Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä Gunvorille kuuluu?
Tähti, talviaikana oon ottanu D-vitamiinia 100 mikrogrammaa öljymäisenä eli reilusti yli suositusten. Jos on aurinkoinen kesä niin sillon en ota ollenkaan. Minäkin oon lukenu jostain että D-vitamiini tukee raskauden alulle saantia.
Tähti, ovistestit näyttää myös raskaus plussan... lh ja hcg on jotenkin samantapaisia, et ovistesti näyttää raskauden, mut raskaustesti ei näytä ovista...
Varovainen onnittelu siis plussastasi [emoji4]
Plussia ketjuun!!
Mun lääkäri kehotti ottamaan 100 mikrogrammaa D-vitamiinia normaalin ruokavalion päälle.
Jee Tähti! Vaikuttaa hyvältä!
Minä olen saikulla nuhakuumeen takia. Googlailin että on hyvin tyypillistä sairastua flunssaan samoihin aikoihin kun plussaa. Siitä innostuneena ryntäsin tekemään superherkän First Response -testin, - ja se oli täysin blanko. Eli olen flunssassa eikä ilmeisesti tärpännyt taaskaan. ##&@#
Katjusha :) Mitä se käytännössä olisi?
Eli mitä pitää syödä ja päälle mitkä vitamiinit?
Täällä 42-vuotias neljän lapsen äiti. Oon monen monta kuukautta lueskellut tätä ketjua, mutta en oo vaan saanu aikaiseksi kirjoittaa tänne aikaisemmin. Nyt aattelin vähän kirjoittaa jotain ja odottaa mitä mieltä olette kun nyt plussan saaneena vasta kirjoitan tänne. [emoji17]En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Jos ja kun teille käy, niin kirjoittelisin itsestäni enemmänkin ja mielelläni haluaisin liittyä siihen raskaaksi 45+++ ryhmään kun sen joku perustaa. Kiva olisi vaihtaa kuulumisia teijän kanssa.