miten sinun tilanne, onko menkkoja vielä kuulunut?:rolleyes:

Hirvi :) Onhan siellä jotain... :cheers

Näyttää aika samalta, kuin testit täälläkin.

Oletko kokeillut ovistestillä, mitä se sanoo?:rolleyes:

Pahus kun ei ole ovistestejä. Ja olen kuumeen takia ollut kaksi päivää jumissa neljän seinän sisällä, niin en pääse ostamaankaan.

Kiitos tähti. Odotamme lainapäätöstä juuri. Jos saamme, olemme jo käyneet sopimassa hoitosuunnitelmasta. Ivf toukokuussa jos kaikki menee hyvin. Lainarahasta riittäisi vielä yhteen pakastussiirtoon sen jälkeen. Jos ne ei auta niin mitään ei voi. Sitten yritänme vuoden loppuun luomuna. Ja siihen lopetamme. Siihen on omat syynsä siihen rajaan ja ne ovat pitävät.

Kettutyttö :) Toivottavasti saitte lainarahan:Heartpink Joten toivottavasti pääsette IVF:n hoitoon:Heartpink

Mitä maksaa sellainen IVF?
Oletan, että reilusti kalliimpi, kuin inssi. Toki onnistumis% on varmasti paljon korkeampi.

Entä ettekö ajattelisi kokeilla myös inseminaatiota?:rolleyes: Se ei ole kyllä kallis.

Meille se toimi ihan kerrasta 42-vuotiaana. Nyt en enää ole varma auttaako inssi, kun ikää jo 45-vuotta, mutta halutaan sitä kokeilla :)

En tiedä olisiko mulla IVF:n mahdollisuutta enää, iän vuoksi, tai että lähtisinkö siihen rumbaan... mies ei kuulemma kuitenkaan estelisi, mikäli haluaisin käyttää vielä senkin kortin.

Jaksuja sinne Kettutyttö!:Heartpink

Pahus kun ei ole ovistestejä. Ja olen kuumeen takia ollut kaksi päivää jumissa neljän seinän sisällä, niin en pääse ostamaankaan.

Hirvi :)
Hauska! :violent001 Eihän ovistesteillä teekään mitään tässä vaiheessa.

Huomaan olevani ihan "testi"addiksi:sad001:laughing014

.

M-M :) Klinikalla sanottiin, että yleensä plussa näkyy noin dpo10, mutta ei ole harvinaista, että näkyisi vasta dpo 17...

Miten sinun tilanne, onko menkkoja vielä kuulunut?:rolleyes:

Ei oo edelleenkään alkanut, kp66 vissiin. Hohhoijaa!

Kettutyttö :) Toivottavasti saitte lainarahan:Heartpink Joten toivottavasti pääsette IVF:n hoitoon:Heartpink

Mitä maksaa sellainen IVF?
Oletan, että reilusti kalliimpi, kuin inssi. Toki onnistumis% on varmasti paljon korkeampi.

Entä ettekö ajattelisi kokeilla myös inseminaatiota?:rolleyes: Se ei ole kyllä kallis.

Meille se toimi ihan kerrasta 42-vuotiaana. Nyt en enää ole varma auttaako inssi, kun ikää jo 45-vuotta, mutta halutaan sitä kokeilla :)

En tiedä olisiko mulla IVF:n mahdollisuutta enää, iän vuoksi, tai että lähtisinkö siihen rumbaan... mies ei kuulemma kuitenkaan estelisi, mikäli haluaisin käyttää vielä senkin kortin.

Jaksuja sinne Kettutyttö!:Heartpink

Päätös ei ole vielä tullut. Ivf on noin 2000€
Inssiä ei kannata, rajallinen raha ja inssi vähintäänkin nollaprosenttimahdollisuus raskautua. Näin siis gyne sanoo ja uskon kyllä. Jokainen on erilainen. Kehot erikaiset ja tarpeet ym

Päätös ei ole vielä tullut. Ivf on noin 2000€
Inssiä ei kannata, rajallinen raha ja inssi vähintäänkin nollaprosenttimahdollisuus raskautua. Näin siis gyne sanoo ja uskon kyllä. Jokainen on erilainen. Kehot erikaiset ja tarpeet ym

Kettutyttö :)

OK, kohti IVF !!

