----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, kolmannella IVF-kierroksella vuonna 2011 yksikään kerätyistä munasoluista ei hedelmöittynyt normaalisti. Ei munasolujen laatu ainakaan iän myötä parane. Siksi päädyimme luovutettuihin mynasoluihin myöhemmin ja niilläkin on paljon yritetty ennen kuin lapsi syliin. Olen monitahoisesti hedelmätön. Minulla on kohtu, eli asiat voisivat olla huonomminkin.
Näissä asioissa mahdollisuudet onnistua ovat kaikkineen yksilöllisiä. Ei ole keskimääräistä onnistumis%, se menee pitkälti ääripäihin hyvässä ja huonossa :) Ikäraja ei ole olennainen vaan yksilöllinen terveystilanne yms.

Tähti, kolmannella IVF-kierroksella vuonna 2011 yksikään kerätyistä munasoluista ei hedelmöittynyt normaalisti. Ei munasolujen laatu ainakaan iän myötä parane. Siksi päädyimme luovutettuihin mynasoluihin myöhemmin ja niilläkin on paljon yritetty ennen kuin lapsi syliin. Olen monitahoisesti hedelmätön. Minulla on kohtu, eli asiat voisivat olla huonomminkin.
Näissä asioissa mahdollisuudet onnistua ovat kaikkineen yksilöllisiä. Ei ole keskimääräistä onnistumis%, se menee pitkälti ääripäihin hyvässä ja huonossa :) Ikäraja ei ole olennainen vaan yksilöllinen terveystilanne yms.

Katjusha :) Kauanko te yrititte ennen IVF:ää?:rolleyes:

Yritittekö jotain muuta esim. inssi ennen sitä?:rolleyes:

Miksiköhän munasolusi IVF:ssä eivät hedelmöittyneet? Saitko siihen selvennystä?

Saman kumppanin kanssa?:rolleyes:

.

Tähti, en tarkalleen muista, mutta muutaman vuoden. Eivät nähneet mitään syytä inssille. Kun mitään selitystä lapsettomuudelle ei löytynyt, suosittelivat IVF:ää. Ja silläkään ei siis onnistunut.
Munasoluihini oli mennyt useampi siittiö. Mieheni siittiöillä on pystynyt hedelmöittämään minun lisäksi kolmen naisen munasoluja, joten tuskin niissä on vikaa.

Tähti, on toki, kahdessa IVF:ssä. Yksikään siirretyistä alkioista ei tarttunut. Muistaakseni noin kymmenellä on yritetty.
Että ehkäisyä täällä tuskin tarvitaan ennen menopaussia :)

On tuo lisääntymisbiologia kyllä monimutkaista.

Täällä alkoi lorista valkkaria siihen malliin, että veikkaan huomiseksi kp1:stä. Ehkä meille ei sitten vain tule vauvaa. Rehellisesti sanoen olen varsin masentunut siitä miten vaikeaa kaikki on, muutenkin kuin vain lisääntymisen kannalta.

Hirvi, voi pahus.. toki ylenmääräinen valkkari voi olla hyväkin merkki. Ja harmi, jos tuntuu hankalalta suhteessa tai elämässä :/ ...
Meillä ei oo kovinkaan romanttista, välillä kyllästyttää puolison ikävien asioiden esilletuonti, ei itse jaksaisi kuunnella negatiivista .. minusta elämä ei ole raskasta, mutta minullekin raskaaksi käy, jos molemmat ei panosta myönteisyyteen. No, nämä menee aaltoina. Onneksi tytön ja isin suhde on läheinen, se on tärkeintä. Itselläni ei vanhempien eron vuoksi ollut mahdollisuutta isä-suhteeseen.

Täällä alkoi lorista valkkaria siihen malliin, että veikkaan huomiseksi kp1:stä. Ehkä meille ei sitten vain tule vauvaa. Rehellisesti sanoen olen varsin masentunut siitä miten vaikeaa kaikki on, muutenkin kuin vain lisääntymisen kannalta.

Hirvi :) Täälläkin valkkaria, mutta vaan normityyliin.

Myös vähän masentaa, sillä kaikki on oikeasti niin vaikeaa, etenkin liiat työt häiritsee ja sekopäinen työkaveri.

Vapaata ei tunnu olevan edes viikonloppuna ja lapsi on ihan jatkuvasti jossain taudissa, kuumeessa, yskässä tai vatsataudissa jne...sitä rataa! On vaan yhtä ja samaa rumbaa putkeen. Missä on kaikki vapaa?!:wideyed:
Äitiyslomasta haaveillen.

