T
Tähti ★
Vieras
Tähti, tämä nyt vain on Se Oikea.
Yölento :) Ihanaa!!
Sen vaan tietää...
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, tämä nyt vain on Se Oikea.
Mitä Kettutytölle kuuluu?
Ihan ok kuulu, ei kummempaa.
Kiitos tähti. Odotamme lainapäätöstä juuri. Jos saamme, olemme jo käyneet sopimassa hoitosuunnitelmasta. Ivf toukokuussa jos kaikki menee hyvin. Lainarahasta riittäisi vielä yhteen pakastussiirtoon sen jälkeen. Jos ne ei auta niin mitään ei voi. Sitten yritänme vuoden loppuun luomuna. Ja siihen lopetamme. Siihen on omat syynsä siihen rajaan ja ne ovat pitävät.
Voi harmi Tähti! Teidän oli pitäny ratsastella kun alko o-testit tummua.
Täällä mulla kädet tärisee ja en tiiä itkiskö vai mitä. Taisin saada haamun OneStepillä. Lämmöt ei ollutkaan laskenu tänä aamuna ja pissalla tuli mieleen et tuhlaanpa yhden testin huvikseni. Et on kuitenkin täys Valkonen, mut olikin tämmöinen. Onko tässä jotain?
Dpo13. Ei mitään oireita mistä olisin epäillyt. Semmonen nyt tulee mieleen ku oon yleensä tosi perso suklaalle. Ostin viime vkl mässypusdin jossa erilaisia suklaakarkkeja niin se on vieläkin syömättä. Ennenkuulumatonta mulle. Ja pari päivää ällöttäny hampaittenpesu. Mut väliin muutenkin ällöttää eri kierron vaiheissa. Ruokahalu myös kadonnut, mikään ei maistu hyvälle.