----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En minä tiiä, auringosta,? Maidosta? Missä sitä muualla onkaan. Ja oon aiemmin raskautunut ilman tuotakin että tuskinpa siirtyä johtuu, mene ja tiedä. Ehkä jos siitä on puutetta kropassa niin voi hankaloittaa tai enpä tiiä sitäkään.

Hirvi, jospa ylihuomenna näkyis! Tsemppiä kovasti! Peukut on pystyssä!

Tähti, talviaikana oon ottanu D-vitamiinia 100 mikrogrammaa öljymäisenä eli reilusti yli suositusten. Jos on aurinkoinen kesä niin sillon en ota ollenkaan. Minäkin oon lukenu jostain että D-vitamiini tukee raskauden alulle saantia.

Mitä Gunvorille kuuluu?

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu tänne. :) Puoliväli ylitetty ja alun tylsät oireet takana päin. Nyt aika rauhallista aikaa, mitä nyt maha kasvaa kovaa vauhtia ja kovaa myllerrystä pitää.
Suuret onnittelut sinulle Muska, ihan mahtava juttu! Toivottavasti muutkin pian plussaisivat niin saataisiin raskausketjukin :)

Tähti, talviaikana oon ottanu D-vitamiinia 100 mikrogrammaa öljymäisenä eli reilusti yli suositusten. Jos on aurinkoinen kesä niin sillon en ota ollenkaan. Minäkin oon lukenu jostain että D-vitamiini tukee raskauden alulle saantia.

M-M :) Kiitos tiedosta :)

Minkä öljyn kautta otat, kalaöljy?

Sitten kysymys, minkä verran nämä raskausmonivitamiinit sisältävät d-vitamiinia?:rolleyes: Purkissa teksti on niin pieni, ettei ikänäkö anna periksi, vaikka pientä tekstiä näkeekin ilman silmälaseja.

No, entä kun lisäksi ottaa kalaöljyä, niin tuleeko kuitenkaan riittävä vuorokausiannos!?:eek:

Onko vehnänalkioöljyssä d-vitamiinia?

Kai ruoasta saa myös jotain, riippuen siitä mitä syö...

Muusta en tiedä, mutta esim Multi-tabsin tabuissa näkyy olevan vain surkeat 10 mikrogrammaa. Sehän ei riitä mihinkään talvella. Toisaalta kesällä sekin voi olla turhaa, kai?

Foorumi ongelma ohi:cheers

:greet025 Heissan!! Täällä dpo 7 - ja r-testiin tuli roskishaamu:eek:

Tosin ovistesti näyttää nyt plussaa! Apua. Jos ois kiinnittynyt, niin ei vois näkyä missään testissä vielä dpo7... ?:smiley-ashamed004

.

Tähti, ovistestit näyttää myös raskaus plussan... lh ja hcg on jotenkin samantapaisia, et ovistesti näyttää raskauden, mut raskaustesti ei näytä ovista...
Varovainen onnittelu siis plussastasi [emoji4]

Lopultakin tämä palsta aukesi, olen aamusta asti yrittänyt päästä lukemaan. Lievä addiktio :-D

Jee Tähti! Vaikuttaa hyvältä!

Minä olen saikulla nuhakuumeen takia. Googlailin että on hyvin tyypillistä sairastua flunssaan samoihin aikoihin kun plussaa. Siitä innostuneena ryntäsin tekemään superherkän First Response -testin, - ja se oli täysin blanko. Eli olen flunssassa eikä ilmeisesti tärpännyt taaskaan. ##&@#

En tehnyt sitä testiä aamuvirtsasta, mutta ajattelin ettei haittaa koska se on niin herkkä testi ja nyt on jo ~dpo 11.

Plussia ketjuun!!
Mun lääkäri kehotti ottamaan 100 mikrogrammaa D-vitamiinia normaalin ruokavalion päälle.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tähti, ovistestit näyttää myös raskaus plussan... lh ja hcg on jotenkin samantapaisia, et ovistesti näyttää raskauden, mut raskaustesti ei näytä ovista...
Varovainen onnittelu siis plussastasi [emoji4]

Dootti :) Kiitokset ulkopuolelta! Tosi outo tilanne...Oma vika, että testasin liian aikaisin - dpo7..