Mitä hittoa! Nyt on kp9 ja aloitin tekemään kaksoishormonitestejä (viikonloppu meni laivalla, normisti olisin aloittanut eilen). Ja tuohonhan pätkähti suoraan pysyvä hymynaama ja viivat on yhtä vahvat :shock: Voiko toi pitää paikkaansa?! Eikö ekalla kerralla pitäisi tulla tyhjä ympyrä? Mulla on ovis ollut aina kp13-14. Eikai mulla voi näin aikaisin nyt tulla? Vai teinkö mä ton testin jotenkin väärin, kun oli niin hirveä hätä aamulla enkä lukenut ohjetta, vaan vanhasta muistista... Sinällään, laivalla tuli kyllä talleteltua useampaan otteeseen, joten mulle aikainen ovis kävis kyllä :))
7b99dbacb5b8992af9c8a1eb3b2358f8

Hannuli sähän syöt letroja? Ne voi joillakin aikaistaa. Eikö Tähdelläkin tullut tosi aikaisin nyt viimeksi?

Eikö mieskään osannut laskea vaaranaikoja? :hilarious:

Hannuli sähän syöt letroja? Ne voi joillakin aikaistaa. Eikö Tähdelläkin tullut tosi aikaisin nyt viimeksi?

Joo, kolmas letrokierto nyt menossa. Joka kierto on pikkaisen aikaistunut, ovikset tähän mennessä kp:t 14 ja 13. Ja joo, miehellä meni nyt laskut pilalle, jos odotteli ovista viikon päähän :)) Voi Harmi! ;)

Hannuli77 :)
Mulla aikaistui heti letroilla, kaksi kiertoa ovis kp 11...kun ilman ois kp14-16 välillä.

Inssistäkin myöhästyttiin tässä kierrossa sen takia, kun inssin piti olla kp 12. Tsempit hannuli!!:cheers

Tein nyt sitten uuden testin edellisestä kierrosta jääneellä testipuikolla ja tyhjä ympyrä (muutaman tunnin pidätyksellä) :? Olen nyt sitten ihan sekaisin, kumpaa testiä uskon... kun mua hämää toi, että joka paikassa sanotaan että eka testi on AINA tyhjä ympyrä.

:cheers
Dpo 11 - raskaustesti nega.
Jossain valossa viivanpaikka.

Ovistesti entistä tummempi - täysi plussa:smiley-ashamed004 :wideyed:

Mitä mun kropassa tapahtuu:rolleyes: Ei missään ois mitään virallista selitystä tälle!?

Hirvi :) Joko testasit tänään?

Mulla letroilla meni pitkäksi ennen ovista. Kp 16 oli o plus kun taas esim silloin kun raskauduin oli laskennallisesti oviksen täytynyt olla jo kp 10-13

Tein nyt sitten uuden testin edellisestä kierrosta jääneellä testipuikolla ja tyhjä ympyrä (muutaman tunnin pidätyksellä) :? Olen nyt sitten ihan sekaisin, kumpaa testiä uskon... kun mua hämää toi, että joka paikassa sanotaan että eka testi on AINA tyhjä ympyrä.

Hannuli77 :) Hämmästys:wideyed:

Voisi ja saisi olla se hämmästys "painikekin" täällä.

Tuntemattomat on naiskroppien tiet...:singing:

Mulla letroilla meni pitkäksi ennen ovista. Kp 16 oli o plus kun taas esim silloin kun raskauduin oli laskennallisesti oviksen täytynyt olla jo kp 10-13

Kettutyttö :)

Onko sulla muuten letrot nyt käytössä?

Vai koetko niistä olevan haittaa, jos kierto pidentyy?

:arghh: Mä en tajuu, miksi tuo ovisplussa on vaan päivästä toiseen?! Nyt se on ollut jo tasan viikon päivät plussana!!

Enhän mä voi ovuloida koko aikaa, kun ovis oli jo kp 11 ja testi meni välillä täysin blankon negaksi.

Mikä sitä nyt pitää plussana, kun raskaustesti (Pregcheck) ei näytä mitään. Tuskin muullakaan testillä saisi mitään eri tulosta?!

Ei kai vaan lähestyvät esivaihdevuodet oireile tällä tavoin:singing::wideyed:

Plussapuhuria!!:hello2:hello2:hello2

.

Ei se minun mielestäni silloin ole jos ovis on päällä. Mutta jos vasta tulossa niin sitten. Jos puhutaan siitä kaksoishormonitestistä.

Takaisin