----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo14, vähän tuhruttaa edelleen, mutta ei siteeseen asti.

Miehen kanssa puhuttiin, tehtiin oikein kirjallinen sopimus, mihin hän sai ruksia, että sitoutuuko yksiavioiseen suhteeseen, vai haluaako avoimen. Ruksi ensinmainitun. Sopimuksen rikkominen johtaa välittömään eroon. Itkettiin molemmat. Iso rakkaus kuitenkin pitää meidät yhdessä. Ja hän ei pettänyt tällä kertaa fyysisesti, vaan lähinnä viestittelyjä, toki pahalta tuntuu sekin. Mutta yritetään, last change. Eikä pelkän siittämisen takia ;)

Oi, tämä on hyvä tietää! Nimittäin minultakin katosi alkuviikosta ihan yhtäkkiä suklaanhimo. Normaalisti mässytän suklaata koko ajan, mutta tällä viikolla en yhtään :) Ei taida tosin minun kohdalla olla raskausoire, kun ovis oli luultavasti vasta viime viikonloppuna :-D

Hirvi :) Monesko dpo?

Koska aiot testata?

Muskalle onnittelut tähänkin ketjuun! Mahtavaa! :Heartred

Hannuli, hyvä että ootte saanu puhuttua miehen kanssa ja saitte selvitettyä asioita. Ite oon sitä mieltä, että kannattaa yrittää loppuun saakka ja kääntää jokainen kivi niin eipä tarvi jossitella ikinä ja tietää että on kaikkensa yrittäny. Myötätuulta teille!

Apteekin testi. Selkeä haamu kyllä nyt. Ei tarvinneet miettiä. Kunpa ei jäisi kemialliseks eikä muutakaan pahaa tapahtus...

Älkää vielä potkiko mua pihalle täältä. Liityn joulukuisiin jos tämä etenee. Seuraan kyllä mitä teille kuuluu ja toivon plussia teille kaikille!!!

Liitteet

• IMG_20180413_182459__01__01.jpg
    IMG_20180413_182459__01__01.jpg
    520.2 KB · Katsottu: 196
Hain eilen digin. Sit OneStepin ovis ja r.testi. Nyt r.testisdäkin jo selkeä viiva kun eilen oli haamu. Olo epätodellinen ja onnellinen.

Liitteet

• IMG_20180414_073546__01__01__01.jpg
    IMG_20180414_073546__01__01__01.jpg
    689.8 KB · Katsottu: 189
Kerron miehelle kun herää. Varmaan...

Tää oli se miehen pihtauskierto :hilarious: Ei voi olla totta. Rupesin nyt miettimään että samaan tyyliin kävi juniorin alkuunlähdön kans. Muistan jotenkin sen viikon näin. Ma ja ti taidettiin hommailla. Ke mies oli niin väsynyt ettei jaksanut ja to toimitus epäonnistui, tuli vain osin. Ja to ultra jossa näkyi että ovis kohta. Pe hommailtu ja railakas illanvietto. En oo ihan varma mut silloin olin niin pettynyt ku jäi kertoja välistä. Ed kierto oli normia pidempi ja pettymys suuri kun en silloin ollutkaan. Ja taskussa letroresepti että katseet jo siellä. Nyt vähän sama fiilis miehen pihtailujen vuoksi.

Voi kaikki te saisitte tulla samaan venoseen, tilaa on! Ite pelkään vielä tippuvan sen kyydistä...

Ensiksi halaus kaikille . Ja sitten ihmettelyä. En pongannut ovista... Ovis tikku näyttää kokoajan haaleampaa. Nyt kp 20/25-26 ja kolmena aamuna testannut sekä ovis että raskaustestillä. Ovis testi puolet haaleampi kuin kontrolli. Vaan raskaustestissä aamu aamulta näkyvämpi viiva.. Tänään näkyi jo selvästi punertava väri. Mutta no katsotaan miten taas käy.. Mä luotan vasta sitten kun kunnon viiva

Tari73, kiva kuulla susta, mutta vähän jo tulee mieleen sellainen ”Bon voyage” -ilmiö hyppyrinnokalla :D Jospa sun ei tarttis enää tihrustaa ovistestejä, vaan siirtyisit reilusti raskautuneiden puolelle!!
Mulla mennyt nyt 4 päivää Doximed ja eilen olin akupunktiossa ja samoin ens viikolla menen. Vointi on jo parempi, eli toivotaan, ettei nyt tuu mitään keskeytyksiä hoitoon tulevassa kierrossa. Maanantaina alkaa Primolut, joka toivottavasti täsmää menkat siihen 30.4.-1.5. alkamaan. Peukut, ettei kierto veny, muuten tulee työaikatauluongelma eteen. Ei pääse klinikalle, kun ajelee ympäri maata.

