----45+++++ kuumeiset

Sharmander :) Mulla on hankala kohdunkaula, mutta se ei ole koskaan kai ollut mikään syy....voisikohan se olla(??):rolleyes:

Mies on piikkikammoinen. Hän ei kestänyt katsoa, kun piikitin IVF-piiikkejä. Hänellä ei ole mitään uusinta IVF:ää vastaan. On valmis ravaamaan Klinikalla niin paljon, kuin tarve.
Heh. En mä oo miehen eessä koskaan piikittäny. joo voihan se olla vaan silloinhan inssi olisi ratkaisu jos kohdunkaula olisi viallinen. Mut lääkärit olisi kyl sen sulle sanoneet.
 
Ote:
”Inseminaatiohoitojen tulokset eivät ole kehuttavia. Noin 90 prosenttia inseminaatioista johtaa pettymykseen, sanoo Dextra Lapsettomuusklinikan lääketieteellinen johtaja Eero Varila .”

Kannattaa lukaista tämän hepun teksti 40-vuotiaiden hoidosta.
https://www.lapinkansa.fi/nelikymppisena-aidiksi-jos-koeputkihoito-suo/93948

tuossakin ko.heppu olisi valmis luopumaan koko hoitomuodosta. Mut vissiin niitä sit vaan hangataan kakskymmentäkin putkeen :eek::rolleyes:

Sharmander :) Hyvä infopaketti. Ajattelinkin varata seuraavan vastaanottoajan E. Varilalle, jos ois vapaata-aikaa, tai sitten myöhemmin.
Hän on varmaan aika varattu ja näyttää aina tosi kiireiseltä.

Hänen hoidossa en ole vielä käynyt, muiden kyllä. Kaikki lääkärit ovat hyviä ja siellä todella tuntee olevansa asiakas :)
 
Heh. En mä oo miehen eessä koskaan piikittäny. joo voihan se olla vaan silloinhan inssi olisi ratkaisu jos kohdunkaula olisi viallinen. Mut lääkärit olisi kyl sen sulle sanoneet.

Hmmm...ei ole...vain hieman hankalasta on puhuttu katetrin yhteydessä...
 
Sharmander :) Hyvä infopaketti. Ajattelinkin varata seuraavan vastaanottoajan E. Varilalle, jos ois vapaata-aikaa, tai sitten myöhemmin.
Hän on varmaan aika varattu ja näyttää aina tosi kiireiseltä.

Hänen hoidossa en ole vielä käynyt, muiden kyllä. Kaikki lääkärit ovat hyviä ja siellä todella tuntee olevansa asiakas :)
Samaa mieltä. Pelkästään jos soittaessa tulee se olo että ”olen tärkeä”. Parissa muussa klinikassa lääkärikin vaihtui joka käynnillä samankin hoidon aikana ja se oli tosi kurjaa. Sit kun itse ehdotti jotain niim tuli semmoinen olo kuin astuisi lääkärin varpaille, ajatukset tyrmättiin aika herkästi. Onneksi aika on muuttunu niistä vuosista ja harmi toisaalta etten enää oo hoitokuvioissa. Olisihan se ihana kokea semmoinen kokonaisvaltainen räätälöity ja nykyaikainen juttu. Siis fiktiivisesti ajateltuna.
 
Ootko sä @Tähti ★ koskaan kysyny voisiko syy negoihin olla että inssi on ollu joka kerta väärään aikaan? Tätähän varioidaan jos tulosta ei kuulu. Inssi tehdään plussasta 12-42h kuluessa mut muistelen et sä oot käyny inssissä aina ovisplussapäivänä

Sharmander :) On näistä keskusteltu. Yleensä on ollut näkyvissä folli kokoa noin 18mm-20mm.. joskus on jo ehtinyt livahtaa, eli ovulaatio ohi ja valuva neste jäljellä irronneesta munasolusta.

Kyllä ajoitus on ollut aina niin optimi, kuin suinkin mahdollista.... ainakin siihen pyritty.. :)
 
Samaa mieltä. Pelkästään jos soittaessa tulee se olo että ”olen tärkeä”. Parissa muussa klinikassa lääkärikin vaihtui joka käynnillä samankin hoidon aikana ja se oli tosi kurjaa. Sit kun itse ehdotti jotain niim tuli semmoinen olo kuin astuisi lääkärin varpaille, ajatukset tyrmättiin aika herkästi. Onneksi aika on muuttunu niistä vuosista ja harmi toisaalta etten enää oo hoitokuvioissa. Olisihan se ihana kokea semmoinen kokonaisvaltainen räätälöity ja nykyaikainen juttu. Siis fiktiivisesti ajateltuna.

