----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on miehen kanssa vahva side, kaikesta huolimatta valtavasti rakkautta. Ei sitä ulkopuoliset ymmärrä, kun en aina itsekkään... Mutta oltiin tuossa syksyllä 3kk totaalierossa. Koitin ihan kaikkia deittisovelluksiakin, mutta en mä löytänyt ketään, kuka aiheuttais mitään halua edes tutustua. Kun tuossa yhdessä on ne kaikki ominaisuudet (yhtä lukuunottamatta). Hän ei siis ole paha mies, mutta on elänyt niin, että parisuhde on ennen mua ollut tuntematon käsite. Ja vaikka me erottaisiin, mulla ei ole kiinnostusta uuteen suhteeseen. Eikä varsinkaan enää vuosien päästä hommata vauvaa, kun ei se nytkään onnistu. Huoh, on nää ihmissuhteet vaikeita...

Dpo13 ja sieltähän ne menkat kurvaa ajallaan.

Hannuli ootko kysynyt mieheltä että miksi pettää? Kertoiko itse vai saitko jostain selville?
Tsemppiä tilanteeseesi!

Täällä lämmöt vielä aamulla koholla. Huomenna varmaan pelottava romahdus.

Hannuli, ei sitä koskaan tiedä, mitä huominen tuo tullessaan. Minä en etsinyt ketään, olin aivan tyytyväinen ja odottelin omaa rooliani mummuna.

Ihan ok kuulu, ei kummempaa.

Kettutyttö :) Hyvä kuulla ja ihana, että olet yhä linjoilla.

Haluaisin valaa sinuun uskoa, älä luovuta niin aikaisin:Heartpink

Sitten tänne asti vaikuttaa siltä, että siellä on hyvin toimiva parisuhde, ettei kannata senkään puolesta antaa periksi!:wink

Harmi, että raha on kortilla...voi, millä sen asian saisi korjattua:smiley-angry017
Jokainen päättää itse, mutta haluan pitää sun puolia - älä anna liian aikaisin periksi!:gen014:gen014:gen014

Kovasti tsemppiä :)

.

Kiitos tähti. Odotamme lainapäätöstä juuri. Jos saamme, olemme jo käyneet sopimassa hoitosuunnitelmasta. Ivf toukokuussa jos kaikki menee hyvin. Lainarahasta riittäisi vielä yhteen pakastussiirtoon sen jälkeen. Jos ne ei auta niin mitään ei voi. Sitten yritänme vuoden loppuun luomuna. Ja siihen lopetamme. Siihen on omat syynsä siihen rajaan ja ne ovat pitävät.

Kiitos tähti. Odotamme lainapäätöstä juuri. Jos saamme, olemme jo käyneet sopimassa hoitosuunnitelmasta. Ivf toukokuussa jos kaikki menee hyvin. Lainarahasta riittäisi vielä yhteen pakastussiirtoon sen jälkeen. Jos ne ei auta niin mitään ei voi. Sitten yritänme vuoden loppuun luomuna. Ja siihen lopetamme. Siihen on omat syynsä siihen rajaan ja ne ovat pitävät.

Kettutyttö :) Hienoa kuulla. Toivotaan kaikkea parasta onnea ja tuuria, plussapuhuria!! :Heartred

Hyvä sijoitus, tuo laina :)

:greet025
täällä kävi nyt niin, että peruin inssin --- koska myöhästyttiin!:happy093.:crybaby2

Ovis meni ohi jo tänään kp12, joten tämä kierto on sitten vastoin suunnitelmia luomuna.

Vain kerran ehdittiin äkkiratsaille, että mahtoiko siipat ehtiä sisällekkään saakka:scratch

Rinnat kipeytyi tosin jo heti..:duckie

Dpo 0

.

Last edited by a moderator:
Voi harmi Tähti! Teidän oli pitäny ratsastella kun alko o-testit tummua.

Täällä mulla kädet tärisee ja en tiiä itkiskö vai mitä. Taisin saada haamun OneStepillä. Lämmöt ei ollutkaan laskenu tänä aamuna ja pissalla tuli mieleen et tuhlaanpa yhden testin huvikseni. Et on kuitenkin täys Valkonen, mut olikin tämmöinen. Onko tässä jotain?

Liitteet

• IMG_20180413_064003__01.jpg
    IMG_20180413_064003__01.jpg
    736.2 KB · Katsottu: 187
On on haamu ellen jopa ihan plussaksi sanoisi :D Peukut, että lähtee vahvistumaan!!
Täällä ei kummempaa, ollaan oltu tallettelematta perinteisesti vaikka aina pitäis :) Nyt tuo meidän keuhkoparantola-tunnelma kyllä hyydyttää vähäisenkin romantiikan. Mutta pikkuhiljaa tässä kuntoudutaan molemmat :)

Dpo13. Ei mitään oireita mistä olisin epäillyt. Semmonen nyt tulee mieleen ku oon yleensä tosi perso suklaalle. Ostin viime vkl mässypusdin jossa erilaisia suklaakarkkeja niin se on vieläkin syömättä. Ennenkuulumatonta mulle. Ja pari päivää ällöttäny hampaittenpesu. Mut väliin muutenkin ällöttää eri kierron vaiheissa. Ruokahalu myös kadonnut, mikään ei maistu hyvälle.

Voi harmi Tähti! Teidän oli pitäny ratsastella kun alko o-testit tummua.

Täällä mulla kädet tärisee ja en tiiä itkiskö vai mitä. Taisin saada haamun OneStepillä. Lämmöt ei ollutkaan laskenu tänä aamuna ja pissalla tuli mieleen et tuhlaanpa yhden testin huvikseni. Et on kuitenkin täys Valkonen, mut olikin tämmöinen. Onko tässä jotain?

Muska77 :) Inssiä varten pidättäytyminen. Ovis tuli niin äkkiä, ettei ehditty käsittään...

Dpo13. Ei mitään oireita mistä olisin epäillyt. Semmonen nyt tulee mieleen ku oon yleensä tosi perso suklaalle. Ostin viime vkl mässypusdin jossa erilaisia suklaakarkkeja niin se on vieläkin syömättä. Ennenkuulumatonta mulle. Ja pari päivää ällöttäny hampaittenpesu. Mut väliin muutenkin ällöttää eri kierron vaiheissa. Ruokahalu myös kadonnut, mikään ei maistu hyvälle.

Oi, tämä on hyvä tietää! Nimittäin minultakin katosi alkuviikosta ihan yhtäkkiä suklaanhimo. Normaalisti mässytän suklaata koko ajan, mutta tällä viikolla en yhtään :-) Ei taida tosin minun kohdalla olla raskausoire, kun ovis oli luultavasti vasta viime viikonloppuna :-D

Takaisin