Kuinka pitkällä Mollukka sun raskaus jo on?
Peukkuja Taralle että viiva vahvistuu.

Katjusha hyvä että siellä voidaan paremmin ja kivasti peukkuja hoitoon!!!

Muokattu viimeksi:
Kuinka pitkä Mollukka sun raskaus jo on?
Peukkuja Taralle että viiva vahvistuu.

Katjusha hyvä että siellä voidaan paremmin ja kivasti peukkuja hoitoon!!!

Rv 15 menossa. Vähän huolia, kun ei neuvolassa saatu selkeästi sydänääniä kuuluviin. Ens viikolla uus yritys. Jokunen häivähdys laitteella kävi 130-140 välillä ja kuin liikerahinoita... Nt-ultrassa kaikki oli hyvin parisen viikkoa sitten. Aina jotakin jännitettävää!

Peukkuja ja hedelmällistä kevättä naiset! :)

Kerron miehelle kun herää. Varmaan...

Tää oli se miehen pihtauskierto :hilarious: Ei voi olla totta. Rupesin nyt miettimään että samaan tyyliin kävi juniorin alkuunlähdön kans. Muistan jotenkin sen viikon näin. Ma ja ti taidettiin hommailla. Ke mies oli niin väsynyt ettei jaksanut ja to toimitus epäonnistui, tuli vain osin. Ja to ultra jossa näkyi että ovis kohta. Pe hommailtu ja railakas illanvietto. En oo ihan varma mut silloin olin niin pettynyt ku jäi kertoja välistä. Ed kierto oli normia pidempi ja pettymys suuri kun en silloin ollutkaan. Ja taskussa letroresepti että katseet jo siellä. Nyt vähän sama fiilis miehen pihtailujen vuoksi.

Voi kaikki te saisitte tulla samaan venoseen, tilaa on! Ite pelkään vielä tippuvan sen kyydistä...

Muska77 :)

Kerroitko jo miehelle ja oliko hän yllättynyt?:rolleyes:
Tämä lapsi on teille sitten viides?
Hauska tuo miehen pihtauskierto, ei siis ole määrästä kiinni:laughing002
Monesko yk tämä muuten oli?

Meillä mies on varma, ettei tässä kierrossa nappaa, että saatiiko kiireessä ees kunnolla sisään:sad015
Auts mitä juttuja:happy112

Last edited by a moderator:
Rv 15 menossa. Vähän huolia, kun ei neuvolassa saatu selkeästi sydänääniä kuuluviin. Ens viikolla uus yritys. Jokunen häivähdys laitteella kävi 130-140 välillä ja kuin liikerahinoita... Nt-ultrassa kaikki oli hyvin parisen viikkoa sitten. Aina jotakin jännitettävää!

Peukkuja ja hedelmällistä kevättä naiset! :)

Mollukka :) Oletkin jo tosi pitkällä. Neuvolan laitteet ei ole aina ihan sieltä tasokkaammista päistä, joten ehkä kannattaa käydä lääkärillä, jos huolettaa. Luultavasti kaikki on silti oikein hyvin, kuten Nt-utrassa.

Onko sulle muuten tehty riskiseula? vai tuliko se vasta 40+ iässä tms. Muistan, että kutsu tuli sinne jo pelkän iän vuoksi, toinen mikä vaikutti oli istukkahormonilukema. Muistaakseni seula, ei ole pakollinen.
Hyvää kevättä ja odotusta!:Heartpink:Heartbigred

Muska77 :)

Kerroitko jo miehelle ja oliko hän yllättynyt?:rolleyes:
Tämä lapsi on teille sitten viides?
Hauska tuo miehen pihtauskierto, ei siis ole määrästä kiinni:laughing002
Monesko yk tämä muuten oli?

Meillä mies on varma, ettei tässä kierrossa nappaa, että saatiiko kiireessä ees kunnolla sisään:sad015
Auts mitä juttuja:happy112

Kesäkuussa aloitettiin yritys, tärppäs yk2 ja km lokakuussa, sen jälkeen onkohan ollut 5 kiertoa. Eli onko sitte yk7? Kerroin miehelle ja oli yllättynyt. Ties varmaan heti ku tuli tikun kans vastaan.
Mulle viides miehelle kolmas, yhteensä jos lapset lasketaan niin kuudes. Mulla siis 3 omaa.

Takaisin