Sharmander :) On täällä, ja kaikki hyvin kohteliaita, sekä kivat hienot tilat, jossa istuskella odottaessa. Saa vapaasti ottaa automaatistista vaikka kahvia jne..

Mulla on vain hyvää sanottavaa:happy:
 
Merkillisesti on lisääntynyt reagointi viesteihin täysin ulkopuolisilta. Minusta kummallista tulla arvostelemaan tämän ketjun viestejä ja sitten ei kuitenkaan mitään sanottavaa ole.

Näyttää tällä hetkellä siltä, että uutta palstaa ruvetaan perustamaan. Alkakaas jo miettiä hyviä nimivaihtoehtoja.
 
Merkillisesti on lisääntynyt reagointi viesteihin täysin ulkopuolisilta. Minusta kummallista tulla arvostelemaan tämän ketjun viestejä ja sitten ei kuitenkaan mitään sanottavaa ole.

Näyttää tällä hetkellä siltä, että uutta palstaa ruvetaan perustamaan. Alkakaas jo miettiä hyviä nimivaihtoehtoja.
Eilisenteeren kanat :hilarious:
Kuis menee Vastavirrassa?
 
Merkillisesti on lisääntynyt reagointi viesteihin täysin ulkopuolisilta. Minusta kummallista tulla arvostelemaan tämän ketjun viestejä ja sitten ei kuitenkaan mitään sanottavaa ole.

Näyttää tällä hetkellä siltä, että uutta palstaa ruvetaan perustamaan. Alkakaas jo miettiä hyviä nimivaihtoehtoja.

Vastavirran akka :) Samaa mieltä arvostelusta.

Tänne huutelevilla on kyllä olemassa jo ihan omiakin palstoja, mutta se voi olla, että nämä pastat ovat hiljaisia, sillä "vetäjä" ei saa mitään keskustelua aikaan tms.

Myös ihmettelen tätä ilmiötä.

Jos on sanottavaa, sen pitäisi olla hyvää ja keskustelevaa :)
 
En minä tarkoita kommentoijia. Sehän on vaan mukavaa. Tarkoitan noita huonoa kieltä tms.arviointeja.
Tuolla toisella palstalla oli tätä samaa ihmettelyä. Vissiin jotain virhejuttuja (palstan bugeja)koska sielläkin ne taivasteli tätä samaa. Mullakin on tuolla listalla monta semmosta mitä en oo tietääkseen painanu, toki selatessa voi painaa vahingossa.
 
Tuolla toisella palstalla oli tätä samaa ihmettelyä. Vissiin jotain virhejuttuja (palstan bugeja)koska sielläkin ne taivasteli tätä samaa. Mullakin on tuolla listalla monta semmosta mitä en oo tietääkseen painanu, toki selatessa voi painaa vahingossa.
Minäkin huomasin, että muissakin ketjuissa on kommentoitu noita ihan randomien keskustelun ulkopuolisten ihmisten kummallisia reaktiopainalluksia. Toisessa ketjussa veikkasivat foorumin bugia.

Omalle kohdalleni ei ole osunut yhtään harhalaukausta, mietin olisiko syynä jokin mainos, joka liikauttaa sivua juuri silloin kun joku yrittää painaa jotain muuta, ja sitten osuukin vahingossa reaktionappeihin? Minulla mainoksia ei näy ollenkaan.
 
Näyttää tällä hetkellä siltä, että uutta palstaa ruvetaan perustamaan. Alkakaas jo miettiä hyviä nimivaihtoehtoja.
Mietin, että kun se alue on nelikymppisten alue, niin sittenhän ketjun nimi voisi olla vain "Pulinaketju", tjsp.

Ja kun ihmiset ovat kommentoineet, että jonkinlainen lista meistä olisi kiva, niin siitä voisi tehdä toisen ketjun, jossa kukin laittaa itsestään pitemmästi tai lyhyemmästi jotakin tietoa, jos siltä tuntuu. Sitten listaa ei tarvitse haeskella pulinaketjusta, eikä kenenkään tarvitse ylläpitää mitään kansisivuakaan. Mitä mieltä olette?
 
Takaisin
Top