Koska se teillä olisi?

Kettutyttö, toivotaan että saatte asian järjestymään! Ennen kaikkea, plussapuhallus - pienokainen syliin!
Kovia on hinnat. Meillä hoito maksaa 4x tuon, koska munikseni on kelvottomia. Yli 43-vuotiaille ei tipu ropoakaan Kelan tukea, vaikka kahvirahat ne noihin kuluihin nähden on.

Aamun testit oli samaa sarjaa kuin eilenkin. Jotenkin en vain usko että haaleitakaan viivanpaikkoja tulisi noin paljoa ilman jotain syytä. Mitä olen testejä tehnyt, niin useimpiin ei tule mitään viivanpaikkaa. Eipä tässä muuta voi kuin odottaa ja kattella mitä tapahtuu...

Hirvi, peukut pystyssä!!

Tuo 2000 on siis ilman lääkekuluja vielä, mitkä päälle tuohon. Eli se 4000 mitä haetaan riittäisi yhteen tuore ja yhteen pakastesiirtoon. Mutta katsotaan tuleeko lainaa vai ei. Vielä saan kela-korvauksen, kohta en saisi.

Kovia on hinnat. Meillä hoito maksaa 4x tuon, koska munikseni on kelvottomia. Yli 43-vuotiaille ei tipu ropoakaan Kelan tukea, vaikka kahvirahat ne noihin kuluihin nähden on.

Katjusha :) Millä perusteella sinun munikset on kelvottomia? Onko tässä kriteerinä ikäraja?:eek:

Mulla ei aavistustakaan mitä mieltä ovat muniksistani klinikalla...:wideyed:

Inssillä on suunnitelma mennä ja sanottiin, että olisi paras hoito kohdallani. Ihan vaan letrot ja kamat ruiskulla sisään.

En tiedä mitä sanoisivat, jos haluaisin IVF:n, pitäisikö munikset jotenkin tutkia ja miten?:eek:

Vai olisiko se vaan ei, koska on yli 43v.

.

Aamun testit oli samaa sarjaa kuin eilenkin. Jotenkin en vain usko että haaleitakaan viivanpaikkoja tulisi noin paljoa ilman jotain syytä. Mitä olen testejä tehnyt, niin useimpiin ei tule mitään viivanpaikkaa. Eipä tässä muuta voi kuin odottaa ja kattella mitä tapahtuu...

Hirvi :) Tsempit!

Täällä dpo 10 ja r-nesti nega.

Jossain valossa näkyy viivanpaikkoja, kuten sinullakin.

Ovistesti edelleen vahvana:smiley-ashamed004
On plussa.

On niin väärin että toiset joutuu käyttämään rahaa odotuksen yrittämiseen ja toisilla tärppää luonnostaan.

Muska77 :) Niin totta.
Kurjaa maksaa sellaisesta, minkä pitäisi olla ilmaista, luonnostaan tapahtuvaa.

Onnlstumisesta, siinä myös kannatta huomata, että kyse ei ole välttämättä iästä. Nuorilla voi olla ihan sama tilanne.

Tietenkin iällä, onnistumisen kanssa on jo merkitystä siellä 40v+++++++50v+++
Jossain tapauksissa jo aiemmin.

.

On niin väärin että toiset joutuu käyttämään rahaa odotuksen yrittämiseen ja toisilla tärppää luonnostaan.

Muska77 :)

Tähän vielä toinen kommentti, sillä ainakin vain ehkäisystä puhutaan, jo nuoresta saakka. Koskaan en ole ääneen kuullutkaan varoituksia siitä, että hedelmättömyys voisi olla hyvin vakava tilanne lasta yrittävälle, että sellainenkin voi olla mahdollista! Tilanne voi viedä mielenterveyden.

Koskaan ei kerrota, että raskauden yrittäminen voi ottaa enemmän, kuin vuoden! Jopa 10vuotta!
Ehkäisy valistus on suorastaan liian voimakasta, epäjärkevää:banghead:
Lapsihan saa aina alkunsa kerta panosta ja sekin puolivahigossa, iästä riippumatta.

.

Takaisin