En olisi ihan vielä testannut, mutta siksi testasin, koska kaikki ruoka tökkii:wtf:

Menkkamaista johmintaa ollut tänään, ei muuta. Rinnatkaan ei ole yhtään kipeät.

Ihan vielä en ole varma, että olisin raskaana...voi jospa:smiley-angelic003

.

Plussia ketjuun!!
Mun lääkäri kehotti ottamaan 100 mikrogrammaa D-vitamiinia normaalin ruokavalion päälle.

Katjusha :) Mitä se käytännössä olisi?

Eli mitä pitää syödä ja päälle mitkä vitamiinit?:rolleyes:

Jee Tähti! Vaikuttaa hyvältä!

Minä olen saikulla nuhakuumeen takia. Googlailin että on hyvin tyypillistä sairastua flunssaan samoihin aikoihin kun plussaa. Siitä innostuneena ryntäsin tekemään superherkän First Response -testin, - ja se oli täysin blanko. Eli olen flunssassa eikä ilmeisesti tärpännyt taaskaan. ##&@#

Hirvi :) Kiitos. En tiedä miltä vaikuttaa, koska testasin liian aikaisin ja kemiallisen "vaara" on todella suuri - nyt dpo7.

Forum addiktio vaivaa täälläkin :laughing002

Miten tärkeitä te täällä kaikki oottekaan!??:rolleyes::Heartred

Tähti, D-vitamiinia on lisätty joihinkin elintarvikkeisiin mutta apteekista tai marketeistakin löytyy D-vitamiineja purkeissa niinku muitakin vitskuja. Jos otat D-vitamiinit käyttöön, ota sellaset missä on öljyä mukana koska D-vitsku tarvii öljyä imeytymiseen. Omassa D-vitskussa on oliiviöljy mukana.

Tsemppiä kaikille ja plussia ketjuun!

:greet025
No täällä on sit vaihteeksi ihan "yrjötty".... "tuskin" raskauden takia:rolleyes:

Syy outo:eek:

Huonovointisuutta ollut noin 2-3pv ajan.

Täällä 42-vuotias neljän lapsen äiti. Oon monen monta kuukautta lueskellut tätä ketjua, mutta en oo vaan saanu aikaiseksi kirjoittaa tänne aikaisemmin. Nyt aattelin vähän kirjoittaa jotain ja odottaa mitä mieltä olette kun nyt plussan saaneena vasta kirjoitan tänne. [emoji17]En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Jos ja kun teille käy, niin kirjoittelisin itsestäni enemmänkin ja mielelläni haluaisin liittyä siihen raskaaksi 45+++ ryhmään kun sen joku perustaa. Kiva olisi vaihtaa kuulumisia teijän kanssa.

Mäkin mietin tuota raskautuneille ketjua mutta meitä onko nyt vain 3? Tai siis 4 Taikatuuli mukaan lukien. Onko liian vähän?

Täällä 42-vuotias neljän lapsen äiti. Oon monen monta kuukautta lueskellut tätä ketjua, mutta en oo vaan saanu aikaiseksi kirjoittaa tänne aikaisemmin. Nyt aattelin vähän kirjoittaa jotain ja odottaa mitä mieltä olette kun nyt plussan saaneena vasta kirjoitan tänne. [emoji17]En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Jos ja kun teille käy, niin kirjoittelisin itsestäni enemmänkin ja mielelläni haluaisin liittyä siihen raskaaksi 45+++ ryhmään kun sen joku perustaa. Kiva olisi vaihtaa kuulumisia teijän kanssa.

Taikatuuli74 :)

Tervetuloa mukaan! Hienoa, että olet lueskellut, ja onnittelut plussasta! :)
Tuskin pahoitat kenenkään mieltä. Miten pitkällä olet?

Perustan uuden ketjun plussanneille pian, tai ainakin viimeistään silloin, kun/jos tulee plussa! :) Sitä ennen kuka vaan halukas voi uuden ketjun tehdä:p

Hyvää odotusta!:Heartpink

.

Takaisin