----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei se minun mielestäni silloin ole jos ovis on päällä. Mutta jos vasta tulossa niin sitten. Jos puhutaan siitä kaksoishormonitestistä.

Niin ja siis näkeehän siitä itse testipuikostakin että se on positiivinen :) Kai?

Miltä se toisen testin puikko näyttää?

7592f0c4eda3195ba5c600ac58e774c5

Ylhäällä hymynaamatesti, alhaalla tyhjä ympyrä. Hymynaama testattu aamun ekasta pissasta, tyhjä 2 tuntia myöhemmin.

Ei se auta kuin jatkaa testejä tuolla tyhjällä ympyrällä... hymynaaman jälkeenhän testiä ei voi enää tehdä vissiin ennenkuin se naama poistuu..?

Onpa kyllä eroa puikoissa. Sehän käsketään tehdä ensimmäisestä pissasta, jos tuo ero johtuu siitä? Muistaakseni 3 vrk täytyy odottaa, että testi nollautuu.

Kettutyttö :) Otatko jotain muuta IVF:ää varten?

Että jännään sun puolesta:Heartred

En vielä vaan ensimmäisestä kp:sta lähtien alkaa pistokset. Vai olikohan toisesta päivästä. No se selviää kun päätös tulee ja on soittoaika omalle klinikalle. Sieltä määräätään sitten kaikki. Käyn siellä ”pistokoulussa” ensin. Osaan kyllä pistää ammatin vuoksi, mutta itsensä pistäminen on kyllä eri kuin jonkun toisen. Ja katsotaan läpi kaikki uusiksi mitä pistän mihinkin aikaan jne.

Vilkkuva hymynaama, olen hämmentynyt :? Onko mulla ollut lh-huippu vai vasta tulossa? Hitto luulin että digitaalisilla testeillä olis helppoa :D Mitään selkeää oviskipua ei ainakaan ole ollut. Jos ei tänään tule, niin sitten uskon että se hymynaama eilen oli joku virhe. Lisäksi näin unta, että olin synnyttämässä, heräsin siihen. Oli niin todentuntuinen uni, että kesti hetken herätä karuun todellisuuteen, että kello soi ja olen omassa, en sairaalasängyssä.

Dpo 12 - nega!

Ovistesti vahva PLUSSA!:wideyed:

Yö valvottu lapsen räkätaudin takia ja nyt sinnittelen töissä parin tunnin yöunilla...:hungover:

Otin testit mukaan töihin, voi tihrustella vielä paremmin naisten wc:ssä:joyful: Oon niin väsynyt, että näköä heittää..

:greet025Siis mitä??

Venyvää ovismaista limaa...:eek:

Eikös loppukierrosta se ole valkoista juoksevaa tai kuivaa tuhrua?:rolleyes:

Vai voiko tuo olla raskausoire?:angel12

Ovistesti on kyllä niin punainen, että loistaa metrin päähän:banghead::wideyed:

.

näin unta, että olin synnyttämässä, heräsin siihen. Oli niin todentuntuinen uni, että kesti hetken herätä karuun todellisuuteen, että kello soi ja olen omassa, en sairaalasängyssä.

Hannuli77 :)

Nuo unet voi olla niin todellisia:wideyed::joyful:

Mä näin unta, että raskaustestissä oli kaksi punaista viivaa... unessa hämmäatelin, että onkokaan, mutta aina vain näin positiivisia testejä enemmän!:wideyed::joyful:

Aamulla olin varma, että nyt näkyy jotain, mutta eipäs näkynytkään:sad010
Dpo 12

Hihh, ekassa raskaudessa näin unta, että sukulainen toi ison läjän mulle raskaustestejä ja siitä kuukauden päästä olin raskaana
:love7

Voi munki tulee surku lukea, varsinkin tässä ryhmässä, kp1 ja negoista. Niin toivoisin teille kaikille plussaa :sorry:

:greet025 täällä ovistesti nyt nega!

Kp 12

Mitähän tarkoittaa?

Last edited by a moderator:
Onpa kyllä outo tuo ovistestihomma. Eikö sinulla viime kierrossa ollut myös positiivinen ovistesti Tähti?

Hirvi :) Oli positiivinen, kunnes menkat alkoi... Nyt ei mekoista tietoa, koska vasta dpo12...

.

Minä tilasin tänään lisää raskaustestejä ja ovistestejä. En tosin usko että ovistestit ehtivät ajoissa, vaikka tilasin varmuuden vuoksi kahdesta eri paikasta. Tilasin myös menopaussitestejä vaikka tein sellaisen muistaakseni alkuvuonna, jos on vaikka vaihdevuodet iskeneet kevään aikana.

Ajattelin että tässä kierrossa en ehkä käytä macakapseleita, kun ne eivät ole tähänkään mennessä auttaneet. Tai sitten otan pienempää annosta.

Sen sijaan otan takaisin tekee royalen kunhan löydän sitä jostain, kaupassa missä tänään kävin ei ollut. Inositolia syön isompia määriä ja D-vitamiini pitää muistaa.

Jos tästä kierrosta ei onnista niin en tiedä onko mieltä jatkaa enää. Tässä on nyt niin kauan mennyt ilman tärppiä että minulta loppuu usko.

Takaisin